Pagina 1 din 2
Vreau sa-mi iau BX va rog niste sfaturi
Scris: Dum 11-Mai-2008 21:56
de todhiere
Recent am luat carnetul, sunt tanar 22 ani, visator si dornic de masina sa-mi sufle vantul in fata... si m-am oprit la bx. Problema e ca nu stiu la ce ma inham doar ca o sa fie destul de lucru cu o masina atat de exclusivista dar si capricioasa. Personal nu sunt un fan al acestui model nici al masinilor frantuzesti in general insa jos palaria celor de aici. Ca pasionat auto va inteleg pe deplin. De aceea vreau sa va intreb cum sa purec un bx la cumparare. Mentionez cateva date despre masina: 1.7 d, stare mecanica buna, suspensii foarte bune, tablarie cu inceput de rugina poate necesita vopsire, masina e recarosata pe talon scrie '84 masina e din '88 rulaj cam 250 mii km pret 35 mil neg taxe verificare valabile.
Scris: Dum 11-Mai-2008 22:17
de abarth_mcm
Pai si eu la fel am fost in situatia ta. Si iata ca pe 13 Mai se implineste un an de cand mi-am luat BX-ul !Nici eu nu am fost adeptul masinilor frantuzesti, dar Bx-ul mi-a placut intotdeauna..mai ales modelul Break si am vrut neaparat sa imi iau.
Legat de pret, si eu tot 35 mil am dat pe ea...dar am mai bagat bani in ea.(am bagat in suspensie, distributie, anvelope si am avut o neplacere la motor..s-a stricat termostatul fapt ce mi-a ars garnitura de chiuloasa).Asa ca sa nu te astepti sa dai 35 mil si atata..mai te costa..in primul rand trebuie sa ii schimbi uleiul, filtrele, distributia (ca nu poti stii ce a facut vechiul proprietar)
Eu iti recomand Bx-ul cu mare drag..masina pretentioasa(daca se sparge o teava sau cedeava o garnitura...acolo ramai!!!) Dar ai si satisfactii..
Scris: Dum 11-Mai-2008 22:21
de abarth_mcm
Si 250 de mi de km nu e mult. A mea are 225 de mii si nu prezinta uzura mare(am dat chiuloasa si baia de m-am convins)...si ce e mai importanat..NU scoate pic de fum !!! (nici macar la pornire)
Scris: Lun 12-Mai-2008 05:03
de paco
Sfat: nu cumpara BX de unul singur, decat daca ai totala incredere in cel de la care cumperi. Mergi cu un mecanic specialist in hidraulica sau macar cu un posesor de hidraulica priceput (BX, Xantia), altfel suspensia, in mod normal o atractie, poate deveni un mic iad. Nu uita ca daca vei dori sa scapi ulterior de masina, va fi mult mai greu...
Scris: Lun 12-Mai-2008 07:56
de todhiere
Sincer m-a tentat motorul diesel. mia luat ochii si un peugeot 405 benzina din 90 care imi parea in stare mai buna insa era pe la 1500 euro pentru mine totusi un diesel conteaza cand stii ca nu papa peste 6 nicaieri + ca motoarele d frantuzesti sunt clasa I. Masina diesel in banii astia nu am gasit nici macar un amarat de aro

de mecanic il duc la un prieten bun sa il inspecteze dar precis o sa fie in stare buna vanzatorul cam stia ce vorbea de masina Ideea e ca dupa catva timp cat de scump e de intretinut? mersi tuturor de raspunsuri
Scris: Lun 12-Mai-2008 10:05
de paco
Daca e buna, masina nu cere multi bani. Cel mai bun BX pe care l-am avut (diesel, apropos) a mancat max 300 de euro in 70.000 km. Dar nu l-am mangaiat prea mult si motorul trebuia reparat cand l-am vandut. Am aflat apoi ca si ambreiajul a cedat repede la urmatorul proprietar.
Daca e proasta, iti poate manca 1000 de euro in primele luni de "mariaj". De aceea trebuie sa fii atent la cumparare...
Daca Peugeot-ul 405 e in stare mai buna, eu zic sa te mai gandesti. Benzina e mai ieftina si suspensia de tabla e mai simpla, poti s-o repari cam la toate service-urile normale. Cu hidraulica e mai greu, putini (f putini) sunt cei care chiar se pricep. Eu as merge pe Peugeot, sunt mai fiabile decat BX-urile, mai mari, au renume mai bun (in caz de revanzare).
Bafta!
Scris: Lun 12-Mai-2008 12:46
de eugenro2001
ATENTIE!!!!!!!!!!!!!
Daca e recarosata LEGAL pe talon trebuie sa scrie anul '88, al caroseriei celei noi!!!!!
Daca nu scrie asa ceva este NELEGALA si vei avea MARI probleme!
Scris: Lun 12-Mai-2008 20:08
de mbc
personal te-as sfatui sa cauti ceva in afara si vezi ca cu noua taxa nu mai e asa grav. in romania gasesti putine bx-uri in stare buna de vanzare. Inca ceva: mai bine iti iei un 1,4 benzina decat 1,7 d. De ce? performante asemanatoare, consum un pic mai mare la benzina, dar costuri de asigurare, taxe, impozit etc mai mici. Mai mult, cand ai de reparat un motor de 1,4 e mult mai ieftin decat un diesel. Poti sa il schimbi de tot daca nu iti convine pentru ca tot motorul e foarte ieftin. Asadar, incearca ceva dupa 90 si decat 1,7d eu zic clar 1,4 e
Scris: Mar 13-Mai-2008 10:30
de todhiere
oare chiar o sa scada atat taxa de inmatriculare? ce parere aveti... eu nu stiu ce sa mai cred de cand am aflat ca intram in UE asteptam sa se scoata taxele si de 4 ani incoace nici macar nu sau redus
Scris: Mar 13-Mai-2008 11:06
de dj01fad
eu prefer diesel fata de orice alt motor pe benzina. pana acum, din tot ce am avut, benzinarele m-au dezamagit profund prin consumul exagerat de mare (recunosc ca chinui foarte tare motoarele, oricare ar fi ele). cel mai bun compromis consider ca este un diesel de putere mai mare... sau, benzina dar neaparat gpl... ai putea sa iti cauti un 1.7 tzd

Scris: Mar 13-Mai-2008 11:18
de nicum
@todhiere: Scade, ca e an electoral, dupa o sa corecteze ei, ca doar opozitia e minima.
Fii atent la aspectul legal semnalat de Eugen.
Scris: Mar 13-Mai-2008 15:11
de todhiere
mersi tuturor pentru toate raspunsurile, m-am lamurit in mare. oricum de bx-ul asta m-am lecuit; dupa cum spunea eugen daca nu corespunde masina cu actele e problema mare. mi-ati fost de mare ajutor toti
Scris: Mar 13-Mai-2008 18:06
de mbc
dj01fad scrie: ai putea sa iti cauti un 1.7 tzd

cred ca vroiai sa zici un TZD Turbo. Consumul la benzina e cat se poate de adevarat. problema e ca un bx turbo diesel in stare buna e GREEEEU de gasit. de aceea l-am sfatuit mai repede spre un benzinar.
Scris: Mar 13-Mai-2008 19:56
de mariusbv
s-ar gasi unul, in stare excelenta, dar scuuuuuuuump :P ( a se vedea rubrica vanzari)
Scris: Mar 13-Mai-2008 22:29
de dj01fad
mbc scrie:cred ca vroiai sa zici un TZD Turbo.
da... dar am crezut ca se deduce
