Pompa lucreza continu, servodirectie,cilindrii,sau dozator am inteles ca acestea sunt vinovate.LA directie cand virez maxim stanga sau dreapta se aude un fisait de la servo.Posibila defectiune?
Daca opresc motorul si pun contactul in poz motor nu mi se stinge becul stop, este defectine mare sau asa trebuie sa functioneze?
Pe returul din rezervor cascada de LHM,
Moderator: Echipa Tehnica
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
E cam problema ce spui tu acolo. E normal fisitul la sfirsit de cursa, restul nu e deloc normal. Undeva pierzi presiune. Verifica sfera centrala intii. Cit de des tacane disjunctorul? Cumva a umblat cineva la el si a uitat surubul de retur deschis? Masina se mai ridica?
E normal sa se aprinda becul STOP daca tu pierzi asa multa presiune, exact asta e mesajul: nu ai presiune.
E normal sa se aprinda becul STOP daca tu pierzi asa multa presiune, exact asta e mesajul: nu ai presiune.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Ce am descoperit astazi din pura intamplare.Am virat max si mi s-a parut ca nu mai aud tacanitul am conometrat timpul si nu mi-a venit sa cred , virata maxim rotile indiferent ca este stanga sau dreapta pompa lucreaza la 35-40 sec. Deci e clar aici este defectiunea ,dar mai exact unde ,stie careva sa-mi spuna?.Pistonul care actioneaza directia sau altceva?
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Nu ai spus ce fel de pompa de presiune ai: cu 6 sau cu 6+2 pistoane. Este important, in functie de asta ai sau nu distribuitor pentru servodirectie.
In ceea ce priveste "cascada": atata timp cat motorul ramane pornit este normal ca pe doua retururi care ajung in rezervor sa fie abundent lhm. Aceste 2 retururi sunt: primul dinspre parbriz este returul valvei de directie si al doilea dinspre radiator, care este al conjunctorului (sau al repartitorului de servo, in functie de modelul pompei)
Celalte retururi nu trebuie sa dea, in cazul unei bune functionari, niciun strop de lhm.
In ceea ce priveste "cascada": atata timp cat motorul ramane pornit este normal ca pe doua retururi care ajung in rezervor sa fie abundent lhm. Aceste 2 retururi sunt: primul dinspre parbriz este returul valvei de directie si al doilea dinspre radiator, care este al conjunctorului (sau al repartitorului de servo, in functie de modelul pompei)
Celalte retururi nu trebuie sa dea, in cazul unei bune functionari, niciun strop de lhm.
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Nu stiu ce fel de pompa este si nici nu imi dau seama ce fel de pompa este, atat stiu cat timp directia este dusa la maxim pompa lucreaza normal si returul in rezervor de LHM dispare.Acum dinjuctorul lucreaza la 4 sec. deci este clar ca la mine returul de LHM nu este normal din nici un punct de vedere.Dar cand am verificat returul cineva trebuia sa tina de volan chiar la maxim altfel directia vine inapoi o idee si iar pompa lucreaza intro veselie. Eu cred ca este cilindrul de la servodirectie, alte pareri?
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
florin_budea scrie:Nu stiu ce fel de pompa este si nici nu imi dau seama ce fel de pompa este
Trebuie sa vezi cate conducte ies din pompa: o conducta inseamna pompa cu 6 pistoane => exista distribuitor pentru servodirectie care are rolul de a imparti debitul de lhm intre circuitul principal (suspensie+ frana) si directie.
Doua conducte care ies inseamna pompa cu 6+2 pistoane => nu exista distribuitor de servodirectie, alimemntarea etajului cu 6 pistoane este pt directie iar cel cu 2 pt. suspensie si frana.
Sfera acumulator (centrala) este in parametri?
Circuitul de directie, chiar daca ar avea pierderi mari de presiune, nu inflenteaza in niciun fel frecventa tacanitului conjunctor-disjunctorului!
Poti face urmatoarea proba: cronometreaza cat de des se aude tacanitul cu masina in pozitia de mers, motorul pornit; apoi, cu masina in pozitia "coborat" masori timpul in care se aude zgomotul. In aceasta pozitie corectoarele (ambele) si toti cilindrii de suspensie nu sunt alimentati.
Astfel poti sa faci o apreciere a pierderilor de presiune.
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern