Pagina 1 din 1

cum si mai ales de unde aflam totul despre masina noua

Scris: Lun 04-Aug-2008 18:54
de OPRITA_AUREL
dorec acest dialog pentru a obtine informatii pertinente ca pe viitor sa nu mai fim mintiti de dealer la cumpararea unei masini noi ptr, ca constat ca din Romania nu poti sa cumperi o masina autentica(cea Franceza difera de cea RO.} :shock:

Scris: Lun 04-Aug-2008 19:04
de mbc
detaliaza un pic la ce te referi. da-ne varianta ta de informatii la care sa facem referire. dupa modul in care suna intrebarea, tind sa cred ca te simti nedreptatit de dealer pentru ca nu ti-a dat aceasta descriere a versiunii. ca sa iti raspund la subiect: da, mi s-a dat descrierea completa a masinii dar nu am cumparat-o noua :o

Scris: Lun 04-Aug-2008 20:29
de OPRITA_AUREL
la cumpararea unei masini noi se prezinta unul sau mai multe prospecte de uz general cu adevarat prezentarea masinii cre ai ales-o se face prin decriptarea codului V,I.N.{vehicle identificaton number};care spune tot ce contine versiunea aleasa(tip motor, anul, luna, ziua,locul unde a fost fabricata dotari,etc.) Prin prezentarea generica se omit voit cracteristici importante gen norma poluare s.a.De aceea am exemplificat prin tipul de motor fratuzesc (8HX) si cel livrat in Ro.(8HZ) care consider ca este edificator! :idea:

Scris: Lun 04-Aug-2008 21:27
de vldst
Nu inteleg de unde ai scos-o p-asta ca motoarele 8HZ sunt special produse pentru Romania :lol:

Daca vrei sa stii, acelasi tip de motor exista si pe Peugeot 307. S-a mai discutat succint despre chestia asta si aici:

http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=3811

Dupa parerea mea, 8HX e un tip de motor fabricat pana prin 2005. Masinile fabricate dupa 2005 sunt echipate cu 8HZ. Nu cred ca exista diferente constructive majore intre cele 2 motoare (ambele au indicativul DV4TD).

Daca tot e s-o dam pe teoria conspiratiei, nu cred ca un producator s-ar risca sa denumeasca in 2 feluri un motor vandut pe 2 piete diferite. Ar fi prea usor sa-l prinzi cu mata-n sac. Se poate face eventual o sortare a motoarelor la controlul CTC. Dar vreau sa te vad cum dovedesti asta...

Scris: Mar 05-Aug-2008 19:36
de OPRITA_AUREL
n-mi pare rau dar exact la adresa care ai mentionat-o scrie clar ca motoarele sunt diferite prin ECU!!!

Scris: Mar 05-Aug-2008 19:44
de OPRITA_AUREL
atentie din anul2007 se vind in romania tot cu motoare 8HZ dar de data asta cu FAP si la un pret mai mic ca in 2006!!?

Scris: Mie 01-Sep-2010 00:47
de costin_dude
Este posibil ca motorul identificat prin 8HZ sa fie clasificat de RAR ca fiind euro2?
(masina C3 1.4 hdi a fost inmatriculata in FR-ianuarie 2006)

cu stima, costin.

Scris: Mie 01-Sep-2010 20:26
de OPRITA_AUREL
Din anul 2006 este EURO 3

Scris: Mie 01-Sep-2010 20:49
de OPRITA_AUREL
In talon la pct.10 scrie:
Numarul de omologare: ABIII3FCIIUI5 E3
Terminatia este norma de poluare la care se incadreaza masina respectiv : EURO 3
:roll:

Imagine

Scris: Mie 01-Sep-2010 23:53
de costin_dude
Multuesc pt raspunsuri. Deci este E3, ok. Ciudat este ca pe talon nu regasesc nici o mentiune in acest sens.
In certificatul de inmatriculare de tip nou (iulie 2010) exista urmatoarele mentiuni:

D1 citroen
D2 F*8HZ*FC8HZ* (probabil tipul motorului)
D3 C3
E VF7FC8HZC28611358 (seria caroserie)
K E2*2001/116*0317*01 ( ?? habar nu am ce reprezinta)

mentionez ca nu exista alte valori alfanumerice pe certificat cu exceptia seriei cartii de identitate .
scuze pt off topic, stie cineva ce reprezinta codificarea de la lit. K?
Cu stima, Costin.

Scris: Joi 02-Sep-2010 21:51
de khan
scrie pe spatele talonului ce semnifica fiecare grupa