Pentru a alinia motorul ai:
1. Alinierea cilindrilor(cu ajutorul volantei). O gaura intre blocul motor si cutia de viteze, deasupra electromotrului. Acolo se introduce o bara de diametrul 7 mm. ATENTIE: Volanta are un raport de 1/2 fata de axa cu came si pompa de injectie.
2.Axul cu came. Cu ajutorul unui surub ce trece prin fulia axului cu came si care intra in blocul motor(daca imi aduc bine aminte surubul e de

se blocheaza axul cu came in pozitie.
3.Pompa de injectie. Cu ajutorul a doua suruburi ce trec prin fulie si care intra in blocul motor.
Pasii pt a schimba cureaua de transmisie:
1. Invarti motorul in sensul acelor de ceasornic pana ce suruburile de blocare a axei cu came/pompei de injectie se pot strange.
2.(Practic trebuie sa fie aliniata deja) Verifici volanta prin introducerea unei bare de diametrul 7 in gaura de la volanta.Pe tot parcursul schimbarii lasa bara in volanta.(Nu introduci suruburile de la pompa si axul cu came si misti usor pana ce bara intra si mai adanc in interior).
3.Introduci suruburile de fixare a axului si a pompei de injectie.
4. Desfaci cele 2 suruburi ale rolei intinzatoare(situata spre partea cu galeria de evacuare).ATENTIE: Suruburile nu se desfat de tot.Se desfac atat cat este necesar pentru a putea misca rola intinzatoare.
5. Cu ajutorul unui intrument cu capat patrat misti rola intinzatoare pentru a relaxa cureaua de distributie. Strangi suruburile de fixare a rolei.
6.Inlocuiesti curaua de distributie.
7.Desfaci suruburile de la rola intinzatoare.Aceasta este prevazuta cu un arc care intinde automat cureaua optim.
8.Scoti suruburile de la axa cu came si de la pompa si bara de la volanta.
9.Invarti cu o cheie motorul 1-2 ture. O sa simti compresia dar trebuie sa se miste depunand o forta nu foarte mare(cel mai bine misti initial cu o cheie motorul pentru a simti aceste forte ce apar). Altfel inseamna ca ceva nu este aliniat si trebuie sa reiei alinierea motorului.
10.Strangi suruburile de la rola intinzatoare
Poti ulterior pentru o mai mare siguranta sa mai incerci sa invarti de cateva ori motorul pentru a fi sigur.