Pagina 3 din 4

Scris: Mar 26-Ian-2010 17:51
de dj01fad
daca nu folosesti taft :lol: ...

eu am o baCterie fulmen cumparata acum 2 ani, de 75A cu 800A la pornire, si rezista binemersi, dar am benzen si difera putin situatia; cand aveam cx-ul diesel, nici o baterie nu tinea mai mult de 2-2.5 ani. chiar daca spui ca s-a turtit, incearca totusi o regenerare pe un redresor bun cu curent de incarcare mic si in timp mare (chiar si 2-3 zile), ca poate isi revine.

Scris: Mar 26-Ian-2010 22:07
de iuliu m.
Azi de dimineata?Nu-i de mirare...Multe "coafuri ale unor stilisti renumiti":)) s-au turtit...

Scris: Mar 26-Ian-2010 22:30
de ViperDodo
nu chiar a tuturor... si eu ma oftic rau ca am fost printre coafurile turtilte! e primul an! :cry:
am mai patit-o acum 3 ani dar atunci imi inghetase bocna benzina in carburatorul daciei de nu mai puteam misca pedala de acceleratie nici cu barosu!

Scris: Joi 28-Ian-2010 09:17
de mbc
"coafura rezista"... tzapa.
Azi dimineata mi-am pus consoarta sa imi porneasca masina - ca deh, eu ma pregateam pentru serviciu, si bineinteles ca nu m-am gandit la ce s-ar fi putut intampla... mi-a descarcat bateria si motorul tot oprit a ramas.

Am plecat la serviciu cu xantia care a pornit destul de greu (-16 grade) dar care a pornit.
Urmeaza sa pun la redresor bateria (cat timp?) si sper sa fie de bine si sa imi porneasca maine.

ps: stie cineva, redresoarele alea comuniste, cat de bune sunt?

Scris: Joi 28-Ian-2010 11:11
de iuliu m.
Eu am si acum Redac 625 .Sunt multumit de el.Indicatorul ala imi da o imagine a nivelului incarcarii, nu "forteaza" bateriile incarcandu-le "intempestiv", etc.Eu , dupa o noapte de "incarcat", am baterie buna, chiar daca s-a "golit" de tot la incercarile (disperate) de pornire.

Bafta!

Scris: Joi 28-Ian-2010 11:16
de mbc
presupunand ca iau curent de la altcineva, in cat timp se incarca bateria la un stadiu acceptabil, avand in vedere ca am alternator de 80 , si va trebui sa umblu cu farurile pornite?

Scris: Joi 28-Ian-2010 11:32
de iuliu m.
Cred ca vreo ora si jumatate-doua (fara limita de km :) ).Mai sigur e cu redresorul in casa , la caldurica...
Bine-bine , nu se va "ghiftui" cu curent, insa. Plus de asta, lasata afara, in frig, va cam pierde tot ce-a "castigat".

Bafta!

Scris: Joi 28-Ian-2010 12:48
de ViperDodo
sunt bune redresoarele "comuniste" . am si eu unul care de abia se mai tine in fire dar incarca super!
verifica si nivelul de electrolit din baterie si la nevoie mai adauga niste apa distilata!
eu am lasat bateria 12 ore la incarcat si cand am scos-o "fierbea" apa in ea!

bafta!

Scris: Joi 28-Ian-2010 13:04
de dj01fad
daca redresorul este rapid sau de curent mare, nu trebuie lasata mult la incarcat, sau... cea mai sigura metoda ca sa ii limitezi curentul de incarcare este sa o inseriezi cu un bec de far h4, pe filamentul de la faza lunga, de 60; in felul asta poti sa o lasi la incarcat si 2 saptamani, si se regenereaza super; vei vedea ca la inceput becul se aprinde puternic, iar pe masura ce se incarca, se va stinge aproape definitiv; daca faci incarcare cu bec, trebuie sa o lasi la incarcat minim o zi (24h).

Scris: Joi 28-Ian-2010 13:11
de ViperDodo
mersi de pont! nu stiu cu ce fel de tip de incarcare e! pot sa iti spun doar ca am stat cu voltmetru pe baterie si pe redresor! redresorul in gol scotea 14,5 si in sarcina (pe baterie) urca incet incet de unde era bateria in prima faza!

Scris: Joi 28-Ian-2010 16:15
de mbc
Citat:
"redresor auto 6/12v, 15-90 AH, Protejat prin dijunctor automat. Alimentare: 220v curent maxim de incarcare 6A"

Ii de curent mare sau mic? Ce inseamna partea cu dijunctor automat?

Scris: Joi 28-Ian-2010 20:47
de khan
ca la huidraulica, cind ajunge prea sus, taie

Scris: Joi 28-Ian-2010 23:34
de abarth_mcm
Sunt bune redresoarele "comuniste". :wink:
Eu am o baterie care are cam 6-7 ani vechime...Rombat Pilot Diesel 100A. (din aceea cu mai multi elementi in genul celor de camioane)
Iarna asta a dat un semn de slabiciune..am mers numai pe baterie vreo 150km si in timpul asta s-a descarcat complet....am reincarcat-o si a fost ok..
Apoi cand a dat gerul zilele astea a inghetat solutia din ea(avea destul de multa apa distilata)(am scos si eu tot acidul/apa distilata vechi care il avea si am pus altul cumparat din magazin).
Vad ca se comporta normal chiar si in asemena conditii..
Insa ma astept sa pice in orice moment pt ca e ff veche si a trecut deja prin multe.

Bine..masina si porneste la primul automat chiar daca e foarte frig afara si astfel nu am cum sa fortez bateria (...mai balbaie si tinde sa se opreasca dimineata la prima pornire..dar nu se opreste pt ca o accelerez...oricum asta e din cauza diuzelor la injectoare si a faptului ca nu mai am soc)

Tot Rombat Diesel de 100Ah o sa imi iau!

Scris: Vin 29-Ian-2010 07:36
de mbc
@abarth_mcm: rombat, rombat, dar de care?

Aseara: a venit un om cu masina lui si cu niste cabluri, mi-a dat curent, am pornit-o din a doua (din prima tot nu avea suficient curent) si am lasat-o sa mearga la relanti o ora si ceva cu ventilatorul de habitaclu oprit, faruri oprite, dupa care am facut ceva drumuri (faruri pornite, ventilator doar un pic pornit) si imediat ma duc la munca, sper sa porneasca. Acum e mult mai cald, sunt -6 grade masurat la mine acasa.

Va tin la curent.

Scris: Vin 29-Ian-2010 09:40
de mbc
A pornit, fara slabiciuni aparente, sa vedem mai departe ce o sa fie. Am sa circul o perioada cu farurile stinse, desi nu cred ca diferenta este chiar atat de mare, si sper sa nu mai moara bateria.

Coafura este din nou Þapânã.