mai bine logan decat citroen
Moderator: Echipa Tehnica
eu unul, am fost "pus la zid" cand am luat citronelu': ca e varza, ca o sa am doar probleme... si ce daca? asa am vrut,asta imi place si cam asta e. daca omu vrea logan isi ia indiferent de zic altii. nu e o masina chiar atat de ffff proasta. din multe privinte e OK. pe mine altceva ma ingrijoreaza: daca omu isi ia logan sa nu devina "loganist". prin "loganist" eu inteleg: sofer? de logan care are proasta impresie ca se afla la volanul unei super-masini, infailibile, in care nu i se poate intampla nimic, superioara tuturor fiarelor de pe asfalt, din acest motiv sfidind cu nesimtire ceilalti soferi. e un fenomen care l-am observat f des. normal, nu masina e vinovata...
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Sunt soferi si "soferi"! Se intalnesc la toate marcile de masini. Da...asa este...ai dreptate cu cei "smecheri" la volanul Logan-ului (mai ales cele noi, abia cumparate si cu numere rosii).
Trecerea de la o masina inferioara(adica mai veche -vreau sa zic!) la Logan nou "iti da aripi!!!
Asta e situatia peste tot in Romania.
Trecerea de la o masina inferioara(adica mai veche -vreau sa zic!) la Logan nou "iti da aripi!!!

Asta e situatia peste tot in Romania.
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
Si apropo de serviceuri. Am auzit o intamplare la Porsche Romania. Un tip cu un Touareg s-a dus cu ea la revizie, a lasat cheile, talonul si numarul de telefon. Apoi, pentru ca totusi si-a dat seama ca nu avea ce face in timpul respectiv, a intrat in masina lasat ain parcare cu cheile de rezerva. Dupa ceva timp..surpriza este sunat sa vina sa ia in primire masina si sa achite 3700RON costul reviziei +ce au mai justificat ei ca au facut la ea.
Deci cei de la ATS sunt chiar ingerasi:).

Deci cei de la ATS sunt chiar ingerasi:).
bogdan78 scrie:Si apropo de serviceuri. Am auzit o intamplare la Porsche Romania. Un tip cu un Touareg s-a dus cu ea la revizie, a lasat cheile, talonul si numarul de telefon. Apoi, pentru ca totusi si-a dat seama ca nu avea ce face in timpul respectiv, a intrat in masina lasat ain parcare cu cheile de rezerva. Dupa ceva timp..surpriza este sunat sa vina sa ia in primire masina si sa achite 3700RON costul reviziei +ce au mai justificat ei ca au facut la ea.![]()
Deci cei de la ATS sunt chiar ingerasi:).
Acum costurile unei revizii sunt proportionale si cu pretul masinii...cred ca ceea ce au justificat ei pe langa revizie a costat mai mult decat revizia in sine

Intr-adevar cei de la Porsche Romania sunt niste hoti...am niste prieteni care iesind des din tara, prefera sa faca revizia in Austria sau Germania. De exemplu a fost o cunostinta la Porsche Romania sa faca o revizie inclusiv la cutia automata(Audi Q7) ...Dupa cateva sute de km a "crapat" cutia dupa ce a fost prost reasamblata in urma reviziei...de atunci a renuntat la Porsche Romania...
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Andrei Anghel scrie:@nicum: de ce zici ca loganurile NU sunt fiabile? da, sunt urate, se conduc nasol, sunt barci, la optiuni stau ingrozior, materialele sunt de proasta calitate ... dar eu unu' (si am destui prieteni cu logan ca deh...) n-am auzit vreun logan (benzina) sa aiba orice fel de problema la ansamblul motor-cutie de viteza, directie, etc ... ci doar la maruntisuri gen chestii ce tin de electrica, greieri, etc ... mai mult... motorul de 1.4 8v 75cp e una din cele mai fiabile unitati in productie, la cilindreea respectiva ... cunosc o dacia supernova (exact acelasi motor) cu mai mult de 200.000km la care nu s-a umblat deloc la motor ...
e o masina ideala pentru romania, pentru gropi, pentru strazi neasfaltate ... e workhorse...
cand mai vad si ca e 11 milioane pe an casco la logan si cand vad si ca l-au ieftinit acu' cu criza, imi vine sa-mi bag ceva in el de c4, uneori ...
Pai vinde C4-ul, ia golan si iti mai ramin si bani

Tu te uiti la ce scrii?
De ce mi-as lua o masina care:
- nu e galvanizata
- stratul de vopsea mai subtire nu puteau sa-l dea Sa mai adaug ca au fost unii ghinionisti carora li s-a exfoliat vopseaua in citeva luni
- "lacul" nu rezista la un gainat de pasare
- piesele de schimb costa cel putin la fel de mult ca echivalentul pentru masini din import
- are o gramada de vicii de proiectare. Daca s-au zgircit la niste relee de faruri, la ce altceva au mai facut economie? Sa zicem ca peste lipsa filtrului de polen pot sa trec.
De ce sa dau 8-10000 pe o masina care are costuri de productie de sub 2000 de euro?
- etc.
PS: am vazut la o emisiune cum spunea unul ca la Mioveni aproape nimeni nu are golan, iar sefii au SUV-uri. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar pare credibil.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
eu am zis doar ce-am vazut cu ochii mei, nu stiu care's costurile de productie, dar ma indoiesc ca's totusi atat de scazute, ca atunci dacia n-ar mai muri de foame si nu s-ar mai milogi de noi sa le cumparam masinile ca-i criza si tre sa puna pe liber muncitori cinstiti si taxpayers...
nu mi-as lua logan in locu' c4ului ( pentru ca am si zis in postul respectiv, e urat si se conduce naspa, e opus c4 la acest capitol
), dar mi se pare o masina ideala de firma sau pentru carat, abuzat, etc ... ziceam doar ca m'apuca toti dracii cand vad ce costuri are la revizii si la casco un c4, ca in 3 ani ajungi sa-ti iei un logan cu banii respectivi ...
habar n-aveam ca nu e galvanizata caroseria! daca e adevarat, intr'adevar asta e o mare mare bila neagra
nu mi-as lua logan in locu' c4ului ( pentru ca am si zis in postul respectiv, e urat si se conduce naspa, e opus c4 la acest capitol

habar n-aveam ca nu e galvanizata caroseria! daca e adevarat, intr'adevar asta e o mare mare bila neagra
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
@Andrei Anghl:
chiar crezi ca`dacia moare de foame?
ce spui tu se poate numi cu greu argument... e ca si cum ai spune ca hotii fura pentru ca sunt saraci ! ma rog ... hotii, guvernantii ,etc.
cred ca ai ratat declaratia de presa a purtatorului de presa al uzinei dacia cand a spus ca renaul revine asupra deciziei de a ieftini loganul pt. ca nu are motive fiind cel mai ieftin si bine vandut produs al uzinei si ca in general productia pitestiului acopera mare parte din efectele crizei.
asadar, sterge-ti lacrimile ca se descurca ei si singurei !
eu am zis doar ce-am vazut cu ochii mei, nu stiu care's costurile de productie, dar ma indoiesc ca's totusi atat de scazute, ca atunci dacia n-ar mai muri de foame si nu s-ar mai milogi de noi sa le cumparam masinile ca-i criza si tre sa puna pe liber muncitori cinstiti si taxpayers...
chiar crezi ca`dacia moare de foame?
ce spui tu se poate numi cu greu argument... e ca si cum ai spune ca hotii fura pentru ca sunt saraci ! ma rog ... hotii, guvernantii ,etc.
cred ca ai ratat declaratia de presa a purtatorului de presa al uzinei dacia cand a spus ca renaul revine asupra deciziei de a ieftini loganul pt. ca nu are motive fiind cel mai ieftin si bine vandut produs al uzinei si ca in general productia pitestiului acopera mare parte din efectele crizei.
asadar, sterge-ti lacrimile ca se descurca ei si singurei !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
apropo, cred ca s-a dezbatut nemeritat de mult subiectul acesta in care loganul apare in discutie mai mult decat pe forumul dacia !
una peste alta, romania este inca (si nu cred ca pentru putina vreme) tara in care ori ai bani de nu le stii numarul si atunci iti permiti ce masina doreste mushchiul si ii faci revizii unde ti se scoala(inclusiv sau exclusiv afara), ori ar fi bine sa inveti cateceva despre cum sa-ti mai faci si singur altfel ai foarte mari sanse sa fii victima si vesnic nemultumit de servicii (care din nefericire sunt confundate de multe ori cu masina in sine si fiabilitatea ei) sau preturi.
si mai terminati draq odata cu dacia asta !
una peste alta, romania este inca (si nu cred ca pentru putina vreme) tara in care ori ai bani de nu le stii numarul si atunci iti permiti ce masina doreste mushchiul si ii faci revizii unde ti se scoala(inclusiv sau exclusiv afara), ori ar fi bine sa inveti cateceva despre cum sa-ti mai faci si singur altfel ai foarte mari sanse sa fii victima si vesnic nemultumit de servicii (care din nefericire sunt confundate de multe ori cu masina in sine si fiabilitatea ei) sau preturi.
si mai terminati draq odata cu dacia asta !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Cred ca important este sa discutam in special de Citroen, de problemele aparute sau de multumiri si satisfactii despre masinile noastre. Daca e sa cautam nod in papura putem compara Citroen-ul cu o multime de alte masini asemanatoare ca pret, dotare si motorizari.Asa cum am zis si cu cateva postari mai sus, fiecare masina isi are cumparatorul ei.
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
uite, ca sa ma dau si eu destept (nu ca n-as fi
).
cuvantul "salutar" nu inseamna "demn de a fi salutat", cum cred 99% din vorbitori, ci inseamna "salvator".
deci "atitudine salutara" inseamna de fapt atitudine salvatoare, si nu cred ca e cazul in contextul nostru.
la fel ca si in cazul cuvantului "fortuit" care nu inseamna "fortat", ci "intamplator". deci expresia folosita frecvent "am fost fortuit de imprejurari" este un nonsens.

cuvantul "salutar" nu inseamna "demn de a fi salutat", cum cred 99% din vorbitori, ci inseamna "salvator".
deci "atitudine salutara" inseamna de fapt atitudine salvatoare, si nu cred ca e cazul in contextul nostru.

la fel ca si in cazul cuvantului "fortuit" care nu inseamna "fortat", ci "intamplator". deci expresia folosita frecvent "am fost fortuit de imprejurari" este un nonsens.
- Sergiu-Mihai
- pasionat
- Mesaje: 211
- Membru din: Dum 13-Ian-2008 16:33
- Localitate: Bucuresti
mai bine citroen decat marca Dacia sa va spun ceva la dacie sau logan cand ramai in pana iti trebuie doar o sarma si un patent
) asta e masina??? am vazut mai ales la lovituri loganu e jalnic decat de exemplu bx , majoritatea loganurilor cand ai un accident ori te rastorni ori.....mori....ori se rupe scaunu soferului uite eu am facut un logan praf cu bx meu cel bun si eu am doar aripa si bara si capota a lui e vro 30% praf
decii citroenu e pe locu 1

decii citroenu e pe locu 1
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst