paco, la renou' tau sunt 195/nu-stiu-cat/15, pe v6 sunt 205/60/15, chit ca si eu am pus tot 195, ca asta am gasit de la Michelin . Nu te astepta ca am avut de ales, era o superoferta de 4 energy-uri abia "date jos" de pe o masina noua. Nu am vrut si jentile de aliaj

.
Despre Lassa, experienta avuta pe masina tatalui meu, care este "devorator" de kilometri si de masini, a fost una deosebita. Fara exagerare, Bridgestone-urile de fabrica, s-au uzat anormal, astfel incat la 40.000km au fost schimbate cu aceste Lassa ( ideea a fost sa iau niste anvelope ieftine, sa tina pentru un drum prin Europa ce-l panuia taica-miu), soarta a facut ca masina sa fie vanduta 1 an mai tarziu, cu 165.000 km la bord, echipata cu 5 anvelope Lassa, care inca aratau bine, cumparatorul fiind foarte incantat ca are masina carne pe "cauciuc". Nu am mai incercat si la alte masini, nu am avut nevoie (pe bx14 am niste kleber mostenite de la fostu', pe 25 am mishlen, doar pe 19 ar trebui sa-l dotez, dar cand or fi $$$, acum i-am luat racordul de admisie de la ats, ii ajunge!)
in ceea ce priveste anvelopele de pe nissan terrano, cele cu 120.000km, trebuie precizat ca erau pentru masini de teren, m+s, cu indice C, cu talon alb.
nicum, Lassa nu este "no name". La centrele mari de anvelope din Europa, gasesti Lassa. Este brandul turcesc cel mai cunoscut in domeniu. La fabrica lor din turcia, de unde o fi ea, se fabrica michelin pentru europa de est si orientul mijlociu. Cand vor fabrica michelin si la debica sau la danubiana...