Comanda bord climatizare + cateva lucruri generale
Scris: Mie 26-Oct-2005 19:40
Acum 2 saptamani am devenit proprietarul unui BX. O masina cumparata nu atat pentru ca sunt un fan Citroen, sau pt ca imi placea mie BX-ul ci pentru ca respectivul exemplar arata foarte bine, super ingrijit, iar sotia isi dorea o masina mai mare si mai performanta decat fostul ei Oltcit. So, iata-ma indirect proprietar de BX 14RE Selection ( o editie speciala destinata pietei germane ce a totalizat 2000 bucati - a mea este nr. 1509 ). La capitolul dotari nu se distinge cu nimic, nici macar turometru nu are...doar radio casetofon blaupunkt original !!! Tapiseria, bordul, estetica interioara este impecabila, iti confera acel "new car sensation". Nu ma deranjeaza lipsa de "extrse" ale masinii, chear imi doream o masina mai simpla pt ca am deja o masina "loaded" cu electronice ce mi se par destul de instabile....Adevarat ca inchiderea centralizata nu as refuza-o....
Masina am luat-o de la primul proprietar care a importat-o in 94 din Germania. A ingrijit-o riguros sastfel incat la 145.000 km, aproape nu trebuie nici o reparatie.
Totusi, 2 lucruri nu functioneaza in aceasta masina :
1: ceasul din bord care inlocuieste turometrul - nu foarte deranjant, cred ca un ceasornicar l-ar rezolva
2 : maneta de rece/cald a climatizarii. Ma refer la " robinetul" din bord. Am inteles ca ar fi cablul sarit sau rupt...Caldura se poate opri/porni de undeva de sub bord. Poate vreunul dintre voi au mai patit-o si imi pot impartasi si mie din solutiile adoptate....
Ar mai fi cateva lucruri minore: la roate din spate dreapta, in zona sferei se vad urmele unei "transpiratii", o posibila pierdere minora de lichid in consecinta...
Intentionez sa fac distributia masinii pt a evita eventualele surprize: recomandati un atelier/ mecanic in acest sens? Sau ar trebui sa evit anumite marci de curele....?
Carburatorul are momente cand "da in nas", l-am curatat personal dar poate imi puteti recomanda un atelier unde sa-l si verifice....
Care dintre voi imi poate oferi o inchidere centralizata? Platesc - parol!
Masina am luat-o de la primul proprietar care a importat-o in 94 din Germania. A ingrijit-o riguros sastfel incat la 145.000 km, aproape nu trebuie nici o reparatie.
Totusi, 2 lucruri nu functioneaza in aceasta masina :
1: ceasul din bord care inlocuieste turometrul - nu foarte deranjant, cred ca un ceasornicar l-ar rezolva
2 : maneta de rece/cald a climatizarii. Ma refer la " robinetul" din bord. Am inteles ca ar fi cablul sarit sau rupt...Caldura se poate opri/porni de undeva de sub bord. Poate vreunul dintre voi au mai patit-o si imi pot impartasi si mie din solutiile adoptate....
Ar mai fi cateva lucruri minore: la roate din spate dreapta, in zona sferei se vad urmele unei "transpiratii", o posibila pierdere minora de lichid in consecinta...
Intentionez sa fac distributia masinii pt a evita eventualele surprize: recomandati un atelier/ mecanic in acest sens? Sau ar trebui sa evit anumite marci de curele....?
Carburatorul are momente cand "da in nas", l-am curatat personal dar poate imi puteti recomanda un atelier unde sa-l si verifice....
Care dintre voi imi poate oferi o inchidere centralizata? Platesc - parol!