probleme hidraulica

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

tobiasles
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Dum 21-Dec-2014 15:49
Localitate: Oradea

probleme hidraulica

Mesajde tobiasles » Dum 21-Dec-2014 15:59

Buna ziua, sunt un mandru proprietar de citroen Bx, a 3-a pana acum, niciodata nu am avut probleme de hidraulica cu niciuna pe care nu am putut-o rezolva, insa cea de acum si-a dat duhul in mijlocul drumului, pru si simplu in timp de am mers cu ea am ramas fara frana de pe un moment pe altul, mi-am dat seama ca nu tzacane si in 30 min s-a lasat complet jos, de atunci nu merge hidraulica, am pus ulei direct pe furtun si s-a ridicat odata, dar urmatoarea zi nu s-a mai ridicat nici asa, am schimbat si pompa si disjunctor de atunci dar fara folos (nu sunt sigur ca sunt mai bune cele schimbate). va rog sa ma ajutati cumva sa-i dau de capat ptr ca sunt foarte disperat, doresc sa folosesc masina si nu gasesc specialist sa ma ajute, sunt nevoit sa fac eu, am cunostinte foarte minime de mecanica/hidraulica, va multumesc.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 21-Dec-2014 22:38

daca nu tacane, problema poate sa fie de la pompa, de la disjunctor, sau cumva se pierde undeva dupa disjunctor foarte multa presiune. masina are cumva servodirectie? daca da... problema poate sa fie de la repartitorul de debit. daca tacane si nu se ridica, verifica supapa de siguranta in primul rand, apoi corectoarele.
in primul si in primul rand scoate sitele din vas, si vezi sa nu fie infundata aia rotunda sau sa aibe un soi de gelatina formata in ea. am vazut asa ceva la 2 masini, si era efectiv imposibil ca pompa sa traga ulei din vas.

poti sa mai faci o chestie: scoti returul care vine de la disjunctor din vas, si il prelungesti cumva cu un tub transparent, dupa care il bagi tot in vas, pe gura de umplere. in felul asta vei putea vedea daca vine pe el ulei cand o pornesti. daca vine ulei pe el, pompa baga, daca nu vine ulei, nu baga pompa.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Lun 22-Dec-2014 08:15

cele de 1.4 nu au servodirecÞie. Dacã problema a apãrut brusc, e probabil ca pompa sã tragã puÞin aer pe la vreo crapaturã de furtun.eºti sigur cã nu a pierdut ulei deloc ? Mai poate fi pompa defecta cum zicea ºi nik ºi s ar putea ca pompa pe care ai pus o sã nu se fi Amorsat. Cel puÞin un diagnostic ar trebui sã fie foarte uºor de pus.mã gândesc ºi la bila de la conjunctor , sã nu fi desfãcut ªurubul de tot cÎnd ai Încercat sã Amorsezi.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

tobiasles
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Dum 21-Dec-2014 15:49
Localitate: Oradea

Mesajde tobiasles » Lun 22-Dec-2014 12:31

nu tacane, nu pierde ulei si dupa schimbul de pompa nici numai trage ulei, cand dau jos furtunul de la disjunctor atunci trage, daca il pun inapoi numai trage, astea cu uleiul turnat direct prin palnie, nu are servo, o sa caut mai atent dupa crapaturi in furtune dar nici aia nu pare. am desfacut surubul de tot, dar am avut grija ca bila sa ajunga la locul ei inapoi.

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Lun 22-Dec-2014 14:25

Salut . Sa eliminam pe rand. Coboara din maneta masina pe treapta de jos. Scoate furtunul de la pompa . Ia alt furtun cu o palnie conecteaza la pompa toarna ulei in palnie si porneste masina.Va trebui sa se stinga becurile de la bord ce indica presiune. dupa de sau stins becurile conesteaza furtunul la pompa si vezi daca se ridica cand o pui pe treapta minim. Daca nu te descurci suna Tel. 0767148877 sau 0740656870 Benone.
:steering:

tobiasles
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Dum 21-Dec-2014 15:49
Localitate: Oradea

Mesajde tobiasles » Mar 23-Dec-2014 11:05

multumesc mult de ajutor, voi reveni cu un telefon peste cateva zile ptr ca acum trebuie sa lucrez ptr ceva banuti de sarbatori (ma ocup de electrocasnice, daca va pot fi de folos, cu toata placerea), deocamdata pompa este domantata si am reusit sa rup furtunul dintre pompa si disjunctor ptr ca tot timpul slabeam sa vad daca pompa e amorsata, am piese nu-i problema doar sa pun din nou la dispozitie o zi sa ma ocup de ea doar. As mai avea o intrebare stupida, pot sa bag benzina prin instalatie ca s-o curat, pe urma se poate curata benzina sa pot baga uleiul inapoi?

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 23-Dec-2014 11:25

nu

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 23-Dec-2014 17:10

Eu am patit asa cand am schimbat disjunctorul si cel "nou" nu avea bila in spatele surubului de aerisire,doua zile m-am invartit pe langa masina :lol:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 26-Dec-2014 10:09

verifica conjunctorul
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

tobiasles
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Dum 21-Dec-2014 15:49
Localitate: Oradea

Mesajde tobiasles » Mie 31-Dec-2014 15:27

am luat ulei nou, am schimbat disjunctorul si sfera centrala, dupa chinuiala multa mi-am dat seama ca pompa ce am schimbat-o nu era buna, am pus alta, si cu multa aerisire si-a dat drumul, acum am patit altceva, motorul e distrus complet, facea bule in apa de mai demult si am decis sa repar chiuloasa, cand am desfacut mi-am dat seama ca e distrusa, cu gauri, fisuri, numai am ce sa-i fac, ma costa 400 lei reparatul, trebuie sa cumpar alt motor.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 31-Dec-2014 16:30

de care 1.4 este?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

tobiasles
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Dum 21-Dec-2014 15:49
Localitate: Oradea

Mesajde tobiasles » Mie 31-Dec-2014 20:14

masina e 1.4 te 1990 motor KDZ

tobiasles
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Dum 21-Dec-2014 15:49
Localitate: Oradea

Mesajde tobiasles » Dum 01-Feb-2015 20:17

am schimbat motorul, toate merg perfect.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv