Pagina 1 din 4

util

Scris: Mar 13-Iun-2006 11:27
de George75FMK
Amvelope secondhand f.bune pe Calea Vitan Langa ADP(au stive, eu am luat cu 60lei Goodyear si aveau cam tot ce misca) atentie, sunt mai multe centre, cautati pana gasiti cea mai buna oferta iar langa el este si vulcanizare... belea.. ATENTIE.. verificati atent....... spun pt. ca am cautat mult... iar in Targ Vitan sunt noi cam la 105 lei dar nu de firma

Scris: Mar 13-Iun-2006 12:52
de nicum
Ti-am facut eu split la post.
Nu esti coerent. Nu respecti reguli de gramatica, etc.
Nu stiu de unde ai scos tu preturile alea si eventual pentru ce dimensiuni ca la 1 milion bucata noi nu stiu daca gasesti nici pentru dacie.
Eu in wk cind am schimbat anvelopele am fost in 3 locuri unde aveau anvelope SH (undeva in spatele Academiei militare si pe 13 septembrie). Cea mai convenabila oferta pe care am putut sa o gasesc au fost 2 anvelope de iarna Viking 175/70R14, uzate bine pentru 900.000 cit vroiau aia pe ele. Am ajuns la concluzia ca inlocuiam SH mele cu alte SH-uri si mai dadeam si bani.
Pina la urma am luat din tirg de la Vitan Debica Navigator 2 noi, 175/70R14 la 1.450.000 bucata ca sa mai dam un pret.

Scris: Mar 13-Iun-2006 13:01
de cbx
daca scazi uzura cauciucului plus faptul ca sunt coapte de soare(imbatranite) ,rezulta necesitatea inlocuirii cat mai grabnice din motive de securitate.Joaca cu cauciucuri uzate e periculoasa!

Scris: Mar 13-Iun-2006 13:44
de alexd
Anvelope noi, LASSA, vis-a-vis de stadionul Lia Manoliu, centru mare de service roti, pentru 175/65/14, costa 1.096.000, incluzand montajul. 205/60/15 (Pt renault 25 :lol: costa 1.750.000). Firma este turceasca, la fabrica lor se produc si Michelin. Am folosit pe un Nissan Terrano II anvelope de la ei, cele din fabrica (Bridgstone) au tinut 40.000, iar cele Lassa 120.000. Calitate super, oricum peste Debica, Matador, Barum sau alte fabrici din fostul bloc comunist, surori cu Victoria Floresti. Au si jenti de aliaj pentru citroen, de exemplu pt BX, un model super, cu spite, foarte "good looking" costa 1.800.000 bucata.

Scris: Mar 13-Iun-2006 13:50
de regedit
buna informatie ... poate o voi folosi pentru cauciucurile de iarna ! astea de noi de pe masina sper sa ma tina vara asta :)

Scris: Mar 13-Iun-2006 15:05
de bezz
@reg :shock: am intrat in al treilea an cu michelin-urile mele si sper sa ma tina inca cel putin un an (daca nu doi), fara sa am anvelope de iarna si tu vrei sa le schimbi la ~ doi ani? wow, nu te grabi.
ps mai e adytzu pe forum care nu si-a schimbat nici el gumele din 2002 sau 2003 (sunt cele stock) :!: si cica sunt inca bune :lol:

Scris: Mar 13-Iun-2006 15:23
de paco
alex, eu am 195/nu stiu cat/nu stiu cat (e talonul la Udriste, maine il scot!), nu 205...Dar daca sunt bune, poate iau mai spre toamna de la ei. Chiar tin 120.000 km? Mi se pare incredibil, eu am avut pe BX de la Ciocarlan unele italiene noi (refacute, Malatesta) si in 50.000 s-au deformat binisor...Apoi am luat Pirelli, dar am vandut masina, nu stiu cat m-ar fi tinut.
Sunt cauciucuri care tin peste 100.000? Vreau si eu! 8)

Scris: Mar 13-Iun-2006 15:27
de paco
Si ca sa fiu la subiect, m-am lecuit de caucicurile SH la ultimul BX, la care mergeam mult si nu tineau mai mult de 4-5000 km. Erau putrede, sau poate n-am avut eu noroc, dar nu-mi inspirau incredere. Pana la urma, ca si pantofii vechi, gumele astea uzate nu au cum sa incalte bine o masina. Cu cauciucuri noi e total altfel, suspensia, directia, zgomotul la rulare, frana, stabilitatea se leaga al naibii...Eu i-as deconsilia pe cei care vor SH, dar, ma rog, la masini mai ponosite (BX 8) ) merg si cauciucuri mai vechi...

Scris: Mar 13-Iun-2006 15:43
de nicum
@alexd: cred ca stiu unde vine centrul ala... are o parcare/spatiu liber in fata nu? utile informatiile tale.
Totusi, da-mi voie sa ma indoiesc ca niste anvelope noname rezista 120.000 km. Nici eu nu cred ca pot tine niste anvelope atit. Poate cu putin noroc pe spate... Tatal meu care merge super incet (60-70 in afara) nu a reusit sa tina niste anvelope Barum decit vreo 60-70.000
@cbx: riscul achizitionarii de anvelope SH, nu e ca sint coapte, etc. ci acela ca s-ar putea sa fie intepate si sa piarda aer. Daca sint crapte si nu au gilme, eventual le pui pe spate , nu prea are ce sa se intimple.
@paco: pai daca erau putrede nici sa nu ai pretentii. Trebuia sa iei unele mai "tinere"

Scris: Mar 13-Iun-2006 15:44
de alexd
paco, la renou' tau sunt 195/nu-stiu-cat/15, pe v6 sunt 205/60/15, chit ca si eu am pus tot 195, ca asta am gasit de la Michelin . Nu te astepta ca am avut de ales, era o superoferta de 4 energy-uri abia "date jos" de pe o masina noua. Nu am vrut si jentile de aliaj :roll: .
Despre Lassa, experienta avuta pe masina tatalui meu, care este "devorator" de kilometri si de masini, a fost una deosebita. Fara exagerare, Bridgestone-urile de fabrica, s-au uzat anormal, astfel incat la 40.000km au fost schimbate cu aceste Lassa ( ideea a fost sa iau niste anvelope ieftine, sa tina pentru un drum prin Europa ce-l panuia taica-miu), soarta a facut ca masina sa fie vanduta 1 an mai tarziu, cu 165.000 km la bord, echipata cu 5 anvelope Lassa, care inca aratau bine, cumparatorul fiind foarte incantat ca are masina carne pe "cauciuc". Nu am mai incercat si la alte masini, nu am avut nevoie (pe bx14 am niste kleber mostenite de la fostu', pe 25 am mishlen, doar pe 19 ar trebui sa-l dotez, dar cand or fi $$$, acum i-am luat racordul de admisie de la ats, ii ajunge!)

in ceea ce priveste anvelopele de pe nissan terrano, cele cu 120.000km, trebuie precizat ca erau pentru masini de teren, m+s, cu indice C, cu talon alb.

nicum, Lassa nu este "no name". La centrele mari de anvelope din Europa, gasesti Lassa. Este brandul turcesc cel mai cunoscut in domeniu. La fabrica lor din turcia, de unde o fi ea, se fabrica michelin pentru europa de est si orientul mijlociu. Cand vor fabrica michelin si la debica sau la danubiana...

Scris: Mar 13-Iun-2006 16:10
de adytzu
bezz scrie:ps mai e adytzu pe forum care nu si-a schimbat nici el gumele din 2002 sau 2003 (sunt cele stock) :!: si cica sunt inca bune :lol:


Intr-adevar, eu sunt cu gumele originale cu care a venit masina, acum 4 anisori. Intre timp, am facut cam 50.000Km cu ele, scazand Km facuti iarna cu cele de sezon. Dar, trebuie tinut cont si de faptul ca: sub 7 grade celsius am circulat cu cele de iarna, la fiecare spalare a masinii ii dau si cu silicon pe roti, pastrarea lor pe timp de iarna o fac dupa ce le spal bine de noroi si praf si le dau cu silicon, iar de pastrat le pastrez intr-un loc intunecos si relativ stabil ca temperatura.
Desi sunt inca bunicele, la anul le voi schimba cu siguranta, pentru ca nu vreau sa risc nimic. O pana de cauciuc, chiar si pe tubless, nu e placuta.

Scris: Mar 13-Iun-2006 16:12
de paco
Ideea e sa fie bune si nu f scumpe.
Am auzit ieri o discutie la coada la Udriste care m-a amuzat enorm. Vanzatorul (vindea un Mercedes cu motor de 3200 benzina!) ii sugera cumparatorului o "oferta" la 27 de milioane 3+1 cauciuc gratis!
Halal oferta!
Normal, ii spunea ca daca isi ia gumele alea, "n-are treaba"! Ei bine, daca un Michelin costa (ca e firma cu renume) 7 milioane un cauciuc (parca scria Adytzu pe undeva), eu refuz sa cred ca nu sunt cauciucuri f bune la jumatate de pret, dar la Michelin platesti (degeaba, cred) marca. Ca doar de la un nivel in sus nu tuseste masina daca nu scrie Michelin pe ele si scrie Continental sau Debita...

Scris: Mie 14-Iun-2006 00:35
de bezz
@adytzu: si abia acum ne dai reteta succesului? ce fel de silicon? eu am vazut doar un "tyre cleaner" sub forma de spuma la tub, in schimb la sama service cand am facut o pana mi-au dat cu un pulverizator pe gume de zici ca erau noi noute...negre si frumoase.

Scris: Mie 14-Iun-2006 07:37
de Arise
Silicon? :?
Ca ala de se baga in ÞâÞe? :lol:

Scris: Mie 14-Iun-2006 07:53
de regedit
asta doar daca vrei sa faci din 195 un 205 eventual :))