Pagina 1 din 2
senzor caldura
Scris: Mie 05-Oct-2005 20:31
de @lucian
Vreau sa-mi pun la bx un ceas care indica caldura , (am impresia ca se incalzeste prea tare si vreau sa stiu la ce temp. ajunge). Puteti sa-mi spuneti la care dintre senzorii de pe motor de leaga ceasul? Am vreo 3 senzori (cred) doua cu un singur papuc si unul cu 2 papuci pe un motor 14 normal.
Scris: Mie 05-Oct-2005 20:54
de sorin.
Presupun ca vrei sa masori temperatura la apa. Ceasul pe care vrei sa-l pui merge cu o anumita sonda. Poti folosi ceasul si sonda de dacie .
Scris: Joi 06-Oct-2005 08:46
de nicum
De multa vreme ma bate si pe mine gindul sa imi pun o sonda care sa imi arate temperatura motorului. La fel vreau un turometru, dar o prima tentativa a esuat.
Asta pentru ca o data mi s-a rupt firul de la sonda si mi-am dat seama pt ca se aprindea intermitent becul in bord, pt ca cazuse pe blocul motor si facea masa.
A facut cineva asa ceva? As vrea totusi sa ma feresc sa ii dau BX-ului meu vreo asemanare cu Dacia... ajunge contactul de Dacie pe care il am.
Scris: Joi 06-Oct-2005 08:52
de MARIAN
Se pot monta orice sonda si orice indicator de pe orice tip de masina, cu condia ca acestea sa fie perechi.
Daca nu vrei sa adaugi asa ceva poti schimba panoul de instrumente cu unul de BX(sau CX GTI seria1) care are toate aceste indicatoare.

Scris: Joi 06-Oct-2005 11:02
de @lucian
Am incercat sa schimb sonda cu una de dacie dar aceasta e prea groasa.
Care sonda trebuie inlocuita, in cazul in care gasesc una potrivita?
Scris: Joi 06-Oct-2005 13:39
de sorin.
Trebuie sa se gaseasca in chiulasa.Pentru sonda de dacie poti face o reductie.
Scris: Joi 06-Oct-2005 15:58
de MARIAN
La motorul tau mi se pare ca este pe langa termostat.
Pentru sonda de dacie poti face o reductie.
Nu este necesara montarea unei reductii deoarece la cea romaneasca se poate micsora la strung filetul fara nici un fel de problema.(din M14 in M12 parca)
Scris: Sâm 08-Oct-2005 14:38
de @lucian
Am rezolvat problema.
Am luat un ceas de dacie am facut legaturile cu sonda originala care e langa termostat si acum pot sa spun ca termocupla (ventilatorul) porneste imediat dupa 80 grade.
Scris: Sâm 08-Oct-2005 20:27
de nicum
Poti sa dai mai multe detalii?
Scris: Sâm 08-Oct-2005 22:57
de Draku
s-ar putea sa ai o indicatie eronata, pt ca sonda si indicatorul nu sunt pereche, si nu cred ca sunt etalonate
cum zicea si marian mai sus
Scris: Dum 09-Oct-2005 10:39
de @lucian
Ce fel de detalii ?
De ce am o indicatie eronata? Indica cumva prea mult?
Acul indicator ajunge intre 80 si 95 grade iar cand porneste ventilatorul scade la 80.
Ps. Ca sa nu mai deschid alt topic.1. Dimineata la pornire nu se aprinde becul STOP doar dupa ce pornesc motorul si se aprinde si stinge imediat. Am cumva o problema de presiune?
2. Pe axa de la volan este o bucsa de caucic care coboara. pot sa o intepenesc cu ceva ?( daca vedeti unul prin oras cu mana pana la umar sub bord sa stiti ca bag gucsa inapoi

)
Scris: Vin 04-Noi-2005 16:09
de phoenix72
Ma intereseaza si pe mine cum ai reusit sa pui un ceas pentru apa. Eu am doar un bec pe bord care se aprinde la supraincalzire. Iar la motor sonda e la fel ca termocupla de la radiotor. Adica pornit/oprit. Cred.
Poti sa dai te rog mai multe delatii ? Eventual niste poze cu sonda?
Multumesc
Scris: Vin 04-Noi-2005 18:35
de @lucian
O sa fac maine niste poze in detaliu si o sa ti le trimit pe mail, asa ca da-mi o aresa de mail.

Scris: Vin 04-Noi-2005 19:39
de MARIAN
Apasa si tu butonelul email de sub posturile lui phoenix72
Scris: Vin 04-Noi-2005 19:43
de @lucian
Nu l-am vazut din cauza ochilor.
