Pagina 1 din 1
sfaturi achizitionare BX
Scris: Lun 19-Mar-2007 16:42
de kadix
am gasit imtamplator un BX pe care as vrea sa-l cumpar. masina e seria 1 din 87

cu motor de 1.6 pe injectie. nu a mai mers din decembrie anul trecut (conform spuselor proprietarului). momentan e prafuita atat in interior cat si in exterior dar ma atrage masina. ii lipseste un semnalizator fata si are parbrizul crapat. ca dotari am vazut ca are 4 geamuri electrice.
as vrea sa ma decid daca o cumpar sau nu (pretul e f bun) dar nu stiu la ce sa ma uit la ea si cum sa o testez. Asa ca astept sfaturile dvs care cred ca m-ar putea scoate din impas. Multumesc anticipat,
Lucian
Scris: Lun 19-Mar-2007 17:03
de paco
Cel mai bine e sa te duci cu cineva care se pricepe la BX-uri s-o incerce.
Sau du masina la un service de profil, sa zicem la Ciocarlan, pe Cutitul de Argint. Vezi ca ai numarul lui de telefon la sectiunea mecanici/adrese utile.
Nu e bine sa risti daca nu te pricepi. Pretul bun poate fi o capcana, nu e musai, dar poate...
Scris: Lun 19-Mar-2007 17:08
de alexd
kadix, din 87 este serie 2. daca are bord cu manete pt semnalizare si stergatoare este serie 2.
Porneste? Se ridica? Nu curge ca la robinet din hidraulica? Daca acestea sunt intrunite alaturi de o caroserie ok si un pret super, ia-o, dupa aceea o sa ai rgrete ca poate era mai buna decat alta mai scumpa.
Scris: Lun 19-Mar-2007 21:34
de nicum
@kadix: s-a mai discutat pe forum la ce sa fii atent la un BX. Foloseste search. De acord cu paco, ca un pret mic poate ascunde niste bube, oricum dupa cum ai vazut pe forum BX-urile sint slab cotate, cel putin de unii de pe aici

detalii
Scris: Mar 20-Mar-2007 22:49
de kadix
Am fost azi din nou la masina asa ca pot sa va dau mai multe detalii:
BX 16 TRI an 86 seria 1 stata de aproximativ un an pe dreapta. Am pornit motorul astazi cu oarecare greutate - am inteles ca mai trebuie reglat avansul si debitmetrul si schimbat bujiile. Parti bune : masina porneste, are servodirectie si SE RIDICA. Parti nasoale , incep cu cea mai nasoala : in loc de LHM am vazut ca a fost folosit ulei hidraulic 45 sau ceva de genul acesta. Ce risc in cazul asta si cat m-ar costa o revizie totala a hidraulicii? altele sunt mai marunte: semnalizator stanga fata lipsa, parbriz crapat, la oglinda sofer este spart geamul, un geam triunghiular din spate inlocuit cu plexiglass si un geam electric din spate care nu functioneaza. Pretul care mi s-a cerut este de 15 mil dar cred ca il pot aduce in jur de 11. Ce ma sfatuiti sa fac ? o iau ori ba?
Multumesc,
Lucian
Scris: Mar 20-Mar-2007 22:55
de alexd
a pornit, s-a ridicat.....la 11 mil ia-o. Inlocuiesti zeama de h45 cu lhm si gata. Eventual ii faci o cura cu motorina+ulei sau lhm si dupa 1000km pui lhm curat. Restul sunt detalii. are vopsea pe ea? rugina?
Scris: Mar 20-Mar-2007 23:35
de cbx
la pretul asta poti sa o iei,dar sa te astepti sa bagi ceva bani in ea
Scris: Mie 21-Mar-2007 09:12
de rufusgti
Eu nu stiu de ce va complicati cu hirburi de 15 mil care au functionat cu ulei hidraulic??? O astfel de masina e terminata . O sa mai bagi 20 mil sa o aduci la realitate. Si serie 1?? Fii serios! Mai bine dai 50 mil pe una intretinuta corespunzator si sa fie serie 2. Nu cred ca o sa ai probleme.
Scris: Mie 21-Mar-2007 09:27
de cbx
Este adevarat ca seria 1 are probleme la tablarie , dar vai a funtionat cu Lh 45 amestecat cu motorina si hidraulica este varza....si a mea a funtionat cu lh 45 ,in prezent are Lhm si funtioneaza hidraulica bine. 11 mil + 20 mil =31 mil, pana la 50 mil este o diferenta considerabila.
Scris: Mie 21-Mar-2007 15:23
de nicum
@kadix: daca are ulei hidraulic romanesc (despre H 45 e vorba) eu zic sa o lasi. Daca sta de peste 1 an cu uleiul ala in ea, inseamna ca toate retururile sint terminate sau pe acolo.
La o masina de virsta asta, servodirectia e mai degraba o sursa de probleme decit o dotare.
1100 RON e un pret bun daca judeci in valoare absoluta, dar fii pregatit sa dai multe milioane doar pe hidraulica. Plus ca mai exista riscul, datorita uzurii avansate sa nu mai poti face trecerea inapoi la LHM (asta e mult mai subtire).
@rufus: am vazut multe seria I care aratau foarte bine la tabla. Interioarele de serie II sint mai slabe calitativ, cel putin bordul crapa.
Scris: Mie 21-Mar-2007 15:55
de khan
Nicu, nu e atit de grav pe cum spui. instalatia e mai mult ca sigur recuperabila, mai ales daca s-a ridicat dupa un an. eventual se schimba niste garnituri sau ceva furtune de retur si gata. oricum, LHM e mai gros un pic decit H46 (nu H45). iar daca mai pui si pretul mic de achizitie, e posibil sa merite sa fie reconditionata