Probleme hidraulice
Moderator: Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
p.h.
n-am prea urmarit subiectul dar ce vreau sa va zic e ca dupa oprirea motorului,presiunea uleiului motor care scade aproape instantaneu, duce la aprinderea tuturor becurilor rosii.e un montaj cu diode in bord .
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@dan1972: in acest caz se impune ca fiecare componenta sa fie verificata sa vezi cit LHM da pe retur. Mai poti pierde presiune pe la cilindrii hidraulici, pe la corectoarele de inaltime, pe la distribuitorul de servo.
Mai poate sa se intimple si altceva: becul sa se aprinda, dar inca sa mai fie presiune in sistem. Spre exemplu la mine becul de hidraulica se aprinde dupa vreo 10-15 minute, dar masina e inca in picioare si practic nu a apucat sa se lase nici macar de spate.
Mai poate sa se intimple si altceva: becul sa se aprinda, dar inca sa mai fie presiune in sistem. Spre exemplu la mine becul de hidraulica se aprinde dupa vreo 10-15 minute, dar masina e inca in picioare si practic nu a apucat sa se lase nici macar de spate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Re: p.h.
sandor mihai scrie:n-am prea urmarit subiectul dar ce vreau sa va zic e ca dupa oprirea motorului,presiunea uleiului motor care scade aproape instantaneu, duce la aprinderea tuturor becurilor rosii.e un montaj cu diode in bord .
Asta numai dacĂŁ diodele respective sunt strĂŁpunse. Ăn mod normal se aprinde becul avariei+STOP deci la luarea contactului se aprinde de regulĂŁ martorul care indicĂŁ avarie la instalaĂžia electricĂŁ, lipsa presiunii de ulei ĂŽn motror + STOP Âşi la o anumitĂŁ perioadĂŁ sau imediat se aprinde Âşi martorul care indicĂŁ lipsa presiunii ĂŽn instalaĂžia hidraulicĂŁ sau nivel scĂŁzut de LHM.
Ănainte de a lua contactul, scoate firul sondei de presiune a uleiului din motor Âşi observĂŁ dacĂŁ ĂŽn momentul când iei contactul se mai aprinde martorul de la hidraulicĂŁ.
Multumesc tuturor de sfaturi!!!
Da! La treaba cu diodele de pe spatele bordului, nu m-am gandit.Ma voi uita pe schema electrica, sa-mi reamintesc felul in care sant interconectate.
Dar de ce la anumite masini, becurile acelea nu se aprind imediat.Inseamna ca montajul nu functioneaza asa (nu e influentat de acele diode) si ca masina mea, inca mai are probleme la hidraulica (pierderi).
Voi face si testul cu firele de la sondele de presiune ulei motor si cel de la vana de securitate, scoase, sa vedem ce se intampla.
@nicum - Am verificat retururile care vin la vasul de LHM si cu exceptia celui care vine de la Disjunctor si Vana de Securitate, nu vine nimic pe nicaieri.Iar pe acela (cel notat cu "D" pe schema din manual) vine f.putin LHM, cand se aude tacanitul Disjunctorului (cu el conectat la un furtun subtire, transparent, progreseaza coloana de LHM 2-3 cm la fiecare tacanitura a Disjunctorului).
Nu am verificat returul acela gros ("B" pe schema...al 2-lea de la parbriz).
Si asta, de teama de a nu face o baie cu LHM.Voi incerca sa gasesc o solutie, sa il pot verifica si pe acela, fara sa ma improaste cu LHM si va spun ce am gasit.E mai rau ca nu am ideie cat e normal sa curga pe acolo.
Nu am termen de comparatie.
Cilindrii din fatza nu cred ca au uzuri mari, fiindca nu vine aproape nimic pe retur sau la recuperatoare.Totusi le voi reconditiona si pe acestea, peste catva timp.Am comandat deja garnituri, pistoane...tot, fiindca ma gandesc ca pot avea uzuri si cand nimeresc garniturile pe un prag de uzura sa scape presiune.Doar atunci, nu tot timpul.Si astfel, pot verifica eu retururile mult si bine, ca scapa doar cand vrea ea.
O alta problema ar fi faptul ca se lasa masina de spate, cu toate ca am schimbat Dozatorul de Frana.Acum nu mai da nimic pe retur, dar totusi masina se lasa.Poate fi de vina Corectorul Spate???Nu ar trebui sa am retur semnificativ pe el, in acest caz???
Sincer, eu banuiesc acum Corectoarele de Inaltime, fiindca nu s-au verificat nici o data si mi s-a intamplat cate o data sa se scufunde masina din senin de puntea fatza si foarte rapid (ca si cand i-as fi dat comanda din cabina sa se lase).
Dimineata o gasesc uneori lasata si de fatza, cu toate ca acum am un Disjunctor bun si am si sfera incarcata.
Am verificat reglajele Corectoarelor si sant OK (sant unde trebuie).
Am verificat si Vana de Securitate si da cateva picaturi pe retur.Probabil o voi schimba si pe ea, cat de curand.
O alta manifestare ciudata e si faptul ca daca o cobor pe treapta cea mai de jos, cand vreau sa o ridic pe treapta de mers (pozitia a 2-a) da sa se ridice un pic, apoi se opreste, aprinde becurile de la hidraulica, sta asa 8-10 sec., apoi stinge becurile si se ridica.Si asta, in conditiile in care am schimba si Pompa Hidraulica, cu una SH dar verificata...buna.Ce e ciudat in toata treaba asta, e faptul ca nu face treaba asta decat acolo...de pe pozitia 1 pe 2.In rest nu aprinde becurile si nu are acea pauza in ridicare.De ce nu face si de pe pozitiile 2 pe 3, sau de pe 3 pe 4 ???
Sant un pic dezamagit de cum se comporta hidraulica masinii mele, asta mai ales dupa ce am schimbat atatea componente.Stau si ma intreb...Oare nu a avut nimic bun din hidraulica????Ca nu mi-au mai ramas de schimbat decat Corectoarele si conductele metalice de presiune de pe ea.Restul ori a fost verificat si curatat, ori a fost inlocuit.Aaaa!Da!Am uitat!Au mai ramas neschimbate Vana de Securitate si Repartitorul de Servodirectie (care oricum a fost demontat si curatat +schimbat garnituri si filtre)..
Da! La treaba cu diodele de pe spatele bordului, nu m-am gandit.Ma voi uita pe schema electrica, sa-mi reamintesc felul in care sant interconectate.
Dar de ce la anumite masini, becurile acelea nu se aprind imediat.Inseamna ca montajul nu functioneaza asa (nu e influentat de acele diode) si ca masina mea, inca mai are probleme la hidraulica (pierderi).
Voi face si testul cu firele de la sondele de presiune ulei motor si cel de la vana de securitate, scoase, sa vedem ce se intampla.
@nicum - Am verificat retururile care vin la vasul de LHM si cu exceptia celui care vine de la Disjunctor si Vana de Securitate, nu vine nimic pe nicaieri.Iar pe acela (cel notat cu "D" pe schema din manual) vine f.putin LHM, cand se aude tacanitul Disjunctorului (cu el conectat la un furtun subtire, transparent, progreseaza coloana de LHM 2-3 cm la fiecare tacanitura a Disjunctorului).
Nu am verificat returul acela gros ("B" pe schema...al 2-lea de la parbriz).
Si asta, de teama de a nu face o baie cu LHM.Voi incerca sa gasesc o solutie, sa il pot verifica si pe acela, fara sa ma improaste cu LHM si va spun ce am gasit.E mai rau ca nu am ideie cat e normal sa curga pe acolo.
Nu am termen de comparatie.
Cilindrii din fatza nu cred ca au uzuri mari, fiindca nu vine aproape nimic pe retur sau la recuperatoare.Totusi le voi reconditiona si pe acestea, peste catva timp.Am comandat deja garnituri, pistoane...tot, fiindca ma gandesc ca pot avea uzuri si cand nimeresc garniturile pe un prag de uzura sa scape presiune.Doar atunci, nu tot timpul.Si astfel, pot verifica eu retururile mult si bine, ca scapa doar cand vrea ea.
O alta problema ar fi faptul ca se lasa masina de spate, cu toate ca am schimbat Dozatorul de Frana.Acum nu mai da nimic pe retur, dar totusi masina se lasa.Poate fi de vina Corectorul Spate???Nu ar trebui sa am retur semnificativ pe el, in acest caz???
Sincer, eu banuiesc acum Corectoarele de Inaltime, fiindca nu s-au verificat nici o data si mi s-a intamplat cate o data sa se scufunde masina din senin de puntea fatza si foarte rapid (ca si cand i-as fi dat comanda din cabina sa se lase).
Dimineata o gasesc uneori lasata si de fatza, cu toate ca acum am un Disjunctor bun si am si sfera incarcata.
Am verificat reglajele Corectoarelor si sant OK (sant unde trebuie).
Am verificat si Vana de Securitate si da cateva picaturi pe retur.Probabil o voi schimba si pe ea, cat de curand.
O alta manifestare ciudata e si faptul ca daca o cobor pe treapta cea mai de jos, cand vreau sa o ridic pe treapta de mers (pozitia a 2-a) da sa se ridice un pic, apoi se opreste, aprinde becurile de la hidraulica, sta asa 8-10 sec., apoi stinge becurile si se ridica.Si asta, in conditiile in care am schimba si Pompa Hidraulica, cu una SH dar verificata...buna.Ce e ciudat in toata treaba asta, e faptul ca nu face treaba asta decat acolo...de pe pozitia 1 pe 2.In rest nu aprinde becurile si nu are acea pauza in ridicare.De ce nu face si de pe pozitiile 2 pe 3, sau de pe 3 pe 4 ???
Sant un pic dezamagit de cum se comporta hidraulica masinii mele, asta mai ales dupa ce am schimbat atatea componente.Stau si ma intreb...Oare nu a avut nimic bun din hidraulica????Ca nu mi-au mai ramas de schimbat decat Corectoarele si conductele metalice de presiune de pe ea.Restul ori a fost verificat si curatat, ori a fost inlocuit.Aaaa!Da!Am uitat!Au mai ramas neschimbate Vana de Securitate si Repartitorul de Servodirectie (care oricum a fost demontat si curatat +schimbat garnituri si filtre)..
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Dan, la BX-uri treaba cu diodele e putin mai complicata pentru ca exista acel supra-martor.
Referitor la hidraulica, ai noroc ca esti aproape de retro. De ce nu ii faci o vizita?... Cel putin iti poate pune un diagnostic.
Referitor la hidraulica, ai noroc ca esti aproape de retro. De ce nu ii faci o vizita?... Cel putin iti poate pune un diagnostic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
pr
fara sa para ca ma contrazic cu cineva,in cazul dat cu marian, cred totusi si sunt aproape sigur ca,cel putin la bx presiunea uleiului motor fiind ceva cu prioritate zero aprinde toate becurile rosii si anume: stop, (!) ,beculet stinga sus (pres. ulei) si nivel lichid racire.
dan 1972,daca motorul e mai rece presiunea uleiului motor nu scade instant la 0 si de aceea becul se aprinde mai tirziu.
mai demult eram si eu obsedat de lasarea masinii si stateam cu cronometrul in mina sa vad in cit timp se lasa.dane,pot sa-ti spun concluziile pe care le-am tras.so:
lasarea spatelui provine in cele mai multe cazuri de la pompa de frina,apoi,mai rar corectorul de inaltime si, si mai rar unul din telescoape.verificarile sunt neasteptat de simple.de ex.ca sa vezi daca corectorul spate e uzat, pui masina pe normal(trebuie groapa),opresti motorul si scoti teava nr.1(din cele 4) de pe lonjeronul stinga, incepind numaratoarea de jos, din furtunul in care intra pe puntea fata.in mod normal trebuie sa picure 1-2 picaturi pe minut cu un corector in stare acceptabila.
dan 1972,daca motorul e mai rece presiunea uleiului motor nu scade instant la 0 si de aceea becul se aprinde mai tirziu.
mai demult eram si eu obsedat de lasarea masinii si stateam cu cronometrul in mina sa vad in cit timp se lasa.dane,pot sa-ti spun concluziile pe care le-am tras.so:
lasarea spatelui provine in cele mai multe cazuri de la pompa de frina,apoi,mai rar corectorul de inaltime si, si mai rar unul din telescoape.verificarile sunt neasteptat de simple.de ex.ca sa vezi daca corectorul spate e uzat, pui masina pe normal(trebuie groapa),opresti motorul si scoti teava nr.1(din cele 4) de pe lonjeronul stinga, incepind numaratoarea de jos, din furtunul in care intra pe puntea fata.in mod normal trebuie sa picure 1-2 picaturi pe minut cu un corector in stare acceptabila.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
pr
ce mi-am mai amintit.un fenomen aparent ciudat dar de fapt cit se poate de normal, era faptul ca ,odata bx-ul meu se lasa fara nici un motiv de fata dupa oprirea motorului,dar nu intotdeauna.care era problema: plonjorul (am inteles ca asa se numeste piesa) din telescopul fata era rugnit pina la o anumita inaltime.daca atunci cind coboram din masina masina mai urca putin,garnitura de teflon trecea de zona ruginita si presiunea se mentinea mai mult timp.daca raminea in zona ruginita,fata cadea in aprox.30 de secunde.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
pr.
daca tot citesc oameni cu experienta subiectul hai sa va intreb ceva:butonul care comanda aprinderea stopurilor de ceata spate(cind sunt farurile aprinse) comanda direct becurile sau este un releu intermediar?ca nu se aprinde nici unul din st.ceata spate.butoane am schimbat 5 si nici o diferenta.daca este un releu care o fi?( bx.1.9d)
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
nicum - Da!Pai de aceea trebuie sa ajung acasa si sa ma uit pe schema electrica ca sa imi dau seama ce e cu acele diode si cum pot influenta ele aprinderea acestor becuri.Dar daca sant masini care nu aprind martorul de hidraulica imediat, e clar ca a mea are ceva.
Ma voi duce la Catalin, la Galati cu masina, dar nu a mai fost timp.Am fost acum 2 sapt. cred si am schimbat Disjunctorul, Pompa Hid. si Dozatorul de Frana, +multe alte verificari + aerisitul franelor +++......
A fost un adevarat tur de forta.Am stat pana tarziu in noapte.Problemele sau manifestarile astea, au aparut dupa aceea si incerc sa imi dau seama ce se intampla acolo.Ma voi duce din nou la Catalin, cand gasim amandoi ceva timp liber.
Da!E un mare noroc ca e aproape de mine si mai ales ca nici o data nu am plecat cu masina nereparata de la el.Fie ca am avut sau nu, bani la mine...Nu a contat!Chiar m-a ajutat mult!Chiar e un noroc, lucrul acesta.
De restul, facem schimb de mail-uri...il bombardez cu intrebari....
Dar repet...nu am mai avut cand sa ajung la el.
sandor mihai - Multumesc pt.sfaturi! Nu e vorba de contraziceri.Pana la urma, ne "intalnim" aici ca sa ne spunem fiecare parerea.E OK.
Cu lasarea spatelui...Asa am crezut si eu...Ca e din Dozatorul de Frana.Dar acum l-am schimbat cu unul nou si tot se lasa.Si nu-i bai...masina merge...dar ma enerveaza ca dupa ce cumperi o piesa noua in loc sa se remedieze problema, constati ca defapt mai e o defectiune pe undeva, iar efectele persista.Acum nu se mai la sa imediat ca inainte (in 10 min.era jos)dar tot se lasa si parca in ultimele zile a inceput sa se lase mai repede (de la 12 ore a scazut la 5-6 ore).Si nu e Dozatorul de vina, fiindca am controlat returul de la el si nu vine nimic pe el (doar cand franezi da un jet scurt).E clar ca e ceva pe la Corector...Cilindri..etc.Si se pare ca nu am altceva de facut decat sa le iau prin eliminare.
Voi verifica returul de pe Corector (dar la vasul de LHM,fiindca mi se pare mai comod...nu am groapa).Acum mi-a picat fisa cu returul.
Da!E interesanta treaba cu rugina pe acel plonjor!E posibil sa am si asa ceva.Pentru puntea fatza, mi-am comandat tot ce imi trebuie pt.Telescoape.Numai ca au venit din Germania, de 2 ori, pistoane ruginite gata, de noi.Le-am respins si astept iar, sa vedem ce-mi mai trimit astia de la Autonet.Sper ca macar a 3-a oara, sa le trimita cum trebuie!
Si e posibil sa fie rugina, fiindca si a mea face la fel.Uneori se lasa imediat, alteori....
Ma voi duce la Catalin, la Galati cu masina, dar nu a mai fost timp.Am fost acum 2 sapt. cred si am schimbat Disjunctorul, Pompa Hid. si Dozatorul de Frana, +multe alte verificari + aerisitul franelor +++......
A fost un adevarat tur de forta.Am stat pana tarziu in noapte.Problemele sau manifestarile astea, au aparut dupa aceea si incerc sa imi dau seama ce se intampla acolo.Ma voi duce din nou la Catalin, cand gasim amandoi ceva timp liber.
Da!E un mare noroc ca e aproape de mine si mai ales ca nici o data nu am plecat cu masina nereparata de la el.Fie ca am avut sau nu, bani la mine...Nu a contat!Chiar m-a ajutat mult!Chiar e un noroc, lucrul acesta.
De restul, facem schimb de mail-uri...il bombardez cu intrebari....
Dar repet...nu am mai avut cand sa ajung la el.
sandor mihai - Multumesc pt.sfaturi! Nu e vorba de contraziceri.Pana la urma, ne "intalnim" aici ca sa ne spunem fiecare parerea.E OK.
Cu lasarea spatelui...Asa am crezut si eu...Ca e din Dozatorul de Frana.Dar acum l-am schimbat cu unul nou si tot se lasa.Si nu-i bai...masina merge...dar ma enerveaza ca dupa ce cumperi o piesa noua in loc sa se remedieze problema, constati ca defapt mai e o defectiune pe undeva, iar efectele persista.Acum nu se mai la sa imediat ca inainte (in 10 min.era jos)dar tot se lasa si parca in ultimele zile a inceput sa se lase mai repede (de la 12 ore a scazut la 5-6 ore).Si nu e Dozatorul de vina, fiindca am controlat returul de la el si nu vine nimic pe el (doar cand franezi da un jet scurt).E clar ca e ceva pe la Corector...Cilindri..etc.Si se pare ca nu am altceva de facut decat sa le iau prin eliminare.
Voi verifica returul de pe Corector (dar la vasul de LHM,fiindca mi se pare mai comod...nu am groapa).Acum mi-a picat fisa cu returul.
Da!E interesanta treaba cu rugina pe acel plonjor!E posibil sa am si asa ceva.Pentru puntea fatza, mi-am comandat tot ce imi trebuie pt.Telescoape.Numai ca au venit din Germania, de 2 ori, pistoane ruginite gata, de noi.Le-am respins si astept iar, sa vedem ce-mi mai trimit astia de la Autonet.Sper ca macar a 3-a oara, sa le trimita cum trebuie!
Si e posibil sa fie rugina, fiindca si a mea face la fel.Uneori se lasa imediat, alteori....
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
probleme
dan: 1. stiu ca trebuie sa fie farurile aprinse,am scris in paranteza.credeam ca stii mai mult despre un posibil releu.
2.nu poti verifica corectorul spate decit cum ti-am spus eu pentru ca retururile de presiune de la cele 2 corectoare se unesc( sunt vulcanizate) pe returul principal in apropierea vasului de lhm .numai daca nu ti-s rupte si adaugate dar si asa trebuie sa stii care din cele 2 e din fata si care din spate ,altfel daca urmaresti doar returul principal care intra in vas nu cred ca poti aprecia de unde e pierderea.
2.nu poti verifica corectorul spate decit cum ti-am spus eu pentru ca retururile de presiune de la cele 2 corectoare se unesc( sunt vulcanizate) pe returul principal in apropierea vasului de lhm .numai daca nu ti-s rupte si adaugate dar si asa trebuie sa stii care din cele 2 e din fata si care din spate ,altfel daca urmaresti doar returul principal care intra in vas nu cred ca poti aprecia de unde e pierderea.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
dan1972 scrie:sandor mihai - Vezi ca am luat si eu plasa cu acele lampi de ceata.Nu se aprind decat cand sant farurile aprinse pe una din faze (nu mai stiu).Atentie!!!
Despre releu...chiar nu stiu.Ma voi uita pe schema electrica.Cred ca nu au releu totusi.
Farurile nu au releu din fabrica, asa ca nu cred sa aiba stopurile, care consuma mult mai putin.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Buna ziua,
multumesc ptr. discutii, se pare ca totusi hidraulica masinii este destul de complicata, si preturile la piese de schimb ce tin de hidraulica enumerate mai sus mi se par enorme, inimaginabil ca o pompa ce are cost de fabricatie undeva 'a 10 euro sa coste 3000....este incredibil cum poti sa ceri atitia bani...
o sa schimb cilindrii hidraulici, adica amortizoarele fata, cu unele second hand - la cumpararea masinii fostul proprietar mi-a dat inca o caroserie fara motor si cutie ca piese de schimb, apropo, daca mai intereseaza pe cineva ceva piese, sa ma contacteze, masina este alba, cea de piese.
Caracatita unde se aduna retururile am scimbat-o, pierdea lichid probabil din cauza prersiunii mari ce vinea de la amortizoare, si am cumparat de la un magazin specializat in subansamble hidraulice T -uri si am anulat caracatita, am studiat traseele din schema hidraulica si am facut 3 ramificatii una cu 2 intrari si o iesire si 2 cu 4 intrari si o iesire, desi cred ca nu era necesar...
o alta probl. care mai apare, este cind am masina ridicata pe treapta 2 sau 3 si o las pe treapta 1, deci treapta de mers normal, vine debit mare de lichid pe un furtun = de retur cred, ce intra in alt furtun mai gros chiar la intrare in vasul cu lichid hidraulic, si sare, este infipt printr-un simplu stut subtire de plastic???? este normal asa ceva?? din cauza asta de 2 ori am pierdut tot lichidul. Momentan am bagat furtunul direct in vas, si intrtarea in furtunul mai gros am blindat-o.
Astept cu nerabdare sfaturile voastre
Unde pot reincarca sau verifica sferele?? Mentionez ca locuiesc intre Sibiu si Brasov, adica la 40 km de Sibiu si 100 km de Brasov. Stiti careva in una din aceste 2 orase pe cineva care se ocupa sau repare asa ceva? Ma refer la incarcat sfere si la persoane care se cunosc cu hidraulica masinii??
multumesc ptr. discutii, se pare ca totusi hidraulica masinii este destul de complicata, si preturile la piese de schimb ce tin de hidraulica enumerate mai sus mi se par enorme, inimaginabil ca o pompa ce are cost de fabricatie undeva 'a 10 euro sa coste 3000....este incredibil cum poti sa ceri atitia bani...
o sa schimb cilindrii hidraulici, adica amortizoarele fata, cu unele second hand - la cumpararea masinii fostul proprietar mi-a dat inca o caroserie fara motor si cutie ca piese de schimb, apropo, daca mai intereseaza pe cineva ceva piese, sa ma contacteze, masina este alba, cea de piese.
Caracatita unde se aduna retururile am scimbat-o, pierdea lichid probabil din cauza prersiunii mari ce vinea de la amortizoare, si am cumparat de la un magazin specializat in subansamble hidraulice T -uri si am anulat caracatita, am studiat traseele din schema hidraulica si am facut 3 ramificatii una cu 2 intrari si o iesire si 2 cu 4 intrari si o iesire, desi cred ca nu era necesar...
o alta probl. care mai apare, este cind am masina ridicata pe treapta 2 sau 3 si o las pe treapta 1, deci treapta de mers normal, vine debit mare de lichid pe un furtun = de retur cred, ce intra in alt furtun mai gros chiar la intrare in vasul cu lichid hidraulic, si sare, este infipt printr-un simplu stut subtire de plastic???? este normal asa ceva?? din cauza asta de 2 ori am pierdut tot lichidul. Momentan am bagat furtunul direct in vas, si intrtarea in furtunul mai gros am blindat-o.
Astept cu nerabdare sfaturile voastre
Unde pot reincarca sau verifica sferele?? Mentionez ca locuiesc intre Sibiu si Brasov, adica la 40 km de Sibiu si 100 km de Brasov. Stiti careva in una din aceste 2 orase pe cineva care se ocupa sau repare asa ceva? Ma refer la incarcat sfere si la persoane care se cunosc cu hidraulica masinii??
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Componentele de hidraulica au tolerante de ordinul micronilor si nu e o gluma. Costurile de fabricatie sint mari. Daca ti se par mari preturile astea ce zici de articole precum diverse plastice sau diverse table care au preturi astronomice si nejustificate prin nimic?
Hidraulica nu e complicata, doar ca exista putini oameni care sa stie cu ce se maninca o masina care nu are arcuri. Si asta genereaza falsa impresie de "complicat".
Reformuleaza problema ta; treapta de mers normal e a doua. Nu ti se pare normal sa vina debit pe retur atunci cind cobori masina. Uleiul nu se poate comprima
Hidraulica nu e complicata, doar ca exista putini oameni care sa stie cu ce se maninca o masina care nu are arcuri. Si asta genereaza falsa impresie de "complicat".
Reformuleaza problema ta; treapta de mers normal e a doua. Nu ti se pare normal sa vina debit pe retur atunci cind cobori masina. Uleiul nu se poate comprima
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern