Pe returul din rezervor cascada de LHM,

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Pe returul din rezervor cascada de LHM,

Mesajde florin_budea » Joi 18-Mai-2006 14:22

Pompa lucreza continu, servodirectie,cilindrii,sau dozator am inteles ca acestea sunt vinovate.LA directie cand virez maxim stanga sau dreapta se aude un fisait de la servo.Posibila defectiune?
Daca opresc motorul si pun contactul in poz motor nu mi se stinge becul stop, este defectine mare sau asa trebuie sa functioneze?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 18-Mai-2006 16:23

E cam problema ce spui tu acolo. E normal fisitul la sfirsit de cursa, restul nu e deloc normal. Undeva pierzi presiune. Verifica sfera centrala intii. Cit de des tacane disjunctorul? Cumva a umblat cineva la el si a uitat surubul de retur deschis? Masina se mai ridica?
E normal sa se aprinda becul STOP daca tu pierzi asa multa presiune, exact asta e mesajul: nu ai presiune.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 18-Mai-2006 18:23

Ce am descoperit astazi din pura intamplare.Am virat max si mi s-a parut ca nu mai aud tacanitul am conometrat timpul si nu mi-a venit sa cred , virata maxim rotile indiferent ca este stanga sau dreapta pompa lucreaza la 35-40 sec. Deci e clar aici este defectiunea ,dar mai exact unde ,stie careva sa-mi spuna?.Pistonul care actioneaza directia sau altceva?

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 18-Mai-2006 18:26

Se ridica , pot sa circul cu ea?

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 18-Mai-2006 18:43

Am uitat sa sriu , treptat pe cum indrept rotile pompa lucreaza din ce in ce mai des.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 18-Mai-2006 19:47

Nu ai spus ce fel de pompa de presiune ai: cu 6 sau cu 6+2 pistoane. Este important, in functie de asta ai sau nu distribuitor pentru servodirectie.
In ceea ce priveste "cascada": atata timp cat motorul ramane pornit este normal ca pe doua retururi care ajung in rezervor sa fie abundent lhm. Aceste 2 retururi sunt: primul dinspre parbriz este returul valvei de directie si al doilea dinspre radiator, care este al conjunctorului (sau al repartitorului de servo, in functie de modelul pompei)
Celalte retururi nu trebuie sa dea, in cazul unei bune functionari, niciun strop de lhm.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 19-Mai-2006 10:21

Nu stiu ce fel de pompa este si nici nu imi dau seama ce fel de pompa este, atat stiu cat timp directia este dusa la maxim pompa lucreaza normal si returul in rezervor de LHM dispare.Acum dinjuctorul lucreaza la 4 sec. deci este clar ca la mine returul de LHM nu este normal din nici un punct de vedere.Dar cand am verificat returul cineva trebuia sa tina de volan chiar la maxim altfel directia vine inapoi o idee si iar pompa lucreaza intro veselie. Eu cred ca este cilindrul de la servodirectie, alte pareri?

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 19-Mai-2006 10:47

florin_budea scrie:Nu stiu ce fel de pompa este si nici nu imi dau seama ce fel de pompa este

Trebuie sa vezi cate conducte ies din pompa: o conducta inseamna pompa cu 6 pistoane => exista distribuitor pentru servodirectie care are rolul de a imparti debitul de lhm intre circuitul principal (suspensie+ frana) si directie.
Doua conducte care ies inseamna pompa cu 6+2 pistoane => nu exista distribuitor de servodirectie, alimemntarea etajului cu 6 pistoane este pt directie iar cel cu 2 pt. suspensie si frana.

Sfera acumulator (centrala) este in parametri?
Circuitul de directie, chiar daca ar avea pierderi mari de presiune, nu inflenteaza in niciun fel frecventa tacanitului conjunctor-disjunctorului!

Poti face urmatoarea proba: cronometreaza cat de des se aude tacanitul cu masina in pozitia de mers, motorul pornit; apoi, cu masina in pozitia "coborat" masori timpul in care se aude zgomotul. In aceasta pozitie corectoarele (ambele) si toti cilindrii de suspensie nu sunt alimentati.
Astfel poti sa faci o apreciere a pierderilor de presiune.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 19-Mai-2006 12:54

O singura conducta

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Dum 21-Mai-2006 18:12

Problema este 100% servodirectia si cand o las jos pompa lucreaza continu si directia merge greu.Cilindrul?

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Lun 22-Mai-2006 13:54

Imi spuneti si mie ce intelegeti prin "pompa lucreaza" ? Pompa lucreaza tot timpul cat motorul e pornit!

E vorba de cat de des tacane disjunctorul ?

Merci

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Lun 22-Mai-2006 17:56

Te-ai prins , despre disjunctor era vorba

botioni
simpatizant
Mesaje: 47
Membru din: Joi 30-Aug-2007 22:19
Localitate: cluj

Mesajde botioni » Sâm 15-Sep-2007 21:30

salutare
mar interesa si pe mine totus care este rezolvarea la acest subiect am si eu aceas problema la directie


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern