thx nicum!!
am sa anunt dupa ce termin cum stau... daq am reusit
urati-mi noroc.. inca nu am facut asa ceva
ahh.. daca aveti nevoie de ceva material... am pus ceva pe ftp, poate e cineva interesat
BX 14 RE 91 - Repair
Moderator: Echipa Tehnica
help
sal,
am gasit un site... BX, dupa cum am vazut ii cam ok, pentru cei care vor sa mai afle ceva despre BX... sper sa va fie folositor
mi-e nu mi-au mers pozele, nu stiu dece... poate aveti voi mai mult noroc
have fun
http://www.citroenz.com/BX/Intro.html
am gasit un site... BX, dupa cum am vazut ii cam ok, pentru cei care vor sa mai afle ceva despre BX... sper sa va fie folositor
mi-e nu mi-au mers pozele, nu stiu dece... poate aveti voi mai mult noroc
have fun
http://www.citroenz.com/BX/Intro.html
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
salutare,
azi am schimbat lichu LHM cu Hydrarincage, treaba a mers foarte bine, nu a fost chiar greu mai ales ca am avut niste profesori excelenti
dupa cum stiti suspensia era cam inalta la prima treapta si cam rigida (sport), dura... sau cum sa-i mai zic. acum dupa putin plimbat, parca e mai moale, dar numai parca, cred ca are altceva.
asa arata dupa schimbarea lichidului... ce am observat e ca urca mai frumos, mai uniform, reactioneaza mai rapid la urcare si coborare. ceea ce nu merge: nu coboara de la ultima la penultima treapta, la normal sau jos merge, chiar de la penultima la ultima treapta merge...
mai ar trebui sa astept cativa km? sau ar trebui deja de akum sa mearga mai bine?
regulatorul acela ce inaltime, dupa cate am vazut in manual, sunt 2 in fata, se pot regla? nici nu am vazut cum as putea ajunge la ele. ma gandesc ca si ele au ceva.
sferele dupa mine sunt ok, adica daq ar fi pierdut presiune nu s-ar fi ridicat sau?
am mai observat ceva, sper sa nu fie grav. in cercurile din poza de mai jos curge ulei... nu stiu ce sa fac, am incercat sa mai strang dar nu mere. de desfacut, nu am vrut ca nu stiu ce ma asteapta.
sper sa ma puteti ajuta.. macar putintel asa...
merci muuult de pe akum, si sper sa termin cu ea cat mai repede.
azi am schimbat lichu LHM cu Hydrarincage, treaba a mers foarte bine, nu a fost chiar greu mai ales ca am avut niste profesori excelenti
dupa cum stiti suspensia era cam inalta la prima treapta si cam rigida (sport), dura... sau cum sa-i mai zic. acum dupa putin plimbat, parca e mai moale, dar numai parca, cred ca are altceva.
asa arata dupa schimbarea lichidului... ce am observat e ca urca mai frumos, mai uniform, reactioneaza mai rapid la urcare si coborare. ceea ce nu merge: nu coboara de la ultima la penultima treapta, la normal sau jos merge, chiar de la penultima la ultima treapta merge...
mai ar trebui sa astept cativa km? sau ar trebui deja de akum sa mearga mai bine?
regulatorul acela ce inaltime, dupa cate am vazut in manual, sunt 2 in fata, se pot regla? nici nu am vazut cum as putea ajunge la ele. ma gandesc ca si ele au ceva.
sferele dupa mine sunt ok, adica daq ar fi pierdut presiune nu s-ar fi ridicat sau?
am mai observat ceva, sper sa nu fie grav. in cercurile din poza de mai jos curge ulei... nu stiu ce sa fac, am incercat sa mai strang dar nu mere. de desfacut, nu am vrut ca nu stiu ce ma asteapta.
sper sa ma puteti ajuta.. macar putintel asa...
merci muuult de pe akum, si sper sa termin cu ea cat mai repede.
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Prima treapta e aia cind masina ar trebui sa stea foarte aproape de sol. Pozitia asta e total nerecomandat a fi folosita in Romania (e pentru autostrazile lor). Urmeaza pozitia a doua (normal). Cred ca la ea faci referire. Si la mine e mai ridicata, dar la cum sint drumurile prin Bucuresti, nu e un lucru rau, mai ales ca n-am nici un fel de scut. Si o spun cu mindrie: masina nu a fost lovita in zona motorului! Urmeaza pozitia a treia pentru depasirea unor obstacole mai inalte. Constructorul recomanda sa nu mergi mai sus de 50-60 km/h (oricum prin gropanele din Bucale nici n-ai putea, iar masina deja e rigida). Ultima pozitie este cea de service, in care viteza nu trebuie sa depaseasca 5-10 km/h, oricum suspensia e lemn. Asadar, faptul ca sta mai inalta, se poate dovedi chiar salvator in anumite situatii. Important e ca toata masina sa stea la acelasi nivel, nu sa fie mai ridicata de fata sau de spate. Pierderea de confort pe fata se poate compensa prin niste cauciucuri mai moi (dar ai grija sa nu mergi sportiv).
N-am inteles ce ai vrut sa spui cu coboritul... Daca urca, inseamna ca si trebuie sa coboare. Ai rabdare, coborirea e mai lenta, cel putin de la treapta 4 la 3. Intr-adevar, toti am constatat ca masina e mai moale cu lichidul de curatare in instalatie.
Corectoarele de inaltime, despre care vorbesti tu, sint in numar de doua: cite unul pe fiecare punte. Le gasesti urmarind tija care e sub masina si care e actionata de maneta care stabileste inaltimea (linga frina de mina).
Daca ai vreo sfera sparta, suspensia pe partea respectiva e lemn. Daca ai o sfera sparta, masina tot se ridica. Vezi ca e pe undeva un tabel cu teste ale sistemului hidraulic.
Referitor la scugerile de ulei (pare a fi ulei de motor) ai doua variante: fie tai din capatul furtunului de cauciuc (daca iti da voie), fie schimbi furtunul cu totul. Mai exista si varianta sa inlocuiesti colierele care se poate sa nu stringa bine. Evident ca poti sa desfaci furtunele cu pricina, dar doar cu motorul oprit (nu sint sub presiune).
N-am inteles ce ai vrut sa spui cu coboritul... Daca urca, inseamna ca si trebuie sa coboare. Ai rabdare, coborirea e mai lenta, cel putin de la treapta 4 la 3. Intr-adevar, toti am constatat ca masina e mai moale cu lichidul de curatare in instalatie.
Corectoarele de inaltime, despre care vorbesti tu, sint in numar de doua: cite unul pe fiecare punte. Le gasesti urmarind tija care e sub masina si care e actionata de maneta care stabileste inaltimea (linga frina de mina).
Daca ai vreo sfera sparta, suspensia pe partea respectiva e lemn. Daca ai o sfera sparta, masina tot se ridica. Vezi ca e pe undeva un tabel cu teste ale sistemului hidraulic.
Referitor la scugerile de ulei (pare a fi ulei de motor) ai doua variante: fie tai din capatul furtunului de cauciuc (daca iti da voie), fie schimbi furtunul cu totul. Mai exista si varianta sa inlocuiesti colierele care se poate sa nu stringa bine. Evident ca poti sa desfaci furtunele cu pricina, dar doar cu motorul oprit (nu sint sub presiune).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
salutare,
in primul rand merci nicum pt raspunsul asa de rapid...
la pozitia normal m-am referit... la mine in manual scrie ca prima adica jos de tot sa nu se foloseasca.
problema era de de la ultima treapta 4(sus) nu mai coboara la penultima 3
(intre mormal si max sus). am lasat-o cam un minut sau poate si mai mult dar tot nimik, asa ramane.
daca o mut maneta mai jos(la normal) merge ii ok.
in afara orasului pe un drum "normal" deci cu denivelari si "gropitze" nu mai pot sa merg mai repede de 70-80 ca-si ia zboru. ar trebui sa incerc sa-mi incarc sferele? poate gasesc pe cineva care-i pe aproape ...
am ceva de pierdut?
am gasit testele respective,
Cursa suspensiei redusa sau inexistenta--> Sfera descarcata, cilindrii suspensie gripati.
Cursa de amplitudine mare, dar neamortizata--> Valva amortizor defecta
aici nu stiu ce si cum e, sa inteleg ca suspensia e rigida, tare si asa.
Asezati-va pe partea din fata / spate a masinii (bara, capota) Suspensia se coboara, dar se ridica in < 20 secunde.
Eliberati greutatea Suspensia se ridica, dar nu se mai lasa, adica, corectorul de inaltime sau parghiile de actionare uzate sau defecte.
pana aici sa zicem ca e totul clar... dar mai departe habar nu am ce as putea face... m-am uitat si peste manuale, dar... prea complicat, cred ca ar trebui sa vin si yo cumva la un meeting, poate inteleg live mai bine
PS: mi-am amintit ceva... suspensia mea la pozitia 2 (normal) e ca si la tine presupun pozitia 3. dar numai pe fata. la treapta 3 e aproape fara suspensie adica cam ca la 4; si la 4 nu mai are deloc (lemn - macar asta ii ok). cam atat cred...
sper sa fie ok...
nicum? daq vrei.. o filmez.. ce mai!? ca daq tot asa o duc cu eplicatiile mele... da sper totusi sa intelegi
in primul rand merci nicum pt raspunsul asa de rapid...
la pozitia normal m-am referit... la mine in manual scrie ca prima adica jos de tot sa nu se foloseasca.
problema era de de la ultima treapta 4(sus) nu mai coboara la penultima 3
(intre mormal si max sus). am lasat-o cam un minut sau poate si mai mult dar tot nimik, asa ramane.
daca o mut maneta mai jos(la normal) merge ii ok.
in afara orasului pe un drum "normal" deci cu denivelari si "gropitze" nu mai pot sa merg mai repede de 70-80 ca-si ia zboru. ar trebui sa incerc sa-mi incarc sferele? poate gasesc pe cineva care-i pe aproape ...
am ceva de pierdut?
am gasit testele respective,
Cursa suspensiei redusa sau inexistenta--> Sfera descarcata, cilindrii suspensie gripati.
Cursa de amplitudine mare, dar neamortizata--> Valva amortizor defecta
aici nu stiu ce si cum e, sa inteleg ca suspensia e rigida, tare si asa.
Asezati-va pe partea din fata / spate a masinii (bara, capota) Suspensia se coboara, dar se ridica in < 20 secunde.
Eliberati greutatea Suspensia se ridica, dar nu se mai lasa, adica, corectorul de inaltime sau parghiile de actionare uzate sau defecte.
pana aici sa zicem ca e totul clar... dar mai departe habar nu am ce as putea face... m-am uitat si peste manuale, dar... prea complicat, cred ca ar trebui sa vin si yo cumva la un meeting, poate inteleg live mai bine
PS: mi-am amintit ceva... suspensia mea la pozitia 2 (normal) e ca si la tine presupun pozitia 3. dar numai pe fata. la treapta 3 e aproape fara suspensie adica cam ca la 4; si la 4 nu mai are deloc (lemn - macar asta ii ok). cam atat cred...
sper sa fie ok...
nicum? daq vrei.. o filmez.. ce mai!? ca daq tot asa o duc cu eplicatiile mele... da sper totusi sa intelegi
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
LHM
am uitat ceva,
s-ar putea sa am probleme din cauza LHM-ului? am complectat cam cu 1 litru acu cateva luni
Eldon's LHM plus (poza mai jos), l-am gasit intr-un mag de piese auto si a costat cam 200-300mii.
thx mai o data...
s-ar putea sa am probleme din cauza LHM-ului? am complectat cam cu 1 litru acu cateva luni
Eldon's LHM plus (poza mai jos), l-am gasit intr-un mag de piese auto si a costat cam 200-300mii.
thx mai o data...
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Poate ca o sa coboare in timp de la treapta 4 la 3. Ideea e ca la un moment dat tot coboara pentru ca pierde presiunea... Asta n-ar trebui sa te deranjeze pentru ca nu e un mod uzual de exploatare a masinii.
Daca esti pe pozitia normal si mergi pe un drum cu denivelari (eventual si incarcat) e normal sa se intimple ce imi povestesti. Poate ca niste cauciucuri moi ar ajuta. Problema e ca masina e mai rigida pentru ca e mai inalta decit ar trebui. Dar tu ce alegi: sa spargi baia sau sa te zdruncine? Daca vrei sa mergi pe aratura fara sa simti nimic, ia-ti un CX... Oricum, presupunind ca de masina nu-ti pasa, atunci la un moment dat s-ar putea sa te deranjeze zdruncinaturile; daca drumul e prost, chiar n-are sens sa mergi tare indiferent ce masina ai avea, iar daca totusi o faci, trebuie sa ai un motiv foarte intemeiat.
Nu am de unde sa stiu cit de descarcate sint sferele tale sau care sint problemele tale, dar asta poti sa o deduci chiar tu din tabelul cu pricina si din manualul de service. O operatiune pe care o poti face foarte usor, este sa ungi cilindrii din fata cu vaselina siliconica. Am scris eu un post pe tema asta.
Daca masina din poza e la pozitia 2, e ok, desi in poza fata pare mai ridicata, dar poate fi o iluzie optica. Treaba asta nu se verifica cu ochiul, ci cu centimetrul. Poti sa te uiti la pozele de la ultima intilnire. A mea (B 33 UFC) sta mai sus decit a lui Catalin ( B 07 WLD) pentru ca a lui e sport, nu te lasa pacalit de asta. A lui draku (B 10 DEN) e mai joasa pentru ca la momentul intilnirii, masina lui nu prea mai avea ulei.
Speram sa aiba totusi loc intilnirea de la sfirsitul lui august si speram sa vii si tu. Atunci cu siguranta, vei beneficia de o consultatie live...
Daca esti pe pozitia normal si mergi pe un drum cu denivelari (eventual si incarcat) e normal sa se intimple ce imi povestesti. Poate ca niste cauciucuri moi ar ajuta. Problema e ca masina e mai rigida pentru ca e mai inalta decit ar trebui. Dar tu ce alegi: sa spargi baia sau sa te zdruncine? Daca vrei sa mergi pe aratura fara sa simti nimic, ia-ti un CX... Oricum, presupunind ca de masina nu-ti pasa, atunci la un moment dat s-ar putea sa te deranjeze zdruncinaturile; daca drumul e prost, chiar n-are sens sa mergi tare indiferent ce masina ai avea, iar daca totusi o faci, trebuie sa ai un motiv foarte intemeiat.
Nu am de unde sa stiu cit de descarcate sint sferele tale sau care sint problemele tale, dar asta poti sa o deduci chiar tu din tabelul cu pricina si din manualul de service. O operatiune pe care o poti face foarte usor, este sa ungi cilindrii din fata cu vaselina siliconica. Am scris eu un post pe tema asta.
Daca masina din poza e la pozitia 2, e ok, desi in poza fata pare mai ridicata, dar poate fi o iluzie optica. Treaba asta nu se verifica cu ochiul, ci cu centimetrul. Poti sa te uiti la pozele de la ultima intilnire. A mea (B 33 UFC) sta mai sus decit a lui Catalin ( B 07 WLD) pentru ca a lui e sport, nu te lasa pacalit de asta. A lui draku (B 10 DEN) e mai joasa pentru ca la momentul intilnirii, masina lui nu prea mai avea ulei.
Speram sa aiba totusi loc intilnirea de la sfirsitul lui august si speram sa vii si tu. Atunci cu siguranta, vei beneficia de o consultatie live...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
moe scrie:salutare,
azi am schimbat lichu LHM cu Hydrarincage, treaba a mers foarte bine, nu a fost chiar greu mai ales ca am avut niste profesori excelenti
dupa cum stiti suspensia era cam inalta la prima treapta si cam rigida (sport), dura... sau cum sa-i mai zic. acum dupa putin plimbat, parca e mai moale, dar numai parca, cred ca are altceva.
Suspensia e ceva mai moale pt ca lichidul de curatare e mai "subtire" decat LHM-ul. Problema inaltimii fata prea mari s-a pastrat. Pentru a modifica inaltimea trebuie sa umbli la parghiile de comanda ale corectorului. Pentru asta e obligatoriu sa folosesti un canal ca sa nu te sinucizi
nu coboara de la ultima la penultima treapta, la normal sau jos merge, chiar de la penultima la ultima treapta merge...
tot tijele de comanda sunt "vinovate" Daca te uiti in manual vei gasi procedura de reglaj.
regulatorul acela ce inaltime, dupa cate am vazut in manual, sunt 2 in fata, se pot regla? nici nu am vazut cum as putea ajunge la ele. ma gandesc ca si ele au ceva.
e un singur corector, situat deasupra traversei fata in centru-dreapta.
sferele dupa mine sunt ok, adica daq ar fi pierdut presiune nu s-ar fi ridicat sau?
Sferele descarcate se "tradeaza" numai prin intarirea suspensiei - inaltimea se pastreaza indiferent de gradul de incarcare al sferelor.
am mai observat ceva, sper sa nu fie grav. in cercurile din poza de mai jos curge ulei... nu stiu ce sa fac, am incercat sa mai strang dar nu mere. de desfacut, nu am vrut ca nu stiu ce ma asteapta.
sper sa ma puteti ajuta.. macar putintel asa...
merci muuult de pe akum, si sper sa termin cu ea cat mai repede.
Nu e nimic grav si nu ai ce sa strici.
-Colierul inferior de la furtunul de gaze e slabit. Schimba-l! Schimba si furtunul daca e imbatranit
-La cele 2 suruburi de la capacul de culbutori se poate pune o pasta siliconica de etansare (silicon rosu)
-piesa dintre filtrul de aer si carburator trebuie desfacuta si curatata. Apoi verifici daca e crapata pe undeva si o lipesti cu un adeziv bicomponent.
sal,
noah ca acum dupa cateva zile si kilometri pot sa dau si yo cu parerea. dar inainte merci pt feedback
bine, hai sa va povestesc. am facut ceva drumuri, credeam ca imi dau seama ce are.
am fost pana la arad si inapoi. nu stiu daca stie cineva cum ii drumu pan akol, dar mie m-i se pare suuuuuper, ii o placere sa conduci pan akol.
ce am observat in km astia: suspensia devine tot mai tare, dabea mai pot sa circul prin oras, si culmea, pe sosea nu vad gropi sau denivelari, dar fata masinii deodata incepe sa sara in sus. parca-s din ala "low-rider".
acum mi-a ramas in cap ca sferele sunt descarcate, si tot sper sa nu fie ceva mai grav...
saptamana viitoare am zis ca "ma bag in groapa" sa vad ce si cum e cu parghiile acelea. daca si atunci mai face din astea ii clar.
noah ca acum dupa cateva zile si kilometri pot sa dau si yo cu parerea. dar inainte merci pt feedback
bine, hai sa va povestesc. am facut ceva drumuri, credeam ca imi dau seama ce are.
am fost pana la arad si inapoi. nu stiu daca stie cineva cum ii drumu pan akol, dar mie m-i se pare suuuuuper, ii o placere sa conduci pan akol.
ce am observat in km astia: suspensia devine tot mai tare, dabea mai pot sa circul prin oras, si culmea, pe sosea nu vad gropi sau denivelari, dar fata masinii deodata incepe sa sara in sus. parca-s din ala "low-rider".
acum mi-a ramas in cap ca sferele sunt descarcate, si tot sper sa nu fie ceva mai grav...
saptamana viitoare am zis ca "ma bag in groapa" sa vad ce si cum e cu parghiile acelea. daca si atunci mai face din astea ii clar.
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
moe scrie:suspensia devine tot mai tare, dabea mai pot sa circul prin oras, si culmea, pe sosea nu vad gropi sau denivelari, dar fata masinii deodata incepe sa sara in sus. parca-s din ala "low-rider".
Am patit si eu asa acum cativa ani.
Problema se manifesta identic: dupa un numar de 20-25km suspensia fata incepea sa se ridice pana cand ajungea cu 3-4 cm mai sus decat normal. In momentul acela masina devenea carutza. Am rezolvat-o prin demontarea si curatarea corectorului si reglarea inaltimii.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu te grabi sa demontezi corectorul de inaltime si sa-l cureti. Asteapta ca uleiul hydraurincage sa-si faca treaba. Ca sa ajuti un pic procesul iti recomand ca la fiecare oprire a masinii sa o cobori la minim. In felul asta fluxul de ulei care circula prin instalatie o sa fie mai mare, iar filtrele din rezervor vor retine mizeria.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
hellouuu,
merci merci! inca nu am facut nika. am mai mers putin cu ea.. prin oras.
eu am ajuns la o concluzie: sferele sunt descarcate (sper sa fie asta). masina se comporta in felul urmator (sper sa reusesc sa va descriu cat mai ok):
dupa ce o pornesc urca repede la treapta reglata. frumos, uniform, fara pauze (isi face treaba hydraurincage-ul). totul bine si frumos. am mai incercat sa reglez eu ceva pe akol dupa manual dar nici o schimbare.
in miscare (pe sosea) parca-i tractor asa "suspensie" are pe fata. si asta nu numai dupa un timp. de cand pornesc motorul, dabea se misca ceva la suspensii. bine macar ca e numai la cele din fata.
ieri, dupa 2 zile de stat, am pornit-o, am ridicat-o si am lasat-o jos de cateva ori. dupa o pauza am pus pe inaltimea "normala". m-am lasat de cateva ori pe cate o aripa din fata (stanga + dreapta) si nimik, dabea se misca ceva. iar in spate totul ok... super in spate.
mda... cam atat. am auzit ca pe langa timisoara e cineva care incarca sfere, suspensii citroen etc... si cica le are. inca nu stiu exact cine e, cum lucreaza, cat costa si asa.. dar sper ca saptamana asta ajung pe akol. daq ii ok am sa postez info-urile. sa stiti ce si cum.
daq mai aveti ideei sau asa... astept... poate pot sa trec si eu mai departe... la motor, interior & in sfarsit design...
have fun
merci merci! inca nu am facut nika. am mai mers putin cu ea.. prin oras.
eu am ajuns la o concluzie: sferele sunt descarcate (sper sa fie asta). masina se comporta in felul urmator (sper sa reusesc sa va descriu cat mai ok):
dupa ce o pornesc urca repede la treapta reglata. frumos, uniform, fara pauze (isi face treaba hydraurincage-ul). totul bine si frumos. am mai incercat sa reglez eu ceva pe akol dupa manual dar nici o schimbare.
in miscare (pe sosea) parca-i tractor asa "suspensie" are pe fata. si asta nu numai dupa un timp. de cand pornesc motorul, dabea se misca ceva la suspensii. bine macar ca e numai la cele din fata.
ieri, dupa 2 zile de stat, am pornit-o, am ridicat-o si am lasat-o jos de cateva ori. dupa o pauza am pus pe inaltimea "normala". m-am lasat de cateva ori pe cate o aripa din fata (stanga + dreapta) si nimik, dabea se misca ceva. iar in spate totul ok... super in spate.
mda... cam atat. am auzit ca pe langa timisoara e cineva care incarca sfere, suspensii citroen etc... si cica le are. inca nu stiu exact cine e, cum lucreaza, cat costa si asa.. dar sper ca saptamana asta ajung pe akol. daq ii ok am sa postez info-urile. sa stiti ce si cum.
daq mai aveti ideei sau asa... astept... poate pot sa trec si eu mai departe... la motor, interior & in sfarsit design...
have fun
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Un sfat: nu mai circula cu masina! Scoate-i sferele si du-le la incarcat. Daca mergi cu masina cu sferele descarcate, risti sa ti se fisureze puntea, caroseria, sa ti se sparga parbrizul pt ca e lipit.
Toate socurile din suspensie nu mai sunt amortizate si se transmit direct in punte, caroserie.
Asta este motivul pt care nu e voie sa mergi cu masina ridicata la maxim, pt ca nu mai amortizeaza de loc.
Toate socurile din suspensie nu mai sunt amortizate si se transmit direct in punte, caroserie.
Asta este motivul pt care nu e voie sa mergi cu masina ridicata la maxim, pt ca nu mai amortizeaza de loc.
hellou again,
cred ca ar trebui sa va faq o bere... atatea probleme si post-uri dar acum s-a rezolvat totul... marea problema erau sferele... toate erau descarcate! dar bine ca nu au patit nimik.
am fost la un tip langa timisoara (peciu) care se ocupa numa de citroen & stuff. dupa mine ii super ok, si nici nu e scump. adica mi-a demontat sferele le-a curatat si toate cele, le-a umplut sau incarcat... adica eu nu am lucrat nimik la ea. costuri= 1mil.
am inlocuit si becurile din bord. merci Draku pt explicatii... chiar a fost simplu.
ieri seara m-am plimbat putin cu ea prin oras, super senzatie! nimik nu am simtit parca pluteam.
dar hai sa nu mai tragem de timp.. dupa toate astea am mai observat ceva...
cutia de viteze este cu ulei, mi-a spus cineva ca din ea pierd ulei. pana acum credeam ca uleiul iese numai de la colierele de la motor (vezi poza mai sus) dar din pacate nu e asa.
acum intrebare: ce as putea sa fac? sa o schimb? ma gandesc ca e scumpa! sa o desfac nu e cam complicat?
PS: cateodata intra mai greu in marsalier... oare din cauza asta?
ok.. acum.. ma retrag ... inca o data merci pt tot!!!! ma duc sa mai fac o tura cu ea prin oras!!
have fun
cred ca ar trebui sa va faq o bere... atatea probleme si post-uri dar acum s-a rezolvat totul... marea problema erau sferele... toate erau descarcate! dar bine ca nu au patit nimik.
am fost la un tip langa timisoara (peciu) care se ocupa numa de citroen & stuff. dupa mine ii super ok, si nici nu e scump. adica mi-a demontat sferele le-a curatat si toate cele, le-a umplut sau incarcat... adica eu nu am lucrat nimik la ea. costuri= 1mil.
am inlocuit si becurile din bord. merci Draku pt explicatii... chiar a fost simplu.
ieri seara m-am plimbat putin cu ea prin oras, super senzatie! nimik nu am simtit parca pluteam.
dar hai sa nu mai tragem de timp.. dupa toate astea am mai observat ceva...
cutia de viteze este cu ulei, mi-a spus cineva ca din ea pierd ulei. pana acum credeam ca uleiul iese numai de la colierele de la motor (vezi poza mai sus) dar din pacate nu e asa.
acum intrebare: ce as putea sa fac? sa o schimb? ma gandesc ca e scumpa! sa o desfac nu e cam complicat?
PS: cateodata intra mai greu in marsalier... oare din cauza asta?
ok.. acum.. ma retrag ... inca o data merci pt tot!!!! ma duc sa mai fac o tura cu ea prin oras!!
have fun
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
La BX 14 motorul si cutia impart acelasi ulei (cutie in baie cum se mai zice popular). Uita-te exact si vezi despre ce e vorba, poate e doar un surub slabit).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187678
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdrianS