Pagina 1 din 3

Aditiv ? Pai sa pun sau nu?

Scris: Mie 12-Oct-2005 01:01
de tgyby
chiar asa...voi ce aditiv puneti? si unde in motor sau in benzina?? si ce aditivi sunt recomandati pentru BX? Multumesc anticipat! :D

Scris: Mie 12-Oct-2005 09:28
de Arise
Aditivii stiu ca se pun in benzina.
Dar tot asa stiu ca aditivii NU se pun.

P.S. Producatorul interzice sa pui asa ceva in benzina.

Scris: Mie 12-Oct-2005 10:33
de eugenro2001
Aditivii de benzina se pun in benzina fara plumb la masinile vechi care erau facute sa functioneze cu benzina cu plumb.
Exista aditivi si pentru ulei dar un ulei modern si bun are tot ce ii trebuie deci nu este nevoie de aditivi.

Aditiv ? Pai sa pun sau nu?

Scris: Joi 13-Oct-2005 21:59
de tgyby
multumesc de raspuns!! :lol:

Scris: Lun 14-Noi-2005 20:11
de flipkp
Nici un "aditiv", pus in ulei ori combustibil, nu ĂŽmbunătăţeşte calitatea metalului pe care-l unge, ĂŽn motoare, cutii de viteze, pompe de injectie. rulmenţi, planetare, etc. Există produse care fac acest lucru, ĂŽnbunătăţesc calitatea metalului. Cine vrea detalii, pot trimite email cu noutăţi.

Scris: Lun 14-Noi-2005 21:03
de nicum
Un ulei bun contine tot ce ii trebuie, deci fara aditivi in ulei.
Singurul aditiv pe car eil pun este cel pentru combustibil iarna, sa nu inghete benzina :!:

Scris: Mar 15-Noi-2005 14:00
de flipkp
De acord ca un ulei bun imbunatateste ungerea, dar nu imbunatateste calitatea metalului pe care-l unge.Exista produse care nu depun ceramica, ori teflon, ci pur si simplu mareste duritatea otelului din care este confectionata pisa respectiva, dublandu-i sau triplandu-i durata de viata. Daca un motor nou ar trebui reparat RK la 100.000 km, produsul prelungeste aceasta reparatie la 300.000 km, in conditii de exploatare normala.Il recomand deoarece nici un alt fabricant de astfel de produse nu garanteaza cu 22.000 Euro produsul lui.

Scris: Mar 15-Noi-2005 14:21
de MARIAN
Nu am nik cu tine dar cred ca exagerezi...
Spui de produsele acestea ca maresc duritatea metalului cea ce este necredibil deoarece duritatea metalului se modifica in urma unor procede tehnologice complicate.Apoi un motor nu prea are nevoie de metale foarte dure...de ce?Toate componentele in rostogolite sunt asezate pe lagare moi(Al.;bronz) componente care se vor uza sau daca le intarim nu mai fac serviciul pt. care au fost puse acolo.
Chestia cu garantia tine la noi ca nu prea avem bani dar in alte state s-a demonstrat public(s-a luat una bucata motor s-a citit eticheta produsului si s-a asteptat finalul - tragic pt. motoare) ca aceste produse nu fac ceea ce spune fabricantul

Scris: Mar 15-Noi-2005 15:21
de flipkp
Dar ce zici daca, ca proba se face cu nisip si apa si nu sunt diferente intre probe? Iti pot trimite un CD (gratis pt. tine) pentru convigerea ca nu este ce s-a dat pe diverse canale TV ori altele.
Repet, produsul lungeste durata de viata a metalului in frecare, chiar daca este sau nu uns cu ulei ori vaselina obisnuita, grafiata, litiu sau mai stiu eu care.
Si pun o intrebare, foarte la obiect: ce se face in cazul in care pe drumul intre Ploiesti si Breaza, motorul se gripeaza? Mai ajungi cu masina la Breza si apoi inapoi la Bucuresti (la service) cu 80-90 km/h?

Scris: Mar 15-Noi-2005 15:56
de MARIAN
Multumesc pt. CD, dar te cred numai daca vii la urmatoarea intalnire si faci o demonstratie live adika dai uleiul afara si apoi te plimbi putin cu masina.Stiu destul de bine ce se afla intr-un motor asa ca nu ma poti convinge.Daca problema uzurii materialelor se datora rezistentei metalelor acestea se inlocuiau dar...

Scris: Mar 15-Noi-2005 19:12
de flipkp
Pot sa fac si asta, dar sunt aproape sigur ca vor crede, probabil, doar 10% din privitori. Stiu ca increderea romanilor in produsele noi este cam scazuta, daca sunt sustinute de romani. Daca venea un elvetian ori canadian sa le arate, 99% ar credea cu desavarsire, ca deh, sunt straini si spun numai treburi adevarate. Dar am folosit produse promovate de americani (UP METAL) si rezultatele sunt acelea pe care le stii, ţepe.
In ce priveste uzura materialelor, da, este in legatura cu rezistenta materialelor, iar acestea se inlocuiesc daca se uzeaza. Dar daca un produs, imbunatateste rezistenta otelului, piesele se inlocuiesc mult mai tarziu, de aici vin economiile.
Eu nu-l vand, il folosesc si sunt foarte multumit si increzator 100%, pentru ca stiu ce am patit si vreau sa ajut prietenii din acest forum, mai ales pe cei care au "batrane" la casa lor. Cine vrea si crede, bine, cine nu, tot bine, fara nici o suparare!

Scris: Mar 15-Noi-2005 20:20
de MARIAN
Materialele se schimbau cu timpul la fabricarea motoarelor(folosindu-se unele mai rezistente) dar aceleasi componente sunt folosite de ani de zile
Cine vrea si crede, bine, cine nu, tot bine, fara nici o suparare!

Aici sunt de acord cu tine ,de aceea am incercat sa-ti explic, ca pierzi niste bani care ai putea sa-i folosesti in alta parte.

Scris: Mie 16-Noi-2005 13:53
de flipkp
[u]ca pierzi niste bani care ai putea sa-i folosesti in alta parte.[/u]. Reiau ideea: daca eu mi-am facut RK (~25 mil lei vechi) si in mod normal urmatoarul RK ar trebui, ipotetic vorbind pentru ca nu stiu acum cu exactitate, sa fie la 200.000km, iar prin faptul ca folosesc produsul, ar trebui sa fac RK la 600.000 km "pierderea" se poate ridica la 5o mil. pe care ii pot folosi, intr-adevar, in alte scopuri. Cam despre asta este problema. Ca idee trebuie sa iti spun ca cei de la Ferrari folosesc acest produs.Oare dece!!!!!!!
Detalii la adresa http://www.metabond.com/ pentru cine stie, engleza, germana, franceza, saniola

Scris: Mie 16-Noi-2005 14:02
de tartorul
flipkp scrie:[u]ca pierzi niste bani care ai putea sa-i folosesti in alta parte.[/u]. Reiau ideea: daca eu mi-am facut RK (~25 mil lei vechi) si in mod normal urmatoarul RK ar trebui, ipotetic vorbind pentru ca nu stiu acum cu exactitate, sa fie la 200.000km, iar prin faptul ca folosesc produsul, ar trebui sa fac RK la 600.000 km "pierderea" se poate ridica la 5o mil. pe care ii pot folosi, intr-adevar, in alte scopuri. Cam despre asta este problema. Ca idee trebuie sa iti spun ca cei de la Ferrari folosesc acest produs.Oare dece!!!!!!!
Detalii la adresa http://www.metabond.com/ pentru cine stie, engleza, germana, franceza, saniola


flipkp esti neobosit, esti un fun inraiat al acestor produce dar nu convingi pe nimeni sa le foloseasca. :twisted:

Ai grija la testul cu motorul fara ulei, e posibil sa iti cauti apoi alt motor. :!:

Scris: Mie 16-Noi-2005 15:03
de flipkp
Şi dacă trec "testul" vostru, măcar un hmmmmmmmmm, mmmmda, se poate, eu tot nu cred, voi primi? Nu sunt un fan al acestor produse, ci al TCESTUI produs, scuzele de rigoare pentru literele mari. M-am "ars" cu duralube, up metal, slik si altele, până am ajuns la acesta, care m-a scos din "hazna", când ĂŽmi era mai bine. Da, voi veni la ĂŽntalnire şi sper să ĂŽmi gasesc un copilot care să mă duca acasă dupa ce voi bea toata lada de bere pe care o pune-ţi la bătaie. Sau facem un topic cu pariuri şi le câştig pe toate? Mai bine nu, că ar fi prea de tot, deşii.........cred că v-aş lăsa fără bani. :lol: :lol: :lol: