C2 R2
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Va anunt cu placere faptul ca pe prima pagina a newsletter-ul oficial
CITROEN SPORT apare poza cu C2 R2 construit la Rm. Valcea pilot Nistor
Duval.
Pe pagina a doua la poza numarul 5 apare fotografia cu C2 R2 pilot Alexandru
Mitroi.
http://www.citroen.com/CWW/fr-FR/SPORT/ ... LETTER.htm
Lectura placuta!
CITROEN SPORT apare poza cu C2 R2 construit la Rm. Valcea pilot Nistor
Duval.
Pe pagina a doua la poza numarul 5 apare fotografia cu C2 R2 pilot Alexandru
Mitroi.
http://www.citroen.com/CWW/fr-FR/SPORT/ ... LETTER.htm
Lectura placuta!
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Raliul Siromex Mobil1 - Comunicat de presa Pro Motor
Pro Motor, in calitate de Concesionar Citroen in Rm. Valcea, pregateste din luna noiembrie 2006 participarea a patru autoturisme Citroen C2 R2 cu sprijinul Citroen SPORT in cadrul competitiilor Campionatului Roman de Raliuri 2007.
A patra etapa de raliu desfasurata in Baia Mare in perioada 11-12 mai, a debutat cu 4 speciale de mare viteza in prima zi de concurs, echipajele Nistor Duval – Raul Papp si Alexandru Mitroi – Vali Hard clasandu-se pe locurile 5 si 7 la Grupa A, respectiv 21 si 23 in clasamentul open. Cele doua masini au fost dezavantajate de viteza maxima redusa in comparatie cu principalele masini concurente. Batalia principala ramanea sa se dispute a doua zi de concurs, pentru ca se stia faptul ca acest raliu este supus capriciilor vremii.
In cea de a doua zi de concurs, dupa ce a parcurs specialele 5 si 6, pe speciala numarul 7, Citroen -ul C2 R2 pilotat de Alexandru Mitroi a fost nevoit sa depuna armele datorita unei defectiuni tehnice. In competitie ramanand numai Nistor Duval – Raul Papp sa infrunte concurenta de la Grupa A intre un Fiat Punto Kit Car, 2 Seat TDi si nu mai putin de 3 Renault Clio 2,0. In conditiile acestea, Nistor Duval este decis sa atace, si la a doua urcare pe celebra proba Gutin(peste 22km), folosindu-se de anvelope mixte netaiate risca aderenta precara pe ploaie in favoarea aderentei crescute pe celelalte 3 speciale mai uscate. Chiar si in conditiile utilizarii unor anvelope neadecvate asfaltului acoperit de apa, reuseste sa se impuna in fata concurentilor directi, reusind al saselea timp pe PS 9 (Gutin) in clasamentul FIA, reducand astfel handicapul fata de liderul grupei A, Dimitris Vergitis – Fiat Punto Kit Car cu 24.5sec.
La finalul competitiei in clasamentul Grupei A,profitand si de abandonurile celorlalte autoturisme din Grupa A, Nistor Duval ocupa locul 2 si un senzational loc 7 in clasamentul general FIA.
Declaratia lui Tache : « suntem fericiti ca nu s-a intamplat nimic grav cu masina la Baia Mare, echipajul merge perfect iar la Raliul Argesului ne vom lua revansa »
Declaratia lui Nistor : « Masina se comporta extraordinar pe asfalt, nu am mers mai mult de 60% din capacitatile acesteia. Baia Mare este un raliu superb, in care organizatorul acorda atentie deosebita momentelor festive. Urmatoarele etape le voi aborda la maxim ! »
In clasamentul grupei A dupa Raliul Siromex, ramane lider Alexandru Mitroi C2 R2 cu 24 de puncte, pilotul Nistor Duval ocupand pozitia a 5-a cu 15 puncte.
