Pagina 1 din 1
pierdere ulei
Scris: Mie 16-Feb-2005 18:57
de paco
Povestea unui motor Peugeot 405 1,9 benzina (ca si cel de BX): dupa ce a nins, omul a vrut sa-l scoata din parcate si l-a ambalat rau de tot la rece. S-a trezit atunci ca i-au sarit vreo 2 litri de ulei in compartimentul motor. El banuieste ca pe la joja de ulei, care nu mai are acel capacel galben de protectie in cap, ciuperca aceea. E posibil asa ceva? Care ar fi explicatiile sau defectiunile (in caz ca sunt)?
Multumiri!
P.S. Acelasi om ar vrea sa treaca la diesel. Stiti ce modificari e nevoie sa faca si cam cat costa? Eventual, are cineva vreun motor diesel la pret acceptabil?
Scris: Mie 09-Mar-2005 04:48
de Ford_V6
Scris: Mie 09-Mar-2005 08:20
de paco
Cum adica? Detaliaza!
Cineva spunea ca ar fi o supapa defecta, sau chiar un piston spart.
Supapa de la baia de ulei la...nu stiu unde, nu-mi amintesc exact, nu supapa normala de la admisie.
Tie ce-ti sugereaza acest comportament?
Scris: Mie 09-Mar-2005 12:22
de Ford_V6
simplu . . . scapa compresia in baie si uleiu normal sa sara pe la joje cand o forjezi mai ales la rece cand presiunea este mult mai mare
segmentii dusi , camasi duse
Scris: Mie 09-Mar-2005 18:14
de paco
S-ar putea sa ai dreptate...
El a bagat ulei 10w40 si cam halea. Acuma, nu stiu daca nu cumva si din cauza uleiului mai subtire. Daca ar fi bagat 15w40, nu stiu cum s-ar fi comportat, poate anticipezi tu imaginativ. Am sa-i spun parerea ta, dar nu vreau sa-l supar f tare...
Merci de raspuns, oricum.
Scris: Joi 10-Mar-2005 09:45
de nicum
Ba supara-l, pentru ca daca nu-l superi tu acum, se va supara el mai tare mai tirziu...

Scris: Joi 10-Mar-2005 19:39
de paco
Ha, ha, e tare asta cu suparatul mai tarziu.
Oricum el ar vrea un diesel, asa ca...
Scris: Mie 28-Mar-2007 05:05
de Valeriu Ciprian
Ceeasi problema am avut-o si eu iarna aceasta de doua ori cu doua tipuri de ulei , iar cei de la service au constatat ca era infundata cu gheata sita de la epurator si de aceea arunca uleiul pe la joja.Mentionez ca motorul a fost facut de doua ori in interval de 4 luni.Asta sa fie oare cauza?
Scris: Joi 29-Mar-2007 10:16
de khan
Valeriu Ciprian scrie:Mentionez ca motorul a fost facut de doua ori in interval de 4 luni.Asta sa fie oare cauza?
de ce? n-a iesit din prima sau au mai ramas piese care trebuiau inghesuite la loc?
Scris: Joi 29-Mar-2007 12:24
de sorin.
iar cei de la service au constatat ca era infundata cu gheata sita de la epurator si de aceea arunca uleiul pe la joja
Da era tare frig la aia in service

Scris: Joi 29-Mar-2007 18:39
de Valeriu Ciprian
khan scrie:de ce? n-a iesit din prima sau au mai ramas piese care trebuiau inghesuite la loc?
Intradevar nu a iesit din prima...nu s-a umblat si la vibrochen si a inceput sa bata.Ma ajuta cineva cu un alt raspuns la intrebarea mea?
Scris: Vin 30-Mar-2007 07:30
de jgr1001
Am patit eu la Oltcit ceva asemanator. Era infundat "reniflardul" - adica sistemul de evacuare a gazelor de carter.
S-a intamplat iarna pe vreme foarte rece si mi-a sarit busonul de umplere de la ulei (la oltcit busonul asta e bagat presat, nu prin insurubare)
In alte dati daca busonul nu sarea, improsca ulei pe la unul din semeringuri.
In concluzie: daca epuratorul este infundat, poate sa iti dea ulei pe la joja sau pe unde motorul este mai putin etans.
Scris: Vin 30-Mar-2007 20:21
de rufusgti
CAUZA SIGURA: Epurator infundat + uzura motorului (scapa un pic de compresie in baie.....pot fi segmentii aliniati sau chiar uzura mare a camasilor)

Ulei a sarit pe la joja de ulei ,care chiar daca avea "chestia" aia galbena de plastic ,ca nu stiu cum sa-i zic ,era aruncata de presiunea gazelor afara.