Pagina 1 din 2

Mircea Badea: "C5-ul este o simfonie la Ateneu "

Scris: Lun 02-Mar-2009 15:02
de WLD
http://www.mircea-badea.ro/blog/citroen-c5/

"Grija pentru detalii se situeaza in vecinatatea maniei. Interiorul e o opera de arta. Mai degraba “Discobolul” decat “Carul cu boi”. Exteriorul iti comunica la prima vedere ca masina il asteapta pe James Bond, nu pe un recuperator in trening. Motorul poate, cutia automata poate si ea, franele fac fata situatiei. Daca unele masini sunt ca o fanfara intr-un targ de provincie, C5-ul este o simfonie la Ateneu"

Scris: Lun 02-Mar-2009 16:25
de hippo
Poate cel mai scurt si elocvent rewiev... :)

Scris: Lun 02-Mar-2009 16:26
de DanT
foarte pertinent si conform .. realitatii ..
:):)

imi place!

Scris: Lun 02-Mar-2009 16:40
de mbc
super. TOTUSI as avea retineri in a-mi cumpara un c5 nou. Si nu numai un c5 nou, ci orice masina citroen sau peugeot noua. Poate alte marci sau poate nu noi...

Cu toate acestea, noul c5 arata bestial

Scris: Sâm 07-Mar-2009 15:32
de bogdan78
Pai ce masina noua mai ofera suspensii reglabile precum C5?

Scris: Sâm 07-Mar-2009 16:12
de Andrei Anghel
mercedes sklasse e primu exemplu care-mi vine in minte ... imi aduc aminte cu ocazia asta ca am vazut un W140 o data, "600SEL" parca, pe burta :D

Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:11
de abarth_mcm
vw touareg

range rover sport- are de asemenea suspensii reglabile.

De Mercedes stiam si eu :wink:

Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:59
de khan
e drept toate astea au suspensii reglabile, dar la ce diferenta de pret? fata de C5 vorbesc, ca C6 e deja altceva

Scris: Sâm 07-Mar-2009 18:22
de mariusbv
cele mentionate au tot suspensie hidraulica?

Scris: Sâm 07-Mar-2009 19:19
de Andrei Anghel
sklasse-le ala de care zic eu sigur are suspenisie hidropneumatica ... stiu ca mercedes "a imprumutat" de la citro suspensia respectiva si-a pus-o pe un 116 cu motor de 6.9 prin anii '70 )desci presupun ca sistemul e mai computerizat pe 140, da' totusi similar mecanic)... si RR au preluat respectiva suspenise, insa cu acordul citro ...

Scris: Dum 08-Mar-2009 13:13
de khan
eu stiu ca toate cele de mai sus au suspensia pneumatica, nu hidraulica, mai putin RR care avea suspensia spate si frina asemanatoare cu cele de la Citro si foloseau tot LHM si acelasi model de sfere in general

Scris: Lun 09-Mar-2009 21:34
de nutzu313
khan scrie:eu stiu ca toate cele de mai sus au suspensia pneumatica, nu hidraulica, mai putin RR care avea suspensia spate si frina asemanatoare cu cele de la Citro si foloseau tot LHM si acelasi model de sfere in general

de treaba asta nu stiam! de maine merg la servici cu un fel de RR (am mers si pana acum dar nu stiam) 8)

Scris: Mar 10-Mar-2009 02:03
de dj01fad
mercedes S, mai exact faimoasa balena, stiu ca are suspensia hidropneumatica; "sferele" sunt incarcate la o presiune mult mai mare (ceva de genul 150), si pompa hidraulica are, pt ca venise unul la mine disperat ca tot pierdea uleiul pe la ea si era suspensia prea tare. atat stiu, ca de desfacut nu am avut curiozitatea.
in orice caz, m-am plimnat zilele trecute cu un S (lacrima) de prin 2004 parca, si... senzatia a fost total neplacuta. ma asteptam sincer la altceva, si spun fara sa mint ca nu am simtit nimic conducand-o. da, nu se aude nimic din ea, dar, tot arunca la denivelari, tot sare de cur daca ataci virajele sportiv pe drum cu denivalari, iar scaunele.... nu se pot numi scaune: sunt tari, si parca stateam in fotoliul din casa, si ma tot balanganeam in el fara sa imi gasesc locul. masina este misto, dar este prea laudata pentru ce poate, si... este prea exagerata exact unde nu trebuie. este foarte tare masina, dar sa nu ma intelegeti gresit... nu as tine asa ceva in ograda. am mers si cu a8, si cu seria 7, si cu multe masini de varf ca sa spunem asa, dar cel mai mult dintre toate de la clasa lux mi-a placut... phaeton. inca nu am mers cu c6, dar cine stie :roll:
daca ar fi sa aleg intr-o masina germana, japoneza, etc smechera (nu supersmechera) si c5, pentru eleganta si confort as alege C5. fiabilitatea poate e discutabila.

Scris: Mar 10-Mar-2009 07:37
de bogdan78
Mai am si eu ocazia periodic sa merg cu un RR Discovery. Intradevar parca mi se pareau mie mai altfel suspensiile. Dar probabil ca sistemul este altfel pentru ca nu pare a se lasa mai jos in parcare. Sau poate modelul ala nu o avea. Este un Discovery din 1994.
Si da, ma refeream la faptul ca nu mai exista masini care sa fie sa spunem cu maxim 10mii euro mai scumpe :) si sa ofere acest tip de suspensie.

Noul C5

Scris: Mie 03-Iun-2009 17:53
de adrianmester
Eu am un noul C5...2.0 HDI dinamique...suspensie metalica,bine echipat.
A venit dupa un C4 Picasso.Aceasi motorizare,dar cuplul nu mai este limitat ca la Picasso. Al meu era sensodrive si nu putea duce cuplul de 320nm.
Sunt foarte multumit de el.E foarte frumos, foarte comod la condus,incredibil de sprinten si o stabilitate de invidiat....Momentan doar de bine! Are 24000 km fara nicio problema!