Pagina 1 din 1
presiune hidraulica servodirectie
Scris: Mar 20-Mar-2007 11:22
de nitro_od
cum se modifica presiunea de servo pt directie? si de unde...?
Scris: Mar 20-Mar-2007 14:15
de MARIAN
Presiunea se modifica din distribuitorul de servo, pe un banc de proba si se regleaza din surubul de langa teava care merge la servo. Daca nu ai un banc de proba poti folosi un distribuitor de xm, acesta avand presiunea de lucru mai mare.
Scris: Mar 20-Mar-2007 17:08
de retro
Pentru a putea face reglajul la repartitorul de debit ai nevoie de:
- un manometru,
- un racord cu 3 cai pentru conducte de 4,5 mm,
- o conducta de 4,5 mm,
- un imbus de 5 mm,
- o cheie mai speciala (in lipsa ei se poate folosi un cleste cu varfuri subtiri intoarse la 90 grade).
Reglarea se poate face si pe masina, astfel: se slabeste contrapiulita si cu imbusul se strange (sau se desface) surubul de reglare astfel incat, cu rotile bracate la maxim, in cazul BX-ului sa ai pe manometru 140 +5/-10 bar. Dupa ce s-a obtinut presiunea dorita, cu imbusul in pozitie fixa, se strange contrapiulita.



Scris: Mie 21-Mar-2007 10:33
de khan
si manometrul masoara presiunea care iese pe unde?
Scris: Mie 21-Mar-2007 18:23
de retro
Da, din graba am uitat sa zic si asta. Am uitat sa spun ca mai trebuie o conducta de 4,5 mm care face legatura cu manometrul.
Deci: din repartitor se scoate conducta (de 4,5 mm, cea mai subtire din cele 5 conducte) care alimenteaza caseta de directie. In locul ei se monteaza o conducta care va face legatura intre repartitor si racordul cu 3 cai. In acesta din urma se conecteaza si manometrul (gradat pana la 250 bar) si conducta care alimenteaza directia. Sper sa fi inteles. Oricum poza cred ca e mai clara decat am fost eu.

Scris: Joi 22-Mar-2007 10:57
de nitro_od
explicatie superclara! si pozele sunt la obiect... buna cheia facuta dintr-o inelara (ideea s-a furat).
intrebare... cum se modifica presiunea odata cu insurubarea/desurubarea imbusului (cand creste si cand scade)?
intreb pentru ca am sa incerc sa cresc putin presiunea in lipsa manometrului. stiu ca e riscant dar... nu avem !
Andrei, poate incerci tu experienta primul ca stiu ca ai probleme!
sa imi impatasesti si mie experienta!
multumesc pentru sfaturi si indrumari ! sper sa nu rama dator.
Scris: Joi 22-Mar-2007 11:59
de retro
Presiunea creste prin insurubarea imbusului (filet normal)
Posted from a Sony Ericsson mobile phone
Scris: Joi 22-Mar-2007 11:59
de khan
simbata creca muncesc la ea. daca nu mai ai rabdare iaca un sfat (am manometru, da' mi-i o lene!!!): cred ca e bine sa o faci din aproape in aproape (1/10 ture la o miscare) si tot asa pina merge ok. anunt ce a iesit dupa ce mesteresc la ea
Scris: Vin 23-Mar-2007 08:53
de nitro_od
abia astept !
eu nu ma apuc de ea ca nu am timp si nici vremea nu pare sa tina cu mine... si a mea merge rezonabil dar nu ca cea de la ford, asta era singura problema. la tine se cere interventie ca am vazut cum presteaza la ralanti. spor la munca!