Probleme hidraulice
Moderator: Echipa Tehnica
Probleme hidraulice
Salutari,
sunt posesorul unui bx 1.7td an fab.87, si am probleme cu hidraulica masinii, sunt in situatia in care nu stiu ce sa-i mai fac.
Masina in momentul de fata are urmatoarele defecte:
- nu se ridica
-nu are frine si servo directie
- nu se stinge becul rosu de la hidraulica
- nu "tacane"
fac urmatoarele mentiuni: ulei schimbat, LHM de la Valvoline, nu are scurgeri, verificat si curatat furtun alimentare pompa, si rezervor de ulei
Inainte sa se defecteze complet, sareau in timpul mersului sau cedau diferite furtune de la circuitul de retur, ca si cind ar fi avut presiune prea mare, ultima oara fiind pe un drummai lung au sarit furtunele de la roata dr. fata - vorbesc de cele de retur - desi erau noi si bine infipte - si vreau sa zic ca de vreo trei ori. Dupa care am ramas si fara frine??? desi masina inca mai era ridicata, am completat cu ulei hidraulic romanesc - 2 litri, neavind momentan alta varianta. Am cumparat a doua zi LHM, pe care l-am inlocuit, am incercat sa amorsez pompa folosind o pilnie si un furtun, ...si degeaba, nu reactioneaza, nicicum, mai ales ca intra foarte greu uleiul in instalatie, ca si cind nu ar funct.pompa, mi-a luat 15 mi. sa bag un litru de ulei - cu motorul mergind bineinteles - si tot uleiul a ajuns in rezervorul de ulei.
Astept cu nerabdare sfaturile voastre!!!
sunt posesorul unui bx 1.7td an fab.87, si am probleme cu hidraulica masinii, sunt in situatia in care nu stiu ce sa-i mai fac.
Masina in momentul de fata are urmatoarele defecte:
- nu se ridica
-nu are frine si servo directie
- nu se stinge becul rosu de la hidraulica
- nu "tacane"
fac urmatoarele mentiuni: ulei schimbat, LHM de la Valvoline, nu are scurgeri, verificat si curatat furtun alimentare pompa, si rezervor de ulei
Inainte sa se defecteze complet, sareau in timpul mersului sau cedau diferite furtune de la circuitul de retur, ca si cind ar fi avut presiune prea mare, ultima oara fiind pe un drummai lung au sarit furtunele de la roata dr. fata - vorbesc de cele de retur - desi erau noi si bine infipte - si vreau sa zic ca de vreo trei ori. Dupa care am ramas si fara frine??? desi masina inca mai era ridicata, am completat cu ulei hidraulic romanesc - 2 litri, neavind momentan alta varianta. Am cumparat a doua zi LHM, pe care l-am inlocuit, am incercat sa amorsez pompa folosind o pilnie si un furtun, ...si degeaba, nu reactioneaza, nicicum, mai ales ca intra foarte greu uleiul in instalatie, ca si cind nu ar funct.pompa, mi-a luat 15 mi. sa bag un litru de ulei - cu motorul mergind bineinteles - si tot uleiul a ajuns in rezervorul de ulei.
Astept cu nerabdare sfaturile voastre!!!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Daca iti sar furtunele de retur inseamna ca ai cilindrii uzati.
Amorsarea pompei se face asa: Cu motorul oprit se scoate furtunl de alimentare al pompei de la capatul dinspre vasul de expansiube. Se umple furtunul cu LHM si apoi se pune la loc la rezervorul de LHM ai se porneste motorul. Se repeta pana se amorseaza.
Amorsarea pompei se face asa: Cu motorul oprit se scoate furtunl de alimentare al pompei de la capatul dinspre vasul de expansiube. Se umple furtunul cu LHM si apoi se pune la loc la rezervorul de LHM ai se porneste motorul. Se repeta pana se amorseaza.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
s-ar putea sa ai probleme la pompa, sau daca nu, mai incearca asa:
desfa surubul cu cap de 12 de pe conjunctor (doar il slabesti un filet, sa nu cumva sa il scoti de acolo), umple furtunul de la pompa, pune-l la loc la vas, iar apoi porneste motorul; in momentul in care incepe sa curga ulei pe returul de la conjunctor, poti sa strangi la loc surubul. ca sa vezi cand curge ulei pe furtunul de retur, il scoti de la vas si il bagi intr-o sticla;
daca nici asa nu se amorseaza, ai ceva probleme grave la pompa sau la conjunctor.
desfa surubul cu cap de 12 de pe conjunctor (doar il slabesti un filet, sa nu cumva sa il scoti de acolo), umple furtunul de la pompa, pune-l la loc la vas, iar apoi porneste motorul; in momentul in care incepe sa curga ulei pe returul de la conjunctor, poti sa strangi la loc surubul. ca sa vezi cand curge ulei pe furtunul de retur, il scoti de la vas si il bagi intr-o sticla;
daca nici asa nu se amorseaza, ai ceva probleme grave la pompa sau la conjunctor.
salut.
nu te speria , la fel am patit si eu cand am schimbat uleiul, si am rezolvat in felul urmator: la fel ca tine am pus o palnie si tot turnam ulei....dar degeaba, apoi am desfacut surubul acela de pe disjunctor cu cap de 12 ( l-am desfacut de tot... DAR AM AVUT MARE GRIJA SA PUN CEVA ...UN TRICOU..SUB EL.....astfel incat sa nu pierd biluta.... si am pornit masina pana cand am vazut ca incepe sa-mi curga ulei pe acolo)....apoi l-am pus la loc dar nu l-am infiletat de tot.... si intre timp un prieten ambala masina pe la 2000 ture.am mai lasat 2 minute si apoi am strans surubul iar masina s-a ridicat fara probleme. Nu mi-a reusit din prima ... mi-a luat cam 2 ore pana sa o fac sa se ridice..... si inca ceva important COLEGII AU DREPTATE: NU E OBLIGATORIU SA DAI JOS DE TOT SURUBUL CU CAP DE 12... doar trebuie sa-l desfaci ....eu il desfaceam cam jumatate....apoi ambalam si strangeam la loc..... si tot repetam aceasta operatie. mai incearca si o sa vezi ca o sa reusesti. mult succes!
nu te speria , la fel am patit si eu cand am schimbat uleiul, si am rezolvat in felul urmator: la fel ca tine am pus o palnie si tot turnam ulei....dar degeaba, apoi am desfacut surubul acela de pe disjunctor cu cap de 12 ( l-am desfacut de tot... DAR AM AVUT MARE GRIJA SA PUN CEVA ...UN TRICOU..SUB EL.....astfel incat sa nu pierd biluta.... si am pornit masina pana cand am vazut ca incepe sa-mi curga ulei pe acolo)....apoi l-am pus la loc dar nu l-am infiletat de tot.... si intre timp un prieten ambala masina pe la 2000 ture.am mai lasat 2 minute si apoi am strans surubul iar masina s-a ridicat fara probleme. Nu mi-a reusit din prima ... mi-a luat cam 2 ore pana sa o fac sa se ridice..... si inca ceva important COLEGII AU DREPTATE: NU E OBLIGATORIU SA DAI JOS DE TOT SURUBUL CU CAP DE 12... doar trebuie sa-l desfaci ....eu il desfaceam cam jumatate....apoi ambalam si strangeam la loc..... si tot repetam aceasta operatie. mai incearca si o sa vezi ca o sa reusesti. mult succes!
BX
In primul rind multumesc ptr. raspunsuri, am incercat si prin desfilatarea surubului de pe conj-disj, l-am desfiletat o tura, nu a curs ulei deloc pe acolo, desi a mers motorul cu el desfiletat 30 min, deci fenomenul care este, sa zicem este destul de ciudat, ca lhm-ul curge foarte greu in instalatie, deci mi-a trebuit 30 min sa pot baga 1litru cu pilnia direct in pompa si cu motorul mergind, acest ulei ajungind in final in rezervorul de ulei, este ca si cind nu ar avea pompa de loc, chiar mai rau, la inceput nu vroia sa curga ulei de loc prin pompa. Repet, nu curge pe nicaieri instalatia, becul rosu de presiune ramine aprins permanent, nu are frine, servo, nu se ridica....nimic. si tacanitul disjunctorului este inexistent. rezervorul de ulei si filtrele sint curatate si lhm nou!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
mariusbv scrie:salut.
nu te speria , la fel am patit si eu cand am schimbat uleiul, si am rezolvat in felul urmator: la fel ca tine am pus o palnie si tot turnam ulei....dar degeaba, apoi am desfacut surubul acela de pe disjunctor cu cap de 12 ( l-am desfacut de tot... DAR AM AVUT MARE GRIJA SA PUN CEVA ...UN TRICOU..SUB EL.....astfel incat sa nu pierd biluta.... si am pornit masina pana cand am vazut ca incepe sa-mi curga ulei pe acolo)....apoi l-am pus la loc dar nu l-am infiletat de tot.... si intre timp un prieten ambala masina pe la 2000 ture.am mai lasat 2 minute si apoi am strans surubul iar masina s-a ridicat fara probleme. Nu mi-a reusit din prima ... mi-a luat cam 2 ore pana sa o fac sa se ridice..... si inca ceva important COLEGII AU DREPTATE: NU E OBLIGATORIU SA DAI JOS DE TOT SURUBUL CU CAP DE 12... doar trebuie sa-l desfaci ....eu il desfaceam cam jumatate....apoi ambalam si strangeam la loc..... si tot repetam aceasta operatie. mai incearca si o sa vezi ca o sa reusesti. mult succes!
Daca desfaci surubul ala 2 ture ar trebui sa fie suficient...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
bx
salut. telescopul din dreapta fata e uzat complet,dar nu e exclus sa fie si cel de pe stinga.foarte putin probabil sa fie corectorul de inaltime fata.
referitor la amorsare ai o pompa model mai nou la care umplerea pistoanelor se face prin niste supape bila.nu inteleg de ce dar numai aceste pompe si mai ales cind uleiul e prea viscos nu se amorseaza.o metoda de amorsare :umpli pompa scotind furtunul,umpli furtunul,STRINGI surubul de pe conjunctor,pornesti motorul si apesi usor frina cam la 5 secunde rotind volanul de la st. la dreapta maxim.cind simti o usoara reactie la pedala de frana,virezi stinga maxim daca ai servo directie si astepti sa se ridice.
succes
referitor la amorsare ai o pompa model mai nou la care umplerea pistoanelor se face prin niste supape bila.nu inteleg de ce dar numai aceste pompe si mai ales cind uleiul e prea viscos nu se amorseaza.o metoda de amorsare :umpli pompa scotind furtunul,umpli furtunul,STRINGI surubul de pe conjunctor,pornesti motorul si apesi usor frina cam la 5 secunde rotind volanul de la st. la dreapta maxim.cind simti o usoara reactie la pedala de frana,virezi stinga maxim daca ai servo directie si astepti sa se ridice.
succes
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Nu ai de ce sa desfaci de tot, surubul de pe conjunctor.Daca e desfacut max. 1 tura, e ca atunci cand il desfaci de tot.Numai ca in loc sa sara uleiul peste tot, se intoarce pe retur in vas.
Procedeaza cum a spus Eugen.Aceea e procedura recomandata de producator.Daca totul e OK, amorsarea merge din prima si dureaza cateva minute cu motorul usor turat.Din ce imi aduc aminte acel surub de la disjunctor se strange dupa ce motorul/pompa apuca sa functioneze 1 minut aprox. cu el slabit.
Ma gandesc sa nu ai cumva opturat ceva...furtunul de aspiratie al pompei, conducta dintre pompa si conjunctor...etc..
Daca nu, nu e exclus ca pompa sa se fi dus.Ca o ultima proba, incearca sa imprumuti o pompa de la cineva si vezi ce se intampla.
Conjunctorul se poate masura si verifica la un specialist in hidraulica.
Procedeaza cum a spus Eugen.Aceea e procedura recomandata de producator.Daca totul e OK, amorsarea merge din prima si dureaza cateva minute cu motorul usor turat.Din ce imi aduc aminte acel surub de la disjunctor se strange dupa ce motorul/pompa apuca sa functioneze 1 minut aprox. cu el slabit.
Ma gandesc sa nu ai cumva opturat ceva...furtunul de aspiratie al pompei, conducta dintre pompa si conjunctor...etc..
Daca nu, nu e exclus ca pompa sa se fi dus.Ca o ultima proba, incearca sa imprumuti o pompa de la cineva si vezi ce se intampla.
Conjunctorul se poate masura si verifica la un specialist in hidraulica.
buna,
aam ajuns la concluzia ca ii pompa defecta, debitul masurat intr-un minut a fost de 150 ml de ulei, asta in conditia in care am alimentat direct pompa - ea nu mai trage din rezervorul de ulei - cu o pilnie prin cadere, in fine, am alta pompa de benzina care o sa o adaptez
intrebarea mea este, daca se defecteaza chiar asa se des?
cilindri hidraulici de ridicare se pot repara sau reconditiona?
aam ajuns la concluzia ca ii pompa defecta, debitul masurat intr-un minut a fost de 150 ml de ulei, asta in conditia in care am alimentat direct pompa - ea nu mai trage din rezervorul de ulei - cu o pilnie prin cadere, in fine, am alta pompa de benzina care o sa o adaptez
intrebarea mea este, daca se defecteaza chiar asa se des?
cilindri hidraulici de ridicare se pot repara sau reconditiona?
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
h
se pot.exista set de reparatie.pompa ti=o pot repara eu da nu cred ca merita.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
stef2000 scrie:buna,
aam ajuns la concluzia ca ii pompa defecta, debitul masurat intr-un minut a fost de 150 ml de ulei, asta in conditia in care am alimentat direct pompa - ea nu mai trage din rezervorul de ulei - cu o pilnie prin cadere, in fine, am alta pompa de benzina care o sa o adaptez
intrebarea mea este, daca se defecteaza chiar asa se des?
cilindri hidraulici de ridicare se pot repara sau reconditiona?
E ciudat ce spui tu pentru ca pompa hidraulica nu cade NICIODATA brusc. in mod normal ar fi trebuit ca masina sa se ridice din ce in ce mai lent, sa se intareasca servodirectia (daca ai), etc. O pompa care da in gol 150/ml pe minut ar fi trebuit sa fie demult nefunctionala in conditiile in care debitul este de 4 cm3/ciclu. La diesel pompa e conectata la axa cu came, deci merge la jumatate din turatia motorului. Intr-un minut ar fi trebuit sa ai ~ 2000 cm3 (asta in conditii ideale desigur). Sa zicem ca pompa e uzata, dar in gol tot ar trebui sa bage macar jumatate. Ma tem ca pompa ta e buna. vestea buna e ca se poate reconditiona.
Daca vrei sa o inlocuiesti, pastreaza carcasa de la pompa ta (aia cu prinderile) si pune interiorul de la pompa de benzina. Interioarele sint identice, difera prinderile.
Pentru cilindrii hidraulici de fata exista piesele cu codurile 95 597 221 si 96 004 372 (pentru fiecare cilindru in parte). Pentru cilindrii spate se comanda piesele din interior separat, bucata cu bucata. Nu exista kit de reparatie sau nu am gasit eu.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst