Pagina 1 din 2

mufa electrica

Scris: Mar 24-Mar-2009 20:22
de abarth_mcm
De cand am masina am doua intrebari la care nu le-am gasit raspunsul.

1. Exista o mufa electrica la compartimentul motor care nu e conectata la nimic. Pentru ce e acea mufa?Precizez ca nu am inventii la instalatia electrica...deci nu e nimic deconectat...sau pus in plus..etc.. Mufa cred ca asa a fost din fabrica...dar ce se conecteaza la ea??

2. I-am pus niste proiectoare after-market f ieftine dar la care i-am pus becuri philips si astfel sunt foarte multumit. Eram curios de unde sa iau curent logic...si nimic nu imi era la indemna si nu vroiam sa fac modificari. Ei bine..am gasit in locul unde vine butonul de proiectoare pt bx un fir de curent care nu era legat la nimic dar care era izolat. Avea curent doar pe contact, asa ca am legat protectoarele de acel fir. Intrebarea mea e: de ce era firul acela acolo? Si inca o faza tare: cand dau la automat proiectoarele se sting cat timp dau la automat si apoi pornesc singure. :wink:

Scris: Mar 24-Mar-2009 20:59
de mariusbv
mufa aceea de la motor , cam in ce zona e?

Scris: Mar 24-Mar-2009 21:04
de abarth_mcm
aproape de filtru de aer..deasupra cutiei de viteza...
Nu mai stiu cati pini are..nu am numarat..vreo 6..nu mai stiu sincer..

Scris: Mar 24-Mar-2009 21:08
de abarth_mcm
mufa e cam patrata asa..
As fi chiar curios la ce foloseste. :lol: Sincer nu am incercat sa vad daca am curent pe vreun pin din acela..
Sigur trebuie sa fie si la voi acea mufa...imposibil sa nu fie. E de culoare maro :!:

Scris: Mie 25-Mar-2009 09:34
de MARIAN
O fi mufa de diagnosticare, dar mai sugestivĂŁ ar fi o pozĂŁ. :wink:

Scris: Mie 25-Mar-2009 09:36
de abarth_mcm
la asa ceva ma gandeam si eu ..dar sa aiba bx-ul asa ceva?? o sa fac o poza cu prima ocazie :)
pare intr-adevar o mufa de diagnosticare

Scris: Mie 25-Mar-2009 09:59
de dj01fad
am avut si eu la cx asa ceva, si am inteles ca era pentru o diagnosticare mai primitiva... ma mir, ca si eu tot diesel aveam; si... pt ca nu i-am gasit utilizare am ras-o cu fire cu tot :lol: probabil ca decat facea prezenta prin acea mufa, sau sa se fi conectat pe lexia sa imi spuna ca a intrat ECU pe o harta gresita? :twisted:

Scris: Mie 25-Mar-2009 10:05
de abarth_mcm
sunt curios daca m-as duce cu ea sa ii pun sa o puna pe lexia :)) ar fi faza tare, ce sa mai...oricum e imposibil de pus, dar eu le arat mufa :)) glumesc si eu..

curios ce fel de diagnosticare exista la vremea ei.. :roll:

Scris: Mie 25-Mar-2009 12:16
de mariusbv
in schema eletrica a masinii nu apare firul respectiv?

Scris: Mie 25-Mar-2009 13:04
de abarth_mcm
Nu m-am uitat.
Nici nu prea am o schema chiar grozava pe care sa ma uit.
Sper sa imi aduca cineva din franta un manual adevarat de reparatii(cam 30 euro)

Voi chiar nu aveti acea mufa in pozitia indicata de mine?

Scris: Mie 25-Mar-2009 13:15
de abarth_mcm
Si inca o intrebare: am observat ca pot sa ii pun fire la placute sa se aprinda vreun beculet cand ele se uzeaza. Intrbarea mea e:care e acel beculet din bord?
oricum nu ii pun eu acele firele la placute..ca si asa dau jos rotile des :lol:

Scris: Mie 25-Mar-2009 13:43
de mariusbv
mufa respectiva o am si eu la dieselul simplu, si nu cred ca e pentru diagnosticare, in schimb la cel turbo nu am mufa libera . Parerea mea este ca mufa face parte din pachetul electric (standard) al masinii, la care se pot atasa diverse alte "optionale", in functie de echipare sau tara de destinatie.

Scris: Mie 25-Mar-2009 13:54
de mariusbv
de ex la turbo am in spatele bateriei o "supapa de altitudine/ presiune atmosferica"(dupa spusele lui khan), din care iese o mufa si se duce cam in locul in care zici tu..... deci e posibil ca mufa sa fie pe masina ta dar sa nu ai supapa aceea..(la fel si la mine la dieselul aspirat).

Scris: Mie 25-Mar-2009 13:58
de nicum
E mufa de diagnosticare.

Scris: Mie 25-Mar-2009 14:15
de mariusbv
m-am uitat adineauri in manualul pt modelele pe benzina si apare intradevar la pozitia 720 : "diagnostic plug"....... o fi valabil si pentru diesel.(desi la cel turbo n-am vazut sa am mufa libera pe la motor)