Pentru Raliul Argesului, desfasurat in perioada 1-2 iunie, echipa Motorhome Napoca Rally Team va pune la dispozitie pilotului Eugen Badina inca un Citroen C2 R2 de ultima evolutie construit in atelierul Concesionarului Pro Motor, cel de-al treilea C2 R2 alaturandu-se astfel celorlalte C2 R2 in lupta pentru suprematie la Grupa A.
De asemenea, este de mentionat faptul ca Philippe Bugalski (pilot oficial CITROEN SPORT) a acceptat invitatia lui Nistor Duval pentru un shakedown pe macadam in data de 26 mai in Romania, acesta din urma fiind hotarat sa lupte pe suprafata preferata pentru titlul la Grupa A.
Speram cat mai repede si o revenire a pilotului Adrian Raspopa(Clio Super 1600), principalul combatant al grupei A, si ii dorim pe aceasta cale o insanatosire cat mai grabnica.
Pro Motor, in calitate de Concesionar Citroen in Rm. Valcea, pregateste din luna noiembrie 2006 participarea a patru autoturisme Citroen C2 R2 cu sprijinul Citroen SPORT in cadrul competitiilor Campionatului Roman de Raliuri 2007.
A patra etapa de raliu desfasurata in Baia Mare in perioada 11-12 mai, a debutat cu 4 speciale de mare viteza in prima zi de concurs, echipajele Nistor Duval – Raul Papp si Alexandru Mitroi – Vali Hard clasandu-se pe locurile 5 si 7 la Grupa A, respectiv 21 si 23 in clasamentul open. Cele doua masini au fost dezavantajate de viteza maxima redusa in comparatie cu principalele masini concurente. Batalia principala ramanea sa se dispute a doua zi de concurs, pentru ca se stia faptul ca acest raliu este supus capriciilor vremii.
In cea de a doua zi de concurs, dupa ce a parcurs specialele 5 si 6, pe speciala numarul 7, Citroen -ul C2 R2 pilotat de Alexandru Mitroi a fost nevoit sa depuna armele datorita unei defectiuni tehnice. In competitie ramanand numai Nistor Duval – Raul Papp sa infrunte concurenta de la Grupa A intre un Fiat Punto Kit Car, 2 Seat TDi si nu mai putin de 3 Renault Clio 2,0. In conditiile acestea, Nistor Duval este decis sa atace, si la a doua urcare pe celebra proba Gutin(peste 22km), folosindu-se de anvelope mixte netaiate risca aderenta precara pe ploaie in favoarea aderentei crescute pe celelalte 3 speciale mai uscate. Chiar si in conditiile utilizarii unor anvelope neadecvate asfaltului acoperit de apa, reuseste sa se impuna in fata concurentilor directi, reusind al saselea timp pe PS 9 (Gutin) in clasamentul FIA, reducand astfel handicapul fata de liderul grupei A, Dimitris Vergitis – Fiat Punto Kit Car cu 24.5sec.
La finalul competitiei in clasamentul Grupei A,profitand si de abandonurile celorlalte autoturisme din Grupa A, Nistor Duval ocupa locul 2 si un senzational loc 7 in clasamentul general FIA.
Declaratia lui Tache : « suntem fericiti ca nu s-a intamplat nimic grav cu masina la Baia Mare, echipajul merge perfect iar la Raliul Argesului ne vom lua revansa »
Declaratia lui Nistor : « Masina se comporta extraordinar pe asfalt, nu am mers mai mult de 60% din capacitatile acesteia. Baia Mare este un raliu superb, in care organizatorul acorda atentie deosebita momentelor festive. Urmatoarele etape le voi aborda la maxim ! »
In clasamentul grupei A dupa Raliul Siromex, ramane lider Alexandru Mitroi C2 R2 cu 24 de puncte, pilotul Nistor Duval ocupand pozitia a 5-a cu 15 puncte.
Pentru Raliul Argesului, desfasurat in perioada 1-2 iunie, echipa Motorhome Napoca Rally Team va pune la dispozitie pilotului Eugen Badina inca un Citroen C2 R2 de ultima evolutie construit in atelierul Concesionarului Pro Motor, cel de-al treilea C2 R2 alaturandu-se astfel celorlalte C2 R2 in lupta pentru suprematie la Grupa A.
De asemenea, este de mentionat faptul ca Philippe Bugalski (pilot oficial CITROEN SPORT) a acceptat invitatia lui Nistor Duval pentru un shakedown pe macadam in data de 26 mai in Romania, acesta din urma fiind hotarat sa lupte pe suprafata preferata pentru titlul la Grupa A.
Speram cat mai repede si o revenire a pilotului Adrian Raspopa(Clio Super 1600), principalul combatant al grupei A, si ii dorim pe aceasta cale o insanatosire cat mai grabnica.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Raliul Siromex Mobil1 - Comunicat de presa Pro Motor
Pro Motor, in calitate de Concesionar Citroen in Rm. Valcea, pregateste din luna noiembrie 2006 participarea a patru autoturisme Citroen C2 R2 cu sprijinul Citroen SPORT in cadrul competitiilor Campionatului Roman de Raliuri 2007.
A patra etapa de raliu desfasurata in Baia Mare in perioada 11-12 mai, a debutat cu 4 speciale de mare viteza in prima zi de concurs, echipajele Nistor Duval – Raul Papp si Alexandru Mitroi – Vali Hard clasandu-se pe locurile 5 si 7 la Grupa A, respectiv 21 si 23 in clasamentul open. Cele doua masini au fost dezavantajate de viteza maxima redusa in comparatie cu principalele masini concurente. Batalia principala ramanea sa se dispute a doua zi de concurs, pentru ca se stia faptul ca acest raliu este supus capriciilor vremii.
In cea de a doua zi de concurs, dupa ce a parcurs specialele 5 si 6, pe speciala numarul 7, Citroen -ul C2 R2 pilotat de Alexandru Mitroi a fost nevoit sa depuna armele datorita unei defectiuni tehnice. In competitie ramanand numai Nistor Duval – Raul Papp sa infrunte concurenta de la Grupa A intre un Fiat Punto Kit Car, 2 Seat TDi si nu mai putin de 3 Renault Clio 2,0. In conditiile acestea, Nistor Duval este decis sa atace, si la a doua urcare pe celebra proba Gutin(peste 22km), folosindu-se de anvelope mixte netaiate risca aderenta precara pe ploaie in favoarea aderentei crescute pe celelalte 3 speciale mai uscate. Chiar si in conditiile utilizarii unor anvelope neadecvate asfaltului acoperit de apa, reuseste sa se impuna in fata concurentilor directi, reusind al saselea timp pe PS 9 (Gutin) in clasamentul FIA, reducand astfel handicapul fata de liderul grupei A, Dimitris Vergitis – Fiat Punto Kit Car cu 24.5sec.
La finalul competitiei in clasamentul Grupei A,profitand si de abandonurile celorlalte autoturisme din Grupa A, Nistor Duval ocupa locul 2 si un senzational loc 7 in clasamentul general FIA.
Declaratia lui Tache : « suntem fericiti ca nu s-a intamplat nimic grav cu masina la Baia Mare, echipajul merge perfect iar la Raliul Argesului ne vom lua revansa »
Declaratia lui Nistor : « Masina se comporta extraordinar pe asfalt, nu am mers mai mult de 60% din capacitatile acesteia. Baia Mare este un raliu superb, in care organizatorul acorda atentie deosebita momentelor festive. Urmatoarele etape le voi aborda la maxim ! »
In clasamentul grupei A dupa Raliul Siromex, ramane lider Alexandru Mitroi C2 R2 cu 24 de puncte, pilotul Nistor Duval ocupand pozitia a 5-a cu 15 puncte.
Pentru Raliul Argesului, desfasurat in perioada 1-2 iunie, echipa Motorhome Napoca Rally Team va pune la dispozitie pilotului Eugen Badina inca un Citroen C2 R2 de ultima evolutie construit in atelierul Concesionarului Pro Motor, cel de-al treilea C2 R2 alaturandu-se astfel celorlalte C2 R2 in lupta pentru suprematie la Grupa A.
De asemenea, este de mentionat faptul ca Philippe Bugalski (pilot oficial CITROEN SPORT) a acceptat invitatia lui Nistor Duval pentru un shakedown pe macadam in data de 26 mai in Romania, acesta din urma fiind hotarat sa lupte pe suprafata preferata pentru titlul la Grupa A.
Speram cat mai repede si o revenire a pilotului Adrian Raspopa(Clio Super 1600), principalul combatant al grupei A, si ii dorim pe aceasta cale o insanatosire cat mai grabnica.
Pro Motor, in calitate de Concesionar Citroen in Rm. Valcea, pregateste din luna noiembrie 2006 participarea a patru autoturisme Citroen C2 R2 cu sprijinul Citroen SPORT in cadrul competitiilor Campionatului Roman de Raliuri 2007.
A patra etapa de raliu desfasurata in Baia Mare in perioada 11-12 mai, a debutat cu 4 speciale de mare viteza in prima zi de concurs, echipajele Nistor Duval – Raul Papp si Alexandru Mitroi – Vali Hard clasandu-se pe locurile 5 si 7 la Grupa A, respectiv 21 si 23 in clasamentul open. Cele doua masini au fost dezavantajate de viteza maxima redusa in comparatie cu principalele masini concurente. Batalia principala ramanea sa se dispute a doua zi de concurs, pentru ca se stia faptul ca acest raliu este supus capriciilor vremii.
In cea de a doua zi de concurs, dupa ce a parcurs specialele 5 si 6, pe speciala numarul 7, Citroen -ul C2 R2 pilotat de Alexandru Mitroi a fost nevoit sa depuna armele datorita unei defectiuni tehnice. In competitie ramanand numai Nistor Duval – Raul Papp sa infrunte concurenta de la Grupa A intre un Fiat Punto Kit Car, 2 Seat TDi si nu mai putin de 3 Renault Clio 2,0. In conditiile acestea, Nistor Duval este decis sa atace, si la a doua urcare pe celebra proba Gutin(peste 22km), folosindu-se de anvelope mixte netaiate risca aderenta precara pe ploaie in favoarea aderentei crescute pe celelalte 3 speciale mai uscate. Chiar si in conditiile utilizarii unor anvelope neadecvate asfaltului acoperit de apa, reuseste sa se impuna in fata concurentilor directi, reusind al saselea timp pe PS 9 (Gutin) in clasamentul FIA, reducand astfel handicapul fata de liderul grupei A, Dimitris Vergitis – Fiat Punto Kit Car cu 24.5sec.
La finalul competitiei in clasamentul Grupei A,profitand si de abandonurile celorlalte autoturisme din Grupa A, Nistor Duval ocupa locul 2 si un senzational loc 7 in clasamentul general FIA.
Declaratia lui Tache : « suntem fericiti ca nu s-a intamplat nimic grav cu masina la Baia Mare, echipajul merge perfect iar la Raliul Argesului ne vom lua revansa »
Declaratia lui Nistor : « Masina se comporta extraordinar pe asfalt, nu am mers mai mult de 60% din capacitatile acesteia. Baia Mare este un raliu superb, in care organizatorul acorda atentie deosebita momentelor festive. Urmatoarele etape le voi aborda la maxim ! »
In clasamentul grupei A dupa Raliul Siromex, ramane lider Alexandru Mitroi C2 R2 cu 24 de puncte, pilotul Nistor Duval ocupand pozitia a 5-a cu 15 puncte.
Pentru Raliul Argesului, desfasurat in perioada 1-2 iunie, echipa Motorhome Napoca Rally Team va pune la dispozitie pilotului Eugen Badina inca un Citroen C2 R2 de ultima evolutie construit in atelierul Concesionarului Pro Motor, cel de-al treilea C2 R2 alaturandu-se astfel celorlalte C2 R2 in lupta pentru suprematie la Grupa A.
De asemenea, este de mentionat faptul ca Philippe Bugalski (pilot oficial CITROEN SPORT) a acceptat invitatia lui Nistor Duval pentru un shakedown pe macadam in data de 26 mai in Romania, acesta din urma fiind hotarat sa lupte pe suprafata preferata pentru titlul la Grupa A.
Speram cat mai repede si o revenire a pilotului Adrian Raspopa(Clio Super 1600), principalul combatant al grupei A, si ii dorim pe aceasta cale o insanatosire cat mai grabnica.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
PHILIPPE BUGALSKI A PARTICIPAT LA UN SHAKEDOWN IN ROMANIA
Pro Motor, in calitate de Concesionar Citroen in Rm. Valcea, pregateste din luna noiembrie 2006 participarea a patru autoturisme Citroen C2 R2 cu sprijinul Citroen SPORT in cadrul competitiilor Campionatului Roman de Raliuri 2007.
La dorinta pilotului Nistor Duval, in 26 mai s-a reusit aducerea in Romania pentru o sesiune de teste pe Philippe Bugalski, pilotul oficial CITROEN SPORT. La cererea nostra, Philippe a acceptat imediat sa vina in Romania, avand acordul scris CITROEN SPORT pentru ajutorul dezvoltarii C2 R2-urilor din CRR. De fapt, este primul pilot de top mondial care soseste in Romania.
Dupa o mica aventura cu decolarea avionului, Philippe soseste in Romania jovial si bine dispus hotarat sa ne ofere ajutorul. Singurul soc a fost bineinteles traficul dinspre Otopeni pana in Rm. Valcea, drumul efectuandu-se in mai mult de 5 ore pentru 180km.
Sesiunea de teste a inceput a doua zi conform programului, la ora zece, pe un traseu in lungime de 4 km ales special pentru motive de securitate. Primii metri facuti cu C2 R2-ul au fost facuti de Philippe alaturi de Mugurel pentru a face o recunoastere a traseului, iar supriza a fost ca nu se astepta sa gaseasca in Romania un nivel atat de bun al securitatii, un traseu atat de frumos si o configuratie a compozitiei macadamului atat de asemanatoare cu Raliul Japoniei. Surpriza creata l-a impins pe Philippe sa isi doresca sa faca posibila sosirea intregii echipe CITROEN SPORT la Ciunget (aproximativ 30 de persoane) pentru o sesiune de teste impreuna cu Sebastien Loeb si Dani Sordo pentru a prepara masina pentru Raliul Japoniei.
Shakedown-ul s-a desfasurat conform programului, incepand cu reglajul suspensiei, cu alegerea pneurilor, a presiunii si a temperaturii anvelopelor, echipa tehnica astfel descoperind astfel noi metode de a aborda o cursa.
Trecerile pe speciala cu toate felurile de viraje si saritoare,in urcare si in coborare, au demonstrat stabilitatea excelenta si manevrabilitatea micutului C2.
Timorat la inceput Nistor Duval a abordat cu multa rabdare trecerea de la stilul propriu de pilotaj catre un stil mai fluent si mai cursiv recomandat de Philippe, ceea ce demonstreaza necesitatea acestor teste, facandu-l pe Nistor sa prinda incredere in el insusi si mai ales in masina.
La sfarsit, dupa ce a privit o trecere a lui Nistor pe o succesiune de viraje, Philippe a oprit sesiunea de teste, declarandu-se multumit de abordarea finala si sperand ca va fi folositoare pentru viitoarele raliuri.
De mentionat ca aceasta organizare a testelor s-a efectuat prin finantarea exclusiva a lui Nistor Duval, acesta ocupandu-se de toate detaliile, iar organizarea desfasurandu-se la nivel mondial din toate punctele de vedere.
Declaratiile dupa shakedown :
Philippe Bugalski:
Sunt multumit ca am venit in Romania, am fost surpins placut de drumul ales pentru shakedown, am facut un lucru bun, cu pilotul Nistor Duval si cu echipa Citroen, am incercat sa aduc din experienta mea un ajutor pentru toata echipa, si sper ca munca efectuata aici se va confirma in viitoarea cursa. Nistor este un bun pilot, asculta foarte atent sfaturile, apreciez contactul cu el si cu toata echipa. Sper ca vom mai avea si alte ocazii sa vorbim impreuna.
Nistor Duval:
Sunt impresionat de maniera de pilotaj a lui Philippe, care este unica, de caliatatea lui umana, se adevereste inca o data ca marii piloti au un mare caracter. Si aici ma refer la comunicare, comportament si la modul de a impartasi experienta printr-o modestie rar intalnita in campionatul nostru. Am avut o mare problema cu cine sa stea in timpul testelor in scaunul din dreapta! Philippe a refuzat categoric, si eu la fel, motivul: frica penru scaunul din dreapta. In cele din urma am incercat eu si cred ca a fost cea mai buna alegere facuta vreodata de mine. Sunt sigur ca nu l-am dezamagit, si sper ca impreuna cu Mugurel, conform promisiunii lui Philippe sa aducem toata echipa Citroen Sport intr-o sesiune de teste impreuna cu Sebastien Loeb. Intr-un cuvant sunt fericit, am castigat experienta, iar masina mea acum este setata de acelasi pilot care ii seteaza masina lui Loeb !
Raoul :
Sunt foarte fericit ca am ajuns la faza de a face teste la un asemenea nivel, m-a impresionat placut caracterul invitatului nostru si stilul de pilotaj, caruia am avut imensa placere de a sta in drepta. M-a ajutat foarte mult in modul de abordare al meseriei mele de navigator. A fost o placere pentru mine sa se urce si Nistor in dreapta lui Philippe pentru a simti toate senzatiile unui copilot. Asta dupa mai multe ore de convingere si dueluri verbale. Ii multumesc lui Philippe pentru experienta pe care mi-a impartasit-o si il astept cu drag din nou in Romania.
Pro Motor, in calitate de Concesionar Citroen in Rm. Valcea, pregateste din luna noiembrie 2006 participarea a patru autoturisme Citroen C2 R2 cu sprijinul Citroen SPORT in cadrul competitiilor Campionatului Roman de Raliuri 2007.
La dorinta pilotului Nistor Duval, in 26 mai s-a reusit aducerea in Romania pentru o sesiune de teste pe Philippe Bugalski, pilotul oficial CITROEN SPORT. La cererea nostra, Philippe a acceptat imediat sa vina in Romania, avand acordul scris CITROEN SPORT pentru ajutorul dezvoltarii C2 R2-urilor din CRR. De fapt, este primul pilot de top mondial care soseste in Romania.
Dupa o mica aventura cu decolarea avionului, Philippe soseste in Romania jovial si bine dispus hotarat sa ne ofere ajutorul. Singurul soc a fost bineinteles traficul dinspre Otopeni pana in Rm. Valcea, drumul efectuandu-se in mai mult de 5 ore pentru 180km.
Sesiunea de teste a inceput a doua zi conform programului, la ora zece, pe un traseu in lungime de 4 km ales special pentru motive de securitate. Primii metri facuti cu C2 R2-ul au fost facuti de Philippe alaturi de Mugurel pentru a face o recunoastere a traseului, iar supriza a fost ca nu se astepta sa gaseasca in Romania un nivel atat de bun al securitatii, un traseu atat de frumos si o configuratie a compozitiei macadamului atat de asemanatoare cu Raliul Japoniei. Surpriza creata l-a impins pe Philippe sa isi doresca sa faca posibila sosirea intregii echipe CITROEN SPORT la Ciunget (aproximativ 30 de persoane) pentru o sesiune de teste impreuna cu Sebastien Loeb si Dani Sordo pentru a prepara masina pentru Raliul Japoniei.
Shakedown-ul s-a desfasurat conform programului, incepand cu reglajul suspensiei, cu alegerea pneurilor, a presiunii si a temperaturii anvelopelor, echipa tehnica astfel descoperind astfel noi metode de a aborda o cursa.
Trecerile pe speciala cu toate felurile de viraje si saritoare,in urcare si in coborare, au demonstrat stabilitatea excelenta si manevrabilitatea micutului C2.
Timorat la inceput Nistor Duval a abordat cu multa rabdare trecerea de la stilul propriu de pilotaj catre un stil mai fluent si mai cursiv recomandat de Philippe, ceea ce demonstreaza necesitatea acestor teste, facandu-l pe Nistor sa prinda incredere in el insusi si mai ales in masina.
La sfarsit, dupa ce a privit o trecere a lui Nistor pe o succesiune de viraje, Philippe a oprit sesiunea de teste, declarandu-se multumit de abordarea finala si sperand ca va fi folositoare pentru viitoarele raliuri.
De mentionat ca aceasta organizare a testelor s-a efectuat prin finantarea exclusiva a lui Nistor Duval, acesta ocupandu-se de toate detaliile, iar organizarea desfasurandu-se la nivel mondial din toate punctele de vedere.
Declaratiile dupa shakedown :
Philippe Bugalski:
Sunt multumit ca am venit in Romania, am fost surpins placut de drumul ales pentru shakedown, am facut un lucru bun, cu pilotul Nistor Duval si cu echipa Citroen, am incercat sa aduc din experienta mea un ajutor pentru toata echipa, si sper ca munca efectuata aici se va confirma in viitoarea cursa. Nistor este un bun pilot, asculta foarte atent sfaturile, apreciez contactul cu el si cu toata echipa. Sper ca vom mai avea si alte ocazii sa vorbim impreuna.
Nistor Duval:
Sunt impresionat de maniera de pilotaj a lui Philippe, care este unica, de caliatatea lui umana, se adevereste inca o data ca marii piloti au un mare caracter. Si aici ma refer la comunicare, comportament si la modul de a impartasi experienta printr-o modestie rar intalnita in campionatul nostru. Am avut o mare problema cu cine sa stea in timpul testelor in scaunul din dreapta! Philippe a refuzat categoric, si eu la fel, motivul: frica penru scaunul din dreapta. In cele din urma am incercat eu si cred ca a fost cea mai buna alegere facuta vreodata de mine. Sunt sigur ca nu l-am dezamagit, si sper ca impreuna cu Mugurel, conform promisiunii lui Philippe sa aducem toata echipa Citroen Sport intr-o sesiune de teste impreuna cu Sebastien Loeb. Intr-un cuvant sunt fericit, am castigat experienta, iar masina mea acum este setata de acelasi pilot care ii seteaza masina lui Loeb !
Raoul :
Sunt foarte fericit ca am ajuns la faza de a face teste la un asemenea nivel, m-a impresionat placut caracterul invitatului nostru si stilul de pilotaj, caruia am avut imensa placere de a sta in drepta. M-a ajutat foarte mult in modul de abordare al meseriei mele de navigator. A fost o placere pentru mine sa se urce si Nistor in dreapta lui Philippe pentru a simti toate senzatiile unui copilot. Asta dupa mai multe ore de convingere si dueluri verbale. Ii multumesc lui Philippe pentru experienta pe care mi-a impartasit-o si il astept cu drag din nou in Romania.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
din pacate pozele au trebuit sterse deoarece riscam conflicte cu proprietarul drepturilor de folosinta. vor putea fi folosite incepind la 1 ian 2008. rog pe moderatorul sectiunii sa stearga si quote-ul lui Matrixu care contine 2 dintre imagini. multumesc si scuze
Ultima oară modificat Mar 26-Iun-2007 13:18 de către khan, modificat 1 dată în total.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
sa inteleg ca nu v-au placut pozele...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
Înapoi la “Pro Motor - Rm. Valcea”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern