ATS -strica masinile la revizie
Moderator: Echipa Tehnica
ATS -strica masinile la revizie
Am un citroen C4 1.4 x coupe,de doi ani si circa 18000KM garantie 3ani.Miercuri 05.08.2007 am dus masina la ATS baneasa pentru revizia standard cea care se face la 2ani .Probleme cu masina am avut chiar de la inceput ,la 25km s-a ars calculatorul de injectie ,apoi blocul de lumini,un senzor de la usa,miros de benzina in masina la curbe si la frine ,zgomot la frinarea cu spatele,s-a umflat plasticul de pe portiera si altele mai marunte .Culmea ca acum masina chiar mergea bine ,in afara de un consum cam mare de benzina si o mica vibratie la relanti masina chiar nu avea nimic defect,dar dupa doua ore cind m-am dus sa o iau baiatul de la receptie" tocmai vroia sa ma sune"mi-a spus ca in timp ce incercau sa verifice softul calculatorului de injectie acesta a crapat , si le pare rau dar trbuie sa las masina la ei cam doua saptamini pina vine din Franta alt calculator de injectie . M-a pufnit risul mai ales ca simbata trebuia sa plec in concediu la Stina de Vale . Putea macar sa-mi dea o alta masina in schimb pina cind le vine piesa,un sevice care se respecta sa ar fi facut ,dar ATS i-ti strica masina si te lasa pieton ,o fi noua politica dictata de UE privind protejarea mediului
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
c4
ce te faci cind iese din garantie? o sa bagi la bani in ea de te umfla risul.
vezi,de aia nu renunt eu la bx,xm nici pentru 10 masini noi.nu mai vorbesc de cei cu cx, tancurile is zero, merg zeci de mii de km fara sa le faci realmente nimic.
vezi,de aia nu renunt eu la bx,xm nici pentru 10 masini noi.nu mai vorbesc de cei cu cx, tancurile is zero, merg zeci de mii de km fara sa le faci realmente nimic.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Haideti mai bine sa nu mai cumparam masini noi, de fapt nici sa nu le mai producem, sa mergem doar cu ce exista la ora actuala in tara...FIX ca in Cuba!(masinile care au ramas de la americani dupa revolutia lui Castro pt cine nu stie) Sandor, imi pare rau dar daca tu esti multumit de masina ta, Bravo tie!
esti un norocos, dar asta nu inseamna ca tot ce e nou este prost. sunt golfuri, sunt astre, sunt si C4, sunt si loganuri (dau niste exemple, lista e lunga... ) care merg fara nici cea mai mica problema si sunt si BX-uri, CX-uri, ZX-uri si multe alte "X"-uri
care umplu forumurile de fel si fel de probleme. asa ca, mai gandeste-te...
Mai depinde si ce masini compari. cred ca daca ai fi detinut cativa ani un mercedes E-class al anilor 70-80 (adica o COBRA) ai fi vazut ce e aia FIABILITATE si ai fi dat BX-ul la REMAT.(nu de alta, dar vad ca esti foarte radical)



Mai depinde si ce masini compari. cred ca daca ai fi detinut cativa ani un mercedes E-class al anilor 70-80 (adica o COBRA) ai fi vazut ce e aia FIABILITATE si ai fi dat BX-ul la REMAT.(nu de alta, dar vad ca esti foarte radical)
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Spunea un sef de service : astia nu mai fac masini cum le faceau inainte, sa te tina 10-15 ani fara probleme.La 5-6 ani daca nu scapi de ele, manaca bani ca spartele.
Este vorba pur si simplu de societatea de consum.
Ca sa nu mai spun ca in combinatie cu niste service-uri conduse de romani care te fura de te-ndoaie si sunt pusi tot pe spaga si alte alea, munca in dorul lelii = masina se duce draqului.
Iar despre ATS, sa nu mai vorbim.Sunt mai mult decat jenanti!
Este vorba pur si simplu de societatea de consum.
Ca sa nu mai spun ca in combinatie cu niste service-uri conduse de romani care te fura de te-ndoaie si sunt pusi tot pe spaga si alte alea, munca in dorul lelii = masina se duce draqului.
Iar despre ATS, sa nu mai vorbim.Sunt mai mult decat jenanti!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
calculatorul nu s-a stricat el de nebul. acuma nu mai dati si voi vine ca e masina proasta. la cat de meseriasi sunt unii, e clar ca acolo e ceva dubios, mai ales ca mai fusese stricat odata.
sunt proaste masinile noi, dar la calitatea plasticelor, la imbinari, la calitatea materialelor folosite, dar nu are voie sa se arda calculatorul cand pune testerul asa ca e masina proasta. eu cred ca e vina lor.
sunt proaste masinile noi, dar la calitatea plasticelor, la imbinari, la calitatea materialelor folosite, dar nu are voie sa se arda calculatorul cand pune testerul asa ca e masina proasta. eu cred ca e vina lor.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
@xenon: te asigur ca mihai stie ce zice. Nu e singurul exemplu de masina noua care mananca banii proprietarilor. Cat despre partea psihologica... dupa ce dai 20 000 pe o masina noua bunicica sa ti se strice intr-o veselie, mi se pare un stres continuu care poate fi evitat. Sunt multe masini care merg OK, dar sunt minoritatea majoritatea
cat despre neprofesionalismul mecanicilor din reprezentante.... La reanault am vazut cand am dus un megane in service (pentru a 3-a oara, pentru aceeasi problema).

"If in doubt, flat out!"
chestia pe care doresc sa o subliniez e in primul rand atitudinea omului, total nepotrivita. eu cred ca laur e foarte suparat de ceea ce i se intampla si a postat aici ca sa se planga de serviciile ats si primeasca eventual un sfat. ori mihai ce-i spune?=vezi, asa iti trebuie daca dai baii pe masini noi, cand o sa iasa din garantie sa te tii, asta e nimik toata, sa vezi atunci
ha ha ha. tu esti prost si eu sunt destept ca bx-ul meu merge bine.
parerea mea e ca prin intermediul unui astfel de forum schimbam opinii si incercam sa rezolvam problemele noastre sau ii ajutam pe altii sa si le rezolve pe ale lor, nu postam ca sa facem caterinca de cei cu belele.
Daca nu am nimic cu care sa-i fiu de ajutor omului, sau macar o parere direct legata de problema lui, mai bine nu mai scriu.
sa facem misto unii de altii e foarte simplu, dar cred ca in felul asta scade mult calitatea forumului si e mare pacat.


parerea mea e ca prin intermediul unui astfel de forum schimbam opinii si incercam sa rezolvam problemele noastre sau ii ajutam pe altii sa si le rezolve pe ale lor, nu postam ca sa facem caterinca de cei cu belele.
Daca nu am nimic cu care sa-i fiu de ajutor omului, sau macar o parere direct legata de problema lui, mai bine nu mai scriu.
sa facem misto unii de altii e foarte simplu, dar cred ca in felul asta scade mult calitatea forumului si e mare pacat.

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@XENON: in primul rind imi pare rau de patania colegului nostru Laur. Insa te asigur ca nu asta e cea mai mare "realizare" a baietilor de la ATS. Ceea ce a spus sandor mihai, am spus si eu intr-o alta varianta: acum nu se mai fac masini, ci bani. Ghici cine da banul si cine il ia.
Fiabilitatea a sczut enorm in ultimii ani si practic nici un constructor nu mai fabrica la standardele care le avea in anii '70 - '80. Din pacate e o realitate, foarte dureroasa pentru buzunarele noastre. Acum constructorii nu mai traiesc din vinzarea de masini noi, ci din service.
Cit priveste garantia, din punctul meu de vedere e fix zero. Colegul dimabogdan iti poate confirma. Iti doresc sa nu afli personal.

Cit priveste garantia, din punctul meu de vedere e fix zero. Colegul dimabogdan iti poate confirma. Iti doresc sa nu afli personal.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
sper sa nu aflu! despre masinile actuale parerea mea este aceeasi, mai ales de "made in France", oricare dintre cele 3 marci. altceva m-a deranjat, dupa cum am mai spus. mentionez ca daca la mine n-ar scrie si pe cea mai micutza piesa, inclusiv furtunase sau curele "TOYOTA-made in Japan" nu as dormi foarte linistit. M-am interesat foarte bine inainte sa dau banii, tocmai de aia nu mi-am luat C3, Fabia, Polo chel la dotari, dar cu posesori "Happy" , maini pt care as fi platit doar 3-400 euro in plus.
japonezii sunt ultimii in care mai cred ca in rest francezii nu intra in discutie iar nemtii o cam dau in bara de la o vreme.
japonezii sunt ultimii in care mai cred ca in rest francezii nu intra in discutie iar nemtii o cam dau in bara de la o vreme.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
c3
xenon,mie imi vine sa rid putin,dar nu de laur, pe care-l compatimesc,ci de situatie.dupa lista de un metru de defectiuni,pe care a enumerat-o laur,cam ce vroiai sa-i spun? ceva de genul" felicitari, ai luat cea mai buna masina sau ,lasa laur e numai ghinion la mijloc". nu, i-am spus ce stie si el:situatia e cam maro cu masinile noi si cit sunt in garantie,dupa ,nu mai vorbim.
apoi,mi se pare putin nepotrivit sa lauzi alte marci de masini pe forumul citroen,chiar daca si eu ii apreciez enorm pe japonezi pt. capacitatea si calitatea muncii lor.deci, cu asta nu-s de acord.sper ca nu urmeaza sa laudam masinile nemtesti pe forum ca mi se face rau.
apoi,mi se pare putin nepotrivit sa lauzi alte marci de masini pe forumul citroen,chiar daca si eu ii apreciez enorm pe japonezi pt. capacitatea si calitatea muncii lor.deci, cu asta nu-s de acord.sper ca nu urmeaza sa laudam masinile nemtesti pe forum ca mi se face rau.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
sandor mihai,si mie i-mi vine sa rid dar nu de masina ,cu toate ca a avut atitea probleme nu m-a lasat nici o data in drum .RID de ATS care a ajuns de risul lumii.Ar trebui sa nu mai ne vaitam de serviciile lor ci sa ridem de ei.
Astazi directorul de la service i-mi spunea ca are un pieten la o firma de tuning si incearca sa dea de el poate reuseste sa faca ceva cu calculatorul.(eventual sa o faca racheta)
Astazi directorul de la service i-mi spunea ca are un pieten la o firma de tuning si incearca sa dea de el poate reuseste sa faca ceva cu calculatorul.(eventual sa o faca racheta)
Astazi directorul de la service i-mi spunea ca are un pieten la o firma de tuning si incearca sa dea de el poate reuseste sa faca ceva cu calculatorul.(eventual sa o faca racheta)

Dap... masina din semnatura are peste 18000 de km facuti in mai putin de un an iar masina merge impecabil... nicio problema tehnica...
Da, mi-ar placea extrem de mult sa am un DS... si il voi avea intr-o zi, sunt convins... mi-ar placea si mai mult sa am un SM...
Chiar si atunci voi avea ca masina day-2-day un C4, C5 etc... De ce? Simplu... 2 cuvinte... Integritate Structurala...
Nu vreau ca un individ care se plimba cu ultimul tip de scuter sa intre in mine si sa ma omoare, get it?
Am fost baiat cuminte si m-am limitat la cele 2 cuvinte pentru ca intr-adevar acestea reprezinta un punct de importanta majora,
insa m-as putea referi si la alte aspecte printre care unul foarte relevant pentru mine - confortul...
PS: Niciodata nu as da C4 pe BX... pentru mine (a se citi 'din punctul meu de vedere') inspiratia CITROEN
in ceea ce priveste design-ul automobilistic s-a oprit brusc odata cu aparita CX-ului, a urmat o pauza lunga,
guvernata de modele fara personalitate cu design industrial... a reinceput timid cu C2/C3(Pluriel), a continuat in fortza cu C4 si
si-a revenit complet cu C6... sper sa continuie in acest stil si in cazul viitoarei generatii de C5, pentru ca prima... no comment!
Da, mi-ar placea extrem de mult sa am un DS... si il voi avea intr-o zi, sunt convins... mi-ar placea si mai mult sa am un SM...
Chiar si atunci voi avea ca masina day-2-day un C4, C5 etc... De ce? Simplu... 2 cuvinte... Integritate Structurala...
Nu vreau ca un individ care se plimba cu ultimul tip de scuter sa intre in mine si sa ma omoare, get it?
Am fost baiat cuminte si m-am limitat la cele 2 cuvinte pentru ca intr-adevar acestea reprezinta un punct de importanta majora,
insa m-as putea referi si la alte aspecte printre care unul foarte relevant pentru mine - confortul...
PS: Niciodata nu as da C4 pe BX... pentru mine (a se citi 'din punctul meu de vedere') inspiratia CITROEN
in ceea ce priveste design-ul automobilistic s-a oprit brusc odata cu aparita CX-ului, a urmat o pauza lunga,
guvernata de modele fara personalitate cu design industrial... a reinceput timid cu C2/C3(Pluriel), a continuat in fortza cu C4 si
si-a revenit complet cu C6... sper sa continuie in acest stil si in cazul viitoarei generatii de C5, pentru ca prima... no comment!
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes