Pagina 1 din 2

Indicatori bord

Scris: Lun 07-Aug-2006 11:11
de DanT
dupa ce am spalat motorul la masina ( nu mai fusese spalat de ceva vreme ... :) ) toate aratau impecabil ... totul straluceste .. :D

numai ca dupa cum nu au cum sa fie toate perfecte si la locul lor, cred ca in timpul spalarii cu jetul de apa ceva contact a fost miscat pentru ca, aleator, fara o conditie sau un tipic anume, mi se aprind simultan la bord indicatorul STOP, indicatorul de apa in radiator si totodata indicatorul rosu de la ulei ...

dupa ceva vreme, se sting asa cum s-au aprins ... dintr-o data... :D

am verificat nivelul de LHM, apa din radiator si nivelul uleiului din motor si toate sunt la locul lor si la nivelel presupuse a fi in regula.
presupun ca este vorba de un contact imperfect care imi face necazul... numai ca nu stiu care :oops: ...
ma puteti ajuta sa-mi spuneti ce anume este in neregula si unde ar trebui umblat?

Scris: Lun 07-Aug-2006 11:22
de alexd
daca nu aveti ce face si spalati motoarele....curatate cu o carpa uscata de praf - da. Curatate cu jet de aer uscat- da, curatate cu jet de solutie speciala in concentratie minima-da, dar sa dai cu jetul de apa ca pe motoru' de Dacie....sa-mi fie scuzat, dar....Am auzit ca se decoloreaza sferele...si alte povesti...si daca se decoloreaza si e jeg pe acolo, care este problema?

Scris: Lun 07-Aug-2006 11:59
de DanT
eh .. ce sa-i faci ...
oricum a fost spalta cu solutie speciala in concetratie minima.....
numai ca la un moment dat de timp a trebuit indepartata ... si aici a intervenit acel jet
si in afara de asta nu am facut singur asta ... nu-mi sta in fire ... :cry:
in definitiv ca e bine sau rau voi trage concluziile singur sau impreuna cu voi, daca ati mai patit ceva similar ...
tot ce caut este o solutie ( alta in afara de ... mergi la service!) pentru situatia enuntata

Scris: Lun 07-Aug-2006 12:05
de alexd
ia un spray de contact - erau unele poloneze foarte ok - de la orice magazin de piese electronice. Sngura solutie este sa iei toate mufele din compartimentul motor la mana si sa le desfaci cu grija, sa dai cu spray. Poate face minuni, sa stii.

Scris: Lun 07-Aug-2006 12:22
de DanT
multumesc mult ... :)
incerc asta imediat ce termin cu serviciul ... ;-)

incercam sa caut o scurtatura cumva sa nu iau la mana toate cablurile electrice din compartiment ...

si, eu am spalat motorul ca sa nu mai miroasa in habitaclu a ulei incins sau motorina in momentul in care merg cu viteza ... mai ales pe caldurile asta ...

rezolvarea pe partea astea a fost ok ... in detrimentul pomului de craciun care mi-a crescut in bord .. :wink:

Scris: Lun 07-Aug-2006 12:38
de cbx
In timpul programului de lucru te joci pe Citro club. Baiat rau :) Incearca solutia propusa de alexd .

Scris: Lun 07-Aug-2006 12:42
de DanT
micile pauze inrente ... :D

imediat ce reusesc sa imiscot capul la aer ... :D

Scris: Lun 07-Aug-2006 13:12
de nicum
Colegul nostru draku, de asemenea nu a avut ce face si si-a spalat motorul: in concluzie: sferele s-au decolorat, au ajuns aproape galbui, unele furtune s-au matuit, iar altele s-au crapat :shock:
E drept ca el a folosit o solutie mai concentrata. Cred ca varianta cea mai safe ramine folosirea cirpei.

Scris: Lun 07-Aug-2006 13:27
de DanT
yakkk ... :cry:

ce-si face omul cu mana lui .... :)

Scris: Vin 18-Iun-2010 09:15
de ViperDodo
:roll: si pana la urma cum s-a rezolvat problema?

am si eu un amic care de abia si-a luat un bx 1.4 si exact aceiasi problema o are.
la relanti i se aprin becurile : stop,nivel apa si ulei. cateodata palpaie sau raman aprinse. daca accelereaza putin becurile se sting! apa are, lhm are...ulei are!

deci? unde-i buba?

Scris: Vin 18-Iun-2010 09:48
de sandor mihai
n-ai zis la care masina ai spalat motorul(sau nu am inteles eu).oricum daca se aprind toate becurile,inseamna ca un semnal (+) e transmis aleator de manocontactul de la ulei sau de undeva de pe instalatie , ala aprinde toate becurile.daca ar fi apa s-ar aprinde doar stop si apa.
daca e vorba de bx, urmareste firul de la manocontact,poate se freaca de motor undeva.

Scris: Vin 18-Iun-2010 09:51
de sandor mihai
ViperDodo scrie::roll: si pana la urma cum s-a rezolvat problema?

am si eu un amic care de abia si-a luat un bx 1.4 si exact aceiasi problema o are.
la relanti i se aprin becurile : stop,nivel apa si ulei. cateodata palpaie sau raman aprinse. daca accelereaza putin becurile se sting! apa are, lhm are...ulei are!

deci? unde-i buba?

la bx u 14 problema e de la lipsa presiunii de ulei la relanti.e des intilnit fenomenul.

Scris: Vin 18-Iun-2010 10:35
de ViperDodo
am inteles mihai. multumesc frumos de idee!

dar cum se rezolva chesti asta? sau nu exista solutie!?

si mai are o problema! nu se mai aprinde bordul deloc! si nici luminile de la "climatizare"

am cautat la sigurante dar toate sunt in regula. ii lipseste al doilea releu de la stanga spre dreapta de pe panoul de sigurante

Scris: Vin 18-Iun-2010 10:37
de khan
ati inviat un subiect vechi de 4 ani...

Scris: Vin 18-Iun-2010 10:37
de abarth_mcm
In mod normal la prima vedere ar fi de suspectat ca ating pe undeva firele si fac contact..deci verificat firele pe acolo zic eu ca ar fi de facut prima data.....insa ciudat e ca daca accelereaza se sting. Totusi de ce se aprinde si cel de nivel apa?si se stinge apoi :roll:
E foarte posibil sa nu aiba presiune uleiul din motor din moment ce se aprinde becul de ulei si apoi se stinge cand se accelereaza masina. (daca e asta e cauza pot fi multe problemele din un motor..pompa ulei care nu baga suficient sau care are mizerie in ea...uzura la cuzineti..scapa presiune la axul cu came...etc..nu ai de unde sa stii)
Totusi un schimb de ulei nu ar fi rau, indiferent de cauza (ulei mineral trebuie pus)
Alte simptome in timpul mersului nu sunt?gen incalzire motor...

Insa uita-te prima data la fire mai atent ca poate o fi doar asta si nimic mai grav :wink: