Pagina 1 din 2

intrebare pentru avansati

Scris: Lun 20-Iul-2009 21:43
de faraon
am cumparat de curind un bx din 86 am motor diesel 1891cm stie cineva unde gasesc secmenti pentru acest tip ca eu nu gasesc nicaeri -----sau nu ma pricep eu sa caut ..sunt incepator in asa ceva
[/url]

Scris: Lun 20-Iul-2009 22:10
de khan
mai citeste inca o data cap. cilindrica din talon. vei avea surpriza sa descoperi ca e fie 1769, fie 1905, fie 1868, ultima e posibila daca cineva a schimbat motorul cu unul de xsara/berlingo/206/etc. iar SEGMENTII ii vei gasi daca dai vinzatorului informatia corecta despre capacitatea motorului

Scris: Lun 20-Iul-2009 22:11
de cbx
incearca aici http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=7272 , sau la un magazin din orasul tau ...este imposibil sa nu gasesti , motorul a fost montat si pe peugeot

Scris: Lun 20-Iul-2009 22:19
de faraon
tocmai ce mam uitat in acte scrie 1891 cm am tot cautat si eu pe net si nu am gasit acest tip citroen 162 cu o asemenea cilindree

Scris: Mar 21-Iul-2009 08:48
de mariusbv
salut,
nu este nimic gresit, motorul tau este de 1905 cc, dar probabil tie ti-au trecut in talon a doua valoare 1891.
in cartea germana pe care o am eu sunt date urmatoarele valori:

Hubraum effektiv...1905
nach deutscher Steuerformel..1891.


nu stiu germana si mi-e lene sa caut
la fel si la turbo... 1769 si 1757

Scris: Mar 21-Iul-2009 08:54
de abarth_mcm
@faraon. salut..esti din buzau?(si eu tot la fel) daca ai nevoie de sfaturi unde sa gasesti piese prin zona, da un semn si te ajut. Hm...care e BX-ul tau?Ce culoare? :lol:

asa este...1891 e capacitatea cilindrica trecuta de nemti in cartea lor de identitate..asa scrie si la mine in actele de provenienta ale masinii.(dar mi se pare ca scrie atat 1891 cat si 1905). Probabil romanii au pastrat 1891 in loc sa puna 1905 cum era normal.

Scris: Mar 21-Iul-2009 09:10
de abarth_mcm
http://img40.imageshack.us/img40/1690/scan0001cmn.jpg


se observa ca scrie 1891..(salvati poza pe calc si atunci se poate citi..asa direct din link nu prea se vede)

Scris: Mar 21-Iul-2009 11:28
de faraon
multam frumos pentru lamuriri ma cam speriasem cu motoru asta :shock: acum mi-a venit inima la loc
Imagine

Scris: Mar 21-Iul-2009 11:41
de faraon
am luat acest citroen acum vreo luna de la cineva de pe linga buzau si as vrea sal reconditionez nu arata foarte stralucit dar la 350 euro eu zic ca merita plus ca am facut cu el vre-o doua drumuri pina la olanesti si nu mi-a creat probleme ,partea prosta e ca acum citeva zile mi-am rupt piciorul si trebuie sa stau cam 2 luni in gips si ma oftic ca nu pot lucra la el
Imagine

Scris: Mar 21-Iul-2009 11:50
de abarth_mcm
e..vroiam sa iau si acest BX pt piese..dar era seria 1 si nu prea se merita(nu prea aveam ce piese sa iau de pe ea decat daca o luam la un pret de 500ron pt motor si cutie :lol: )(s-a vandut in final la vremea respectiva cu 800ron dar era in o stare mult mai proasta decat acum)

Persoana de la care l-ai luat l-a mai aranjat un pic..i-a pus parbriz (ca nu mai avea fiind total spart) si a mai umblat si pe la hidraulica de a rezolvat problemele (cineva acum vreo doi ani ii montase tevile invers si ii arunca uleiul din vas imediat dupa cum il porneai..era chiar fff funny..in un final nimerise tevile dar se lasa si tot cobora masina rau de tot in timpul mersului..iarasi si mai funny)...a..si mai avea problema la o bascula stanga fata.
In rest stiu ca masina era ok, fara rugina cam deloc desi e seria 1 :wink: Interiorul era ok..doar trapa nu mergea.

Motorul mergea ok..de ce vrei sa il segmentezi? :shock: eu nu prea sunt adeptul segmentarii in general si de aceea intreb...ori pui cu totul pistoane ori il lasi asa(opinia mea). Oricum, chiar si daca il segmentezi iti mai trebuie garnitura chiuloasa..ceva simeringuri..etc..

Nu cred ca ai dat mult 15 mil, numai parbrizul a fost 3 mil... tevile lungi stiu ca sunt noi...bratele spate erau bune..
In rest masina mai trebuie un pic bibilita pt ca pare fff veche..

Scris: Mar 21-Iul-2009 12:56
de faraon
avea ceva scurgeri pe la furtunase dar le-am rezolvat motorul cam scoate gaz nu mai are filtru de aer trebuie sa caut unu trapa nu am incercato inca ,nu am vrut sa risc sa-mi ploua in ea problema cu lasatu -se lasa pe spate chiar si cu motorul pornit cam dupa 2 minute nu si fata care tine cam5zile nu stiu ce ar putea fi poate ma lamuriti voi dar in mers nu mi-a facut probleme trebuie si ea un pic aranjata de are o virsta ,o vopsea ,o cosmetizare de.
Imagine

Scris: Mar 21-Iul-2009 13:05
de abarth_mcm
a...da..stiam ca dozatorul e cam terminat la masina asta.. (iti trebuie alt dozator sau mai pe romaneste "pompa de frana")(cauta pe forum ca s-a discutat mult despre asta)...de aceea se lasa de spate
si sfat...nu merge fara filtru de aer..iti trebuie neaparat unul..
carcasa de la filtru o ai, nu? daca ai carcasa..e simplu..elemetul filtrant se gaseste la magazin chiar pe stoc (pana in 30 lei).

iar daca nu ai carcasa(cutia unde vine filtrul) am eu sa iti dau exact pt modelul tau (rotund) :wink:

App..becurile la hidraulica se sting?ca stiu ca nici alea nu se stingeau..Dar ti-am zis, omul de unde ai luat-o tu a mai muncit la ea un pic si i-a mai rezolvat din probleme.

si ti-am zis..eu nu as segmenta-o sincer...las-o asa. Mai bine ii pui simeringuri la supape si nu cred ca iti va mai scoate asa mult fum..

Scris: Mar 21-Iul-2009 13:19
de faraon
becurile se sting o sa trebuiasca sa curat instalatia pentru ca este cam mizerabila nu stiu ce ulei a folosit vechiul propietar -la noi in buzau unde pot gasi piese la ce magazin ,eventual dozatorul de frina si cam la ce pret ca nu stau foarte bine cu bani

Scris: Mar 21-Iul-2009 13:50
de DanT
un doseur de frana nou este 900 de lei si il gasesti doar la reprezentanta sau la service agreat Citroen.

SH gasesti la dezmebrari. suntmai multe pe langa buzau sau la Rm Sarat, insa asta e mai departe

Scris: Mar 21-Iul-2009 13:55
de faraon
o sa mai caut oricum stau prost cu bani fiind in medical poate dupa ce scap de gips si o sa ma intorc la munca o sa ma ocup mai serios oricum multam de sfaturi