Pagina 1 din 1

cat LHM imi intra la hidraulica

Scris: Mie 10-Iun-2009 10:55
de Alex 16 HSH
am lasato pe service si e sub minim(nu vad nici un fel de nivel),in acest caz cat LHM imi intra

Editat de DanT: mi-am luat libertatea de a corecta LHT in LHM 8)

Scris: Mie 10-Iun-2009 11:05
de dj01fad
lhm....
mai intai incearca sa vezi pe unde iese afara, sa nu il pierzi si pe asta de il pui; cred ca 2 litrii sunt suficienti.

Scris: Mie 10-Iun-2009 11:51
de abarth_mcm
cam 2-2,5 in vas daca e gol.
pai si nu ai vazut vreo baltita verde sub masina pe nicaieri? :roll:
lhm-ul acela nu a disparut singur :wink:
Si sa inteleg ca tu ai parcat masina..ai lasat masina pe minin(asta inseamna termenul termenul de "service"???) si apoi ai gasit masina fara lhm in vas? :roll: fii mai explicit..

Scris: Mie 10-Iun-2009 14:59
de ViperDodo
cred ca se referea la faptul ca a lasat-o jos ca sa ii verifice nivelul si nivelul era sub minim! din cate stiu eu trebuie sa fie intre cercurile rosii!
acum ca sa verifici toate mufele mufitele si coatele de pe traseu e cam nasol! las-o undeva unde e asfaltul curat...o noapte, o zi, doua , asta dupa ce completezi cu 1 litru! vezi pe unde ramane urma pe asflat! asa micsorezi timpul si aria de cautare

bafta

Scris: Mie 10-Iun-2009 16:22
de Alex 16 HSH
am lasat-o ridicata pe maxim si am verificat,asa scrie in carte
apropo inca ceva dupe o ora a coborat singura pe parcare e normal(si fata si spatele au cobarat)

Scris: Mie 10-Iun-2009 18:25
de dj01fad
service este nivelul maxim; daca plutitorul e scufundat detot, atunci intra minim 1l, de aceea am spus ca ar trebui cam 2...
de coborat... coboara de batranete; pe fata din cauza telescoapelor si/sau corectorului de inaltime, iar pe spate coboara din cauza dozatorului de frana; daca sta o ora sus, e ok.... sa nu coboare in 2-3 minute, pt ca atunci uzura este mare;

Scris: Mie 08-Iul-2009 09:45
de papyan
dj01fad scrie:lhm....
mai intai incearca sa vezi pe unde iese afara, sa nu il pierzi si pe asta de il pui; cred ca 2 litrii sunt suficienti.


ok, si eu am patit la fel! curge pe la roata din spate stg. acum ce trebuie sa facem, cum completam LHM? trebuie sa o duc la mecanic, si nu mai are nici LHM, nici frana nu tine, lumineaza-ne!
teava aia se sparge de una singura asa? sau a iesit teu d'acolo, poti sa dezvolti putin subiectul?
putem face ceva improvizat pana ajungem la doctor cu ele?
sau le vindem? sau remat?
mecanici vad ca nu gasim...LHM destul de greu, se gaseste si asta!
vad ca nu prea gasim nici posturi cu explicatii detaliate despre simptomatica, sau adrese cu mecanici , sau magazine (actualizate)
...am luat-o(BX) acum ceva timp(3 luni) si nu am gasit raspunsuri clare, doar niste postari vechi
ps. decat cu fieru'n parcare, mai bine impingem la batranele autohtone, la alea macar gasim si piese si indivizi reparatori!
de altfel existenta acestui club, m-a si determinat sa imi iau beleaua asta!

Scris: Mie 08-Iul-2009 10:02
de DanT
@papyan:

1. in bucuresti gasesti minim 3 mecanici care sa lucreze hidraulica la citroen, nu e chiar atat de greu sa cauti la sectiunea dedicata mecanicilor.

2. "teava" de la roata din spate chiar se poate sparge de una singura (rugina, uzura excesiva, montaj / interventii neadecvate, etc..)

3. improvizat se poate face, insa nu exista reteta pentru asta, daca masina nu mai are de nici unele, fie mergi foarte, foarte incet cu ea pana la service, fie platforma. Intotdeauna exista o solutie.

4. nimeni nu este obligat pe acest forum sa raspunda la anumite interpelari. Ceea ce facem este doar din pasiune, iar posturile pe care le gasesti, vechi sau noi, sunt exact ceea ce a vrut a se scrie.

5. faptul ca tu incerci sa compari o masina "autohtona" cu Citroen e mare greseala. Nivelul de complexitate este mult diferit. Nu te lasa amagit de preturile relativ mici la ele. Sunt masini care se intretin destul de dificil, si sunt scumpe (asta daca vrei sa ai masina, nu caruta).

6. Nu poti plati 10 lei si masina sa se comporte ca o racheta. Dca vrei sa ai o masina de acest fel, nu e tocmai ieftin.

7. Pentru mai multe detalii, asta daca vrei suficient de mult (si nu citesti un singur post) vezi ca exista si link-uri catre manuale de reparatie si service (in sectiunea dedicata).

Nu in ultimul rand, te rog sa adopti o atitudine pozitiva fata de oamenii care scriu aici. Ninemi nu este obligat sa faca ceva. Fiecare contribuie cu ce poate, si apoi cere.

In spera ne vei ajuta mai tarziu cu cunostintele tale intr-ale Citroen-ului,
iti dorec o zi buna!

Scris: Mie 08-Iul-2009 10:30
de abarth_mcm
Teava din spate se poate sparge din cauza ruginii..de obicei ele mai ruginesc in spate la cilindru...
Nu prea te fatuiesc sa mergi asa cu ea, decat daca e distanta mica si fara gropi. Risti sa pierzi toba sau sa mai agati cine stie ce pe acolo.
Teava ti-o poti schimba si singur daca ai fi avut spatiu sa lucrezi la masina..asa in spatele blocului e cam imposibil din nefericire..
Daca o pui la punct sa stii ca nu prea mai are ce sa se intample :wink: Evident, fiind o masina veche orice se poate intampla si datorita vechimii.
Insa nu poti compara un BX cu orice dacie vrei tu. La daciei poti sa ii pui ce vrei tu, ca tot caruta e.

Scris: Mie 08-Iul-2009 11:50
de papyan
DanT scrie:@papyan:

1. in bucuresti gasesti minim 3 mecanici care sa lucreze hidraulica la citroen, nu e chiar atat de greu sa cauti la sectiunea dedicata mecanicilor.

2. "teava" de la roata din spate chiar se poate sparge de una singura (rugina, uzura excesiva, montaj / interventii neadecvate, etc..)

3. improvizat se poate face, insa nu exista reteta pentru asta, daca masina nu mai are de nici unele, fie mergi foarte, foarte incet cu ea pana la service, fie platforma. Intotdeauna exista o solutie.

4. nimeni nu este obligat pe acest forum sa raspunda la anumite interpelari. Ceea ce facem este doar din pasiune, iar posturile pe care le gasesti, vechi sau noi, sunt exact ceea ce a vrut a se scrie.

5. faptul ca tu incerci sa compari o masina "autohtona" cu Citroen e mare greseala. Nivelul de complexitate este mult diferit. Nu te lasa amagit de preturile relativ mici la ele. Sunt masini care se intretin destul de dificil, si sunt scumpe (asta daca vrei sa ai masina, nu caruta).

6. Nu poti plati 10 lei si masina sa se comporte ca o racheta. Dca vrei sa ai o masina de acest fel, nu e tocmai ieftin.

7. Pentru mai multe detalii, asta daca vrei suficient de mult (si nu citesti un singur post) vezi ca exista si link-uri catre manuale de reparatie si service (in sectiunea dedicata).

Nu in ultimul rand, te rog sa adopti o atitudine pozitiva fata de oamenii care scriu aici. Ninemi nu este obligat sa faca ceva. Fiecare contribuie cu ce poate, si apoi cere.

In spera ne vei ajuta mai tarziu cu cunostintele tale intr-ale Citroen-ului,
iti dorec o zi buna!


imi cer scuze, dar cred ca am fost inteles gresit!
am cautat prin postarile de pe aici, si voi mai incerca sa gasesc raspuns.
treaba este ca este foarte enervant sa vezi "achizitia" prajindu-se la soare!
-daca nu voiam sa o fac nu ceream ajutor
"gagica" a mers in tot ce se poate intelege bine din provincie pana in bucuresti (ridicat, coborat, drum specific de tara etc), avea problema la pneu (pana), si cand a inlocuit un nene pneu, a picat pe cric, pana jos.
-nu am stiut ca trebuie sa pun maneta aceea in pozitie (eu incepator)
-dupa 2 zile de "dormit in parcare", am vazut ca curgea ceva verde in zona rotii respective
-de atunci tot caut ajutor
inca odata scuze, si mai cautam
salut

Scris: Mie 08-Iul-2009 13:02
de DanT
imi pare rau daca a sunat putin mai intrasigent postul meu.

Ca sa reiterez:

cu siguranta gasesti ceea ce cauti aici pe undeva :) sunt multe lucrusi scrise, multe patanii de-ale noastre care au fost trecute .. cu putina rabdare gasesti.

partea cu tevile e delicata la BX. daca vrei, gaseste un service de citroen (aici e destul de simplu pt bucuresti - poti lua legatura direct cu userul khan) sau la ploiesti cu unul din userii stancristian sau mihaistan.. pt deplasare in bucuresti poti folosi ca frana frana de mana (sa verifici inainte sa functioneze) si apoi intr-o sambata dimineata devreme (fara trafic) pornesti catinel cu masina din dotare catre atelier. odata ajuns acolo, cu siguranta te descurci .. :D:D

B.X.

Scris: Mie 08-Iul-2009 21:24
de Valentin Sandu
Daca vrei sa-ti pui la punct hidraulica si articulatiille vino intr-o zi la Bacau poti veni si simbata si de la ora 8 pina la ora 17 masina ta este O.K. Eu lucrez cu programare si ma gasiti la Nr. 0744 864606 sau 0742239499 .Asta ca sa nu spui ca nu sunt specialisti pentru reparat CITROENUL

Scris: Joi 09-Iul-2009 11:00
de DanT
cauta cu atentie si vei gasi specialisti :):)

ti-am zis si eiri, nu te primi sa traginiste concluzii :):)

putintica rabdare nu strica, dupa cumspunea nenea Iancu :D :wink:

Re: B.X.

Scris: Lun 13-Iul-2009 12:52
de papyan
Valentin Sandu scrie:Daca vrei sa-ti pui la punct hidraulica si articulatiille vino intr-o zi la Bacau poti veni si simbata si de la ora 8 pina la ora 17 masina ta este O.K. Eu lucrez cu programare si ma gasiti la Nr. 0744 864606 sau 0742239499 .Asta ca sa nu spui ca nu sunt specialisti pentru reparat CITROENUL


multumesc...dar cum crezi ca pot ajunge din bucuresti pana acolo?
sunt sigur ca sunt multi specialisti, dar greu de gasit!

Scris: Lun 13-Iul-2009 22:59
de dj01fad
in cucuresti ai mai multe posibilitati de mecanici; ia legatura cu andrei (khan), si poate te poate ajuta el, si mai este si ionut state care de regula am inteles ca se poate deplasa si dupa masina pe unde a ramas aceasta ca sa rezolve diverse pe la ea; cauta si tu pe la adrese utile, etc... sau sa asteptam pe un coleg sa puna link cu telefoanele, eu chiar nu stiu pe unde e bagat topicul ala spre rusinea mea.

pe de alta parte, daca ai oarecare cunostiinte de mecanica, o poti repara chiar si tu, sau cu un mecanic priceput; tot ceea ce trebuie e sa suspenzi masina sus pe capre, apoi sa identifici teava care s-a spart; daca este cea de la telescop, se schimba relativ usor, sa zic maxim 0 ora de munca; daca este cea de la frana, in forma de arc, atunci ai nevoie de ceva mai mult timp, mai ales in cazul in care te apuci sa modelezi una dreapta; poti folosi conducte de oltcit, daca mai gasesti pe la magazine, sau poti folosi conducte originale second, pt ca daca nu sunt ruginite, nu ai probleme cu ele; eu unul iti sugerez sa identifici care conducta s-a rupt si sa ne spui aici; nu te apuca inca sa o scoti, pt ca daca chiar te hotarasti sa faci asta, ai nevoie de ceva sfaturi;