Noul C5 sau C5 III

Zvonuri si noutati despre informatiile prezentate de Citroën

Moderator: Echipa Tehnica


mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 16-Iul-2008 17:17

l-am vazut si eu in cj... O NAMILA de masina. mi se pare foarte mare in comparatie cu vechiul c5. oricum, impunatoare masina. passat mi se pare zero la aceasta

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 16-Iul-2008 19:15

S-a dus dracului identitatea de marca. Daca ii scoti chevroanele si badge-ul cu Citroen poti sa juri ca e BMW, mai ales din spate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7666
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 16-Iul-2008 19:48

ar fi cum ar fi, dar spatele este... groaznic, oribil, cum vreti... dupa parerea mea, cel mai misto c5 ramane primul, dar asta e alta treaba. asta nu imi place din cauza 'cur'ului... are dreptate nicu cand spune ca parca e bmw. observ ca a venit si la citroen acea tendinta de "numitor comun"
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 16-Iul-2008 20:32

bmw din spate? :)) uitati-va un pic la linia bordului, iar dupa aceea la un bord de seria 5. sunt la fel. cu spatele e clara treaba. Uitati-va la maciulia schimbatorului de viteze - vw pe fata. la care am condus pana acum parca erau diferite, nu chiar forma asta. Din pacate, si eu zic ca modelele mai vechi erau mai ok, dar cred ca mark 2 a fost mai frumos desenat decat cel initial.

ramane de vazut puterea motoarelor. mie, dupa cum am zis, mi s-a parut foarte mare masina. sa vedem daca va mai exista in oferta motorul HDi de 1,6 si 110 cp, eventual cate KG are masina.

S-a renuntat la identitate pentru supravietuire. piata este destul de dura si trebuie produs ce se vinde. se cer masini germane? si francezii pot produce masini germane, nu? :)

Cred ca fanii sunt total dezamagiti, dar probabil ca citroen va avea o ascensiune in urmatorul timp, tocmai datorita renuntarii la identitatea asta, pentru ca, fiind o masina "standard" se va cumpara ca si o masina standard. cei care cumpara flote dintr-o singura lovitura au o optiune in plus. O masina care arata ca un passat, se conduce probabil mai bine decat un passat, are destule motoare, la un pret mult mai mic decat un passat. Cred totusi ca e exagerat sa facem o comparatie cu bmw. la partea de sportivitate mai are de invatat citroen. cand va scoate primul motor peste 250 cp si tractiune spate / awd atunci mai poate avea pretentii.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 16-Iul-2008 22:41

nu comentez de exterior (am zis eu mai de mult ca nu mai are identitate :wink: ), dar interiorul e de nota 11. l-am vazut de curand la ATS si e nava spatiala, pur si simplu. cele mai impresionante sunt ceasurile de bord. Star-Trek curat.

cosminiacob
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 26-Noi-2007 19:01
Localitate: admin site
Contact:

Mesajde cosminiacob » Vin 18-Iul-2008 10:13

pozele au fost facute la ATS. Au fost aduse 2 masini pentru prezentare: una cu echipare Exclusive ca masina de showroom si una cu echipare Confort pentru drivetest.
parerile mele despre masina: designul este foarte reusit si pastreaza linia Citroen. Daca va uitati din fata, o sa vedeti aceleasi linii ca la c3 si c4. din spate nu exista comparatie deoarece este berlina si celelalte nu. La interior este foarte spatioasa, pozitia la volan excelenta. ceasurile sunt destul de mici, mai ales turometru. in mers, este destul de greu sa urmaresti si ceasurile si drumul. din pacate, soferul este foarte incarcat cu informatii si butoane (si volanul si consola centrala sunt pline de butoane). Un mare minus la interior (pt mine) este tapiteria. culoarea este deschisa si se murdareste foarte usor (la masina de drivetest deja era murdara). pe lateralele scaunelor confortul are un material plusat neplacut la atingere. La exclusiv, materialul a fost schimbat cu piele. ce nu mi s-a putut zice daca exista mai multe variante de tapiterie sau mai multe culorit.
Din pacate, n-am putut sa ma plimb cu masina decat 5 minute. totusi, in cele 5 minute am vazut cum se comporta suspensia hidraulica. la trecerile peste denivelari sau prin gropi nu am vazut nici o clipa masina sa aiba tangaj. Desi masina este foarte mare, cand te-ai urcat la volan ai uitat de dimensiuni.

Per ansamblu, este o masina foarte frumoasa care mie imi place foarte mult si pe care este foarte posibil sa o cumpar. In cursul serii, sper sa reusesc sa scanez oferta si sa o pun sus deoarece pe site nu este completa.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 22-Iul-2008 19:42

Foarte tare! Din pacate vad elemente de la c4 precum manetele de la volan niste componente pe la geamul mic de la oglinda, schimbatorul...
In revista franceza, auction auto-moto, este un test intre passat sw si c5 tourer modelele break, unde castiga se pare passatul cu vre-o trei puncte 147/200 fata de 144/200 c5...C5 a pierdut pe la rubrica "conduite"( cateva cuv. in franceza: agrement boite, performante, conduite ville si ergonomie) deoarece este foarte greu, si undeva pe la confort si anume: spatiu din fata (nu stiu la ce se refera avand in vedere ca e mai lat c5 ca passat) finisari,modularitate.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 22-Iul-2008 21:05

da, doar ca aceste teste pot fi si comandate. cu siguranta in alte teste intre aceste masini c5 va castiga, pentru simplul fapt ca e vorba de subiectivitate.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 23-Iul-2008 21:48

mie imi place.


regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

E OK!

Mesajde regedit » Mar 16-Sep-2008 11:10

M-am dus si eu si m-am suit in el la Cit in Baneasa. Pare foarte OK. Luneta curbata preluat de la C6 mi se pare un element de design care vine sa dea putina personalitate. Daca C5 vi se pare mare ...ce sa mai zicem de C6?

As vrea sa merg putin cu modelul cu hidraulice in regim sport. Daca o sa aiba un comportament spre C4-ul meu coupe il iau. Chiar am nevoie de o masina mai mare, iar C5 este. Si ca de obicei are un finisaj peste germane, cu toata globalizarea care tre sa recunosc ca exista.

berzebut
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 08-Sep-2008 18:35
Localitate: C5, Avensis,Insignia,Accord

Mesajde berzebut » Joi 18-Sep-2008 21:27

M-am suit si eu intr-un Dinamique. Mi-a placut de cum au aparut primele poze cu el si abia asteptam sa-l vad live. Dar....
La exterior cred ca e cel mai frumos design din clasa medie. La interior imi place, respira calitate prin toti porii, dar e cam sarac din perspectiva pasagerului(as putea trece peste asta :lol: ).
Avand in vedere masa masinii, m-as orienta catre motorul 2.0 HDI. Pretul de 22.800 pentru 2.0HDI Dinamique mi se pare cam mare. Alt motor decent pentru masina asta e motorul 2.0 benzina, dar are un consum urban declarat de 12%. Mare, mult prea mare fata de Accord(9.4%) sau Laguna(11%).
Astept sa vad la ce preturi o sa intre in RO Opel Insignia si noua Toyota Avensis.
Totusi, imi place mult noul C5. Deocamdata e pe primul loc in optiunile mele(C5, Accord, Insignia, Avensis,.....Laguna).

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Vin 26-Sep-2008 14:53

cred ca pentru noul c5 de departe cel mai interesant motor este cel de 2.2 hdi. cred ca aduce o dinamica interesanta pentru cat de vapor este si cred ca aduce si o valoare buna masinii (la o eventuala revanzare). cred ca cu 2.2 si hidraulica cu dotari aproape de full e pe undeva la 25k daca nu ma insel.

mi se pare decent. pacat ca nu se aduce (inca) in romania si break-ul cu acest motor .... ar fi o masina interesanta, zic eu. am vazut ca in franta sau germania poti comanda si tourer cu 2.2hdi, dar nu si in rom.

poate mai incolo. mai asteptam sa treaca valul de entuziasm, ca poate mai lasa si din bani ats-ul. la cum se misca vanzarile de noi ...cred la la anu prin toamna c5 va fi numa buna de cumparat.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Sâm 27-Sep-2008 22:48

E frrumos , imi place mult noul C5 .

Seamana spatele cu seria 3 BMw , DAR in ziua de azi care masini nu seamana ...


Înapoi la “Noutati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187674
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern