aveti idee daca uleiul MOTOR OIL BIKE 2T de la petrom este bun de ceva ? sau nu e recomandat sa fie amestecat cu motorina ?
pe el nu scrie nimic, ce am gasit pe net spune doar ca e pe baza de parafina:
http://www.petrom.com/xxxxxx/s ... wa_lang=ro
puteti sa-mi dati un sfat ?
ulei 2T adaugat in motorina
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
Folosesc si eu ulei 2T in motorina de 1 luna (cca 1000km). Prima oara cand am bagat, dupa 50 km s-a simtit la zgomotul motorului ...apoi putin la consum. Acum dupa mia asta de km parcursa cu ulei in motorina pot spune ca motorul suna muuult mai bine la rece.
Multumesc PEDROS69 pentru info' (cu toate ca nu esti tu cel care a "inventat" treaba atsa....dar de la tine am aflat ).
Multumesc PEDROS69 pentru info' (cu toate ca nu esti tu cel care a "inventat" treaba atsa....dar de la tine am aflat ).
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
la peste 10.000 km de utilizare de cand foloesesc ulei 2t motorul intradevar esti mai elastic
si consumul a scazut cu 0,4 litri/100 acelasi stil de mers in aglomeratul Bucuresti
mi-am schimbat parerea asta prin faptul ca un prieten care are wv golf 2.0 tdi a zis ca la mine e mult mai silentios decat al lui
masina e cea din semnatura
Salut si recomand orice marca de ulei 2t
si consumul a scazut cu 0,4 litri/100 acelasi stil de mers in aglomeratul Bucuresti
mi-am schimbat parerea asta prin faptul ca un prieten care are wv golf 2.0 tdi a zis ca la mine e mult mai silentios decat al lui
masina e cea din semnatura
Salut si recomand orice marca de ulei 2t
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Mar 29-Ian-2019 18:43
- Localitate: ORADEA
- Masina: Peugeot 307SW
Re: ulei 2T adaugat in motorina
Eu am 9 ani de ulei 2T.
Km parcurși: cca 110.000.
Probleme: nimic.
Utilizat: produse MOL până anul trecut când a dispărut produsul de pe raft.
Dozaj: cel recomandat pe ambalaj. 1l la 200l.
Probleme: nimic.
Peugeot 307 1,6 HDI.
Sunt recent intrat în club Citroën cu două C4 Picasso 2017 dar pe ele nu "mă risc" încă... Poate peste 4-5 ani.
Sent from my Moto Z2 Play using Tapatalk
Km parcurși: cca 110.000.
Probleme: nimic.
Utilizat: produse MOL până anul trecut când a dispărut produsul de pe raft.
Dozaj: cel recomandat pe ambalaj. 1l la 200l.
Probleme: nimic.
Peugeot 307 1,6 HDI.
Sunt recent intrat în club Citroën cu două C4 Picasso 2017 dar pe ele nu "mă risc" încă... Poate peste 4-5 ani.
Sent from my Moto Z2 Play using Tapatalk
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: ulei 2T adaugat in motorina
Un pic offtopic, povestesc aici experienta adaugarii unui ulei 2T in BENZINA (0.1-0.15%). Ideea mi-a venit dupa o discutie pe alt forum.
Citronelul meu face drumuri f scurte, nu prea apuca sa se incalzeasca, si are un numar mare de porniri la rece / km. Nu ma intereseaza uleiul ca aditivi pentru pompa sau injectoare, insa daca un pic de ungere suplimentara in primele 10s de dupa pornire, pana cand ungerea ajunge sa functioneze cat de cat nu pot fi decat benefice, asa ca am decis sa fac un mic test.
Procedura de test a fost urmatoarea:
- Furat cheia
- Gasit un pretext sa plec de acasa.
- Cumparat ulei 2T ELF Jaso FD / ISO L-EGC/EGD, compatibil cu catalizatorul.
- Incalzire motorul pe aprox 4km. Temp antigel 82 grade
- Facut un test de repriza in tr 3 intre 30 si 130km/h, timp in care masor:
* - Viteza / timestamp cu un GPS de 10Hz
* - in paralel inregistrez prin OBD timestamp GPS, viteza GPS (insa ~0.3Hz), rpm, engine load, ignition timing. Cu ELM-ul meu nu am acces la timpii de injectie.
- estimat cantitatea de benzina din rezervor si adaugat ulei 2T (dizolvat in 250g de benzina, sa nu ramana pe furtun) in as afel incat sa ajunga la 1.0-1.5 / 1000 (un pic peste 1-1.5ml/l)
- plimbare 26km, incluzand forja, redline, vmax si alte nebunii ca sa ajunga uleiul pe instalatie de alimentare.
- Repet testul de reprize in acelasi loc , masurand aceeasi parametri. Din pacate insa testul a fost decalat cu vreo 30m pentru ca robotelul a decis sa faca o retrogradare de capul lui.
- caut o explicatie coerenta unde am umblat inainte sa ajung acasa (tinand cont ca nu miros a bere).
- analiza rezultate
Rezultate:
1. Curba de avans la aprindere / RPM arata mult mai bine "2T" decat "referinta". Cea de referinta parte sa falfaie. De investigat daca imbunatatirea este rezultatul aditivului sau a forjei dinaintea testului "aditivat". Insa e foarte posibil sa fie si o iluzie datorata ratei proaste de sampling.
2. Diferenta e performanta ramane neglijabila (1.6% diferenta de acceleratie medie in favoarea "aditivarii") Pe curba de viteze se intampla ceva ciudat la secunda 5-6 (o pala de vant? O ezitare a motorului?) iar pe la secunda 13 pare o gherla pura a GPS-ului. Acei 1.6% includ "pala de vant", iar fara ea probabil nu ar mai fi exista nimic masurabil.
3. Vestea buna ca e nu s-a schimbat nimic in rau. Nu miroase dubios esapamentul, si nu pare sa scoata fir de fum. Am pus o hartie umeda la esapament si dupa vreo 30 s (relenti) a ramas in continuare complet alba.
Pacat ca nu mi-am dat seama ca as fi putut mari numarul de puncte masurate cu Torque.... abia dupa am observat ca daca afisezi mai putini parametri (2-3) rata de INREGISTRARE poate creste spectaculor.
Ca sa fie concludent, ar trebui sa repet testul, eventual in sens invers, intai cu ulei, si apoi fara. Facut un test cu "aditiv" peste cateva luni (de mers iar in oras) cu rezervorul aproape gol, 30kg balast in masina, apoi facut un plin "curat", dat jos balastul, 26km de forja si refacut testul fara aditiv. Vreau sa fiu sigur ca efectul pozitiv care poate fi observat (in special cel referitor la variatia avansului) se datoreaza "adivitului" si nu e este efectul forjei.
Efectul forjei mie mi se parea unul sensibil si inainte de test, intotdeauna mi se parea ca merge mai bine dupa ce dupa cateva luni de oras si trasee de 2km prindea o portiune de autostrada sau centura unde apucam sa-i da un pic de talpa sa-i mai desfund aorta... insa recunosc ca e posibil sa fi fost si placebo.
Citronelul meu face drumuri f scurte, nu prea apuca sa se incalzeasca, si are un numar mare de porniri la rece / km. Nu ma intereseaza uleiul ca aditivi pentru pompa sau injectoare, insa daca un pic de ungere suplimentara in primele 10s de dupa pornire, pana cand ungerea ajunge sa functioneze cat de cat nu pot fi decat benefice, asa ca am decis sa fac un mic test.
Procedura de test a fost urmatoarea:
- Furat cheia
- Gasit un pretext sa plec de acasa.
- Cumparat ulei 2T ELF Jaso FD / ISO L-EGC/EGD, compatibil cu catalizatorul.
- Incalzire motorul pe aprox 4km. Temp antigel 82 grade
- Facut un test de repriza in tr 3 intre 30 si 130km/h, timp in care masor:
* - Viteza / timestamp cu un GPS de 10Hz
* - in paralel inregistrez prin OBD timestamp GPS, viteza GPS (insa ~0.3Hz), rpm, engine load, ignition timing. Cu ELM-ul meu nu am acces la timpii de injectie.
- estimat cantitatea de benzina din rezervor si adaugat ulei 2T (dizolvat in 250g de benzina, sa nu ramana pe furtun) in as afel incat sa ajunga la 1.0-1.5 / 1000 (un pic peste 1-1.5ml/l)
- plimbare 26km, incluzand forja, redline, vmax si alte nebunii ca sa ajunga uleiul pe instalatie de alimentare.
- Repet testul de reprize in acelasi loc , masurand aceeasi parametri. Din pacate insa testul a fost decalat cu vreo 30m pentru ca robotelul a decis sa faca o retrogradare de capul lui.
- caut o explicatie coerenta unde am umblat inainte sa ajung acasa (tinand cont ca nu miros a bere).
- analiza rezultate
Rezultate:
1. Curba de avans la aprindere / RPM arata mult mai bine "2T" decat "referinta". Cea de referinta parte sa falfaie. De investigat daca imbunatatirea este rezultatul aditivului sau a forjei dinaintea testului "aditivat". Insa e foarte posibil sa fie si o iluzie datorata ratei proaste de sampling.
2. Diferenta e performanta ramane neglijabila (1.6% diferenta de acceleratie medie in favoarea "aditivarii") Pe curba de viteze se intampla ceva ciudat la secunda 5-6 (o pala de vant? O ezitare a motorului?) iar pe la secunda 13 pare o gherla pura a GPS-ului. Acei 1.6% includ "pala de vant", iar fara ea probabil nu ar mai fi exista nimic masurabil.
3. Vestea buna ca e nu s-a schimbat nimic in rau. Nu miroase dubios esapamentul, si nu pare sa scoata fir de fum. Am pus o hartie umeda la esapament si dupa vreo 30 s (relenti) a ramas in continuare complet alba.
Pacat ca nu mi-am dat seama ca as fi putut mari numarul de puncte masurate cu Torque.... abia dupa am observat ca daca afisezi mai putini parametri (2-3) rata de INREGISTRARE poate creste spectaculor.
Ca sa fie concludent, ar trebui sa repet testul, eventual in sens invers, intai cu ulei, si apoi fara. Facut un test cu "aditiv" peste cateva luni (de mers iar in oras) cu rezervorul aproape gol, 30kg balast in masina, apoi facut un plin "curat", dat jos balastul, 26km de forja si refacut testul fara aditiv. Vreau sa fiu sigur ca efectul pozitiv care poate fi observat (in special cel referitor la variatia avansului) se datoreaza "adivitului" si nu e este efectul forjei.
Efectul forjei mie mi se parea unul sensibil si inainte de test, intotdeauna mi se parea ca merge mai bine dupa ce dupa cateva luni de oras si trasee de 2km prindea o portiune de autostrada sau centura unde apucam sa-i da un pic de talpa sa-i mai desfund aorta... insa recunosc ca e posibil sa fi fost si placebo.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187756
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos