Suspensie hidraulica C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Suspensie hidraulica C5
Buna seara! Sunt Aurel, nou pe forum si prima data cand vb cu dumneavoastra.
Am un c5 din 2003 benzina 1997cc si din nefericire am probleme cu suspensia hidraulica. Masina a ramas pe burta si nu se mai ridica decat cand vrea ea, cateodata cand deschid din cheie se ridica. Compiuterul de dord imi da mesajul SERIOUS SUSPENSION FAULT si din comenzi nu pot sa ridic sau sa cobor masina.
Ce pot face? Unde gasesc un mecanic bun in bucuresti?
Multumesc!
Am un c5 din 2003 benzina 1997cc si din nefericire am probleme cu suspensia hidraulica. Masina a ramas pe burta si nu se mai ridica decat cand vrea ea, cateodata cand deschid din cheie se ridica. Compiuterul de dord imi da mesajul SERIOUS SUSPENSION FAULT si din comenzi nu pot sa ridic sau sa cobor masina.
Ce pot face? Unde gasesc un mecanic bun in bucuresti?
Multumesc!
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
sandor mihai scrie:n au treaba stopurile.are contactor separat pentru informare calculator despre starea frĂŽnei.cel mai probabil senzor asietĂŁ pe una din punti.
Ba au si inca cum.
Eu am avut defect acest contactor si imi aparea exact acelasi mesaj pe display si suspensia nu se mai ridica, calculatorul crezand ca tin piciorul pe frana. Variind inaltimea, ar fi variat si ampatamentul, ori daca ai frana apasata, pompa ar fi mers in sarcina deegeaba, riscand sa pocneasca vreo teava.
Stiu exact ce spun.
Un contact este pentru becuri, iar celalalt este pentru pilotul automat si pentru informatia de pedala apasata trimisa catre calculatorul de suspensie.
Pentru becuri avem un contact normal deschis si pentru informare pedala apasata, este normai inchis.
Pentru colegii cu probleme.
Cand dai comanda de ridicare, se aude pompa? Porneste motorul, ridici capota si dai comanda de ridicare.
Apoi bagi urechea in partea stanga si asculti daca se aude pompa.
Daca nu, scrie aici si verificam partea electrica.
Intrebarea mea cu privire la stopuri, este legata strict de acest mesaj pe care il primesti, altminteri sunt destule de verificat.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
pĂŁi Âşi eu am zis altceva ? Nu vĂŁd ce concluzie tragi dacĂŁ merg sau nu stopurile. Chiar tu zici cĂŁ sunt 2 contacte separate. Da , e posibil sĂŁ fie contactorul de la pedala defect dar nu cel care aprinde stopurile ci celĂŁlalt pe care nu ĂŽl VerificĂŽ vizual. Cel care aprinde stopurile e doar pentru stopuri. GreÂşesc ?
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Da, gresesti.
Schema sinoptica spune ca se folosesc ambele sectiuni ale contactorului de frana.
Astfel, daca unul dintre contacti ramane lipit, asa cum a fost cazul la mine, atunci bsi-ul ii spune calculatorului ca pedala de frana este mereu apasata sau mereu cazuta si suspensia se opreste.
Tot de aici se extrag informatiile cu privire la pedale si pentru pilotul automat.
7308 este contactul secundar din contactorul de frana si 2100 este cel principal.
Avand in vedere acest aspect, rezulta ca daca nu-ti merg stopurile pe frana, presupunand ca nu sunt becurile arse sau alte fleacuri, poti suspecta contactorul de frana, asa cum a fost la mine.
Nu inseamna ca e mereu asa.
Acum, pentru colegii cu probleme, astept verificarile de care v-am zis.
Schema sinoptica spune ca se folosesc ambele sectiuni ale contactorului de frana.
Astfel, daca unul dintre contacti ramane lipit, asa cum a fost cazul la mine, atunci bsi-ul ii spune calculatorului ca pedala de frana este mereu apasata sau mereu cazuta si suspensia se opreste.
Tot de aici se extrag informatiile cu privire la pedale si pentru pilotul automat.
7308 este contactul secundar din contactorul de frana si 2100 este cel principal.

Avand in vedere acest aspect, rezulta ca daca nu-ti merg stopurile pe frana, presupunand ca nu sunt becurile arse sau alte fleacuri, poti suspecta contactorul de frana, asa cum a fost la mine.
Nu inseamna ca e mereu asa.
Acum, pentru colegii cu probleme, astept verificarile de care v-am zis.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
mesersmith scrie:Da, gresesti.
Schema sinoptica spune ca se folosesc ambele sectiuni ale contactorului de frana.
Astfel, daca unul dintre contacti ramane lipit, asa cum a fost cazul la mine, atunci bsi-ul ii spune calculatorului ca pedala de frana este mereu apasata sau mereu cazuta si suspensia se opreste.
Tot de aici se extrag informatiile cu privire la pedale si pentru pilotul automat.
7308 este contactul secundar din contactorul de frana si 2100 este cel principal.
Avand in vedere acest aspect, rezulta ca daca nu-ti merg stopurile pe frana, presupunand ca nu sunt becurile arse sau alte fleacuri, poti suspecta contactorul de frana, asa cum a fost la mine.
Nu inseamna ca e mereu asa.
Acum, pentru colegii cu probleme, astept verificarile de care v-am zis.
posibil sa ai dreptate.totusi, am intilnit de multe ori , cu ocazia diagnozelor un defect legat de contactorul de frina ,defect permanent, dar care nu afecta in nici un fel functionarea pompei.nu stiu ca sa zic.
a, acum vad: esti sigur ca 2100 e contactorul principal ? eu as zice ca 7308 si 7306 sunt cele 2 contactoare.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo