Pagina 1 din 1

levier debraiere ambreiaj si lipsa climatizare in habitaclu

Scris: Joi 17-Apr-2008 18:44
de dinac
Va salut!Am un BX 19 GTI si am doua of-uri:
1).lipsa cursa pedala ambreiaj(tine f.jos,aproape la podea).Cauza cred ca este furca de debraiere aflata intre radiatorul de racire si motor unde se afla un mic bolt su un surub filetat(banuiesc pt reglaj)ce intra in capetele furcii.Aceste locasuri prezinta uzura in scobiturile aferenta boltului(care are o pozitie nefireasca,oblica).Din aceasta cauza intra greu in marsarier si tr1 si 2 si am schimbat vechiul ambreiaj dupa doar 17.000 km.Cu cel nou am aprx.1500 km iar cauza persista.Ce e de facut?Vreau sa cumpar un kit nou dar nu-l gasesc nicaieri(vezi si Germania)Se poate monta un levier de la un alt tip de BX?
2).Aerotermele de climatizare nu mai au acel"suflu"ca odinioara.Din aceasta cauza am probleme cu dezaburirea si climatizarea in interior.Sa fie carbunii de vina(atat cat or mai ramas din ei)?Nici pe astia nu-i gasesc!
Cu sincere multumiri pt sfaturi si recomandari.

Citroen BX 19 GTI, benz,an 1990,negru,injectie multipunct[/list]

Scris: Joi 17-Apr-2008 20:35
de cdires
daca intinzi mai mult cablul de ambreiaj, adica lungesti un pic tija aia cu reglaj, ar trebui sa tina mai sus ambreiajul si sa nu ai probleme cu schimbarea treptelor. Nu trebuie sa-ti faci griji daca boltul respectiv are o pozitie oblica,atata timp cat actioneaza corec aspra furcii care impinge rulmentul.Sper totusi sa nu fie cazul sa ai furca indoita sau crapata, sau, doamne fereste vreo problema la placa de presiune. Incearca intai sa reglezi cablul...

Despre climatizare,tre sa zic pas daca ai A/C. Daca n-ai, o simpla curatare a motorasului de la ventilator a facut minuni la mine. De asemenea curatarea potentiometrului de reglaj. merita incercat. Daca nu tine,trebuie cautata problema.

Scris: Sâm 19-Apr-2008 11:47
de robert-bx
vezi daca nu cumva e semirupta pedala de ambreaj ca e caz specific la bx
si cu debitul de aer ar trebui sa vezi daca sunt ok cablurile care actioneaza voletii

Scris: Mie 23-Apr-2008 07:30
de antonlupan
1.acum ca am gasit aici miam dat seama ca am aceeasi problema....bestia sia pierdut suflul...cum anume se demonteaza motorasul pt curatare?nu am a/c pe masina
2.am un fir dezlipit de pe luneta spate (de la dezaburire)...cum anume se poate lipi?

Scris: Mie 23-Apr-2008 07:53
de cdires
@ antonlupan

ai serie I sau II? pentru ca difera pozitionarea aerotermei la cele doua modele... La seria I este in interior,iar la seria doi este intre compartimentul motor si habitaclu. Si mai sunt si diferite...

Scris: Mie 23-Apr-2008 08:37
de cbx
firul de pe luneta se poate lipi , se lipeste un fir cu papuc in capat .Lipirea trebuie sa fie rapida si temperatura aliajului sa nu topeasca folia de pe luneta.

Scris: Mar 29-Apr-2008 17:04
de florin cel nou
cdires scrie:@ antonlupan

ai serie I sau II? pentru ca difera pozitionarea aerotermei la cele doua modele... La seria I este in interior,iar la seria doi este intre compartimentul motor si habitaclu. Si mai sunt si diferite...

salut!am seria I, nu intra aer prin aeroterma decat cu ventilatorul pornit(1,2,3).este normal?mai grav,scartaie tare motorasul si imi este ,,rusine"sa demontez(deocamdata)