Pagina 1 din 1

Incredibil dar adevĂŁrat

Scris: Lun 27-Aug-2007 20:17
de seridan
Am fost joia trecutã la ATS Pipera sã fac o programare pentru a determina sursa scâÞÎielelor care apar când este motorul rece ºi În special când merg În march ariere.
M-au programat pentru astĂŁzi 27 ora 15 la ATS BĂŁneasa.
M-am prezentat la Bãneasa la ora programatã, mi-au introdus imediat maºina În service ºi au constatat cã scârÞÎielele erau produse de de capul conic de Îmbinare la Þeava de eºapament.
Ce m-a impresionat a fost faptul cĂŁ l-au schimbat imediat pe garanĂžie (am garanĂžie extinsĂŁ).
Am fost eu norocos s-au ATS-ul ĂŽncearcĂŁ sĂŁ intre ĂŽn normal?

Scris: Lun 27-Aug-2007 20:48
de mesersmith
norocos...si defectiunea simpla....

Scris: Sâm 01-Sep-2007 20:44
de seridan
Înlocuirea conului de îmbinare (defect) la toba de eºapament poate imfluenþa funcþionarea motorului în bine?
Întreb aceasta pentru cã am observat cã C4-ul meu se miºcã mult mai bine cde când i-am schimbat conul de îmbinare.

Scris: Sâm 01-Sep-2007 22:35
de sorin69
Si eu am fost placut impresionat de cei care lucreaza la ATS Baneasa si aici ma refer atat la mecanici cat si la cei de la receptie . :P

Scris: Dum 02-Sep-2007 12:13
de Adrian
Eu am avut toata fata lovita si mi-au reparat-o in 3 zile! Incredibil!

Scris: Dum 02-Sep-2007 13:52
de klauddiu
Daca acel con nu e perfect inchis iti pierde gaze pe acolo motiv pentru care computerul nu mai citeste valorile cum trebuie dand comenzi eronate motorului

Scris: Lun 03-Sep-2007 20:35
de seridan
klauddiu scrie:Daca acel con nu e perfect inchis iti pierde gaze pe acolo motiv pentru care computerul nu mai citeste valorile cum trebuie dand comenzi eronate motorului


MulÞumesc pentru explicaÞie. SimÞeam ca s-a schimbat ceva În bine, dar nu m-am gândit cã acesta este motivul.