Pagina 1 din 2

citroen la 2000 de euro

Scris: Vin 10-Iun-2005 14:48
de balanel
am renuntat la c2, este mult prea scump pentru bugetul meu, si nici nu mai vreau sa fac vreun credit.
intrebarea mea este: cu banii pregatiti pentru avans, cam ce citroen pot sa cumpar? nu vreau un model mare, ci unul cat mai nou.
stie cineva de unde as putea sa cumpar ca sa nu iau plasa?

va multumesc mult!

Scris: Vin 10-Iun-2005 15:38
de paco
La 2000 euro poti lua un BX in stare destul de buna, daca e benzina, si unul pe motorina bunicel, poate o idee mai vechi. Oricum, nici unul nu va fi perfect, sunt masini de 15 ani minim (sau pe-acolo).
Exemplu concret: eu am un BX diesel de 20 de ani, am facut 50.000 km in 2 ani si mai ca n-am bagat nici un ban in reparatii (exagerez putin!). Cei cu masini noi baga sute sau mii de euro in acest interval (depinde de optiuni). E adevarat, daca ai bani, nu te ustura, dar daca n-ai...
Masinile noi nu mi se par o afacere, parca nu merita sa muncesti (credit etc.) pentru ele, decat daca chiar ai lejeritate la buzunar.
Pe autovit e acum un BX alb, de Prahova cred, din 1989. Arata f bine si nu cred ca e o rabla la cum arata. Masina a mai fost in vanzare de vreo 2 ori in acelasi loc, dar, probabil pt ca e benzina, n-a reusit s-o dea. Insa eu daca n-as avea deja "partenera", m-as interesa de ea, e cu adevarat frumoasa, gasesti mai rar una asa aratoasa. Nu-l cunosc pe proprietar, nu e reclama!
Bafta!

P.S. Inainte de a trece la atac, mai asteapta si alte opinii...

Scris: Vin 10-Iun-2005 15:44
de paco
Inca ceva, acum am citit mesajul tau inca odata. Nu te crampona de anul de fabricatie, de multe ori e inselator. Tot pe pielea mea patanie: inainte de BX-ul actual, am luat unul "mai nou", cum zici tu, asa-zisul model II de la BX, care se fabrica incepand din 1987. Inainte avusesem 2 BX-uri cu bord vechi si muream de ciuda ca n-am si eu modelul mai nou. Ei bine, m-am lecuit repede. Masina era o rabla dementa, n-am mai vazut asa ceva, curgeau tablele de pe ea, nimic nu era bun, de la hidraulica la stopurile de la numarul din haion, totul varza, numai eu m-am incapatanat s-o iau, ca era mai noua! Normal, e preferabil sa fie masina mai noua, dar, daca tot e veche, 2-3 ani (ba chiar 5 uneori) nu prea conteaza asa mult, mult mai important e cum a fost intretinuta. Rabla de care-ti spun fusese masina de firma, un fel de curva a nimanui si-a tuturor, iti dai seama!
In schimb, o masina a cuiva care a avut grija de ea, chiar daca e mai veche putin, poate sa fie perfecta. S-au vazut atatea cazuri...
In concluzie, ori iei masina noua, ori te orientezi, daca e SH, la modul cum a fost intretinuta si nu musai la anul de fabricatie.

Scris: Vin 10-Iun-2005 16:25
de WLD
S-a mai vorbit despre Bx-ul Gti din prahova. Pare ca a fost lovit frontal, are mai multe piese de la alte modele.

@balanel La 2000E nu gasesti decat bx-uri de peste 15 ani. Un Bx de 20 de ani daca e ingrijit e mult mai fiabil decat alte masini de aceeasi varsta, daca nu, e teroare.

Scris: Vin 10-Iun-2005 16:34
de paco
Da, stiu, are capota si radiatorul schimbate, dar nu se stie daca lovitura a fost cu adevarat fatala. Oricum, la prima vedere, pare o masina faina. De fapt, judecam relativ la ce e pe piata: eu n-am mai vazut de mult un BX cu adevarat bun de vanzare. In afara de al meu!

am gasit ax

Scris: Mar 14-Iun-2005 16:18
de balanel
este un ax din 1991, vizibil pe autovit. aruncati o privire, astept pareri:
http://www.autovit.ro/html/2/228872.php

Scris: Mar 14-Iun-2005 16:24
de WLD
Cred ca e revopsit. Aia nu pare sa fie culoare originala. De asemenea nu cred ca are 60000 km in 15 ani. Proprietarul lucreaza la Augsburg, s-ar putea sa fi fost tratata bine masina. In plus, ax-ul este renumit ca fiind foarte fiabil.

Scris: Mar 14-Iun-2005 16:34
de paco
Arata bine AX-ul, dar nu e cam mic? Iar motorul, pe masura, nu cred ca te ajuta afara. Am un amic care a avut un Peugeot 205 cu motor de 1000cmc (de fapt, 964, sau asa). In oras era bun, dar afara tremura in fiecare depasire, era mai rau ca un diesel...
Iar consumul nu era chiar asa mititel, in oras lua 8, afara 5,5, neforjat, altfel inghitea si mai tare...Mi se pare cam aiurea la ce oferea.
Cred ca BX-ul de Ph e mai sus ca Ax-ul...

Scris: Mie 15-Iun-2005 09:39
de balanel
eu stiam ca ax-ul a fost la timpul lui campionul economicitatii, atat la benzina (4%-1.0) cat si la diesel (3.8%-1.4).
de asemenea, eu merg 99% in oras, si nici nu sunt foarte inalt, nu am familie, etc...
pe de alta parte, si mie mi se pare ca ar fi revopsita, e cam mare diferenta intre cum arata caroseria si cum arata jantele.

Scris: Joi 16-Iun-2005 22:11
de khan
stiu si eu masina, e bine intretinuta, chiar daca e revopsita. sigur o scoti la 1500 EU. insa are mai mult de 60.000 km, asta e clar

Scris: Vin 17-Iun-2005 10:50
de balanel
nu stiu ce sa zic, daca proprietarul minte in privinta kilometrajului, probabil ca poate sa minta si in alte privinte. de unde stiti masina?

Scris: Mie 22-Iun-2005 22:17
de toader ion
Vid eu BX- ul meu din 88. E diesel, a fost pus la punct pe partea de hidraulica de Cristi Stan din Ploiesti, masina functioneaza foarte bine. O dau pentru ca mi-a gasit un prieten in Austria un Xantia break din 2000, la un super pret. Mai mult ma costa vama...

Scris: Joi 23-Iun-2005 10:25
de balanel
e totusi cam vechi. mai curand as astepta o oferta de zx sau ax.
pe injectie sau diesel. totusi nu cred ca pot gasi diesel la banii astia.

Scris: Joi 23-Iun-2005 14:56
de cit16v
toader ion scrie:mi-a gasit un prieten in Austria un Xantia break din 2000, la un super pret. Mai mult ma costa vama...



Salut! Cu privire la Xantia, esti sgur ca se poate inmatricula in Romania?Din cate am inteles eu de la RAR, masina nu ar avea Euro 3...

Scris: Joi 23-Iun-2005 22:49
de tartorul
Am postat un anunt despre un ZX diesel de vanzare. Nu stiu cat de bine arata masina (am gasit anuntul sub stergator) :D

Poti sa dai un telefon ca sa afli detalii despre pret, dar avand in vedere piata de la noi e putin probabil sa gasesti un ZX in stare buna la 2000 euro.

Daca vrei sa faci o comparatie cu alt ZX poti sa il vezi pe al meu ca sa iti faci o idee.