Pagina 1 din 3
ajutor va rog
Scris: Mie 23-Aug-2006 01:21
de TheDanny
salutare,
sunt nou pe aici shi detin de putin timp un bx 1,9 gti.problema este k nu stiu daca este normal sa faca cu imi face mie.deci sa va explic:
cand o pornesc la rece nu o ia la prima cheie,trebuie sa tin mai mult pe automat k sa porneasca.la a 2-a cheie porneste la sfert,iar cand porneste relantiul oscileaza rau de tot,niodata nu sta fix(asa este injectia jetronic de bx?)iar cand pornesc consumatori aproape da sa moara....mai ales cand pleaca temocupla.precizez k alternatorul funtineaza f bine,adik incarca.Deci in concluzie spuneti-mi va rog ce as putea face in acest caz?cum ar trebui sa mearga motorul?eu cred k nu este normal sa oscileze asa....am uitat sa spun k imi scade shi din intensitate la lumini la bord shi nici nu revine daca o accelerez in timp ce merge termocupla sau farurile.
Scris: Mie 23-Aug-2006 14:30
de alexd
in primul rand sper ca iti place masina, pentru ca este o masina bna, pe care daca stii cum sa o ingrijesti te va duce mult timp fara prbleme. Sincer ma bucur ca intrebi si vrei sa o intretii pentru ca la un moment dat imi era frica sa nu se aleaga praful de ea cu vreun nou proprietar....eu m tinut mult la masina asta....
ti-am mai spus si cand ai cumparat masina, ca jetronicul este foarte bun, dar totusi nu este un sistem de injectie de ultima ora, unde computerul face calcule si compenseaza chiar si un injector cvasi-infundat. Sunt foarte multe elemente ce impreuna, concura la osciltiile de ralanti ( crede-ma ca le stiu si nu sunt mari de loc)
- incearca sa cureti cu spray de curatat carburatoare in-take-ul de aer, cel de care vine legat racordul de cauciuc ( da , -ala nou).
- oarecum in patele acestui in-take este un device cu o mufa infipta in el - incearca sa cureti si pe acesta .
- schimba filtrul de benzina
- incearca un reglaj din cele 2 suruburi, pe cald, in momentul in care pleaca si electroventilatorul.
tine cont ca ralantiul mai poate fi afectat si de hidraulica - pompa....
Scris: Mie 23-Aug-2006 17:29
de TheDanny
eu tot tind sa cred k pe undeva este o problema..nu stiu ce sa zic.consumul se poate regla la ea?
Scris: Mie 23-Aug-2006 17:47
de alexd
da, cu ajutorl talpii pantofului. este in functie de cat de mult se apasa pe acceleratie
Scris: Mie 23-Aug-2006 20:00
de TheDanny
m-am gandit io mai bine shi cred k nu e de mine aceasta mashinutza cu toate k imi place mult de tot...m-am gandit sa o vand..cunosti pe cineva care vrea?o dau la 1700 euro.cu toate k am dat shi 4 mil la parbriz..dar asta e...daca auzi ceva anunta-ma te rog.
Scris: Mie 23-Aug-2006 20:58
de alexd
nu-i problema, clienti gasesti la ea ca e ok, dar ai sa ai mai multe satisfactii daca o tii, pentru ca nu are gauri negre.
Scris: Mie 23-Aug-2006 21:34
de nicum
Ce repede vrei sa o vinzi

Roaga-l pe Catalin sa iti dea documentatia pentru injectia ta. Oricum nu te astepta la mai putin de 12l la suta in oras.
Scris: Mie 23-Aug-2006 21:54
de TheDanny
nu stiu ce sa zic...mi-e k tre sa bag multi bani in ea...k io sunt genul de om f tipicar..shi imi place sa mearga totul perfect...shi ma dispera k oscileaza asa.mi-e imi place mashinutza dar m-am gandit mai bine shi cred k nu e de mine.mai ales k consuma cam multicel pt buzunaru meu.deci daca e cineva interesat de ea sa dea un semn k io sunt dispus sa discut la pret.
Scris: Mie 23-Aug-2006 22:43
de nitro_od
as putea sa imi bag nasul in jetronicul tau de vreme ce merge rau deja !
in alta ordine de idei.....crezi ca la banii pe care vrei sa-i dai pe masina, chiar si cu o mie mai mult poate chiar 2, ai sa gasesti ceva care sa mearga fara sa o atingi sau sa bagi bani in ea?
sau poate doar incerci sa vinzi o masina si acesta e modul tau de a aborda subiectul !
daca ai probleme si vrei sa le rezolvi......aici sunt multi oameni care te pot sprijini !
Scris: Mie 23-Aug-2006 23:14
de TheDanny
eu sunt putin dezamagit de mashina pt k nu merge cum vreau io.nu tin neaparat sa o vand.Daca mergea bine motorul nu aveam nimic cu ea.de aceea am venit aici pe site sa cer ajutor.dar am ajuns la concluzia k tre sa bag ceva banuti in ea shi nu cred k merita.din punct de vedere al motorului merge f bine motorul doar k are probleme cu relantiul.dar tind sa cred k are si ceva pe la electrica ce are legatura cu injectia.daca ii scoti firul de la alternator merge porneste la sfert.dar cu firul pus tre sa ii dai o gramada la automat.acest lucru nu e normal.mie k daca ma duc cu ea la service ma usuca de bani.iti dai seama k nu tin sa o vand din moment ce am luato de nici 1 saptamana,doar k nu sunt multumit de ea cum merge.daca aprind farurile sau cand pleaca electroventilatorul se schimba radical mersul motorului.cu alternatorul am fost la verificat shi merge perfect.ma gandesc k daca ma lasa pe undeva acolo o lasa k nu stiu ce sa ii fac mai ales k nici nu pot sa o tractez.Deci in concluzie as vrea sa o vand pt k nu imi inspira incredere.
Scris: Mie 23-Aug-2006 23:14
de cbx
Nu este cazul sa abandonezi din prima,e drept ca bx-ul e o masina complicata fata de marea majoritate dar asta e farmecul ei.Daca te declari un tipicar ,atunci cu rabdare si ajutorul nostru (fiecare cum poate) o sa ajungi sa ai satisfactii pe care o alta masina la banii astii nu le poate oferii.Nu e dracul atat de negru,pt senzori murdari si fasait la franare eu unul nu as abandona.
Cred ca m-am virusat de la Nicu

Scris: Mie 23-Aug-2006 23:18
de TheDanny
pai cum sa fiu ajutat?spuneti-mi unde sa ma duc cu ea.numai k vreau sa se bage cineva care imi garanteaza lucru pe care il face,nu sa imi mearga 2 zile shi dupa aia sa cada.inebunesc cand aud motorul cum face shi mai ales k am turometrul in fata shi il vad cum oscileaza in sus shi in jos tot timpul.
Scris: Mie 23-Aug-2006 23:24
de alexd
nu cumva ai umblat tu pe la furtunele de sub racordul de aer, si ai inversat ceva pe colo, sau nu ai pus ceva la loc ca lumea? masina nu avea oscilatii mai mari de 100 de ture, doar o stiu foarte bine. nici macar cu racordul cel vechi, din portbagaj, a carui stare ai vazut-o, nu avea oscilatii atat de infioratoare cum le descrii tu. Daca trage aer fals asa face - oscileaza.
Scris: Mie 23-Aug-2006 23:26
de TheDanny
pai din contra k nici nu m-am atins de ea pt k mi-e frica sa nu ii fac ceva la injectie.acolo chiar nu am umblat.
Scris: Mie 23-Aug-2006 23:34
de alexd
eu zic sa te uiti sa fie toate-in-toate, adica furtunele bine izolate, bine infipte, racordul sa fie teapan pe pozitie. Repet ca niciodata nu a oscilat atat de tare precum zici tu. O injectie terminata nu te poti deplasa cu ea civilizat, pe cand tu ai doar niste vagi probleme de ralanti. Gandeste-te si tu cat timp petreci cu masina in ralanti? mult mai putin decat in mers. In mers nu trage, da in nas? nu! asa ca nu te descuraja ca ti se pare ralantiul nu stiu cum...si ia in calcul partea practica a lucrurilor. Ai sa vezi cat de usor se va rezolva problema, care, presupun c este mai mult mentala decat fizica. Ca si "tip" sa stii ca poa sa traga aer fals si pe la vreun injector.