Scris: Mie 28-Mai-2014 01:00
decat sa modifice motorul de dragul impozitului, mai bine o lasa asa, nu se justifica costurile. oricum o sa dea pe treaba asta cu modificatul mai mult decat impozitul pe 3-4 ani.
cea mai buna treaba este cu hdi. nu ar fi singurul xm cu hdi, am mai vazut facute, dar nu pe la noi. eu am avut si 2.1 si hdi. 2.1 mi se pare cam cel mai interesant motor de la citro-pejo, in afara de generatiile actuale. e brutal, plin de viata, si nu consuma mult. totusi, treaba asta e valabila pentru cel cu pompa electronica, si nu e cazul aici. hdi e mult mai rafinat, si NU are probleme. merge, si merge, si merge. cred ca e cel mai echilibrat motor facut de ei, si e cel mai fiabil dintre toate. ma refer la cel cu 8 supape... mie mi-a pornit toata iarna cu toate bujiile arse, nu a existat niciun moment sa nu ma pot baza pe masina. 2.1 mi-a facut numai probleme, ba sarea cureaua de la accesorii, ba curgea pompa, ba batea cate un tachet, ba ramanea cate un injector blocat; cand mergea... rupea pamantul. am avut soft si la 2.1 si la hdi; stock, 2.1 il bate binisor, dar softate amandoua, hdi-ul e din alt film, plus ca sta bine si la consum. chinuit rau detot nu sare de 10, pe cand 2.1 imi lua si 14 la mers normal prin oras, cu 100 lei fac putin peste 200 km, iar in exterior, dara nu sar de 120 consuma 5, ceea ce zic eu ca e foarte bine pentru o masina de 1.5T cu motor de 2000.
cam asta ar fi o comparatie intre ele, iar eu consider ca are rost conversia. ce conteaza ca nu e originala? oricum, e o transformare in bine, nu o modificare fara sens;
cea mai buna treaba este cu hdi. nu ar fi singurul xm cu hdi, am mai vazut facute, dar nu pe la noi. eu am avut si 2.1 si hdi. 2.1 mi se pare cam cel mai interesant motor de la citro-pejo, in afara de generatiile actuale. e brutal, plin de viata, si nu consuma mult. totusi, treaba asta e valabila pentru cel cu pompa electronica, si nu e cazul aici. hdi e mult mai rafinat, si NU are probleme. merge, si merge, si merge. cred ca e cel mai echilibrat motor facut de ei, si e cel mai fiabil dintre toate. ma refer la cel cu 8 supape... mie mi-a pornit toata iarna cu toate bujiile arse, nu a existat niciun moment sa nu ma pot baza pe masina. 2.1 mi-a facut numai probleme, ba sarea cureaua de la accesorii, ba curgea pompa, ba batea cate un tachet, ba ramanea cate un injector blocat; cand mergea... rupea pamantul. am avut soft si la 2.1 si la hdi; stock, 2.1 il bate binisor, dar softate amandoua, hdi-ul e din alt film, plus ca sta bine si la consum. chinuit rau detot nu sare de 10, pe cand 2.1 imi lua si 14 la mers normal prin oras, cu 100 lei fac putin peste 200 km, iar in exterior, dara nu sar de 120 consuma 5, ceea ce zic eu ca e foarte bine pentru o masina de 1.5T cu motor de 2000.
cam asta ar fi o comparatie intre ele, iar eu consider ca are rost conversia. ce conteaza ca nu e originala? oricum, e o transformare in bine, nu o modificare fara sens;