Pagina 1 din 1
Contact
Scris: Mar 10-Ian-2006 22:47
de Vlad 2006
Salut,
Am o problema. Nu mai pot sa intorc cheia in contact si nici la rezervor.
Pot sa deschid usile (pe amblele parti).
Daca a avut cineva problema asta sau stie cum se poate rezolva, va rog sa-mi spuneti,
Multumesc,
Vlad.
Scris: Mie 11-Ian-2006 06:11
de Catalin29
Inainte de sarbatori am avut si eu probleme cu contactul. M-am cam chinuit sa-l scot pe cel vechi(stiftul nu se apasa decat intr-o anumita pozitie a cheii, dar avand butucul rupt nu am putut roti cheia in respectiva pozitie). Am pus contact dacie( cu 240.000 sau 430.000 ROL) iar acum e totul ok. Mai poate fi varianta cu inghetatul contactului....
Scris: Mie 11-Ian-2006 10:33
de nicum
Nu e indicat sa puneti contact de Dacie (am si eu unul). Puteti incerca sa puneti cu seringa LHM in contact sau butuc
Scris: Joi 12-Ian-2006 00:14
de Vlad 2006
Intre timp am rezolvat cu un prieten (era de la mine, nu de la masina)...
Multumesc mult pentru raspunsuri.
Scris: Joi 12-Ian-2006 21:01
de Catalin29
De ce nu e indicat contactul de dacie?
Scris: Vin 13-Ian-2006 09:54
de nicum
Din mai multe motive:
- pierzi functia de inchidere automata a usilor dupa 10 sec, in caz ca ai inchidere centralizata
- nu stiu daca BX-ul are functia de imobilizare volan, atunci cind nu e cheia in contact, dar eu nu o (mai) am
- contactul de dacie se incalzeste putin, chiar putin mai mult vara
- contactul de dacie e mal lungi si iese vreun cm, doi in afara si din cauza asta, la seria 1 cel putin, e putin mai greu de introdus cheia in contact
Scris: Vin 13-Ian-2006 10:12
de WLD
nicum scrie:Din mai multe motive:
- pierzi functia de inchidere automata a usilor dupa 10 sec, in caz ca ai inchidere centralizata
- nu stiu daca BX-ul are functia de imobilizare volan, atunci cind nu e cheia in contact, dar eu nu o (mai) am
- contactul de dacie se incalzeste putin, chiar putin mai mult vara
- contactul de dacie e mal lungi si iese vreun cm, doi in afara si din cauza asta, la seria 1 cel putin, e putin mai greu de introdus cheia in contact
nicu, la tine contactul e montat prost
Din pacate tocmai mi-am montat si eu un contact de Oltcit pe Gt

si fata de cel original are 2 neajunsuri:
-nu mai ai blocaj volan
-are prea putine fire

si daca mergi mult se incalzeste. In rest nu s-a pierdut nici o functie si l-am facut sa stea in locas la fel ca din fabrica.
Scris: Vin 13-Ian-2006 10:17
de eugenro2001
@nicum
Am niste obiectii la primele doua motive.
Chiar daca functia de inchidere automata a usilor ar fi standard la BX, cu toate ca eu cred ca mai curand este apanajul alarmei, faptul ca aceasta nu ar merge din cauza contactului este eronat, mai curand nu merge din cauza unei adaptari incorecte.
CX-ul seria 2, care are printre altele temporizare la plafoniera si lampa indicatoare a inchiderii centralizate tot cu temporizare, nu are functia de a incuia automat usile si din cate stiu eu, CX-ul si BX-ul au acelasi modul de inchidere.
In cazul al doilea, toate masinile cat de cat mai rasarite au functia de blocare a volanului. In cazul inlocuirii contactului cu unul neoriginal, aceasta functie nu mai poate fi realizata din cauza diferentelor constructive dintre cele doua contacte.
Ai blocare
Scris: Vin 13-Ian-2006 16:12
de lali
Ai functia de blocare a volanului si la contactul de Dacie (model vechi)
E putin mai lung da-l prinzi in menghina si-l tai direct la lungime cu un ferastrau.
Dupa aceea pilesti frumos cu o pila sa fie un pic pe semirotund ca la original .
Eu asa am facut .
Fiabilitatea contactului de Dacie ?
Dupa un an (cred) deja face figuri asa ca mi-e clara
Dar nici sa dai cateva milioane pe unul de Bx.....
Scris: Vin 13-Ian-2006 17:16
de nicum
Eu am contactul asa pt ca asa am luat masina acum 2 ani. Merge la fel cum mergea acum doi ani, nici mai bine nici mai prost. Volanul se blocheaza acum cu un lacat, iar usile le inchid eu manual. Singura imbunatatire e ca am cuplat alarma la inchiderea centralizata.
Nu stiu cum stau lucrurile la un BX nemodificat, poate ne spune Catalin (WLD).