Pagina 1 din 1

multumiri

Scris: Mar 18-Iul-2006 20:29
de ALEXX
Vreau sa-i multumesc lui cristi stan pt ajutorul acordat duminica. si lui catalin care se afla si el acolo. am reusit sa ajung pana pe mosilor dar a fost foarte bine si asa fata de un drum "pe jos" remorcat la o ora criminala pana la bucuresti.

Scris: Mar 18-Iul-2006 20:51
de WLD
Sa cresti mare si sa nu mai ramai in drum alta data :lol:
Sa inteleg ca nu te-a tinut pana acasa?

Scris: Mar 18-Iul-2006 20:53
de ALEXX
pe aproape. mai aveam vreo 5 km :oops: ca tiganu' la mal, ce sa spun!

Scris: Mar 18-Iul-2006 20:57
de WLD
Asa-i cu vechiturile astea :( Eu tocmai am descoperit ca am stricat o baterie prin supraincarcare...

Scris: Mar 18-Iul-2006 21:00
de ALEXX
nu stiam ca se poate intampla asa ceva. ar trebui sa ne luam unele mai noi :wink: ma refer la masini

Scris: Mar 18-Iul-2006 21:01
de bezz
azi am vazut pe cineva impingand un bx bleumarin la podul baneasa :(
eram in autobuz.

Scris: Mar 18-Iul-2006 21:10
de nicum
@ALEXX: poate ne spui exact despre ce e vorba...

Scris: Mar 18-Iul-2006 21:15
de WLD
Eu nu imi iau una (mai) noua inca. Am facut un calcul si pentru mine e MULT mai rentabil sa investesc sa zicem 2000E in masina actuala si sa scap de griji multi ani de acum incolo, decat sa iau una cu 3000 care incepe a 2-a zi sa pice. Asa am procedat si cu Gt-ul, in primul an am investit cate ceva in ea, dar am mers 5 fara sa-i fac nimic si inca 3 cu reparatii minore. De-abia dupa aceea a inceput sa ceara iar bani. Calculul asta e valabil pt mine care imi fac singur majoritatea reparatiilor si vreau sa tin masina multi ani. Altfel...
Am un prieten care a luat acum 1 an un ford fiesta 1.8TD din 2001, 102.000km reali(luat de la o cunostinta, asigurat de noi de la inceput, etc) La 105.000 km a picat demarorul, apoi la 110 alternatorul, apoi amortizoare, bucsi, pivoti, pompa de servodirectie, etc. Acum are 130000 si reparatiile au costat peste 2000E. Vrea s-o vanda cu 4500-5000 ca s-a saturat s-o tot repare.

Scris: Mie 19-Iul-2006 18:56
de ALEXX
nu e nimic serios- asta ma enerveaza cel mai mult. m-a lasat alternatorul in drum spre sibiu- mai precis am observat in fagaras cand nu a mai vrut sa porneasca decat impinsa. martorul luminos nu s-a aprins si nu stiam exact ce e. seara am ajuns in sibiu fara lumini si am incarcat bateria la un taximetrist (care m-a taxat 400000 pt drumurile lui acasa cu bateria mea). am dormit 5 insi in masina vreo 3 ore ( cel mai bine a sforait cel din portbagaj) si am reusit a doua zi sa ajung pana la sinaia unde am mai incarcat odata bateria care dupa m-a lasat la ploiesti. acolo m-a ajutat cristi si in sfarsit am ajuns in bucuresti dupa vreo 13 ore de drum( din care vreo 8 state)

Scris: Mie 19-Iul-2006 21:06
de nicum
Pai din cite stiu eu un diesel consuma mai putin curent decit un benzinar. Au nevoie la pornire de mult mai mult curent, in special iarna, dar dupa aia...

Scris: Vin 21-Iul-2006 19:34
de ALEXX
asa este dar consuma electrovalva pe care nu am reusit s-o demontam. si nici bateria nu mai este tanara

Scris: Vin 21-Iul-2006 19:44
de nicum
Despre ce electrovalva e vorba? Ce face si cit consuma?

Scris: Vin 21-Iul-2006 19:59
de ALEXX
o chestie care este montata pe pompa de injecti si care consuma curent. banuiesc ca are rolul de a face arderea in regula. cred ca cristi sau catalin stiu mai multe

Scris: Sâm 22-Iul-2006 08:40
de MARIAN
Ala este electroventilul start-stop care nu consuma extraordinar de mult dar, fiind cald afara cei mai mari consumatori sunt electroventilatoarele.