Salut....
Am mai postat ca avem probleme cu turatziile parka ma rezolvat un pik imi stau la 1000 e bine ... dar pentru tot timpu.
Am nishte probleme care nici nush cum sa le explik ca sa ma intelegetzi...
Faza este asa ....am mers cu masina ... 15 km .. maxim .. viteza ok mai mult de 90 nu a fost ... apoi /// am oprit motorul ... cind ... l-am .. pornit imi lucra la 800 de ture si mi se oprea motorul si exact asa .. puteam sa merg cu doar .... dindu-i un pik de acceleratzie ... altfel se oprea motorul ...
Dupa asta are nishte faze: mergeam cu a cincea cu 90 km/h era un deal am bagat-o pe a 4 sa merg frumos incet .. unde ca apas acceleratzie si se inadusea adik nu mi se ridica viteza scadea , bag a 3 exact asa ... nimik putere in ea .... scadea viteza ...,dealul ala doar cu 1 viteza am putut sa il ridic ... ca nu avea puterea in ea ... m-am oprit pe 5 min m-am uitat la ea un pik deja mergea ok ... dar nu tzinea turatziile ...
Oare ce are ca am impresia ca isi bate jok de mine ... si deja de 2 zile in coace nu tzine fix 1000 dar asa 800-1000-1200 coboara se ridica asa ... parka danseaza turometrul nu imi imaginez ce are.... am scos injectorul l-am spalat am mai umblat pe la el si tot nimika ...
HELP!
SOS!
Problema care nushtiu cum sa-i zik :(
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Uite ce zic eu din tot sufletul: Invata sa scrii corect in limba romana, asta daca problema ta e la scris. Daca problema e la exprimare in general, cauta sa o rezolvi. Cum? Destul de simplu zic eu: Citeste! Citeste carti chiar daca nu reprezinta un interes imediat, chiar daca nu sunt pe subiectul tau. Citeste carti tehnice, carti cu text literar etc. dar citeste!
Ai zis intr-un alt mesaj al tau ca esti aici la facultate. Tu crezi ca facultatea aia conteaza daca scrii in halul asta?
Ca sĂŁ ne ĂŽnțelegem, așa este corect scris.
Ca sa ne intzelegem, asha nu este corect scris.
Mi-e frica sa iti recomand un mecanic pentru ca m-ar injura non-stop dupa faza asta, dar eu zic sa cauti un manual Haynes pentru masina ta si sa citesti acolo ce e de facut.
Ai zis intr-un alt mesaj al tau ca esti aici la facultate. Tu crezi ca facultatea aia conteaza daca scrii in halul asta?
Ca sĂŁ ne ĂŽnțelegem, așa este corect scris.
Ca sa ne intzelegem, asha nu este corect scris.
Mi-e frica sa iti recomand un mecanic pentru ca m-ar injura non-stop dupa faza asta, dar eu zic sa cauti un manual Haynes pentru masina ta si sa citesti acolo ce e de facut.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Da-i pace. Cred ca vrea ajutor cu masina nu cu gramatica. Este simplu de inteles ca are probleme cu injectia chiar daca a scris oribil.
Un sfat: Poti sa scrii in google translate in limba care o vorbesti tu mai bine si sa traduci, in limba asta grea numita romana, ce ai de spus. Cred ca iese mai bine decat ce ai scris mai sus
Un sfat: Poti sa scrii in google translate in limba care o vorbesti tu mai bine si sa traduci, in limba asta grea numita romana, ce ai de spus. Cred ca iese mai bine decat ce ai scris mai sus
Imi cer scuze is din republica moldova ... plus nushtiu toate chestiile cum sa le zik in romica ca la noi in tara mai mult este rusa decit romina faza este ca am scris cit de posibil sa ma intzelegetzi ...credetzi-ma in realitate putetzi sa il intrebatzi pe Mihai Sandor vorbesk foarte bine romina.
Chiar daca am fost ...complet rus ....ca vorbeam acasa in rusa ..
Imi mai cer odata scuze .. si m-am sintzit un pik jignit ...de MBC ca chiar ....nushtiu cum sa scriu sa ma intelegetzi ...
Am scris cit de bine am putut ....
Poate o inteles cineva care ii treaba si ma poate ajuta MERSI
Chiar daca am fost ...complet rus ....ca vorbeam acasa in rusa ..
Imi mai cer odata scuze .. si m-am sintzit un pik jignit ...de MBC ca chiar ....nushtiu cum sa scriu sa ma intelegetzi ...
Am scris cit de bine am putut ....
Poate o inteles cineva care ii treaba si ma poate ajuta MERSI
Mai oameni buni, @vioreaska a mai specificat in alte posturi ca este din Republica Moldova, asa ca putina intelegere am putea avea, chiar daca (recunosc si eu) este mai greu de citit postarile lui.
Cu toate ca nu ma pricep la BX-uri, incerc sa te ajut cum pot. Ti-am gasit si cateva pagini in limba rusa. Poate informatiile primite din mai multe locuri te vor ajuta sa rezolvi problema.
Vezi daca te ajuta ceva de aici:
http://citroen.podolsk.ru/bx/frame.htm
http://cx.podolsk.ru/board/index.php
http://citroens-club.ru/forum/
http://citroens-club.ru/forum/index.php?showtopic=1502
http://cx.podolsk.ru/bx/docum/haynes/intro.pdf
Sarbatori fericite!
Cu toate ca nu ma pricep la BX-uri, incerc sa te ajut cum pot. Ti-am gasit si cateva pagini in limba rusa. Poate informatiile primite din mai multe locuri te vor ajuta sa rezolvi problema.
Vezi daca te ajuta ceva de aici:
http://citroen.podolsk.ru/bx/frame.htm
http://cx.podolsk.ru/board/index.php
http://citroens-club.ru/forum/
http://citroens-club.ru/forum/index.php?showtopic=1502
http://cx.podolsk.ru/bx/docum/haynes/intro.pdf
Sarbatori fericite!
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)
e mai simplu sa vorbim diverse pe langa subiect decat sa incercam sa ajutam! indiferent de generatie sau de provenienta!
vioreaska, tata, nu te stresa!
tin minte ca aveam aceleasi probleme cu carburatia mea de pe batrana Dacie!
din cate stiu eu, cand o "benzinara" da rateuri, sufli in jiglere...te uiti la pipa de la distribuitor (delcou sau ciuperca aia din care ies 5 fire groase din partea dreapta a motorului)
verifici avansul (delcoul) stanga drepta....il pui la punct cu fisa centrala scoasa si tinuta la 1 - 2 mm de o masa (de suportul alternatorului de exemplu) contactul pus si invarti usor de delcou ... cand sare scanteia, atunci e la punct...avansul se mareste sau se micsoreaza in momentul ala , prin miscare catre inainte sau inapoi!
iarasi, fisele pot fi (firele alea 5 groase) ...daca sunt imbatranite si iti fura curent pe undeva, merge masina balbait....
dar per total, cand nu iti urca dealul, e din carburator de undeva ..sau din injector! poate sa fie foarte frumos si benzina...bat-o vina!
eu aveam 2 mofturi... statea super la relanti dar nu tragea deloc (carburator) si nu statea la relanti si rupea in sarcina (avans)
incearca sa o duci undeva la un mecanic care se mai pricepe la tipul asta de alimentare (monopunct)! si nu te zgarci la costuri...
acum serios, cati bani ai bagat in ea la capitolul asta de cand ai luat-o? saraca, poate o fi fost chinuita inaintea ta...si acum tu esti bine intentionat...doar ca degeaba tratezi cauza total gresita...si ai impresia ca iti fug banii din buzunar fara rezultat!
concluzie: umbla la partea de aprindere -> delcou, fise, pipa delcou....bujii
un sfat/trick daca vrei : ia bujiile (dar noteaza-ti ordinea in care vin fisele, sau scoate-le si baga-le inapoi pe rand!) ia un patent si prinde bujia de capul unde vine fisa...aprinde ochiul de la aragaz si pune capatul celalalt pe flacara! stai asa 1-2 min! punele inapoi! vezi daca face la fel!
bafta! si te astept si pe pm daca mai ai intrebari particulare!
vioreaska, tata, nu te stresa!
tin minte ca aveam aceleasi probleme cu carburatia mea de pe batrana Dacie!
din cate stiu eu, cand o "benzinara" da rateuri, sufli in jiglere...te uiti la pipa de la distribuitor (delcou sau ciuperca aia din care ies 5 fire groase din partea dreapta a motorului)
verifici avansul (delcoul) stanga drepta....il pui la punct cu fisa centrala scoasa si tinuta la 1 - 2 mm de o masa (de suportul alternatorului de exemplu) contactul pus si invarti usor de delcou ... cand sare scanteia, atunci e la punct...avansul se mareste sau se micsoreaza in momentul ala , prin miscare catre inainte sau inapoi!
iarasi, fisele pot fi (firele alea 5 groase) ...daca sunt imbatranite si iti fura curent pe undeva, merge masina balbait....
dar per total, cand nu iti urca dealul, e din carburator de undeva ..sau din injector! poate sa fie foarte frumos si benzina...bat-o vina!
eu aveam 2 mofturi... statea super la relanti dar nu tragea deloc (carburator) si nu statea la relanti si rupea in sarcina (avans)
incearca sa o duci undeva la un mecanic care se mai pricepe la tipul asta de alimentare (monopunct)! si nu te zgarci la costuri...
acum serios, cati bani ai bagat in ea la capitolul asta de cand ai luat-o? saraca, poate o fi fost chinuita inaintea ta...si acum tu esti bine intentionat...doar ca degeaba tratezi cauza total gresita...si ai impresia ca iti fug banii din buzunar fara rezultat!
concluzie: umbla la partea de aprindere -> delcou, fise, pipa delcou....bujii
un sfat/trick daca vrei : ia bujiile (dar noteaza-ti ordinea in care vin fisele, sau scoate-le si baga-le inapoi pe rand!) ia un patent si prinde bujia de capul unde vine fisa...aprinde ochiul de la aragaz si pune capatul celalalt pe flacara! stai asa 1-2 min! punele inapoi! vezi daca face la fel!
bafta! si te astept si pe pm daca mai ai intrebari particulare!
Citroen BX 17. TD '89
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
eu banuiesc combustibilul ce ar fi vinovat
incearca sa alimentezi la alta statie,una recunoscuta la voi ca ar fi buna
nu stiu ce aveti pe acolo
dar baga o benzina buna,aditivata si incinge-o bine pe maricia si ai sa vezi ca redevine domnisoara
incearca sa alimentezi la alta statie,una recunoscuta la voi ca ar fi buna
nu stiu ce aveti pe acolo
dar baga o benzina buna,aditivata si incinge-o bine pe maricia si ai sa vezi ca redevine domnisoara
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187673
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11705
Cel mai nou membru ybunny