Intrebari pt. ATS
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
Arise, nu e chiar singurul caz. am mai auzit si eu de altele. chiar la mine in familie. e adevarat, era vorba tot de FORD si evident de alt importator&dealer. ca daca era vorba de ats...
asta e (ceea ce nu intelegea Marian) de fapt normalitatea!
Normalitatea ar fi ca tu "matrixu" sa nu spui "super tare" ci sa ti se para un lucru obisnuit. si sa ti se para normal sa il ceri celui de la care ai contractat masina. si sa ti se para normal ca daca te duci in service cu masina si ei nu-i dau de cap sau o piesa intarzie nepermis de mult sa primesti compensatii!
Momentan noi suntem la faza in care ne miram.
Si in care unii ma atentioneaza ca ma arunc prea "tare" in afirmatii cand vorbesc "de bine" ats-ul.
Dar noi suntem clienti! Noi platim! (e cineva care primeste totul gratis de la ats? ) Si atunci de ce sa ni se para extrordinara normalitatea?
asta e (ceea ce nu intelegea Marian) de fapt normalitatea!
Normalitatea ar fi ca tu "matrixu" sa nu spui "super tare" ci sa ti se para un lucru obisnuit. si sa ti se para normal sa il ceri celui de la care ai contractat masina. si sa ti se para normal ca daca te duci in service cu masina si ei nu-i dau de cap sau o piesa intarzie nepermis de mult sa primesti compensatii!
Momentan noi suntem la faza in care ne miram.
Si in care unii ma atentioneaza ca ma arunc prea "tare" in afirmatii cand vorbesc "de bine" ats-ul.
Dar noi suntem clienti! Noi platim! (e cineva care primeste totul gratis de la ats? ) Si atunci de ce sa ni se para extrordinara normalitatea?
Hai sa iti zic si de ce mi se pare super tare ce i s-a intamplat.
1. Nu era vorba de service!!!! Termenul de livrare nu a fost respectat.
2. Cand faci contractul pt o masina Citroen cu orice dealer din tara asta,acolo undeva scris fff mic, scrie ceva de genul, ca termenul de livrare poate sa se prelungeasca cu pana la 60 de zile. Toata lumea e acoperita integral, ii cam doare in pix!! E normal(sau "normalitate" cum iti place tie sa zici) sa iti intarzie masina 59 de zile??? Atata timp cat in acte e stipulat asta e mai mult decat normal! Ca nu e omenesc si nici etic e altceva.
1. Nu era vorba de service!!!! Termenul de livrare nu a fost respectat.
2. Cand faci contractul pt o masina Citroen cu orice dealer din tara asta,acolo undeva scris fff mic, scrie ceva de genul, ca termenul de livrare poate sa se prelungeasca cu pana la 60 de zile. Toata lumea e acoperita integral, ii cam doare in pix!! E normal(sau "normalitate" cum iti place tie sa zici) sa iti intarzie masina 59 de zile??? Atata timp cat in acte e stipulat asta e mai mult decat normal! Ca nu e omenesc si nici etic e altceva.
Foarte civilizat s-au purtat cei de la Ford. Asta e "normalitate", dar din pacate nu peste tot in Romania.
Eu am asteptat 4 luni la Citroen, desi mi s-a spus ca vine masina mai repede, apoi ca e facuta, ca e pe drum desi de fapt nu era produsa decit peste o luna, etc. Cel care suna la dealer tot timpul eram eu, nu ei.
Asta e "normalitate romana", din pacate.
Eu am asteptat 4 luni la Citroen, desi mi s-a spus ca vine masina mai repede, apoi ca e facuta, ca e pe drum desi de fapt nu era produsa decit peste o luna, etc. Cel care suna la dealer tot timpul eram eu, nu ei.
Asta e "normalitate romana", din pacate.
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
george scrie:Foarte civilizat s-au purtat cei de la Ford. Asta e "normalitate", dar din pacate nu peste tot in Romania.
Eu am asteptat 4 luni la Citroen, desi mi s-a spus ca vine masina mai repede, apoi ca e facuta, ca e pe drum desi de fapt nu era produsa decit peste o luna, etc. Cel care suna la dealer tot timpul eram eu, nu ei.
Asta e "normalitate romana", din pacate.
"normalitatea"=civilizatie, bun simt, respect fata de client.
orice se poate intampla pe "traseul" unei comenzi pentru o masina. unele lucruri sunt normale, altele tin de superficialitatea unora din cei care lucreaza la importator si chiar de superficialitatea unora care lucreaza la producator.
ceea ce insa tu ai primit ca raspunsuri (evident cand tot tu sunai!) se cheama atat de romanesc "sa-l facem din vorbe ...". De fapt nu ai primit decat alternativa de a astepta pe banii tai si atat! Vreo compensatie, vreo scuza, vreo idee alternativa de rezolvare temporara (vezi cazul ford)?
pentru unii participanti la forum pe care nu vreau sa-i comentez, asa este normal. ok, este optiunea lor si trebuie sa o respectam la nivelul si valoarea ei.
in fapt intram intr-o logica simpla: daca clientii nu au exigente si accepta orice, atunci ce motive ar avea furnizorul sa devina exigent fata de el insusi? si sa isi respecte clientii?
in cazul ats-ului oricum astea sunt notiuni abstracte...
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
in fapt intram intr-o logica simpla: daca clientii nu au exigente si accepta orice, atunci ce motive ar avea furnizorul sa devina exigent fata de el insusi? si sa isi respecte clientii?
Cam tarzie logica asta simpla mai ales ca a fost expusa intr-un alt subiect. Revenind la cazul tau de "client exigent" cum ai ajuns sa ai un service pt. un parc de masini la cateva sute de km?Nu te-a facut din vorbe?Am mai spus asta...nu stiai ca reteaua de dealeri si service nu este stabila?Nu ai fost un client fara exigente?
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
D-le Octavian ,
Referitor la problema amortizoarelor la C4, nu mai avem nici o veste din partea d-voastra.
Asa cum mi-a recomandat ATS(prin e-mail), am fost din nou la reprezentantul local care a creat un raport cu aceasta problema si care v-a fost trimis(cel putin asa sustin dansii), urmand ca eu sa primesc un raspuns privind schimbarea amortizoarelor spate.
Intrucat Citroen recunoaste si accepta aceasta problema , deci schimba amortizoarele spate in cadrul garantiei, as dori sa stiu de ce ATS nu a luat la cunostinta aceasta situatie pana in momentul de fata ?
Referitor la problema amortizoarelor la C4, nu mai avem nici o veste din partea d-voastra.
Asa cum mi-a recomandat ATS(prin e-mail), am fost din nou la reprezentantul local care a creat un raport cu aceasta problema si care v-a fost trimis(cel putin asa sustin dansii), urmand ca eu sa primesc un raspuns privind schimbarea amortizoarelor spate.
Intrucat Citroen recunoaste si accepta aceasta problema , deci schimba amortizoarele spate in cadrul garantiei, as dori sa stiu de ce ATS nu a luat la cunostinta aceasta situatie pana in momentul de fata ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern