Pagina 1 din 1
pete LHM langa bara din fata
Scris: Mie 17-Mai-2006 21:43
de VoidMain
Salut!
Am si eu o problema la hidraulica de la BX...

Nu stiu daca e mare, dar prefer sa nu risc...
Azi dupa ce am oprit motorul am observat 2-3 pete mici de LHM chiar langa bara din fata, pe la mijloc, putin spre partea stanga a masinii... M-am uitat dedesubt si am vazut ca pe colo trece o conducta de cauciuc pe care mai erau cateva picaturi de ulei... Nu reusesc sa-mi dau seama pe unde curge...
Sa nu uit sa precizez ca atunci cand e oprita nu mai curge (petele nu mai erau proaspete)...
Help please!!!! De unde ar putea fi? Sa merg la un service sa o verifice?
PS: Sorry daca s-a mai discutat cumva vreo problema asemanatoare iar eu nu am gasit topicul

Scris: Mie 17-Mai-2006 22:26
de cbx
o verificare initiala o poti efectua :daca pornesti motorul ,teoretic trebuie sa observi pe unde curge.
parcata...daca lasa pata in acelas loc -nu e obligatoriu ca defectiunea sa fie pe aceasi directie,uleiul se poate prelinge
In cazul in care nu te descurci ,adreseazate unui service specializat
Scris: Mie 17-Mai-2006 22:55
de VoidMain
Ok... mersi...

O sa incerc asa...
M-am uitat si dupa ce am pornit motorul dar nu se vedea ca ar mai curge... Dar poate scapa foarte putin si dureaza mai mult pana se observa... O sa ma mai uit maine, poate reusesc sa-mi dau seama de unde vine uleiul pentru ca, dupa cum spuneai si tu, nu curge din locul unde lasa petele ci se vede ca se prelinge pe conducta de altundeva (mi s-a parut ca vine din partea dreapta a masinii).
Inca o data mersi si o sa revin cand mai am alte amanunte...
Scris: Joi 18-Mai-2006 05:00
de paco
Ce inseamna partea dreapta? Partea cu borcanul verde sau partea cu soferul?
Scris: Joi 18-Mai-2006 08:04
de VoidMain
Dinspre partea cu borcanul verde. Ala e sfera centrala a hidraulicii, nu?
Doar ca furtunul ala e pe sub masina, chiar langa bara, nu e una din conductele care pleaca de sus, din sfera. O sam amai uit o data sa vad exact de unde vine.
Oricum, hidraulica pare doecamdata ca functioneze normal, masina se ridica repede, indicatoarele de presiune si stop stau aprinse cam 8-10 secunde dupa ce pornesc motorul si nu se aprind la curbe...
Scris: Joi 18-Mai-2006 08:25
de nicum
Dupa cite povestesti tu, iti curge pe la returul de la disjunctor, daca spui ca furtunul de cauciuc e "patat". Cel mai bine faci asa: pui masina pe o groapa si cineva face gimnastica cu masina sus-jos si altcineva sta sub masina (atentie in groapa, sa nu ii cada masina in cap). In felul asta se forteaza un debit marit atit pe tur cit si pe retur si ar trebui sa se vada mai bine pe un de scapa. E recomandat sa stergi urmele de LHM inainte ca sa sa vezi pe unde apare.
Indicatorul de presiune hidraulica se stinge de regula cam in 1-2s, deci 8-10s mie mi se par cam mult sincer. Cit de des tacane conjunctorul?
Scris: Joi 18-Mai-2006 16:06
de VoidMain
Am numarat mai atent iar indicatorul de presiune si cel "stop" se sting cam la 4-5 s dupa ce am pornit motorul.
In schimb, conjunctorul tacane cam la 2-3 s sau poate si mai des...
Chestia cu groapa din pacate nu am unde sa o fac... asa ca probabil o sa merg cu ea la un service...
Imi puteti recomanda un sevice pentru hidraulica la care sa ajung usor din Militari (Apaca)

Si eventual daca aveti si un numar de telefon...
Scris: Joi 18-Mai-2006 16:11
de paco
Du-te la Ciocarlan, pe Cutitul de argint, vis a vis de Observatorul astronomic.
Se ajunge usor, intri pe Trafic Greu (Progresului) la Golden Blitz, treci de 13 septembrie, apoi de Calea Rahovei si mergi pana la intersectia cu Viilor - care e inca deranjata, cred.
Continui inainte, spre Parcul Carol, dar, dupa intersectia cu Viilor, la 250 m, faci dreapta, pe Cutitul de argint. Dupa inca 250 m, tot pe dreapta, ai sa vezi (in curba) intrarea in service. Mergi pana in capatul curtii (e lunga si ingusta) si tot pe dreapta, ai service-ul lui Ciocarlan.
Vezi ca biroul lui Ciocarlan e pe stanga
Receptat?
Scris: Joi 18-Mai-2006 16:11
de nicum
Conjunctorul tau tacane foarte des... verifica intii sfera centrala. tb sa ai 62 de bari... Pentru service si pentru ca e problema de hidraulica, iti recomand o vizita la Cristi Stan la Ploiesti.
Indicatorul STOP e un supramartor, asa ca ar trebui sa se stinga simultan cu ultimul bec de averizare care se stinge (presiune ulei, presiune hidraulica, etc.)