cum sa schimbi un telescop de BX
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
cum sa schimbi un telescop de BX
M-am gandit sa va explic cum se schimba un telescop la BX, informatie care poate fi folositoare:
1 pas:
se pune un cric sub bascula
Uploaded with ImageShack.us
se desface piulita de la antiruliu:
Uploaded with ImageShack.us
se desface si piulita de la cilindru
Uploaded with ImageShack.us
se indeparteaza antiruliu de sus si se scoate cilindrul dupa ce s-a desfacut si surubul de la el.(am uitat sa fac poza, insa e clar despre ce vorbesc) (in prealabil se dau si retururile jos)
Uploaded with ImageShack.us
Montarea este inversa:
-se pune cilindrul si se monteaza returile folosind colier, fie el de metal fie de plastic
Uploaded with ImageShack.us
-se ridica cricul si se strange antirului, totodata se strange si surubul care tine cilindrul
Uploaded with ImageShack.us
In final se strange piulita de sus de la cilindru, punanad o pana de lemn.
Uploaded with ImageShack.us
Poate oi fi scapat vreun mic detaliu, insa sper sa va fie de folos informatiile!.
Nota: nu se desface sfera si nici flansa de la cilindru Nu se da nici pivotul jos sau mai stiu eu ce
Continui si cu alte informatii:
cam asa arata in mare un cilindru desfacut:
Uploaded with ImageShack.us
Defectiunile cele mai des intalnite:
-tije ruginite (astea care le-am pozat sunt cele mai rele) In general tijele prezinta uzura si daca mai pot fi folosite se slefuiesc cu pasta verde . Atentie: daca tijele prezinta uzura degeaba se pune kit nou de reparatie!
Cele din poza clar nu mai pot fi folosite
Uploaded with ImageShack.us
-cam toate prezinta uzuri la ciuperca. Voi pune o poza cu o ciuperca faramata la maxim!
Uploaded with ImageShack.us
Alte defectiuni intalnite, dar mai rar insa: bucsa de jos sparta sau cu uzura. Am uitat sa fac poza.
Bineinteles si celelate componente se uzeaza, insa in o masura mai mica si nu conteaza asa de mult ca cele prezentate de mine. (cel putin asa cred)
1 pas:
se pune un cric sub bascula
Uploaded with ImageShack.us
se desface piulita de la antiruliu:
Uploaded with ImageShack.us
se desface si piulita de la cilindru
Uploaded with ImageShack.us
se indeparteaza antiruliu de sus si se scoate cilindrul dupa ce s-a desfacut si surubul de la el.(am uitat sa fac poza, insa e clar despre ce vorbesc) (in prealabil se dau si retururile jos)
Uploaded with ImageShack.us
Montarea este inversa:
-se pune cilindrul si se monteaza returile folosind colier, fie el de metal fie de plastic
Uploaded with ImageShack.us
-se ridica cricul si se strange antirului, totodata se strange si surubul care tine cilindrul
Uploaded with ImageShack.us
In final se strange piulita de sus de la cilindru, punanad o pana de lemn.
Uploaded with ImageShack.us
Poate oi fi scapat vreun mic detaliu, insa sper sa va fie de folos informatiile!.
Nota: nu se desface sfera si nici flansa de la cilindru Nu se da nici pivotul jos sau mai stiu eu ce
Continui si cu alte informatii:
cam asa arata in mare un cilindru desfacut:
Uploaded with ImageShack.us
Defectiunile cele mai des intalnite:
-tije ruginite (astea care le-am pozat sunt cele mai rele) In general tijele prezinta uzura si daca mai pot fi folosite se slefuiesc cu pasta verde . Atentie: daca tijele prezinta uzura degeaba se pune kit nou de reparatie!
Cele din poza clar nu mai pot fi folosite
Uploaded with ImageShack.us
-cam toate prezinta uzuri la ciuperca. Voi pune o poza cu o ciuperca faramata la maxim!
Uploaded with ImageShack.us
Alte defectiuni intalnite, dar mai rar insa: bucsa de jos sparta sau cu uzura. Am uitat sa fac poza.
Bineinteles si celelate componente se uzeaza, insa in o masura mai mica si nu conteaza asa de mult ca cele prezentate de mine. (cel putin asa cred)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Poza cu o alta ciuperca, un pic sectionata..la fel..inutilizabila.
Chiar daca nu sunt rupte sau sectionate, pe multe se observa uzura..
Uploaded with ImageShack.us
Sper sa fie de folos informatiile.
Chiar daca nu sunt rupte sau sectionate, pe multe se observa uzura..
Uploaded with ImageShack.us
Sper sa fie de folos informatiile.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
1984=Seria 1
Punte spate serie 1 identica cu punte spate serie 2.
De ce vrei sa schimbi cilindrii spate?adica spre deosebire de alte componente ei rezista mai mult. Pai bagi masina pe canal..dai sfera jos..dai tija jos..conducta..retururile.. Nu e greu, dar cam inghesuit.
Punte spate serie 1 identica cu punte spate serie 2.
De ce vrei sa schimbi cilindrii spate?adica spre deosebire de alte componente ei rezista mai mult. Pai bagi masina pe canal..dai sfera jos..dai tija jos..conducta..retururile.. Nu e greu, dar cam inghesuit.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Pai daca sunt uzate incepe sa se lasa de fata si sa arunce retururile in ultima instanta daca uzura e si mai mare.Sau alt simptom: la isi mai modifica singura garda la sol(salta de fata)(asta oricum poate sa fie si din cauza corectorului sau a uleiului necorespunzator)
Se gaseste kit de reparatie (170lei per cilindru), dar nu am cumparat.
Ca sfat: kitul de reparatie il cumperi doar dupa ce demontezi cilindrul. Uita-te de ex la tijele pozate de mine: clar ele nu mai erau bune chiar daca se puneau garnituri noi.
Se gaseste kit de reparatie (170lei per cilindru), dar nu am cumparat.
Ca sfat: kitul de reparatie il cumperi doar dupa ce demontezi cilindrul. Uita-te de ex la tijele pozate de mine: clar ele nu mai erau bune chiar daca se puneau garnituri noi.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cei de pe spate sunt mult mai simpli ca cei de pe fata. Nu sunt deloc complicati...pe spate e un telescop mic cu o tija.
Iti topaie pe fata din cauza sferelor.
Fa un test..incearca sa apesi pe o aripa din fata. Daca masina e tare ca un lemn, inseamna ca ai sferele sparte.
Iti topaie pe fata din cauza sferelor.
Fa un test..incearca sa apesi pe o aripa din fata. Daca masina e tare ca un lemn, inseamna ca ai sferele sparte.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Pe aparat se masoara.
Totusi..verifica cum ti-am zis eu..apasa cu mana fiecare aripa in parte!! Daca nu poti sa apesi deloc, inseamna ca le ai sparte!!
Sau..cand le dai jos...vezi cat ulei curge din ele..daca va curge f mult, inseamna ca iarasi sunt sparte. Sau poti baga o sarmulita in sfera..daca intra mai mult, inseamna ca iarasi e sparta. daca niciuna din ipotzele de mai sus nu se aplica, atunci sunt doar descarcate.
Daca sunt iarasi prea descarcate, sa nu le mai incarci pt ca o sa se sparga in final.
La magazin o sfera techonsir e in jur de 100-120 ron/buc si contrar altor opinii eu nu am avut nicio problema cu ele.
Totusi..verifica cum ti-am zis eu..apasa cu mana fiecare aripa in parte!! Daca nu poti sa apesi deloc, inseamna ca le ai sparte!!
Sau..cand le dai jos...vezi cat ulei curge din ele..daca va curge f mult, inseamna ca iarasi sunt sparte. Sau poti baga o sarmulita in sfera..daca intra mai mult, inseamna ca iarasi e sparta. daca niciuna din ipotzele de mai sus nu se aplica, atunci sunt doar descarcate.
Daca sunt iarasi prea descarcate, sa nu le mai incarci pt ca o sa se sparga in final.
La magazin o sfera techonsir e in jur de 100-120 ron/buc si contrar altor opinii eu nu am avut nicio problema cu ele.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos