mai bine logan decat citroen
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Loganul are deficiente grave la capitolul stabilitate, la 12o km/h o pala de vant mai serioasa te poate scoate de pe sosea, al doilea punct slab este sistemul de franare fara ABS esti sanie curata se blocheaza rotile si te duci fix unde vrea masina, mai ales pe carosabil umed, al III-lea si nu ultimul cutia foarte prost etajata ca sa te bagi in depasire sa "traga" nu trebuie sa retrogradezi din a 4-a in a treia ci trebuie sa te duci in a 5-a si sa stai cu acceleratia la blana. Cam acestea ar fi impresiile despre Logan pe care le-am incercat pe pielea mea cu masina de serviciu pe care o am in primire 1,6 benzina cu aer conditionat si daca am adus vorba de Ac cand vezi ce consum are cu el cuplat in Bucuresti pe aglomeratie te trec instantaneu transpiratiile, daca aparea prin anii 90 si facea trecerea de la banala Dacie 1300 era un mare pas inainte dar in ziua de azi este un mare fas. Cat despre comparatie cu Citroen eu am un C5 din 2007 ce sa compar? Entreprise cu o masina ca sa nu zic cu o caruta cu roti.
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Eu zic ca depinde foarte mult si de stilul de condus al soferului. Orice masina va consuma mai mult in traficul urban(indiferent ca e benzina sau diesel) si mai ales cu AC. Comparatia intre C5 si Logan nu e dintre cea mai potrivita....sa nu te superi pe mine...
Da...deacord cu tine. Daca vrei sa mergi cu 150km/h cu C5-ul este una si cu Logan-ul la aceeasi viteza este alta. Dar te intreb: cat ai platit pentru siguranta ta la C5 si cat a costat la Logan?
Sunt clase diferite de masini, fiecare cu alte pretentii, pret, dotari si .... asteptari!
Eu am si Logan (VAN) si Citroen (C3). Exista diferente intre masini, nu pot zice ca nu e asa dar sunt multumit de amandoua.
Tot ce am scris mai sus este o parere personala si nu doresc sa intru in conflict cu postarea anterioara

Da...deacord cu tine. Daca vrei sa mergi cu 150km/h cu C5-ul este una si cu Logan-ul la aceeasi viteza este alta. Dar te intreb: cat ai platit pentru siguranta ta la C5 si cat a costat la Logan?
Sunt clase diferite de masini, fiecare cu alte pretentii, pret, dotari si .... asteptari!
Eu am si Logan (VAN) si Citroen (C3). Exista diferente intre masini, nu pot zice ca nu e asa dar sunt multumit de amandoua.
Tot ce am scris mai sus este o parere personala si nu doresc sa intru in conflict cu postarea anterioara

FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
1. Loganul este cel mai apropiat ca si clasa de C3, nu are nici o legatura cu C5-ul, acesta fiind cu doua clase peste.
2. ABS-ul este de anul acesta standard (cum este si normal).
3. Constatarea referitoare la efectuarea depasirilor este complet aiurea, neavand nici o legatura cu realitate, ma rog, cu mecanica. Asa ceva s-ar intampla poate doar daca ai avea un pinion de a 3-a in locul celui de a 5-a si invers. Am vazut oricum si cutii mai prost etajate decat cea de Logan 1.6i la Ford de exemplu. Oricum, conducand zilnic un C5 e oarecum normal sa ti se para Loganul o caruta. Gandeste-te cum ti s-ar mai parea un C5 daca ai conduce zi de zi un S-Klasse sau noul E (care apropo, e pur si simplu ametitor, incepand cu finisajele interioare si sfarsind prin tehnologiile din dotare).
2. ABS-ul este de anul acesta standard (cum este si normal).
3. Constatarea referitoare la efectuarea depasirilor este complet aiurea, neavand nici o legatura cu realitate, ma rog, cu mecanica. Asa ceva s-ar intampla poate doar daca ai avea un pinion de a 3-a in locul celui de a 5-a si invers. Am vazut oricum si cutii mai prost etajate decat cea de Logan 1.6i la Ford de exemplu. Oricum, conducand zilnic un C5 e oarecum normal sa ti se para Loganul o caruta. Gandeste-te cum ti s-ar mai parea un C5 daca ai conduce zi de zi un S-Klasse sau noul E (care apropo, e pur si simplu ametitor, incepand cu finisajele interioare si sfarsind prin tehnologiile din dotare).

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
conducand zilnic timp de 4 ani numai cx, mi se parea stupid cand ma urcam in alta masina. acum, dupa 5-6 luni de xm, am mers zilele trecute cu fostul cx, si mi s-a parut total de-andoaselea. e chestie de obisnuinta si de adaptare. terminati odata cu comparatiile astea pt ca sunt irelevante, si nici macar nu fac obiectul topicului. topicul a fost creat din alte cauze, precum fiabilitate, service, depanare, etc, dar in nici un caz csa compare comportamentul la drum si optiunile dintre dacia si alte cazane. nici cu c3 nu poti compara logan pt ca e mai scump un c3!!! cine ia logan ia din 2 motive: 1 pt ca e ieftina, si 2 pentru ca e autohtona si au impresia ca nu au probleme la depanare. este o masina buna, pe care eu unul o recomand celor care au doar 8000 de euro si doresc o carutza noua. pe partea cealalta, ca masina second, nu mi-as lua asa ceva, pt ca la 4000 de euro imi iau c5 inmatriculat, si nu are nici o treaba una cu alta. doar ca, daca pocnesc c5-ul sau se strica ceva mai alambicat... am cam pus-o, deci mai intervine un criteriu: fiecare trebuie sa ia in calcul si daca isi poate intretine masina cumparata, gandind chiar si la un defect major. majoritatea uita sa faca treaba asta si se pomenesc apoi cu ele de vanzare la hal de pret sau abandonate prin curti. de asta multi oameni prefera o masina simpla, ieftina si noua; se strica, merge la garantie si timp de 3 ani, il doare in cot. da cu ea, merge la casco, iar il doare in cot, lucru foarte practic, care iti elimina grija ca iar se mai strica ceva sau ceva de genul. nu mai stiu cine spunea pe undeva ca romanul isi ia logan ca inca nu e destupat la cap. ba e, pt ca nu are chef de complicatii! toti cei care isi ia masini noi sunt destupati la cap. masina este un obiect cu care iti faci treaba. stiu ca am o masina de 18 ani, si lucrez la ea, dar... cazul meu nu se pune din mai multe cauze: am dat pe ea mai nimic, am avut inca 2 desfacute, m-am descurcat cu piesele, am avut unde sa o fac, am stiut sa o fac, si am si timp de pierdut. cati pot spune asta? cand nu o sa mai am timp, o sa imi iau masina noua, sau cat mai noua, chiar daca nu o sa imi permit decat o dacie.
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Am citit cu interes replicile colegilor care au postat dupa mine perfect de acord, cu toate ca imi mentin impresiile despre Logan, pana la urma fiecare alege o masina in primul rand pentru a realiza cu ea un anumit scop, cu un anumit buget initial si cu un buget ulterior alocat pentru intretinere si exploatare, nu imi iau scula de masina de 20.000 si ma apuc sa car varza cu ea de ex., Mi-as lua Logan ca a II-a masina prefer un logan nou uneia la mana a doua chiar daca ar arata impecabil, mie pentru familie mi-ar trebui mai mult pentru oras o masina mai mica pentru corvoada zilnica serviciu-gradiniata-casa, totusi nu am testat un Sandero, la o prima analiza pare mai bine gandit decat loganu,l care a fost gandit dupa specificatiile unui sondaj de opinie realizat de renault, adica sa fie ieftina, spatioasa sa nu rugineasca prea repede si sa inglobeze motoare si alte subansamble de la alte masini din gama Renault aflate deja in productie ex: pivotii si capetele de bara cu bieletel se potrivesc de megane si unele motorizari, caseta de directie este de pe Clio impreuna cu blocul de lumini si puntea spate si lista ar putea continua. Aceasta este de fapt si explicatia succesului progarmului rabla de la nemtii se vand loganurile ca painea calda dar tot neamtul mai are inca un Bmw sau un Mercedes prin curte si isi iau inca un logan eventual MCV ca sa iasa cu rulota la iarba verde pe la o margine de lac sau de padure. Cat despre obisnuinta de a merge zilnic numai cu o masina cel putin eu am trecut de etapa asta deoarece prin natura serviciului merg aproape simultan cu C5 , Logan 1.6i, Mercedes Vito, Dacia papuc benzina si Aro 320 izoterma benzina, Cel mai aiurea este cand vin dimineata las C5 si iau repede paucul fara servo fara, aer, cu suspensia ca de caruta etc. dar imi trece repede . Cam asta ar fi. La buna vedere.
MESERIAS
o sa rideti dar mie nu mi s-a parut deloc instabil Golanu', mai ales varianta break. si asta nu la doua curbe prin Obor, ci pe circuitul de teste, unde nu te tine nimeni si nimic sa dai grav in masina. da, e usor subviratoare, ca orice tractiune fata, dar nu e instabila nici la 180 la ora si nici pe virajele chiar strinse dar negociate corect. are alte deficiente, in primul rind e Renault... dar n-are rost sa intram in detalii, e evident ca se compara mere cu pere
Totusi cei care nu sunt foarte norocosi ii sfatuiesc sa nu isi ia Dacie, pentru ca vor fi surprinsi neplacuti.
Pentru ceilalti eu le urez ca parerile fanilor Dacia sa fie adevarate. Este posibil sa aiba o masina ieftina, fiabila si spatioasa.
Mie Dacia mi-a adus si satisfactii dar si neajunsuri (poate si din cauza nepriceperii mele in mecanica sau in ale condusului) pe care nu le-as fi avut daca as fi condus la momentul respectiv o masina la mana a doua al carui proiect si design a fost indelung finantat si studiat.
dacia este o masina populara, care in ultimul timp a devenit mai fiabila si chiar a capatat un design atractiv, dar nu a fost creata pentru situatii extreme in care uneori viata te aduce.
Cei care nu sunt de acord cu mine sper pentru binele lor sa aiba dreptate. Iar cei care sunt nehotarati sper sa faca alegerea corecta.
Pentru ceilalti eu le urez ca parerile fanilor Dacia sa fie adevarate. Este posibil sa aiba o masina ieftina, fiabila si spatioasa.
Mie Dacia mi-a adus si satisfactii dar si neajunsuri (poate si din cauza nepriceperii mele in mecanica sau in ale condusului) pe care nu le-as fi avut daca as fi condus la momentul respectiv o masina la mana a doua al carui proiect si design a fost indelung finantat si studiat.
dacia este o masina populara, care in ultimul timp a devenit mai fiabila si chiar a capatat un design atractiv, dar nu a fost creata pentru situatii extreme in care uneori viata te aduce.
Cei care nu sunt de acord cu mine sper pentru binele lor sa aiba dreptate. Iar cei care sunt nehotarati sper sa faca alegerea corecta.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
http://www.topgear.ro/masini/verdict/dacia-logan
http://www.topgear.ro/masini/verdict/dacia-loganmcv
in mare parte, confirm si eu. In schimb, cred ca e mai ieftin de intretinut bxul decat un logan.
http://www.topgear.ro/masini/verdict/dacia-loganmcv
in mare parte, confirm si eu. In schimb, cred ca e mai ieftin de intretinut bxul decat un logan.
"If in doubt, flat out!"
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
mda... acum pot vorbi chiar in cunostiinta de cauza; deoarece m-am ploconit fara sa vreau cu un golan 1.5 dci, pot spuna urmatoarele: motorul de la 140 in sus este tare zgomotos, suspensia este cel putin de kko, si te balangane de mie cel putin imi vine sa vomit, manevrabilitatea este foarte proasta, la 130 daca faci o miscare mai din topor risti sa zbori de pe drum, si... cel mai de 2 lei lucru este faptul ca deja dupa 50km de mers pe exterior, ma doare ingrozitor spatele din cauza scaunelor si pozitiei de condus, unde volanul este pus ca dracu, extrem de sus, si nici macar nu se paote regla; altfel spus, are reglaj pe inaltime la scaun, dar la volan nu
; lista poate continua, dar nu cred ca are rost; ca parti bune, ce sa zic... merge bine, nu vajaie, nu suiera, nu troncane... dar sincer, cred totusi ca prefer sa stau sa repar la cazanul meu decat sa renunt la el pentru un logan 


Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst