probleme cu c3 diesel?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 16
- Membru din: Mar 31-Ian-2012 12:30
- Localitate: bucuresti
Multumesc! Si nu ar strica un nr de tel de la tine ca am eu o presimtire ca nu o sa se rezolve cu injectoarele! Si daca am plecat pe drumul asta macar sa o vada toti mecanicii, poate ii da cineva de cap! Oricum raman la parearea ca sunt masini de evitat, chiar daca poate sunt eu ghinionist, dar am vazut si auzit ca multi posesori au probleme.
am si avut foarte multe masini cu probleme "speciale" insa se rezolva ! totul cu putina atentie !
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 78&start=0
aveti aici cam ce este de stiut despre noi !
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 78&start=0
aveti aici cam ce este de stiut despre noi !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
ÂŞi problemele sunt unice la Citroen... pline de mister
Pãrerea mea este cã lucrurile, aparent complicate, fac diferenÞa Între un mecanic ºi un "cititor de testere". Spui cã ai avut o multitudine de probleme, dar nu descrii decât una neelucidatã ºi care este imputabilã mecanicilor nu fabricantului.

-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Poate ar fi bine sa verifici cablajul din compartimentul motor in detaliu. Eventual si cel din habitaclu. Gaseste un electrician bun si care nu se plictiseste repede sa o demonteze si sa caute amanuntit. Daca tot zici ca nu apare niciodata nici o eroare. Acum toti sunt specialisti in diagnoze, dar unii habar nu au sa citeasca sau sa interpreteze parametrii respectivi.
Cauta pe forumurile PSA ca sunt destui cu soft de diagnosticare si cand nu vrea sa porneasca o duci la cineva sau suni pe cineva sa vina la fata locului.
Cauta pe forumurile PSA ca sunt destui cu soft de diagnosticare si cand nu vrea sa porneasca o duci la cineva sau suni pe cineva sa vina la fata locului.
-
- just curious
- Mesaje: 16
- Membru din: Mar 31-Ian-2012 12:30
- Localitate: bucuresti
Bravo domnilor!
Va felicit pentru ce faceti, incep sa cred ca nu am fost la cine trebuie cu masina, si ca de fapt nu masina e de vina ci oamenii din jurul ei.
Sigur o sa va fac o vizita dupa ce pun injectoarele si sper macar sa porneasca masina pana la Ploiesti, ca asa cum spuneam nu numai astea sunt problema.
Va felicit pentru ce faceti, incep sa cred ca nu am fost la cine trebuie cu masina, si ca de fapt nu masina e de vina ci oamenii din jurul ei.
Sigur o sa va fac o vizita dupa ce pun injectoarele si sper macar sa porneasca masina pana la Ploiesti, ca asa cum spuneam nu numai astea sunt problema.
Re: multumire
dragosgramagrama scrie:Extrem de nemultumit, nu i-as recomanda nimanui sa isi cumpere Citroen. Cel putin nu 1.4 hdi.
Cred cĂŁ ĂŽn cazul tĂŁu este vb de ghinion.
Hai sĂŁ ĂŽĂži spun cum e C3-ul meu, ca sĂŁ echilibrez balanĂža.
Citroenul meu a pornit la -28 de grade anul ãsta, cu motorinã de -25, peste care am pus aditiv (fãcusem plinul cu mult Înainte de a veni gerul ºi nu fãcusem multe drumuri ca sã se consume). Nu am avut probleme cu injectoarele, turbina sau altceva În cele câteva zeci de mii de km de când o am (~60.000 dintr-un total de ~150.000). Trage la fel de bine ca atunci când am luat-o. Consumã mai puÞin de jumãtate de litru de ulei la 10 mii de km. Urmãtoarea maºinã va fi tot C3, tot SH, tot 1.4 HDI (pentru soÞie). Motivele sunt urmãtoarele. Am economisit foarte mult la combustibil, comparativ cu alte auto, o pot parca oriunde, mã pot strecura uºor În trafic, nu sunt vitezoman dar nu mã dezamãgeºte În depãºiri. Un inconvenient ar fi lipsa de spaÞiu la care mai adaug ºi faptul cã am Început sã schimb becuri de fazã scurtã cam des.
Ăn momentul de faÞã am urmĂŁtoarele "probleme" cu ea:
- nu funcĂžioneazĂŁ dezaburirea pe spate
- am forfecat furtunasul de la parbrizol Âşi nu mai pot spĂŁla parbrizul
- am pierdut scutul de la motor (din vina genialilor de la service, fiincã nu mi l-au prins În coliere asa cum a fost când le-am predat maºina)
- am o troncãnealã pe partea dreaptã când merg pe drum denivelat (din cauza casetei de direcÞie)
Presimt cã mã va lãsa ambreiajul curând, dar este normal.
Succes cu C3-ul tĂŁu.

Re: probleme cu c3 diesel?
260 000 Km, fara probleme grave, luata la 190 000 kl din Franta, schimbat 1 data placute frana, toate consumabilele de vreo 2 ori,
schimbat senzor temp motor pt ca arata valori aberante
schimbat senzor pozitie arbore cotit (sau senzor regim) pt ca intrerupea motorul in mers
schimbat si un pivot ca avea joc (stanga, ciudat)
Multumit in general...
NU stiu cum ating unii consum de 3,6 cu masina asta, eu am numai intre 4,8 si 5,5 indiferent de mers oras/exterior/autostrada.
Uleiul, scade o linie dupa 10 000km ceea ce e normal la un turbodiesel...
in rest tot original!
schimbat senzor temp motor pt ca arata valori aberante
schimbat senzor pozitie arbore cotit (sau senzor regim) pt ca intrerupea motorul in mers
schimbat si un pivot ca avea joc (stanga, ciudat)
Multumit in general...
NU stiu cum ating unii consum de 3,6 cu masina asta, eu am numai intre 4,8 si 5,5 indiferent de mers oras/exterior/autostrada.
Uleiul, scade o linie dupa 10 000km ceea ce e normal la un turbodiesel...
in rest tot original!
Re: probleme cu c3 diesel?
beiumimi scrie:260 000 Km, fara probleme grave, luata la 190 000 kl din Franta, schimbat 1 data placute frana, toate consumabilele de vreo 2 ori,
schimbat:
-senzor temp motor pt ca arata valori aberante
-senzor pozitie arbore cotit (sau senzor regim) pt ca intrerupea motorul in mers
-pivot ca avea joc (stanga, ciudat)
-kit ambreiaj
-bielete antirul
Multumit in general...acum e in stare perfecta
NU stiu cum ating unii consum de 3,6 cu masina asta, eu am numai intre 4,8 si 5,5 indiferent de mers oras/exterior/autostrada.
Uleiul, scade o linie dupa 10 000km ceea ce e normal la un turbodiesel...
in rest tot original!
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
C3 1.4 hdi luat la 86.000 km din Franta ,acum are 201.000 si merge ca si in prima zi.
Nici o problema la motor schimbat doar consumabile( ulei,filtre,placute de frana'...)
Media de consum este 4,2 pe ultimii 2000 km ( mers urban,extraurban,economic ,mers agresiv,...include cam toate stilurile,in general mers normal)
Ma declar mega multumit
.
Cei care a-ti cumparat c3 sh din romania sunteti siguri ca au km reali?
Daca te uiti pe sit-urile specializate in vanzari de automobile , 60% sunt sun 100k km,iar daca
Te uiti pe stiturile din strainatate defapt sunt foarte putine sub 100.000 km, iar cele de societate si mai putine.
Nici o problema la motor schimbat doar consumabile( ulei,filtre,placute de frana'...)
Media de consum este 4,2 pe ultimii 2000 km ( mers urban,extraurban,economic ,mers agresiv,...include cam toate stilurile,in general mers normal)
Ma declar mega multumit

Cei care a-ti cumparat c3 sh din romania sunteti siguri ca au km reali?
Daca te uiti pe sit-urile specializate in vanzari de automobile , 60% sunt sun 100k km,iar daca
Te uiti pe stiturile din strainatate defapt sunt foarte putine sub 100.000 km, iar cele de societate si mai putine.
crysti79 scrie:Vezi ca este pe un alt forum PSA cineva care reconditioneaza casete de directie. Pentru C3 este pana in 400 de lei.Am vazut ca sunt multumiti cei care au apelat.
Salut poti sa dai link-ul cu cei care reconditioneaza casete de citroen c3 1.4 hdi si masina mea troncane pe partea dreapta la denivelari .
nu stiu ce inseamna PSA . multumesc,
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Bucsa aia este pe partea dreapta, in interiorul casetei. Trebuie demontata bieleta de directie din cremaliera, apoi vei gasi un capacel de plastic. Se scoate si in spatele lui este o saiba mai mare. In spatele saibei este bucsa. Aceasta are un rol de sprijin al cremalierei. Pe stanga este tachetul impingator (calaretul). La mine acesta era gripat in caseta si cremaliera troncanea, jocul dintre ea si tachet fiind mare.
S-a considerat ca bucsa este buna. Vedem cat o tine. Am confectionat eu o bucsa din teflon si o voi inlocui daca vad ca incepe sa troncane iar pe dreapta.
http://postimg.org/image/t4oken7t1/ http://postimg.org/image/3pt99cjtv/ http://postimg.org/image/ardqbejd3/
Dai search pe gogu' dupa numarul acesta: 0742287940. Vei gasi o gramada de link-uri cu anunturile celui la care am fost eu.
PSA Peugeot Citroen, PSA reprezentand Peugeot SociĂŠtĂŠ Anonyme.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo