Noul BX 1.6 Break
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
1. Intra greu in viteze (aici e de comentat si e cea mai mica problema a mea- se poate sa fie si din cauza mea sau ptr ca e iarna si pana se subtiaza ueiul ala...- )
2. Kilometrajul e varza :-(, din pacate nu sare de 40... Desi am in jur de 80-90km/h tot pe la 40 sta. Ce ii pot face? Inca nu am vb cu fostul prop despre asta (il voi suna in week-end) si mai intai va intreb pe voi.
3. indicatorul de benzina nu stiu cat de ok indica (iarasi o problema minora)
4. bordul nu e prea bine fixat (cred) ca vibreaza
5. (asta in sta pe creier) se simte un tremurat din cand in cand (parca il simt pe drapta spate la roata)
6. un geam elecric spate nu se deschide
7. stergator spate nefunctionabil(iarasi nu e f. imporatnt)
Sa le luam pe rind:
1. Pune ulei Total 75W80. Citroen foloseste un ulei mai subtire in cutii. Daca incepe sa intre normal in viteze dupa ce se incalzeste, atunci aproape sigur e de la ulei.
2. Cablul de kilometraj ar trebui schimbat (nu stiu cum e la tine, la mine e din 2 bucati).
3. Fa un plin si s-ar putea sa-i treaca, poate are sonda ceva rugina.
5. Verifica jocul la rulmentul de la roata si la bratul de suspensie
6. ia-o metodic: vezi intii daca primeste curent
7. idem
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
bx
Consumul e destul de maricel- undeva la 11% oras. Se poate regla asta cumva?
Over 109 mile an hour on the road. Under 108 minutes a year in the air.
bx
nicum, merci de sfaturi.
Din pacate nici acu nu am ajuns cu ea sa ii indrept din problemute. sper ca miercuri voi ajunge :-S
O sa vin cu vesti despre asta si deasemenea poate cu inca ceva poze, dar cu masinuta curata
Din pacate nici acu nu am ajuns cu ea sa ii indrept din problemute. sper ca miercuri voi ajunge :-S
O sa vin cu vesti despre asta si deasemenea poate cu inca ceva poze, dar cu masinuta curata
Over 109 mile an hour on the road. Under 108 minutes a year in the air.
bx
deasemenea vroiam sa va spun cam ce as vrea sa fac pe la ea.
In primul rand as vrea sa o retapitez, sau macar sa gasesc chestii SH in coditii bunicele sa le inlocuiesc cu ale mele.
As vrea folie neagra pe toata parte din spate.
as vrea xenon (la asta ramane de discutat) oricum la faruri tree sa fac ceva ca sunt cam chiaore
In primul rand as vrea sa o retapitez, sau macar sa gasesc chestii SH in coditii bunicele sa le inlocuiesc cu ale mele.
As vrea folie neagra pe toata parte din spate.
as vrea xenon (la asta ramane de discutat) oricum la faruri tree sa fac ceva ca sunt cam chiaore
Over 109 mile an hour on the road. Under 108 minutes a year in the air.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Si eu as vrea folii in spate macar...dar la cat costa prefer sa folosesc banii in alt mod..gen hidraulica..articulatie...etc..
Xenon..nu stiu daca se merita avand in vedere valoarea masinii. Nici eu nu vedeam absolut nimic pt ca aveam becurile originale ale masinii. Dar poti sa reziolvi problema asta si cu bani putini!!
Sugestia mea: foloseste becuri Philips!!(dupa buget logic sunt multe modele). II mai poti pune si niste proiectoare din acelea ieftine(30-40 ron sunt)(dar sa le schimbi becurile si sa pui H3 Philips..eu asa am facut)..sunt utile sa vezi gropile..f utile chiar.
Apoi regleaza farurile si ai sa vezi ce diferenta o sa fie. Eu asa am facut si sunt super multumit de lumini.
Xenon..nu stiu daca se merita avand in vedere valoarea masinii. Nici eu nu vedeam absolut nimic pt ca aveam becurile originale ale masinii. Dar poti sa reziolvi problema asta si cu bani putini!!
Sugestia mea: foloseste becuri Philips!!(dupa buget logic sunt multe modele). II mai poti pune si niste proiectoare din acelea ieftine(30-40 ron sunt)(dar sa le schimbi becurile si sa pui H3 Philips..eu asa am facut)..sunt utile sa vezi gropile..f utile chiar.
Apoi regleaza farurile si ai sa vezi ce diferenta o sa fie. Eu asa am facut si sunt super multumit de lumini.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca pui folie decat pe partea din spate, nu te intreaba nimeni nimic, asa ca poti pune dinaia ieftina si o poti pune chiar tu. daca pui si pe fata, vei fi scufita rosie pentru politie, si recomand omologata. eu am avut pe cam toate masinile pusa de mine pe spate, si nu m-a intrebat nimeni nimic.
consumul nu mi se pare exagerat.
consumul nu mi se pare exagerat.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
da...eu am doar pe luneta o folie protectoare pt soare. Asa a venit masina din Germania la inceputul anilor 90.
Si eu as vrea sa pun macar pe geamurile alea fixe din spate de la Break ..dar nu stiu pe nimeni care ar putea monta folie ieftina. Cel putin a mea ar ata f bine cu folie..fiind masina rosie si cu elemente de negru pe ea..
@dj01fad. Ti-ai montat singur folia?Cum?Mi se pare cam..dificil..
Si eu as vrea sa pun macar pe geamurile alea fixe din spate de la Break ..dar nu stiu pe nimeni care ar putea monta folie ieftina. Cel putin a mea ar ata f bine cu folie..fiind masina rosie si cu elemente de negru pe ea..
@dj01fad. Ti-ai montat singur folia?Cum?Mi se pare cam..dificil..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
nu riscati sa puneti folie fara acte... nu renteaza! un pachet de folie cu acte cu tot e in jur de 150-200 de ron .. nu se zgarie.. nu se decoloreaza ! o pui o data si nu ai problema!
cat despre interior! stiu eu la un nene interior boboc... poate ti`l da, o sa ma interesez pt pret daca vrei
cat despre interior! stiu eu la un nene interior boboc... poate ti`l da, o sa ma interesez pt pret daca vrei
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
bx
oricum, cu foliile ramane de vazut. momentan sunt bune si geamurile pe care le am- fiind ele fumurii-
Sfaturl cu becurile philips e bun. momentan ma raportez la asta ;)
Cu interiorul... mai am de asteptat, doar ce am luat masina... mai stau sa strang ceva banuti.
va atasez si o poza cu un bx break f. frumos. infoliat
ramane de vazut acum ce si cum...
aaa, si uitasem sa va mai spun la "problemute": ici colo tabla e un pic sifonata. cam cat ajunge sa o indrept cum trebe? va trebui si revopsit locul indreptat?
Sfaturl cu becurile philips e bun. momentan ma raportez la asta ;)
Cu interiorul... mai am de asteptat, doar ce am luat masina... mai stau sa strang ceva banuti.
va atasez si o poza cu un bx break f. frumos. infoliat
ramane de vazut acum ce si cum...
aaa, si uitasem sa va mai spun la "problemute": ici colo tabla e un pic sifonata. cam cat ajunge sa o indrept cum trebe? va trebui si revopsit locul indreptat?
Over 109 mile an hour on the road. Under 108 minutes a year in the air.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
frumos Break-ul acela ..lasa ca le facem si noi pe ale noastre asa
legat de tabla:arata-ne unde e stramba. In principiu cand se cam vopseste daca se ia vopseaua la indreptat..depinde cat de grav e..daca trebuie trasa...sau indreptata... Ca sa nu se cunoasca trebuie vopsita toata componenta gen aripa..usa..etc..
A si vezi ca in unele zone e cam greu accesul la tabla..de exemplu la aripile fata ai plastic dedesubt..la cele din spate nu..dar sunt si unele locuri care nu pot fi indreptate de exemplu pt ca nu ai pe unde..
legat de tabla:arata-ne unde e stramba. In principiu cand se cam vopseste daca se ia vopseaua la indreptat..depinde cat de grav e..daca trebuie trasa...sau indreptata... Ca sa nu se cunoasca trebuie vopsita toata componenta gen aripa..usa..etc..
A si vezi ca in unele zone e cam greu accesul la tabla..de exemplu la aripile fata ai plastic dedesubt..la cele din spate nu..dar sunt si unele locuri care nu pot fi indreptate de exemplu pt ca nu ai pe unde..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
folie aduc eu ,nu se zgarie .. este foarte buna(poate ajungi la o intalnire si te uiti)! mi`am pus singur folia... insa e de migaleala si nu stiu daca mai am rabdare inca odata
cat despre tabla... daca nu este asa grav sifonata! nu umbla la ea! daca inca are vopsea originala dai cu ceara pe ea... si iese bec!
cat despre tabla... daca nu este asa grav sifonata! nu umbla la ea! daca inca are vopsea originala dai cu ceara pe ea... si iese bec!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos