Pagina 1 din 2

Ambreiaj

Scris: Joi 12-Apr-2007 21:14
de nick
Poate cineva sa ma ajute cu o poza cu bratul care decupleaza ambreiajul?
Am ceva sudat pe acolo, cred ca e vreo improvizatie.
Problema e ca de la un timp nu se mai decupleaza bine si intra destul de greu in viteze si cu ambreiajul calcat se zguduie masina-cand e in viteza.

Scris: Joi 12-Apr-2007 21:41
de cbx
daca ne spui ce este sudat ,gasim solutia....de preferat este sa atasezi tu pozele cu piesa incriminata

Scris: Joi 12-Apr-2007 22:12
de alexd
cred ca vorbeste de furca de actionare a ambreiajului, mecanismul montat pe cutia de viteze. Am senzatia ca trebuie reglat, sau pur si simplu strans surubul ce fixeaza parghia. Eu patesc asta des la GTi, se desface surubul ce tine parghia. Il imbalsamez in vaselina, il strang pana ma fac rosu in obraji si tine operatiunea cam 3000km pana ce caldura motorului topeste stratul de unsoare.

Ambreiaj

Scris: Vin 13-Apr-2007 07:34
de Dan Popa
Sau poate ca agata ceva de la sudura.
Alex, ai incercat cu o saiba randalinata ?
Apropo de ambreiaj si la mine, cand dau drumul brusc la ambreiaj, se aude un poc infundat ( din masina ) si se transmite un soc la toata caroseria. Nu patineaza.

Scris: Vin 13-Apr-2007 07:49
de alexd
Dan, nu am incercat cu nimic pt ca mi-a fost frica sa scot surubul ala complet, ca sa nu ma trezesc cu mecanismul parghiei intins prin motor. Am uitat de el cand am fost la verificarea masinii, dar data viitoare o sa imi fac nod la batista. Cred ca exista o anumita uzura pe surub, un sant, ceva, care contribuie la desfacerea lui din timp in timp.

Scris: Vin 13-Apr-2007 09:44
de paco
Rare BX-uri fara acea buba la furca ambreiajului. E de la ei!

Scris: Vin 13-Apr-2007 10:59
de nicum
In mod normal ar trenui sa ai o piulita de 10 sau 12 care regleaza ambreiajul. La mine e in partea opusa furcii.

Scris: Mie 18-Apr-2007 13:48
de dan1972
Intervin si eu pe acest subiect cu o problema.Stie cineva ce ar putea fi uzat in cazul in care pedala de ambreiaj necesita o forta destul de mare de apasare???Ce se uzeaza de obicei la aceasta masina???Cablul de ambreiaj, sau furca ce apasa pe rulmentul de presiune.Mentionez ca am gresat parghiile de actionare de pe cutie,precum si axul pedalei de ambreiaj.S-a simtit o oarecare ameliorare,dar tot greu merge.Fac scurta la picior in aglomeratie si nu de alta,dar port 46.Imi imaginez cum s-ar descurca o doamna cu masina mea.:).
Ce piesa trebuie inlocuita?

Scris: Mie 18-Apr-2007 13:53
de cbx
@dan1972 - problema cu pedala de ambreiaj super tare am avut si tractorasul meu,singura solutie a fost inlocuirea kitt-ului de ambreiaj si a furci de la rulment.

Scris: Mie 18-Apr-2007 13:53
de eugenro2001
Cablul de ambreiaj? Poate e montat pe un traseu gresit?

Scris: Mie 18-Apr-2007 13:54
de cbx
cablul se verifica usor , se scoate din furca de la cutie si tragi de el.

Scris: Mie 18-Apr-2007 16:55
de dan1972
eugenro2001 - Nu am sesizat sa aiba cablul vre-o bucla prea in scurt care sa-l faca sa mearga greu.
CBX - Da!Tre' sa-mi fac timp sa ma uit la el.Mi-e teama de furca si rulmentul de presiune...Ca tre' sa dau cutia jos.
Multumesc de sfaturi!

Scris: Mie 18-Apr-2007 22:14
de khan
cred ca mai degraba e soarele de la placa, daca e uzat discul, soarele iese inafara si devine destul de greu de actionat. ia tot la mina ca sa fi sigur, sa nu dai banii pe kit daca nu e cazul

Scris: Joi 19-Apr-2007 14:29
de dan1972
khan - S-ar putea sa ai dreptate.Imi aduc aminte ca am mai patit o data la Oltcit faza asta cu soarele placii de presiune.Am inteles totusi,de la fostul proprietar ca au fost schimbate ferodourile de curand.Ambreiajul nu patineaza si nici nu scoate zgomote suspecte.
Mi-e groaza sa ma gandesc la o demontare a motorului sau a cutiei de pe masina.O sa incerc totusi sa gresez sau sa schimb cablul de ambreiaj prima data.

Scris: Mar 24-Apr-2007 20:30
de khan
dan1972 scrie:khan - S-ar putea sa ai dreptate.Imi aduc aminte ca am mai patit o data la Oltcit faza asta cu soarele placii de presiune.Am inteles totusi,de la fostul proprietar ca au fost schimbate ferodourile de curand.Ambreiajul nu patineaza si nici nu scoate zgomote suspecte.
Mi-e groaza sa ma gandesc la o demontare a motorului sau a cutiei de pe masina.O sa incerc totusi sa gresez sau sa schimb cablul de ambreiaj prima data.

schimbarea ferodourilor e cea mai paguboasa chestie. dupa ce schimbi ferodourile, crapa arcurile sau canelurile de la disc, sau rulmentul, sau placa se sparge in zona in care calca rulmentul. un ambreiaj se schimba complet. sau pe bucati si platesti manopera pentru fiecare interventie. aviz amatorilor