Citroen C3 1.4 Hdi Nu mai porneste

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

elias
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Sâm 29-Oct-2011 12:09
Localitate: Bucuresti

Citroen C3 1.4 Hdi Nu mai porneste

Mesajde elias » Sâm 11-Feb-2012 12:13

Buna ziua ,
Am un Citroen C 3 diesel si de astazi nu mai vrea sa porneasca , a pornit foarte bine acum 3 zile iar astazi cand
sa plec dau la cheie si invarte ca si cum nu ar avea motorina .
Eu cred ca a inghetat motorina (afara sunt - 15 grade ), pana acum pornea la sfert dar astazi am patit-o .

Astept sugestii ,daca ati mai avut cazuri , cum le-ati rezolvat ?

Multumesc,

elias
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Sâm 29-Oct-2011 12:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde elias » Sâm 11-Feb-2012 13:07

Am alimentat cu motorina de la Rompetrol .

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 11-Feb-2012 14:14

pot fi mai multe probleme ... nu neaap ca a inghetat motorina ... am avut c3 1.4 hdi ,care invartea dar nu pornea din cauza bateriei ! deci ar fi ok de verificat . Dupa furtunasele de sub filtrul de motorina care mai fac probleme ... si nu in ultimul rand o scanare Lexia .

Unde se afla masina ? Eu astazi vin la bucuresti cu niste treaba cu Lexia ... daca nu este departe masina , poate dau o fuga sa vedem ce este ... 0744316258 . acesta este nr meu . Mihai Stan
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

elias
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Sâm 29-Oct-2011 12:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde elias » Sâm 11-Feb-2012 17:02

mihaistan scrie:pot fi mai multe probleme ... nu neaap ca a inghetat motorina ... am avut c3 1.4 hdi ,care invartea dar nu pornea din cauza bateriei ! deci ar fi ok de verificat . Dupa furtunasele de sub filtrul de motorina care mai fac probleme ... si nu in ultimul rand o scanare Lexia .

Unde se afla masina ? Eu astazi vin la bucuresti cu niste treaba cu Lexia ... daca nu este departe masina , poate dau o fuga sa vedem ce este ... 0744316258 . acesta este nr meu . Mihai Stan


Maine dupa amiaza ajung iar la masina .
Va multumesc , dar eu nu mai sunt in apropierea masinii , am plecat fara ea . :)
O sa verific filtrul si furtunele din apropiere , de ce nu si bateria care cred ca este cam batrana ( masina am luat-o in august si nu stiu de cand este bateria ).
Cu stima ,

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Sâm 11-Feb-2012 20:02

Poti sa dai la pompita de amorsare de sub capota vreo 1 minut si apoi sa ii dai repede cheie - poate s-a dezamorsat...
Daca invarte sanatos, cu energie...nu cerd ca e bateria...
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 11-Feb-2012 20:10

Banuiesc ca nu invarte deloc cu energie si ca e bateria.
Invartind incet, presiunea pe rampa creste la sfantul asteapta.

La pompita, daca e tare, inseamna ca e amorsata, daca nu, ar trebui sa dea pana se intareste pompita. Si nu cred ca trebuie sa dea f repede la cheie, nu de alta, dar nu am vrea sa auzim cum ca a cazut colegul nostru pe sub masina. :razz:

elias
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Sâm 29-Oct-2011 12:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde elias » Dum 12-Feb-2012 21:53

mesersmith scrie:Banuiesc ca nu invarte deloc cu energie si ca e bateria.
Invartind incet, presiunea pe rampa creste la sfantul asteapta.

La pompita, daca e tare, inseamna ca e amorsata, daca nu, ar trebui sa dea pana se intareste pompita. Si nu cred ca trebuie sa dea f repede la cheie, nu de alta, dar nu am vrea sa auzim cum ca a cazut colegul nostru pe sub masina. :razz:


Intr-un final am aflat ,este bateria , care invarte moale fara putere .
Am luat curent de la un prieten si a pornit la a 2 a cheie .
Urmeaza sa imi caut o baterie buna sa o inlocuiesc pe ceea veche .

Cam cati amperi trebuie sa aibe bateria si care ar fi mai buna ?

Va multumesc tuturor pentru sprijin !!!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 12-Feb-2012 22:20

Bateria trebuie sa o cumperi astfel:
Dimensiuni:
Lungime:243(mm)
Latime:175(mm)
Inaltime:190(mm)

Minim 60 Ah

Eu as lua ceva marca buna: Bosch, Varta, Staeco, Fulmen. Daca iei ceva ieftin, ia Rombat Premier.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Mie 15-Feb-2012 16:10

elias scrie:Intr-un final am aflat ,este bateria , care invarte moale fara putere .
Urmeaza sa imi caut o baterie buna sa o inlocuiesc pe ceea veche .

Cam cati amperi trebuie sa aibe bateria si care ar fi mai buna ?

Va multumesc tuturor pentru sprijin !!!


Pana iti cumperi baterie noua, eu iti recomand sa o dai jos pe cea care este acum pe masina, sa o pui pe redresor vreo 6 -8 ore in functie de cat este de descarcata si de cat de repede incarca acel redresor si la final pune-o pe masina.
Daca nu iti mai face figuri, mai ales ca vremea se va incalzi, nu are rost sa dai bani pe alta baterie.
Eu cel putin am patit la fel, am incarcat-o si acum e ok.
Succes.

In cazul in care masina nu va porneste deloc ca si cand nu ati avea motorina, dar bateria este buna si invarte la greu fara problema, cautati in panoul de siguranta de sub volan, o siguranta galbena, undeva spre stanga.
Aia e "dracul' din cauza careia masina devine inutilizabila si stau toti aprinsi martorii de bord de parca e pom de Craciun.
Sunt totul si totusi nimic!

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Mie 15-Feb-2012 16:33

Numai cu 6-8 ore nu cred ca rezolva ceva. Minim 12 ore, in manualul C3-ului scrie ca se pune 24 de ore la incarcat, tensiunea sa nu depaseasca 15,5V. Eu am scos Tudor-ul original din 2004 pentru ca a dat niste semne de oboseala cand au fost gerurile cele mai mari (s-a aprins martorul air-bag pasager la prima pornire) si o tin la resuscitat. A primit o repriza de 24 de ore, aseara am lasat-o sa se odihneasca si azi-dimineata am bagat-o iar la incarcat. Martorul s-a inverzit, tensiunea era dimineata inainte de repriza a doua 12,6V. Am pus-o pe incarcare normala (low), nu pe rapida (high). O tine la o tensiune exact ca cea de pe masina (14,0 - 14,4V). Acumulatorul este de 64Ah / 640A. O sa merg pe aceleasi capacitati.
Nu am fost atent cand am scos-o de pe masina daca ar avea loc ceva mai mare in cutia aceea. Era destul de fixa, mi-am cam rupt degetele sa o scot de acolo, cu toate ca se scoate si suportul in care este fixat calculatorul. Nu are manerul acela de sustinere.
As vrea sa cumpar tot Tudor, varianta High Tech. Daca nu gasesc in Constanta, o sa merg pe un Rombat Premier.
Ultima oară modificat Mie 15-Feb-2012 16:37 de către crysti79, modificat 1 dată în total.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 15-Feb-2012 16:37

Si eu stiu de 24 de ore pe redresor pentru o baterie de 70 Ah.
"If in doubt, flat out!"

elias
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Sâm 29-Oct-2011 12:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde elias » Joi 16-Feb-2012 20:02

Hylander scrie:
elias scrie:Intr-un final am aflat ,este bateria , care invarte moale fara putere .
Urmeaza sa imi caut o baterie buna sa o inlocuiesc pe ceea veche .

Cam cati amperi trebuie sa aibe bateria si care ar fi mai buna ?

Va multumesc tuturor pentru sprijin !!!


Pana iti cumperi baterie noua, eu iti recomand sa o dai jos pe cea care este acum pe masina, sa o pui pe redresor vreo 6 -8 ore in functie de cat este de descarcata si de cat de repede incarca acel redresor si la final pune-o pe masina.
Daca nu iti mai face figuri, mai ales ca vremea se va incalzi, nu are rost sa dai bani pe alta baterie.
Eu cel putin am patit la fel, am incarcat-o si acum e ok.
Succes.

In cazul in care masina nu va porneste deloc ca si cand nu ati avea motorina, dar bateria este buna si invarte la greu fara problema, cautati in panoul de siguranta de sub volan, o siguranta galbena, undeva spre stanga.
Aia e "dracul' din cauza careia masina devine inutilizabila si stau toti aprinsi martorii de bord de parca e pom de Craciun.


multumesc de sugestie .
O sa va tin la curent daca a functionat bateria dupa ce am incarcat-o .

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 16-Feb-2012 20:08

Dupa ce o incarci sigur o sa iti porneasca, intrebarea este daca dupa ce sta o saptamana masina nepornita, mai porneste?
"If in doubt, flat out!"

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Vin 17-Feb-2012 11:31

Problema la diesel fata de benzina e putin mai delicata, in sensul ca:
Exista riscul sa iti moara dintr-o data cand iti e lumea mai draga. Si nu neaparat sa fie f frig afara. La diesel este f importanta tensiunea de pornire. Daca scade, degaba, nu iti va mai da putere sa invarta.
Va spun asta ca am patit-o chiar in Poiana Brasov la ora 3 dimineata.
Parerea mea e ca, daca bateria pe diesel face figuri, ar trebui sa va ganditi serios la schimbarea ei. Solutia redresorului e pt moment.
Am uitat sa va spus, dupa ce m-a lasat prima data, a dat semne de revenire totala. Vreo 2 luni pornea imediat. Apoi, iar la fel de brusc a murit si dusa a fost. Cu electrica stateam f bine, deci nu s-a pus problema de vreun scurt.
Eu am inlocuit-o cu un Bosch Silver, de dimensiuni potrivite si nu am avut niciun fel de problema. Pretulm bateriei a fost de 260 RON parca.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 17-Feb-2012 13:51

In general e delicata problema la toate motoarele cu rampa comuna si de fapt, atunci cand bateria nu mai are energie sa invarta serios, nu se mai ridica presiunea in rampa.


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187752
    Total subiecte 18613
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024