Tehnici impotriva aburirii geamurior :|
Moderator: Echipa Tehnica
Tehnici impotriva aburirii geamurior :|
Stiti vreo tehnica "functionala" impotriva aburirii geamurilor?
In prezent o folosesc pe aceasta:
1. pornesc motor
2. deschid un pic geamul
3. dau drumul la AC pe parbriz la caldut, viteza I
4. inchid geamul inainte sa-mi inghete mainile pe volan (~2km)
Dupa ce merg la nimereala vreo 4-5 km, mi se dezaburesc un pic geamurile. Pentru dezaburire completa trebuie sa fac cam 12km.
Mersi pt ajutor.
In prezent o folosesc pe aceasta:
1. pornesc motor
2. deschid un pic geamul
3. dau drumul la AC pe parbriz la caldut, viteza I
4. inchid geamul inainte sa-mi inghete mainile pe volan (~2km)
Dupa ce merg la nimereala vreo 4-5 km, mi se dezaburesc un pic geamurile. Pentru dezaburire completa trebuie sa fac cam 12km.
Mersi pt ajutor.
Am incercat sa dau si eu drumul la AC zilele astea, dar de unde, compresorul nu pleca nici mort. Cica sub 5 grade nu mai pleaca.
La mine e simplu, dau drumu la ventilator, fara recirculare bineinteles, las la inceput sa sufle aer doar spre mine, dupa care cand incepe sa se abureasca parbrizul dau numai la parbriz si se rezolva problema.
Mai greu e cand ploua ca geamurile din spate sunt mai in permanenta aburite,dar nu ma deranjeaza prea mult.
La mine e simplu, dau drumu la ventilator, fara recirculare bineinteles, las la inceput sa sufle aer doar spre mine, dupa care cand incepe sa se abureasca parbrizul dau numai la parbriz si se rezolva problema.
Mai greu e cand ploua ca geamurile din spate sunt mai in permanenta aburite,dar nu ma deranjeaza prea mult.
am folosit mai demult si e eficient, efectul tine si 2 saptamini. acuma nu stiu daca e din acelasi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Am luat eu spray (tot de la Cora), dar l-am testat numai pe un geam de la balcon. Concluzia e că respectivul geam se abureşte mai puţin decât celelalte, dar tot se abureşte. Poate n-am insistat eu suficient, sau n-am procedat corect - oricum nici mirosul produsului ĂŽn sine nu mi s-a părut extrem de "ĂŽncurajator" ĂŽn sensul folosirii lui frecvente.
adytzu scrie:Matrixu scrie:Cica sub 5 grade nu mai pleaca.
Asta de unde ai mai scos-o, nu te supara? Ce fel de AC ai? Ca nu am mai auzit asa ceva pana acum.
Am scos-o de cand am sunat la service(ATS, si la Champion si am intrebat de ce nu imi pleaca compresorul cand apas butonul de AC)Explicatia a venit imediat - compresorul nu pleaca daca temperatura exterioara este sub 5 grade.M-au mintit aia va mint si eu, dar alta explicatie logica nu vad.
Eu am AC manual, dar si la un AC automat(clima bizona pe C4 berlina) la fel face, compresorul nu pleaca(persoana respectiva la fel m-a sunat pe mine sa ma intrebe daca am aceeasi problema).
E cam aberant dar asa se intampla.Ultima oara cand am dat drumul la AC era pe o ploaie si ce-i drept erau mai mult de 5 grade, acum in week-endul trecut cu ninsoarea aia nenorocita, degeaba dau drumu ca nu pleaca.
Poate isi da si Mugurel cu parerea, referitor la acest aspect.
Matrixu scrie:Ultima oara cand am dat drumul la AC era pe o ploaie si ce-i drept erau mai mult de 5 grade, acum in week-endul trecut cu ninsoarea aia nenorocita, degeaba dau drumu ca nu pleaca.
Exact! Ti-ai raspuns singur. Daca temperatura nu a ajuns, inca, la -5 grade in Bucuresti, de ce nu pleaca AC-ul?
Scuze, am scris -5 grade...+5grade mi se pare si mai aberant.
Am impresia, in cazul asta, ca cei de la Citroen ne cred un popor de idioti.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
pai imi dau si eu cu parerea...
cand se apasa pe butonul intitulat "auto" de la instalatia de climatizare automata, indiferent de temperatura exterioara sau interioara, compresorul de la aer conditionat porneste si instalatia de AC functioneaza, aceasta producand un aer rece si SEC!
Mai departe: instalatia din habitaclu combina aerul cald provenit de la radiatorul de caldura din interiorul habitaclului cu aerul rece si SEC produs de evaporizatorul aflat tot in habitaclu.
De ce? Omul cand respira pe gura sau pe nari produce un aer umed acesta ducand la aburirea geamurilor. Aerul sec produs de instalatia de AC va usca umezeala, si astfel se va mentine o atmosfera placuta in habitaclu. Daca se foloseste recircularea mai mult de 5 minute, instalatia de AC nu mai face fata si va incepe aburirea geamurilor., dezaburirea lor facandu-se numai cu aer proaspat fenomenul fiind foarte clar pe timp de ploaie. De exemplu butonul de recirculare de la C5-ul 2 are trei faze: recirculare, intrarea fortata de aer proaspat si regimul automat.Eeee? Cool!
Asadar va recomand folosirea instalatiei de AC tot timpul indiferent de temperatura exterioara.
Problema consumului nu ma intrebati cum o veti rezolva.
Ar mai fi un sfat pe care vi-l dau: daca nu folositi AC o perioada mai lunga, adica peste o luna, compresorul nu se va invarti, si uleiul din compresor se va depune, iar la repornirea acestuia se vor produce uzuri premature in sistemul de AC.Mi se pare chiar ca scrie undeva prin manualul de utilizare ca trebuie pornit cel putin o data pe sptamana si folosit cel putin 5 min.
cand se apasa pe butonul intitulat "auto" de la instalatia de climatizare automata, indiferent de temperatura exterioara sau interioara, compresorul de la aer conditionat porneste si instalatia de AC functioneaza, aceasta producand un aer rece si SEC!
Mai departe: instalatia din habitaclu combina aerul cald provenit de la radiatorul de caldura din interiorul habitaclului cu aerul rece si SEC produs de evaporizatorul aflat tot in habitaclu.
De ce? Omul cand respira pe gura sau pe nari produce un aer umed acesta ducand la aburirea geamurilor. Aerul sec produs de instalatia de AC va usca umezeala, si astfel se va mentine o atmosfera placuta in habitaclu. Daca se foloseste recircularea mai mult de 5 minute, instalatia de AC nu mai face fata si va incepe aburirea geamurilor., dezaburirea lor facandu-se numai cu aer proaspat fenomenul fiind foarte clar pe timp de ploaie. De exemplu butonul de recirculare de la C5-ul 2 are trei faze: recirculare, intrarea fortata de aer proaspat si regimul automat.Eeee? Cool!
Asadar va recomand folosirea instalatiei de AC tot timpul indiferent de temperatura exterioara.
Problema consumului nu ma intrebati cum o veti rezolva.
Ar mai fi un sfat pe care vi-l dau: daca nu folositi AC o perioada mai lunga, adica peste o luna, compresorul nu se va invarti, si uleiul din compresor se va depune, iar la repornirea acestuia se vor produce uzuri premature in sistemul de AC.Mi se pare chiar ca scrie undeva prin manualul de utilizare ca trebuie pornit cel putin o data pe sptamana si folosit cel putin 5 min.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Iar referitor la subiectul de mai sus, la apasarea butonului de AC, compresorul trebuie sa porneasca indiferent de temperatura exterioara.
cred ca ai o defectiune in sistem.
eu am gasit un c4 hdi la care a frecat conducta de la condensor pana la compresor, era crapata si scapase tot freonul. Din cauza de montaj din fabrica, masina era noua... 4000km.
se poate masura imediat cu un testerCitroen daca ai presiune, sau la un service care stie sa faca instalatii de AC daca mai este freon in instalatie.
cred ca ai o defectiune in sistem.
eu am gasit un c4 hdi la care a frecat conducta de la condensor pana la compresor, era crapata si scapase tot freonul. Din cauza de montaj din fabrica, masina era noua... 4000km.
se poate masura imediat cu un testerCitroen daca ai presiune, sau la un service care stie sa faca instalatii de AC daca mai este freon in instalatie.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos