Revizie cu ciocanul si nu numai

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Trekvogel
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Vin 18-Iun-2004 09:19
Localitate: Bucuresti

Revizie cu ciocanul si nu numai

Mesajde Trekvogel » Lun 11-Iun-2007 09:17

Sa incep cu inceputul:
Revizie la ATS la 40.000 km care a inclus un schimb de ulei, filtre de aer, de polen, de combustibil si placute de frana: 840 RON (iulie 2006)
Intrucat aveam si o mica problema cu o garnitura de la motor a intrat si schimbul ei tot in operatiunea de revizie dar fara bani intrucat masina era in garantie. Si tot in ziua aia mi-au "strans" si caseta de directie. Dar costul nu a fost doar acela dupa cum veti vedea mai departe.
Intrucat au trebuit sa imi scoata turbina de pe motor, tinerii de la ATS nu au catadicsit sa imi schimbe si acel o-ring intre turbina si blocul motor care, in conformitate cu specificatiile producatorului trebuie schimbat la acest tip de operatiune. Asa ca l-au pus tot pe cel vechi (ma rog, resturile acestuia) si dupa o saptamana am pierdut cam un litru de ulei.
Asa ca am mers la un alt service si mi-a fost remediata problema cu vreo 60 de lei (pretul o-ringului fiind de genul 2-3 lei dar nu luat de la reprezentanta unde cred ca ar fi fost pe la vreo 50-60 de lei) Buun, deci inca vreo 60 de lei.
Dupa alta perioada de timp a urmat pierderea lichidului de racire intrucat atunci cand se umbla la filtrul de ulei se slabesc niste conducte (cele de la lichidul de racire si cea de la admisie aer). Daca aceste conducte nu se strang ele vor vibra in timpul mersului si datorita pozitiei extrem de apropiate una dintre ele, in speta cea de racire se va crapa. Si pentru aceasta mica operatiune am mai pierdut o zi prin service si vreo 200 de lei.
Pana acum am ajuns cu pretul reviziei pe undeva pe la 1.100 de lei. Stau sa ma intreb daca nu cumva am alta clasa de masina ca preturile incep sa fie comparabile cu nemtestile.
Am decis ca revizia de 60.000 sa o fac pe undeva pe la 55.000 intrucat masina este supusa conditiilor de Bucuresti si nu are rost sa o chinui.
In loc de ulei Total am folosit un Aral (mai scump, e drept) si masinuta a capatat puteri nebanuite. Am mai bagat mana in buzunar si am schimbat si filtrul de combustibil care dupa cum se misca masina in prezent cred ca nu a fost schimbat niciodata ci doar golit de apa (dupa fiecare revizie cand plecam de la service si intra aerul conditionat in functiune, motorul mai avea putin si isi dadea duhul; acum in schimb nici nu se simte). Si clasicele filtre de aer si combustibil.
La cel de habitaclu am descoperit cu stupoare ca "prietenii" de la ATS nu ii montasera suportul in cleme si in consecinta filtrul de polen era pus doar de forma intrucat aerul trecea pe langa el. Si eu ma miram de unde atata praf... Ca sa nu mai spun ca in zece luni era efectiv negru de mizerie. Sau, poate nu a fost schimbat dar aceasta poate e o acuza gratuita.
In consecinta la revizia de 60.000 am scos din buzunar vreo 400-500 de lei. In care a intrat si diagnoza pe computer. Tin sa spun ca service-ul la care am fost nu are nici o legatura cu Citroen, dar cum am zis si in postul meu anterior sunt niste baieti la inceput de drum care fac treaba din pasiune si cu simt de raspundere.
Am decis sa schimb si capetele de bara precum si bieletele (parca asa se numesc) intrucat incepusera sa apara oaresce zgomote. Si cu prilejul acesta am vazut si cum a fost stransa caseta de directie: CU DALTA SI CIOCANUL! Intocmai. Cei de la ATS au strans de fapt capul de bara si nu au umblat in caseta de directie. Si intrucat capul de bara nu are hexagon si este un pic mai dificil de strans, au bagat si ei o dalta si cioc, cioc cu un ciocan si gata! "Merge, dom'le ca unsa, nu-i asa? Si ce daca cedeaza dupa 10.000? Nu tot aici vii sa o schimbi?"
Cu alte cuvinte revizia la ATS m-a dus pe undeva pe la 1.600 de lei (cheltuieli in care am inclus si reparatiile reviziei :shock: cu o-ring, cu conducte, cu capete de bara) in timp ce revizia de 55.000 m-a dus pe undeva pe la 500 de lei. Si, masinuta parca merge mai bine.
Aaaa, si inca un lucru: daca vreti sa cumparati piese de la baietii din Pipera pregatiti-va sa dati cu cel putin 100 de lei mai mult. :( Daca nu vreti, puteti sa le luati de la alti dealeri sau din UE. 8)

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: Revizie cu ciocanul si nu numai

Mesajde nicum » Lun 11-Iun-2007 10:08

Trekvogel scrie:Am decis sa schimb si capetele de bara precum si bieletele (parca asa se numesc) intrucat incepusera sa apara oaresce zgomote. Si cu prilejul acesta am vazut si cum a fost stransa caseta de directie: CU DALTA SI CIOCANUL! Intocmai. Cei de la ATS au strans de fapt capul de bara si nu au umblat in caseta de directie. Si intrucat capul de bara nu are hexagon si este un pic mai dificil de strans, au bagat si ei o dalta si cioc, cioc cu un ciocan si gata! "Merge, dom'le ca unsa, nu-i asa? Si ce daca cedeaza dupa 10.000? Nu tot aici vii sa o schimbi?" 8)


Vrei sa spui ca cei de la ATS au strins doar rotula capului de bara in loc sa schimbe piesa si te-au facturat ca si cum ar fi fost schimbata? Niste poze cred ca ar fi foarte relevante.

Tip: daca ti se pare ca doua conducte sint prea aproape si pot freca de la vibratii, poti imbraca o conducta intr-un manson de cauciuc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Trekvogel
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Vin 18-Iun-2004 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde Trekvogel » Lun 11-Iun-2007 10:17

Nu mi-au facturat-o intrucat am venit cu gura mare ca era in garantie. Iar cu conductele e cam tardiv tinand cont ca deja le-am schimbat si le-am prins mai bine.
La service ATS le-am spus ca imi zdrangane computerul si mi-au spus ca au pus, citez: "niste dispozitive de reduce a zgomotului". La deschiderea cutiei am vazut ca erau niste bucati de burete cauciucat si ca zgomotul ar fi putut fi reparat prin fixarea mai atenta, ce-i drept, a computerului in locas.
Oricum, tin sa spun ca mi s-a luat de service-urile dedicate Citroen din Buc cum ar fi ATS sau cel din Bucurestii Noi. Pacat de masini care sunt absolut superbe....

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 11-Iun-2007 11:21

Ai avut "aventuri" si la Champions?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Trekvogel
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Vin 18-Iun-2004 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde Trekvogel » Lun 11-Iun-2007 11:25

da. pentru detalii pm

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Lun 11-Iun-2007 18:43

:? e o sectiune speciala ATS, unde poti sa postezi acest feedback, pacat, mare pacat ca se mai intampla asemenea lucruri.
daca nu esti masochist, cred ca ar fi timpul sa-ti cauti alt service ...
Cosmin
high energy music expression


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern