Pagina 4 din 4

Scris: Sâm 15-Dec-2007 18:38
de bebe
De ce nu incerci si in alta parte, decat Bucurestiul? Spre exemplu Brasov.....!

Scris: Sâm 15-Dec-2007 19:18
de DanCld
Cu reparaĂžia - ĂŽntreabĂŁ-l pe constatatorul de la Casco, de obicei ei au "relaĂžii" mai speciale cu anumite service-uri. DupĂŁ aia discuĂžii cu Âşeful de service, de obicei ei sunt abonaĂži la anumite filiere, aduc piese ĂŽn special din Germania. Nu-Ăži face ĂŽnsĂŁ speranĂže sĂŁ poĂži recupera maÂşina ĂŽnainte de 10 ianuarie Âşi de asemenea sĂŁ nu te aÂştepĂži la cine Âştie ce calitate a montajului. RoagĂŁ-te cel mult sĂŁ iasĂŁ vopseaua bine #-o

Revizii - vezi ºi la Ciocârlan (cautã-i numãrul pe aici pe forum).

Scris: Dum 16-Dec-2007 16:39
de dandumitrescu
keos scrie:Acu eu am casco, dar problema e cu piesele ca am o droie de schimbat si cica daca stau dupa Citroen mai vad masina la anu' :((.

Damn life.

Ca rezultat, poate stie cineva unde gasesc piese de citroen (masca,bara,radiator,faruri) pe stoc ???

Si ce e mai important, daca vreau sa fac toate controalele si schimbarile ca la carte (nu doar filtre si ulei, ca astea le schimb si singur) unde gasesc un service autorizat in Bucuresti ???


Si eu am patit ca tine si m-am dus la www.champion.ro
Mi-au facut constatarea si dupa ce aproba asiguratorul comanda piesele si se apuca de reparatie prin ianuarie 2008 pe la jumatea lunii.

zic si eu...

Scris: Joi 20-Dec-2007 17:46
de sambo
Acum am 27.000 de km cu al meu C 1 si singura problema pe care am avut-o a fost claxonul. Am fost la ATS desi aveam si ceva indoieli motivate in special de faptul ca acea carcasa de pe volan de la claxon si air-bag, din "grija" unui bou de la o spalatorie aveam o taietura de vreo 2 cm. Mi-era frica sa nu-mi zica ceva gen "viciu de exploatare." N-au fost probleme si claxonul s-a schimbat in garantie (cel putin asa mi-au spus, e posibil sa-l fi reparat doar, dar de vreo doua luni merge).
Un amic a avut un c4 la ei in service pentru o indoitura destul de urata. Omul a fost destept si a avut CASCO la o companie care avea conventie de decontare directa cu ATS (apropos eu am la INTERAMERICAN si astia n-au, deci sunt de evitat). Reparatia a durat o saptamana. Va spun ca asta e ok pentru ca sunt service-uri unde stai de-ti vine rau.

Nu -mi place ca fatuca/fatucile care raspunde la telefon parca e mereu NF. Pe mine cand m-am programat pentru claxon, m-a intrebat " ce are de nu merge". Pai de unde dracu sa stiu eu ce are... Cel mai serios de-acolo mi se pare Ionut Terovan. Omul chiar stie despre masini
In rest eu probleme mari n-am avut cu ei. E drept ca nici cu masina. Am lasat la toate reviziile de pana acum (2) si la reparatia claxonului in masina cd-uri bani etc. Eu am mereu la mine tot felul de "accesorii" de la o bormasina pana la ,toporisca, briceag elvetian etc. Sunt lucruri carora le-as observa lipsa imediat. Nu mi-a disparut niciodata nimic. Dar daca m-ati avertizat , am sa fiu atent.Toate cele bune.

Scris: Joi 20-Dec-2007 19:15
de Gusti
ATS sunt de tot rahatul ...
de fiecare data cand m-am dus la ei cu vreo problema au dat din colt si am dat numai peste persoane dezinteresate dar cel mai nasol .. incompetente.
Ideea e ca doar din prisma service-ului nu imi voi mai achizitiona niciodata un Citroen desi anul viitor chiar vroiam sa imi iau un c5 dar acum o sa caut ceva din aceeasi clasa...alta marca.

Scris: Lun 21-Ian-2008 16:08
de XENON
Salutari de la ATS. Va asteptam pe la noi! :lol:
oameni buni, astazi am fost la ats ca sa schimb o aparatoare de noroi stanga fata. operatiune simpla, pe care ORICINE ar putea sa o efectueze in 15-20 min MAXIM. la 10 ma prezint la service in baneasa, la "programare". astept 1 ora sa imi ia dosarul, sa dau masina...ajungem in service, facem fisa de intrare dupa care baietasul de la service imi spune ca "ne auzim la telefon", ca sunt dupa alte 2 persoane care aveau de vopsit cate ceva pe la masini (o simpla aripa de vopsit la ats dureaza cam o saptamana), moment in care am vazut ROSU si am vrut sa plec. noroc cu un mecanic care a zis ca el e liber si o rezolvam "pe loc". inainte sa-i dau maina, i-am spus clar reprezentantului de service "nu cumva sa imi puna la loc clipsurile de plastic vechi, fortate la demontare". dupa alte 40 min in care masina s-a rusinat sa apara pe monitoarele din showroom (probabil fiind murdara stiau ca nu e prea fotogenica, saraca..), apare buburuza, ies sa va ce s-a facut, si surpriza. clipsurile de prindere aratau exact cum i-am rugat sa NU fie. ii pun sa remedieze, mai dureaza circa 40min, desi repet, trebuiau inlocuite DOAR 2 clipsuri. in tot acest timp am facut cateva ture prin service, pandind de fiecare data usa, cand iesea cineva, fiindca e incuiata si nu poti vedea nimic, nici macar pe camera de supraveghere. in atelier lucreaza numai tinerei de 19-20 ani, proaspat absolventi de scoala profesionala, fara nici un maistru care sa ii supravegheze.
dupa ce a iesit masina a doua oara, de data asta ok, am dorit, cum era si normal, SA PLEC!!! :chain: . ei bine, NU S-A PUTUT. ca sanchi, trebuie facut CTC-UL (controlul tehnic al calitatii). si, dupa alte 2 ore de asteptare, am rabufnit in urlete si abia atunci s-a sinchisit cineva sa imi aduca cheia. dar asta nu e tot. am mai asteptat vreo 20 min pana s-au incheiat toate formalitatile. mentionez ca in acet timp, cand "m-am luat" putin si de obeza de la casierie care tocmai tinea predici de comportament unui baiat care indraznise sa se apropie prea mult de tejghea, cretina imi spune cu cel mai al dreaku tupeu "lasa, ca ajungi tu si la mine... :twisted: "(nu a zis-o sub forma de gluma). noroc ca reprezentantul de service a mers cu mine sa semnez toate facturile la sfarsit.

intr-un final am scapat....dupa 5 ORE, si mai erau o gramada de oameni astazi in situatia mea...deci, ATS va asteapta...

Scris: Lun 21-Ian-2008 16:12
de gabi caragea
deja imi dai fiori
am masina la ei 8 zile si inca nu stiu ce sa ii faca
problema este ca nu mai primeste codul de pornire si cei din service nu sunt familiarizati cu asemenea masini si trebuie sa intrebe in franta .

Scris: Mar 22-Ian-2008 01:03
de bezz
e clar, next stop - pro-motor :D .

salutare

Scris: Lun 28-Ian-2008 10:30
de crispauly
sal! senzational! caut solutie vitala. merg la o reparatie la ats baneasa langa metro pentru stergator spate si pentru proiector dreapta fata. las masina si vin a doua zi sa o iau in primire . cand sa o iau in primire ce sa vezi> masina lovita pe aripa stanga fata deasupra usii!!!!!!!!!!!!!! :evil:
m-am innegrit. pls astept sfaturi pentru ca atsistii propun reparatie. atentie pe spatele foilor de receptie la clauze unde spune ca manopera la piese este cu garantie de 3 luni iar schimbarea pieselor cu piese originale citroen prelungeste garantia oferita initial. asa ca ce sa fac sa o repare si sa pierd garantia de 12 ani la tablarie!!!

Scris: Lun 28-Ian-2008 11:17
de nicum
Nu stiu de unde ai dedus ca pierzi garantia la tabla. Ei ofera garantia la lucrare, nu la masina si daca au stricat, sa o repare.

Scris: Lun 28-Ian-2008 11:39
de zez3
Salutare,
luni 21.01.2008 am trecut iar pe la ATS, nevoit fiind de o programare facuta in noiembrie 2007 pentru o reparatie pe casco (grila inferioara si superioara fata, bara fata; daune constate de inspectorul casco).
Evident, personalul de acolo tot cu sictir(lehamite, scarba) primeste clientii, perioada de asteptare e destul de mare (30 min/client, ca de obicei), ma rog trecem peste toate astea si las masina acolo evident intainte instiitandu-l pe dl. angajat Turturica care o preia ca am facut poze motorului si obiectelor din portbagaj (trusa de prim ajutor, stingator si restul). Si chiar am facut poze, nu glumesc! (baterie, injectoare, bujii, filtre, cam tot ce se poate)
Atentie la ce semnati, exista o bifa pe comanda de lucru in care puteti sa vedeti piesele inlocuite care de obicei o completeaza foarte subit cu NU.
Plec foarte ganditor spre casa si sper ca de data asta sa iasa bine.
Sun miercuri direct la caroserie(vreo 45 de min. in continuu) nimik, apoi sun la domnisoara de la 00, domnul Turturica este prin zona? e plecat cu un client. Ok, revin.(din ora in ora, ca sa aflu ca nu e disponibil, ii las mesaj...poate, poate)
Pe la ora 17 cand mai era un pic si se termina programul ii cer domnisoarei sa imi dea un sef sau pe altcineva care este disponibil si in masura sa imi transmita informatiile necesare. Imediat apare domnul Turturica la telefon foarte spasit.
Si intreb, e gata ? (evident dupa ce ma prezint si eu si nr. masinii). Urmeaza reactia, aaaa..... pai sa cautam....aha....asteptam confirmarea de la asigurator.
Ok, cand ati trimis mail ? (ora, data, etc)
Aaaa.....pai ma scuzati.....am gresit....v-am transmis o informatie eronata. de fapt masina are o componeneta in plus defecta (aparatoare de noroi) care nu a fost inclusa de catre agentul constatator casco. Si trebuie trimise poze. Pai trimiteti !
Intre timp sun si la agentul constatator sa verific daca au trimis pozele.
Ok, sun si joi(evident iar dureaza vreo 30 de min pana sa raspunda cineva) In, sfarsit raspunde, si vestea este foarte incurajatoare, masina e la vopsitorie, dar nu sunt gaze, s-au oprit si mai dureza ceva ca piesele calde din cuptor nu se pot vopsi Sad
Bine dom'le daca nu sunt gaze, nu sunt, doar nu puteam sa le zic sa manance niste fasole. Desi abia mai spre seara imi dau seama ce tzeapa mi-am luat ca eu n-am nimik de metal de vopsit, totul e de plastic(fibra sau cauciuc).
Vineri, sun la agentul constatator si rezolv sa trimita acordul de plata pentru componeneta in plus.
Apoi la ats si le transmit ca acordul e gata, sa se apuce de treaba si il intreb pe domnul cum sta cu gazele. La care raspunsul este pai sa stiti ca pe masina sa montat deja componenta dar asteptam doar acordul.
Ok, super fericit. (si nu a durat decat 1 saptamana si nici nu mai stiu cate telefoane)
Primesc si telefonul care ma cheama sa ma duc sa ridic masina.
Ajung pe la sfarsit de program si semnez hartiile. Ma uit la motor, stopuri becuri, faruri, in fata in spate totul pare ok, si spre mirarea mea am si tot in portbagaj.
Deci se poate, daca te tii de capul lor cu n telefoane, si cu amenintari si poze pe la motor, se rezolva intr-un final de doar 1 saptamana.
S-auzim de bine si sper sa nu imi fi schimbat altceva ce n-am descoperit inca. :roll: :?: :?: :!:

Si by the way, totul la costat pe asiguratorul meu casco doar suma de 1446 roni. Manopera de 436 si piese de 778. Asa ca noroc cu ei.