ajutor va rog

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

TheDanny
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 23-Aug-2006 00:53
Localitate: bucuresti

ajutor va rog

Mesajde TheDanny » Mie 23-Aug-2006 01:21

salutare,
sunt nou pe aici shi detin de putin timp un bx 1,9 gti.problema este k nu stiu daca este normal sa faca cu imi face mie.deci sa va explic:
cand o pornesc la rece nu o ia la prima cheie,trebuie sa tin mai mult pe automat k sa porneasca.la a 2-a cheie porneste la sfert,iar cand porneste relantiul oscileaza rau de tot,niodata nu sta fix(asa este injectia jetronic de bx?)iar cand pornesc consumatori aproape da sa moara....mai ales cand pleaca temocupla.precizez k alternatorul funtineaza f bine,adik incarca.Deci in concluzie spuneti-mi va rog ce as putea face in acest caz?cum ar trebui sa mearga motorul?eu cred k nu este normal sa oscileze asa....am uitat sa spun k imi scade shi din intensitate la lumini la bord shi nici nu revine daca o accelerez in timp ce merge termocupla sau farurile.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 23-Aug-2006 14:30

in primul rand sper ca iti place masina, pentru ca este o masina bna, pe care daca stii cum sa o ingrijesti te va duce mult timp fara prbleme. Sincer ma bucur ca intrebi si vrei sa o intretii pentru ca la un moment dat imi era frica sa nu se aleaga praful de ea cu vreun nou proprietar....eu m tinut mult la masina asta....

ti-am mai spus si cand ai cumparat masina, ca jetronicul este foarte bun, dar totusi nu este un sistem de injectie de ultima ora, unde computerul face calcule si compenseaza chiar si un injector cvasi-infundat. Sunt foarte multe elemente ce impreuna, concura la osciltiile de ralanti ( crede-ma ca le stiu si nu sunt mari de loc)

- incearca sa cureti cu spray de curatat carburatoare in-take-ul de aer, cel de care vine legat racordul de cauciuc ( da , -ala nou).
- oarecum in patele acestui in-take este un device cu o mufa infipta in el - incearca sa cureti si pe acesta .
- schimba filtrul de benzina
- incearca un reglaj din cele 2 suruburi, pe cald, in momentul in care pleaca si electroventilatorul.

tine cont ca ralantiul mai poate fi afectat si de hidraulica - pompa....

TheDanny
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 23-Aug-2006 00:53
Localitate: bucuresti

Mesajde TheDanny » Mie 23-Aug-2006 17:29

eu tot tind sa cred k pe undeva este o problema..nu stiu ce sa zic.consumul se poate regla la ea?

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 23-Aug-2006 17:47

da, cu ajutorl talpii pantofului. este in functie de cat de mult se apasa pe acceleratie

TheDanny
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 23-Aug-2006 00:53
Localitate: bucuresti

Mesajde TheDanny » Mie 23-Aug-2006 20:00

m-am gandit io mai bine shi cred k nu e de mine aceasta mashinutza cu toate k imi place mult de tot...m-am gandit sa o vand..cunosti pe cineva care vrea?o dau la 1700 euro.cu toate k am dat shi 4 mil la parbriz..dar asta e...daca auzi ceva anunta-ma te rog.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 23-Aug-2006 20:58

nu-i problema, clienti gasesti la ea ca e ok, dar ai sa ai mai multe satisfactii daca o tii, pentru ca nu are gauri negre.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 23-Aug-2006 21:34

Ce repede vrei sa o vinzi :cry: Roaga-l pe Catalin sa iti dea documentatia pentru injectia ta. Oricum nu te astepta la mai putin de 12l la suta in oras.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

TheDanny
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 23-Aug-2006 00:53
Localitate: bucuresti

Mesajde TheDanny » Mie 23-Aug-2006 21:54

nu stiu ce sa zic...mi-e k tre sa bag multi bani in ea...k io sunt genul de om f tipicar..shi imi place sa mearga totul perfect...shi ma dispera k oscileaza asa.mi-e imi place mashinutza dar m-am gandit mai bine shi cred k nu e de mine.mai ales k consuma cam multicel pt buzunaru meu.deci daca e cineva interesat de ea sa dea un semn k io sunt dispus sa discut la pret.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mie 23-Aug-2006 22:43

as putea sa imi bag nasul in jetronicul tau de vreme ce merge rau deja !
in alta ordine de idei.....crezi ca la banii pe care vrei sa-i dai pe masina, chiar si cu o mie mai mult poate chiar 2, ai sa gasesti ceva care sa mearga fara sa o atingi sau sa bagi bani in ea?
sau poate doar incerci sa vinzi o masina si acesta e modul tau de a aborda subiectul !
daca ai probleme si vrei sa le rezolvi......aici sunt multi oameni care te pot sprijini !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

TheDanny
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 23-Aug-2006 00:53
Localitate: bucuresti

Mesajde TheDanny » Mie 23-Aug-2006 23:14

eu sunt putin dezamagit de mashina pt k nu merge cum vreau io.nu tin neaparat sa o vand.Daca mergea bine motorul nu aveam nimic cu ea.de aceea am venit aici pe site sa cer ajutor.dar am ajuns la concluzia k tre sa bag ceva banuti in ea shi nu cred k merita.din punct de vedere al motorului merge f bine motorul doar k are probleme cu relantiul.dar tind sa cred k are si ceva pe la electrica ce are legatura cu injectia.daca ii scoti firul de la alternator merge porneste la sfert.dar cu firul pus tre sa ii dai o gramada la automat.acest lucru nu e normal.mie k daca ma duc cu ea la service ma usuca de bani.iti dai seama k nu tin sa o vand din moment ce am luato de nici 1 saptamana,doar k nu sunt multumit de ea cum merge.daca aprind farurile sau cand pleaca electroventilatorul se schimba radical mersul motorului.cu alternatorul am fost la verificat shi merge perfect.ma gandesc k daca ma lasa pe undeva acolo o lasa k nu stiu ce sa ii fac mai ales k nici nu pot sa o tractez.Deci in concluzie as vrea sa o vand pt k nu imi inspira incredere.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 23-Aug-2006 23:14

Nu este cazul sa abandonezi din prima,e drept ca bx-ul e o masina complicata fata de marea majoritate dar asta e farmecul ei.Daca te declari un tipicar ,atunci cu rabdare si ajutorul nostru (fiecare cum poate) o sa ajungi sa ai satisfactii pe care o alta masina la banii astii nu le poate oferii.Nu e dracul atat de negru,pt senzori murdari si fasait la franare eu unul nu as abandona.
Cred ca m-am virusat de la Nicu :D

TheDanny
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 23-Aug-2006 00:53
Localitate: bucuresti

Mesajde TheDanny » Mie 23-Aug-2006 23:18

pai cum sa fiu ajutat?spuneti-mi unde sa ma duc cu ea.numai k vreau sa se bage cineva care imi garanteaza lucru pe care il face,nu sa imi mearga 2 zile shi dupa aia sa cada.inebunesc cand aud motorul cum face shi mai ales k am turometrul in fata shi il vad cum oscileaza in sus shi in jos tot timpul.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 23-Aug-2006 23:24

nu cumva ai umblat tu pe la furtunele de sub racordul de aer, si ai inversat ceva pe colo, sau nu ai pus ceva la loc ca lumea? masina nu avea oscilatii mai mari de 100 de ture, doar o stiu foarte bine. nici macar cu racordul cel vechi, din portbagaj, a carui stare ai vazut-o, nu avea oscilatii atat de infioratoare cum le descrii tu. Daca trage aer fals asa face - oscileaza.

TheDanny
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 23-Aug-2006 00:53
Localitate: bucuresti

Mesajde TheDanny » Mie 23-Aug-2006 23:26

pai din contra k nici nu m-am atins de ea pt k mi-e frica sa nu ii fac ceva la injectie.acolo chiar nu am umblat.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 23-Aug-2006 23:34

eu zic sa te uiti sa fie toate-in-toate, adica furtunele bine izolate, bine infipte, racordul sa fie teapan pe pozitie. Repet ca niciodata nu a oscilat atat de tare precum zici tu. O injectie terminata nu te poti deplasa cu ea civilizat, pe cand tu ai doar niste vagi probleme de ralanti. Gandeste-te si tu cat timp petreci cu masina in ralanti? mult mai putin decat in mers. In mers nu trage, da in nas? nu! asa ca nu te descuraja ca ti se pare ralantiul nu stiu cum...si ia in calcul partea practica a lucrurilor. Ai sa vezi cat de usor se va rezolva problema, care, presupun c este mai mult mentala decat fizica. Ca si "tip" sa stii ca poa sa traga aer fals si pe la vreun injector.


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo