Scris: Joi 24-Oct-2013 16:56
http://www.automarket.ro/stiri/toyota-s ... 53602.html
Toyota Âşi PSA reduc producĂžia la fabrica lui 107, C1 Âşi Aygo
Toyota Âşi PSA au decis sĂŁ reducĂŁ producĂžia la uzina din Cehia, responsabilĂŁ pentru modelele 107, C1 Âşi Aygo pentru a se alinia la cererea ĂŽnregistratĂŁ pentru cele trei citadine.
Esential = 332.489 unitĂŁĂži a produs fabrica Toyota-PSA din Cehia ĂŽn 2009.
Toyota, Citroen Âşi Peugeot au decis sĂŁ reducĂŁ cu 15.000 de unitĂŁĂži producĂžia fabricii lor din Cehia. Joint-venture-ul celor trei mĂŁrci produce modelele Aygo, 107 Âşi C1, dar cele trei modele suferĂŁ de scĂŁderea semnificativĂŁ a vânzĂŁrilor, aÂşa cĂŁ partenerii sunt nevoiĂži sĂŁ reducĂŁ producĂžia pentru a evita formarea stocurilor. Ăn 2009, anul de vârf al vânzĂŁrilor de 107, C1 Âşi Aygo, fabrica respectivĂŁ a produs 332.489 unitĂŁĂži, dar anul 2013 se va ĂŽncheia cu aproximativ 200.000 de unitĂŁĂži produse.
Vorbim despre o scĂŁdere de 15.000 de unitĂŁĂži faÞã de rezultatul din 2012. Ăn primele opt luni ale anului curent, Peugeot a ĂŽnregistrat o scĂŁdere de 30% a vânzĂŁrilor lui 107, iar Citroen a avut o scĂŁdere de 11% pentru C1, pe când vânzĂŁrile lui Toyota Aygo au scĂŁzut cu 14%, potrivit datelor furnizate de JATO Dynamics. ScĂŁderea vânzĂŁrilor celor trei modele este explicatĂŁ de reprezentanĂžii parteneriatului prin faptul cĂŁ ĂŽntregul segment A a scĂŁzut ĂŽn Europa ĂŽn decursul respectivei perioade, semn cĂŁ aceste modele nu mai ĂŽnregistreazĂŁ aceeaÂşi cerere precum ĂŽn anii precedenĂži.
Radek Knava, purtãtorul de cuvânt al fabricii din Cehia care produce tripleta citadinã Toyota-PSA, a declarat cã anul 2013 va fi cel mai scãzut punct al producÞiei acestor modele. Pentru 2014, reprezentanÞii uzinei se aºteaptã la un nivel similar al producÞiei, În timp ce anul 2015, moment În care Înlocuitorii celor trei modele vor fi deja disponibili pe piaÞã, va marca o creºtere a producÞiei. Momentul revenirii la vechile volume este incert pentru reprezentanÞii fabricii din Cehia.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
=================
http://www.automarket.ro/stiri/probleme ... 53596.html
Probleme ĂŽn alianĂža GM-PSA: colaborarea pe segmentul B este reevaluatĂŁ
Potrivit Automotive News, francezii de la PSA reevalueazĂŁ colaborarea cu General Motors ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii succesorilor lui 208 Âşi C3 cu o platformĂŁ comunĂŁ alĂŁturi de General Motors.
Colaborarea dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen ar putea sã-ºi reducã anvergura, informeazã cei de la Automotive News. Potrivit unor zvonuri, General Motors ºi PSA ar putea sã renunÞe la ideea construirii unui succesor comun al modelelor Corsa, 208 ºi C3, decizia finalã fiind Încã discutatã În rândul consiliilor de conducere ale celor douã companii. Cei de la PSA au emis deja un comunicat de presã În care au confirmat faptul cã posibilitatea dezvoltãrii unei platforme comune pentru modelele de segment B este discutatã În cadrul consiliului de conducere. O sursã din cadrul concernului francez le-a spus celor de la Automotive News cã dezvoltarea unei platforme de segment B În parteneriat cu General Motors nu ar fi eficientã din punct de vedere economic, titreazã publicaÞia de business.
Ăn ciuda acestei potenĂžiale disensiuni ĂŽn alianÞã, reprezentanĂžii PSA Peugeot-Citroen au declarat cĂŁ sunt hotĂŁrâÞi ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii de crossovere Âşi monovolume ĂŽmpreunĂŁ cu cei de la General Motors. Cei doi parteneri au o colaborare Âşi pe partea de achiziĂžii, cu ajutorul cĂŁreia PSA a economisit aproape 60 de milioane de euro ĂŽn decursul anului curent. Unele voci susĂžineau cĂŁ parteneriatul dintre PSA Âşi General Motors ar putea fi ĂŽn pericol din cauza partenerilor din China ai celor douĂŁ companii, PSA Peugeot-Citroen având un parteneriat cu Dongfeng, rivalii partenerilor GM din China, SAIC Motor. Ăn plus, francezii de la PSA au ĂŽncĂŁ un joint-venture ĂŽn China, Changan PSA Automobile, care tocmai a deschis a patra fabricĂŁ ĂŽn China.
Dezvoltarea unei platforme comune cu General Motors pentru segmentul B era un element cheie al parteneriatului dintre americani Âşi PSA Peugeot-Citroen. La ĂŽnceputul parteneriatului dintre cele douĂŁ companii, au fost anunĂžate cinci modele dezvoltate ĂŽn comun, alĂŁturi de o serie de motorizĂŁri care urmau sĂŁ fie folosite de ambele pĂŁrĂži. Ăntre timp, anumite posibilitĂŁĂži de colaborare dintre PSA Âşi General Motors au fost reevaluate, cei doi parteneri alegând alte soluĂžii ĂŽn cazurile respective.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
Toyota Âşi PSA reduc producĂžia la fabrica lui 107, C1 Âşi Aygo
Toyota Âşi PSA au decis sĂŁ reducĂŁ producĂžia la uzina din Cehia, responsabilĂŁ pentru modelele 107, C1 Âşi Aygo pentru a se alinia la cererea ĂŽnregistratĂŁ pentru cele trei citadine.
Esential = 332.489 unitĂŁĂži a produs fabrica Toyota-PSA din Cehia ĂŽn 2009.
Toyota, Citroen Âşi Peugeot au decis sĂŁ reducĂŁ cu 15.000 de unitĂŁĂži producĂžia fabricii lor din Cehia. Joint-venture-ul celor trei mĂŁrci produce modelele Aygo, 107 Âşi C1, dar cele trei modele suferĂŁ de scĂŁderea semnificativĂŁ a vânzĂŁrilor, aÂşa cĂŁ partenerii sunt nevoiĂži sĂŁ reducĂŁ producĂžia pentru a evita formarea stocurilor. Ăn 2009, anul de vârf al vânzĂŁrilor de 107, C1 Âşi Aygo, fabrica respectivĂŁ a produs 332.489 unitĂŁĂži, dar anul 2013 se va ĂŽncheia cu aproximativ 200.000 de unitĂŁĂži produse.
Vorbim despre o scĂŁdere de 15.000 de unitĂŁĂži faÞã de rezultatul din 2012. Ăn primele opt luni ale anului curent, Peugeot a ĂŽnregistrat o scĂŁdere de 30% a vânzĂŁrilor lui 107, iar Citroen a avut o scĂŁdere de 11% pentru C1, pe când vânzĂŁrile lui Toyota Aygo au scĂŁzut cu 14%, potrivit datelor furnizate de JATO Dynamics. ScĂŁderea vânzĂŁrilor celor trei modele este explicatĂŁ de reprezentanĂžii parteneriatului prin faptul cĂŁ ĂŽntregul segment A a scĂŁzut ĂŽn Europa ĂŽn decursul respectivei perioade, semn cĂŁ aceste modele nu mai ĂŽnregistreazĂŁ aceeaÂşi cerere precum ĂŽn anii precedenĂži.
Radek Knava, purtãtorul de cuvânt al fabricii din Cehia care produce tripleta citadinã Toyota-PSA, a declarat cã anul 2013 va fi cel mai scãzut punct al producÞiei acestor modele. Pentru 2014, reprezentanÞii uzinei se aºteaptã la un nivel similar al producÞiei, În timp ce anul 2015, moment În care Înlocuitorii celor trei modele vor fi deja disponibili pe piaÞã, va marca o creºtere a producÞiei. Momentul revenirii la vechile volume este incert pentru reprezentanÞii fabricii din Cehia.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
=================
http://www.automarket.ro/stiri/probleme ... 53596.html
Probleme ĂŽn alianĂža GM-PSA: colaborarea pe segmentul B este reevaluatĂŁ
Potrivit Automotive News, francezii de la PSA reevalueazĂŁ colaborarea cu General Motors ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii succesorilor lui 208 Âşi C3 cu o platformĂŁ comunĂŁ alĂŁturi de General Motors.
Colaborarea dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen ar putea sã-ºi reducã anvergura, informeazã cei de la Automotive News. Potrivit unor zvonuri, General Motors ºi PSA ar putea sã renunÞe la ideea construirii unui succesor comun al modelelor Corsa, 208 ºi C3, decizia finalã fiind Încã discutatã În rândul consiliilor de conducere ale celor douã companii. Cei de la PSA au emis deja un comunicat de presã În care au confirmat faptul cã posibilitatea dezvoltãrii unei platforme comune pentru modelele de segment B este discutatã În cadrul consiliului de conducere. O sursã din cadrul concernului francez le-a spus celor de la Automotive News cã dezvoltarea unei platforme de segment B În parteneriat cu General Motors nu ar fi eficientã din punct de vedere economic, titreazã publicaÞia de business.
Ăn ciuda acestei potenĂžiale disensiuni ĂŽn alianÞã, reprezentanĂžii PSA Peugeot-Citroen au declarat cĂŁ sunt hotĂŁrâÞi ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii de crossovere Âşi monovolume ĂŽmpreunĂŁ cu cei de la General Motors. Cei doi parteneri au o colaborare Âşi pe partea de achiziĂžii, cu ajutorul cĂŁreia PSA a economisit aproape 60 de milioane de euro ĂŽn decursul anului curent. Unele voci susĂžineau cĂŁ parteneriatul dintre PSA Âşi General Motors ar putea fi ĂŽn pericol din cauza partenerilor din China ai celor douĂŁ companii, PSA Peugeot-Citroen având un parteneriat cu Dongfeng, rivalii partenerilor GM din China, SAIC Motor. Ăn plus, francezii de la PSA au ĂŽncĂŁ un joint-venture ĂŽn China, Changan PSA Automobile, care tocmai a deschis a patra fabricĂŁ ĂŽn China.
Dezvoltarea unei platforme comune cu General Motors pentru segmentul B era un element cheie al parteneriatului dintre americani Âşi PSA Peugeot-Citroen. La ĂŽnceputul parteneriatului dintre cele douĂŁ companii, au fost anunĂžate cinci modele dezvoltate ĂŽn comun, alĂŁturi de o serie de motorizĂŁri care urmau sĂŁ fie folosite de ambele pĂŁrĂži. Ăntre timp, anumite posibilitĂŁĂži de colaborare dintre PSA Âşi General Motors au fost reevaluate, cei doi parteneri alegând alte soluĂžii ĂŽn cazurile respective.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)