Pagina 2 din 3

Scris: Mie 27-Ian-2010 20:20
de ViperDodo
am glumit, tin minte ca ma jucam cand eram mic cu bujii de diesel! ce stiam eu pe vremea aia :razz:

Scris: Joi 28-Ian-2010 15:12
de slim
incerca sa pornesti dar fara sa mai astepti sa faca "clanc"..ii pui contactu si dupa 3 sec ii dai...cat te tine bateria..eventual mai o ajuti cu niste curent de la alta masina pt mai multa forta :)

Scris: Joi 28-Ian-2010 17:10
de mihaistan
la el sigur nu mai merg bujiile ... dupa simptomele care le da ! un 12 si le desfaci nu e cine stie ce inginerie :) daca nu le verifici ... tot o sa te chinui cu ea :wink:

Scris: Joi 28-Ian-2010 17:35
de ViperDodo
:lol: cine stie inginerie zici, a? :lol: nu am o cheie calumea de 12! nu am cum sa trag de ea! si asta la bujia 4! la 1 nu mai zic ca nu mai imi intra nimic!
se face...sper weekendu asta :twisted:

Scris: Joi 28-Ian-2010 17:38
de mihaistan
totul se desface cu o inelara sau inelara cu cot :) am schimbat eu la cineva cand erau frigurile alea mari,destul de repede intr`o parcare :lol: ar trebui sa zici sarumana... nu vrei sa stii cum e la motoru de xm :wink:

Scris: Joi 28-Ian-2010 18:48
de mariusbv
de ce nu le verifici direct pe masina? si in caz de ceva le schimbi doar pe cele cu probleme.iti trebuiesc doua cabluri mai grosute(eventual cele de tras curent daca ai), conectate la baterie..plus si minus. minusul il pui pe partea de bujie care intra in chiulasa iar plusul pe partea cu piulita.daca da scanteie e terminata.

Scris: Joi 28-Ian-2010 19:22
de faraon
MARIUSBV nu asa se verifica acele bujii incandescente pentru ca daca are contact interior asta poate insemna chiar si un scurt circuit in iteriorul acestora tot va da acea - scinteie ,
cel mai bine se dau jos si se verifica asa cum spunea cineva mai inaintea mea daca se inrosesc -atentie daca lumina bate prea mult spre acel elctrod al bujiei nu se va vedea bine daca se inroseste sau nu aveti grija sa fie undeva in penumbra ca sa se vada roseata de la virful electrodului

Scris: Joi 28-Ian-2010 20:58
de mariusbv
e o metoda mai " speciala" :razz: , si sincer.. la mine a mers intotdeauna....sigur ca cea mai buna metoda e sa le dai jos.

Scris: Joi 28-Ian-2010 20:59
de khan
nu trebuie si masa ca e deja pe motor, nu trebuie decit plus + de la baterie direct si daca face scinteie e buna. nu poate avea scurt in interior

Scris: Joi 28-Ian-2010 21:03
de mariusbv
asa e. daca face scanteie e buna. scuze de greseala

Scris: Joi 28-Ian-2010 21:29
de ViperDodo
e bine! :twisted: let me see the pretty sparks!

Scris: Joi 28-Ian-2010 21:36
de dj01fad
da, poate face scanteie, iar cand o scoti si o alimentezi te pomenesti ca se roseste doar putintel la baza.... cel mai bun test e cu ea data jos;
si... ai grija ce bujii cobini pe acolo ca au timpi diferiti... sa le pui pe toate la fel;

Scris: Joi 28-Ian-2010 22:19
de faraon
dj01fad -perfect adevarat : :idea:

Scris: Vin 29-Ian-2010 10:41
de ViperDodo
@dj01fad m-ai pierdut cu combinarile! dezvolta!

Scris: Vin 29-Ian-2010 10:45
de mihaistan
adica sa nu pui bujii diferite ca marca , sa le pui pe toate 4 la fel ! pentru ca una BEHRU se poate inrosi in 5 secunde , iar una DENSO in 10 secunde ! Oricum nu sunt foarte scumpe , nu vad de ce sa nu pui 4 la fel :wink: