Ce parere aveti de 1.1i ?
Moderator: Echipa Tehnica
da este foarte nervos pt cm lui si dif dintre saxo si c3 este la design si cred cateva kg in plus la c3 dar nu foarte multe cred ca 10-20 nu mai mult,cum am mai spus ajuta mult cutia de viteze care este foarte bine etajata
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
nicum scrie:Masina e nervoasa rau, in primii 60km/h face multe masini cu pretentii Exclamation E adevarat ca aici e vorba de C3, dar motorul banuiesc ca e asemenator.
diferenta dintre saxo si C3 e imensa dpdv al masei. C3 are cu ceva mai mult de 200kg decat saxo. nu o sa scoti niciodata perfomantele lui saxo cu un C3 (avand aceleasi motoare).
nu te contrazic
nu stiu prea multe de saxo , dar c3 in talon are 1098 kg iar in pliantul de la ats spune 980kg
kata ai mers cu c3 ? nu cel de la siab ca ala banuiesc ca nu avea prea multi km la bord,ci unul cu 8000-9000 km la bord sa vezi cum merge
nu stiu prea multe de saxo , dar c3 in talon are 1098 kg iar in pliantul de la ats spune 980kg
kata ai mers cu c3 ? nu cel de la siab ca ala banuiesc ca nu avea prea multi km la bord,ci unul cu 8000-9000 km la bord sa vezi cum merge
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
Da, multumesc tuturor !
Eu mai am o problema, legata de 2 sau 4 supape pe cilindru...
Motoarele cu 4 supape / cilindru sunt mai silentioase, mai nervoase si mai putin consumatoare... si mult, mult mai elastice...
La fel , motoarele cu 3 cilindri obtin cupluri mai bune decat cele cu 4...
Iar de fiabilitate , nu cred ca este vreo problema...la SEAT...
Oricum ca si pret este pe langa C3-ul asta de 1.1 si e mult mai mare...
Da, cautam o masina "buna la toate", adik si oras, si drum si nervoasa si putin consumatoare, ca tot romanul de conditie medie...hahah !
O zi buna si weekend placut !!!
Andrei !!!
Eu mai am o problema, legata de 2 sau 4 supape pe cilindru...
Motoarele cu 4 supape / cilindru sunt mai silentioase, mai nervoase si mai putin consumatoare... si mult, mult mai elastice...
La fel , motoarele cu 3 cilindri obtin cupluri mai bune decat cele cu 4...
Iar de fiabilitate , nu cred ca este vreo problema...la SEAT...
Oricum ca si pret este pe langa C3-ul asta de 1.1 si e mult mai mare...
Da, cautam o masina "buna la toate", adik si oras, si drum si nervoasa si putin consumatoare, ca tot romanul de conditie medie...hahah !
O zi buna si weekend placut !!!
Andrei !!!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@B25BUY:
Motoarele cu 4 supape pe cilinfeu sint mai zgomotoase (teoretic) tocmai din cauza ca au 4 supape. De asemena consumul este mai mare, dar si puterea este semnficativ mai mare.
Motoarele in 3 cilindri sint mai dezechilibrate si deci mai zgomotoase si produc vibratii mai mari. Un tico la relanti e mai zgomotos decit un V8.
Motoarele cu 4 supape pe cilinfeu sint mai zgomotoase (teoretic) tocmai din cauza ca au 4 supape. De asemena consumul este mai mare, dar si puterea este semnficativ mai mare.
Motoarele in 3 cilindri sint mai dezechilibrate si deci mai zgomotoase si produc vibratii mai mari. Un tico la relanti e mai zgomotos decit un V8.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
spatiul in seat este mult mai mic decat la c3
marimea seat-lui la interior este iluzie optica crede-ma , nu crezi dute la seat si dupa traverseaza vis-avis la citroen si fa o proba
iar fiabilitatea la seat este indoielnica pt motorul de 1.2 12v
4 pistoane sunt 4 pistoane pe cand la 3 pistoane pot sa adauge cate supape vor nu o sa tina ca unul in 4 pis. cu 2 supape
dar oricum e alegere voastra si nu ma afecteaza pe mine dar eu din considerentul asta am ales citroen ca altfel aveam seat ibiza(arata bine rau)
ps materialele din interior nu sunt la fel de calitative ca la c3
marimea seat-lui la interior este iluzie optica crede-ma , nu crezi dute la seat si dupa traverseaza vis-avis la citroen si fa o proba
iar fiabilitatea la seat este indoielnica pt motorul de 1.2 12v
4 pistoane sunt 4 pistoane pe cand la 3 pistoane pot sa adauge cate supape vor nu o sa tina ca unul in 4 pis. cu 2 supape
dar oricum e alegere voastra si nu ma afecteaza pe mine dar eu din considerentul asta am ales citroen ca altfel aveam seat ibiza(arata bine rau)
ps materialele din interior nu sunt la fel de calitative ca la c3
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
C3 1.1i rodaj 800km
Buna tuturor !
Am un C3 cu motor de 1.1i care are doar 800km.E destul de sprinten(in oras e supertare !),afara e civilizat.Ideea e urmatoarea:dc vrei sa fie mai sprinten
schimba vitezele intre 3500-4000 rpm.Fiind in rodaj nu i-am dat mai mult dar sunt sigur ca poate duce si mai mult.E o masina buna si apropos,m-am luat la semafor cu un Logan 1.6i si am forjat-o amandoi insa Dacia nu a avut nici o sansa.
Am un C3 cu motor de 1.1i care are doar 800km.E destul de sprinten(in oras e supertare !),afara e civilizat.Ideea e urmatoarea:dc vrei sa fie mai sprinten
schimba vitezele intre 3500-4000 rpm.Fiind in rodaj nu i-am dat mai mult dar sunt sigur ca poate duce si mai mult.E o masina buna si apropos,m-am luat la semafor cu un Logan 1.6i si am forjat-o amandoi insa Dacia nu a avut nici o sansa.
Off Topic:
Dacia Logan se pare ca e o "putoare" ĂŽn adevăratul sens al cuvântului. Varianta de 1.4 e clar sub-motorizată, ţinând cont de dimensiunile maşinii, forma aerodinamică şi de dotarea standard cu jante de 15'', iar pe varianta de 1.6 au pus aceeaşi cutie ca la 1.4, cuplul pierzându-se printre schimbările de viteză. Pe mine la drum ĂŽntins nu m-a depăşit până acum nici un Logan, şi nu merg peste viteza lor maximă constructivă
Deci să nu ne mirăm - e posibil să piardă "competiţia" de la semafor şi cu un Matiz
Dacia Logan se pare ca e o "putoare" ĂŽn adevăratul sens al cuvântului. Varianta de 1.4 e clar sub-motorizată, ţinând cont de dimensiunile maşinii, forma aerodinamică şi de dotarea standard cu jante de 15'', iar pe varianta de 1.6 au pus aceeaşi cutie ca la 1.4, cuplul pierzându-se printre schimbările de viteză. Pe mine la drum ĂŽntins nu m-a depăşit până acum nici un Logan, şi nu merg peste viteza lor maximă constructivă
Deci să nu ne mirăm - e posibil să piardă "competiţia" de la semafor şi cu un Matiz
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
golanul nu e masina... e un cozonac pe 4 roti. Chestia aia nu are nici o legatura cu aerodinamica, confortul la rulare, etc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Da Loganul este puturos comparat cu orice alta masina insa nu si cu C3.Un Logan de 1.6 pe hartie are performante mai bune ca un C4 de 90CP.(in realitate insa nu e chiar asa, se tine dupa C4 si pana la 90-100 e in fata cu juma de masina, mai incolo se schimba treaba, pe 400m C4 e in fata).
Un logan de 1.6 se joaca cu tot ce inseamna C3, 1.1, 1.4, 1.4HDI la toate capitolele, inclusiv viteza maxima.
Am terminat cu OFFTOPICUL!! Cine nu crede sa incerce chesstia asta, si nu mai veniti cu : nu m-a depasit nici un logan, sau la stop am plecat mai repede si am fost primu pe 100m, ca sunt pur subiective. Poate ala cu Loganu nu vrea sa va depaseasca sau la stop nu da in masina.
Si Loganul de 1.6 din specificatii tehnice are alta cutie de viteze decat 1.4.
Oricat de mult nu mi-ar placea mie Loganul, in cazul de fata e superior la tot ce inseamna viteza fata de C3!!
@Dancld nu mergi peste viteza lor constructiva pentru ca la cel de 1.6 nu prea poti sa o atingi cu C3-ul tau(175 logan de 1.4 fata de 165 a ta )
Un logan de 1.6 se joaca cu tot ce inseamna C3, 1.1, 1.4, 1.4HDI la toate capitolele, inclusiv viteza maxima.
Am terminat cu OFFTOPICUL!! Cine nu crede sa incerce chesstia asta, si nu mai veniti cu : nu m-a depasit nici un logan, sau la stop am plecat mai repede si am fost primu pe 100m, ca sunt pur subiective. Poate ala cu Loganu nu vrea sa va depaseasca sau la stop nu da in masina.
Si Loganul de 1.6 din specificatii tehnice are alta cutie de viteze decat 1.4.
Oricat de mult nu mi-ar placea mie Loganul, in cazul de fata e superior la tot ce inseamna viteza fata de C3!!
@Dancld nu mergi peste viteza lor constructiva pentru ca la cel de 1.6 nu prea poti sa o atingi cu C3-ul tau(175 logan de 1.4 fata de 165 a ta )
treaba cu loganul nu o cred , ca mai acum cateva zile pe Mosilor la un semafor am vrut sa plec primul si sa-l fac dar nu am reusit si era de 1.4 ce sa mai zic de cel de 1.6 dar in rest se infige bine pt motorul lui de 1.1 "e sprintenel"
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern